tag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post1171590430037132602..comments2024-03-19T09:48:02.344+01:00Comments on Finanse po Godzinach: Odpowiedź na reklamacje klienta ma być odmowna bez względu na to czy ma racjępolcanhttp://www.blogger.com/profile/12990857179326319874noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-36077560115376765622016-11-30T12:08:24.350+01:002016-11-30T12:08:24.350+01:00No cóż ja z idea bankiem mam trochę inną sytuację ...No cóż ja z idea bankiem mam trochę inną sytuację , chodzi o zgłoszenie. Niestety zgłoszenie przyjęte jako pilne nie zostało rozpatrzone ponad 48 h, mieli dzwonić ale dalej cisza, w efekcie jestem stratna 120 zł. Skorzystałam z promocji w bdsklepie i chciałam opłacić zamówienie przez masterpass, gdzie karta banku idea jest kartą domyślną. Bank odmówił autoryzacji. Na moje pytanie usłyszałam że nie znają przyczyny i sprawę przekazują do działu rozliczeń. Usłyszałam też że mam spróbować za godzinę, oczywiście spróbowałam 5 razy i dalej to samo.Ciekawa jestem, czy to brak nowoczesności, czy też inny brak kompetencji banku. Od rana nie otrzymałam informacji, więc wieczorem zadzwoniłam jeszcze raz, ale i tym razem kicha. Kobieta miała zadzwonić jak się czegoś dowie, ale widzę że zadanie przerosło idea bank. Wstyd, wstyd proszę Państwa. Jutro złożę oficjalną reklamację.Edytahttps://www.blogger.com/profile/03944966828956393782noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-2617731548853454722016-10-06T16:41:18.409+02:002016-10-06T16:41:18.409+02:00Widocznie starają się zatrzeć złe wrażenie.
Jeśli...Widocznie starają się zatrzeć złe wrażenie.<br /><br />Jeśli ktoś spotkał się z podobnym przerzucaniem opłat, niewłaściwym naliczaniem oprocentowania lokat/kont lub innymi banksterskimi zagrywkami, proszę o kontakt. polcanhttps://www.blogger.com/profile/12990857179326319874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-4181210299153173172016-10-06T16:34:07.184+02:002016-10-06T16:34:07.184+02:00Szybkość Reklamacji a jeszcze szybszy zwrot niesłu...Szybkość Reklamacji a jeszcze szybszy zwrot niesłusznie pobranej prowizji w Idea Bank. W dniu dzisiejszym Informacja i w dniu dzisiejszym nastąpił zwrot 10 zł. Mile zostałem zaskoczony.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-2424423225741114352016-10-06T15:37:11.435+02:002016-10-06T15:37:11.435+02:00Dziękujemy. Jakoś po obu artykułach przyspieszono ...Dziękujemy. Jakoś po obu artykułach przyspieszono tryb rozpatrywania reklamacji.<br />Ze swojej strony powiem, że będę musiał od tej pory liczyć czy zysk przyznawany przez Idea bank był dobrze policzony, bo jak dotąd tego nie sprawdzałem, a istnieją uzasadnione podejrzenia, że nie w każdym przypadku...polcanhttps://www.blogger.com/profile/12990857179326319874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-40495733005291768392016-10-06T14:59:50.379+02:002016-10-06T14:59:50.379+02:00Jak zapowiedziałem informuję, że w dniu dzisiejszy...Jak zapowiedziałem informuję, że w dniu dzisiejszym telefonicznie otrzymałem przeprosiny ze strony przedstawiciela Idea Bank, że niesłusznie pobrane opłaty od pierwszych wewnętrznych przelewów w kwocie 10 zł. zostaną zwrócone na Konto Idealne w ciągu 7 dni. Problem został naprawiony.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-26193048946226509982016-10-06T07:43:49.325+02:002016-10-06T07:43:49.325+02:00Oto odpowiedź na reklamację w sprawie zmiany oproc...Oto odpowiedź na reklamację w sprawie zmiany oprocentowania kont w Idei:<br /><br /> Szanowny Panie,<br /><br />w odpowiedzi na Pana zgłoszenie z dnia 21 września 2016 r., w sprawie komunikatu dotyczącego zmiany oprocentowania rachunku udostępnionego w Bankowości Internetowej, w imieniu spółki działającej pod firmą Idea Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (dalej „Bank”), dziękuję za czas poświęcony na skontaktowanie się z nami w przedmiotowej sprawie.<br /><br />Uprzejmie informuję, że w udostępnionym komunikacie z dnia 9 września 2016 r. w Bankowości Internetowej nastąpiła pomyłka we wskazaniu daty obowiązywania zmian oprocentowania. Wyjaśniam, że Bank dokona zmiany oprocentowania z dniem 10 listopada 2016 r., a więc po upływie 2 miesięcy od powiadomienia. Serdecznie przepraszam za powstałą nieprawidłowość. Mam świadomość, że nie powinna mieć ona miejsca.<br /><br />Wyrażam nadzieję, że przedstawione wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem.<br /><br />XXXXXXX<br /><br />Specjalista ds.reklamacjiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-15731602989153447252016-10-05T19:52:41.940+02:002016-10-05T19:52:41.940+02:00Czytają. Jak składałem reklamację, dowiedziałem si...Czytają. Jak składałem reklamację, dowiedziałem się tego od babki co przyjmowała wniosek. Zaskoczyło mnie gdy powiedziała, że już od dawna czyta FpG i wie, że jestem jego autorem:)polcanhttps://www.blogger.com/profile/12990857179326319874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-28940020966099177312016-10-05T19:11:05.204+02:002016-10-05T19:11:05.204+02:00No proszę !!! Przedwczoraj reklamacja dziś już anu...No proszę !!! Przedwczoraj reklamacja dziś już anulowane. Bloga czytają ? Albo kapnęli się że tym razem frajer się nie trafił? :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-5612507416998789682016-10-05T16:46:52.795+02:002016-10-05T16:46:52.795+02:00Mam miłe wspomnienie z mBanku. Niedawno złożyłam r...Mam miłe wspomnienie z mBanku. Niedawno złożyłam reklamację w ramach chargeback. Po 3 dniach od złożenia reklamacji miałam już forsę na koncie z powrotem. O dziwo bez zaciętej walki, udowadniania swoich racji, etc.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-75997603121296517192016-10-05T11:38:34.148+02:002016-10-05T11:38:34.148+02:00Wiedziałem, że będzie prowizja, gdyż wpisując 100%...Wiedziałem, że będzie prowizja, gdyż wpisując 100% salda do przelewu, otrzymałem informację, że "Aktualnie brak wystarczających środków na koncie" więc, żeby dokonać przelewu zmuszony byłem pomniejszyć o 5 zł. kwotę przelewu. W tym przypadku przelew zostaw zrealizowany a prowizja za przelew pobrana.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-21456420906909457022016-10-05T11:08:24.211+02:002016-10-05T11:08:24.211+02:00Ja pisałem do mBanku o złe naliczenie zwrotu. Miał...Ja pisałem do mBanku o złe naliczenie zwrotu. Miało być 50 a dostałem kilka zł mniej. Reklamacja drogą elektroniczną i następnego dnia reszta na rachunku. Przypadek?, jak mawia znany Antoni. Trzeba byc aktywnym bo kilka zł a nawet gr razy tys klientów i jest kwota dla banku... za free. A my niedługo za free będziemy mogli chyba tylko wejść do oddziału ☺Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-3882295452361241252016-10-05T11:02:45.355+02:002016-10-05T11:02:45.355+02:00Co do PKO, to dziś ze zdumieniem zobaczyłem, że PK...Co do PKO, to dziś ze zdumieniem zobaczyłem, że PKO pobiera opłatę za... konto oszczędnościowe.<br />Obowiązkowo do odrzutu!polcanhttps://www.blogger.com/profile/12990857179326319874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-56448658228793375172016-10-05T10:31:10.016+02:002016-10-05T10:31:10.016+02:00Ja z kolei walczę (co prawda o grosze) z PKO Założ...Ja z kolei walczę (co prawda o grosze) z PKO Założyłem tam i się zaczęło. Dziwna opłata za kartę. Reklamacja i uznanie. Teraz zaś opłata za prowadzenie konta. Znów reklamacja pewnie do wygrania. Wygląda to tak jakby system celowo był ustawiony na pobieranie groszowych kwot. W większości przypadków klient się nie kapnie albo machnie ręką bo przecież za kilkadziesiąt gr nie warto się gimnastykować. Kolejny argument aby to konto poszło w kosmos co niebawem uczynię z ogromną satysfakcją. A miało być takie za zero....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-75177070641310958632016-10-05T10:28:25.067+02:002016-10-05T10:28:25.067+02:00Temat reklamacji w bankach jest szeroki i ciekawy ...Temat reklamacji w bankach jest szeroki i ciekawy Banki tylko czekaja żeby coś gdzieś uszczknąć, czy zgodnie z swoim regulaminem czy nie. Standardowo tak jak piszecie pierwsza odpowiedz jest zawsze na NIE. Ostatnio miałem dwie sporne sprawy, jedna z Eurobankiem gdzie za trzecim podejściem ugięli się i przyznali racje, ale sprawa reklamacji w Toyocie pobiła wszelkie rekordy chyba 7 czy 8 razy trwał ping-pong z nimi, a sprawa dotyczyła źle naliczonych odsetek od lokaty co prawda tylko o 0,08zł, ale matematyki nie da się oszukać i sprawa była ewidentna. Za 4 czy 5 razem przyznali racje,napisali że zwrócą w ciągu 7 dni co później następnym pismem prostowali że jednak na koniec miesiąca, no i zwrócili tylko że pobrali sobie drugi raz podatek Belki od tych 8gr, czyli zwrócili 0,06zł. Ręce opadają. Napisałem kolejny raz, oni swoje ja swoje i wreszcie odpuściłem sobie te 2 gr. Sprawa błaha pewnie powiecie, ale banki są instytucjami zaufania publicznego i nie powinienem sprawdzac za każdym razem ich obliczeń a mieć pełne zaufanie że nie oszukają a nawet działają w naszym interesie. Nie dawajmy się oszukiwać, dochodźmy swoich praw, reklamujmy i wytykajmy błędy bankom!Zibinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-26618466859496869852016-10-05T09:49:30.048+02:002016-10-05T09:49:30.048+02:00Pojawiła ci się informacja o prowizji?
W moim przy...Pojawiła ci się informacja o prowizji?<br />W moim przypadku owszem pojawiło się info o opłacie na 5 zł, ale robiłem metodą automatu klik-klik-klik i kątem oka zobaczyłem migającą informację: prowizja 5 zł, było już jednak za późno. <br /><br />Teraz przelewy robię wolniej i sprawdzam czy czasem bank nie pisze o jakiejś ukrytej prowizji przyznawanej z sobie tylko wiadomych powodów. Szkoda czasu na takie pisanie i użeranie się ze Specjalistami ds. Reklamacji co niby to pilnie analizują nasze wnioski...polcanhttps://www.blogger.com/profile/12990857179326319874noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7079723576323020790.post-92024887147421942272016-10-05T09:31:25.424+02:002016-10-05T09:31:25.424+02:00Potwierdzam problemy z opłatą prowizji w Idea Bank...Potwierdzam problemy z opłatą prowizji w Idea Bank.<br />W dniu 01.10.2016 roku dokonałem pierwszego wewnętrznego przelewu z 2 Kont Zyskownych na Konto Idealne w Idea Bank i o dziwo 2 x 5 zł bank potrącił za zwykły pierwszy wewnętrzny przelew. Co się dzieje w tym banku? Czy to świadome działanie banksterów?. W tym samym dniu złożyłem reklamację o zwrot niesłusznie pobranej prowizji w łącznej kwocie 10 zł. Nadmieniam, że to się dzieje tylko w starym systemie Idea Bank. O dalszym przebiegu Reklamacji będę informował.Anonymousnoreply@blogger.com