środa, 2 września 2015

Podwyższona premia do 80 zł za założenie konta + tablet w BZ WBK


Tego jeszcze nie było, więc warto omówić.  Równolegle z hitową akcją specjalną w Raiffeisen mamy także akcję specjalną w Banku Zachodnim, która pojawiła się jako pierwsza. 

Ofertę opisywałem już w artykule 60 zł gwarantowanej premii + tablet w nowej akcji konta godnego polecenia w BZ WBK. Wbrew oczekiwaniom, pierwsza akcja nie cieszyła się dużą popularnością, a to ze względu na sztywną opłatę w wysokości 7 zł za kartę.

WBK w przeciwieństwie do innych banków, za nic w świecie nie chce zrezygnować z tej zniechęcającej opłaty. Sam po początkowej euforii stwierdziłem, że ta opłata zbyt drenuje premię, która robi się mniej atrakcyjna. Jest na to rada.

wtorek, 1 września 2015

Ranking lokat wrzesień 2015 - druga liga


Od dobrych kilku dni trwa na blogu dyskusja o nowej tajemniczej ofercie Raiffeisen, na którą trwają obecnie zapisy. I chociaż w reklamie pojawia się słowo konto na 4%, czytelnicy zauważyli, że tak naprawdę będzie to lokata.

W końcu konto ma to do siebie, że pozwala na wypłatę w dowolnym momencie. Natomiast na ofercie z 4% nie będzie takiej możliwości. Bardziej więc przypomina to lokatę, która blokuje środki do określonego czasu. Dlatego ofertę wstawiłem do pierwszej ligii ze względu na niezwykle atrakcyjne oprocentowanie.

A co w drugiej lidze? Tym razem nie sposób przestrzec, że w ubiegłym tygodniu do SKOK Arka zawitał zarządca komisaryczny. To już dziesiąty SKOK w którym pojawia się nielubiany przez nikogo urzędnik, który w teorii ma pomóc, a jak dotąd jego skutek był wręcz przeciwny.

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

100 zł cashback darmowe bilety do kina 25% rabatu do teatru i nie tylko


Niedawno pisałem o promocji fajnego konta w BPH, w której bank rozdaje dwa darmowe bilety do kina. Okazuje się, że takich promocji konta jest coraz więcej. Banki bowiem widzą, że samym gołym kontem przyciągnąć nowego klienta jest bardzo trudno.

Najnowsza promocja konta z darmowymi biletami do kina pojawiła się w zarówno w PKO jak i Inteligo. Zresztą bilety do kina to nie jedyna zachęta. Do tego banki dodają 25% zniżki do Teatru Polskiego czy też 20% bonusu za doładowanie w Orange.

A przecież dodatkowo można zgarnąć jeszcze 100 zł, jeśli skorzysta się z polecenia. W dalszym ciągu po kod polecającego można zgłaszać się na maila marszr1@gmail.com, zaś co trzeba zrobić by te 100 zł zdobyć, opisałem w artykule 150 zł do podziału.

piątek, 28 sierpnia 2015

Podwojenie odsetek na koncie do 4% za wypełnienie ankiety + konkurs z wygraną na 500 zł


Pamiętacie świetną promocję Raiffeisena w pierwszej połowie 2015 roku, w której można było założyć niezwykle atrakcyjną lokatę na 6%? Wygląda na to, że mamy powtórkę tamtej akcji, bowiem do zgarnięcia są całkiem fajne, ponadprzeciętne bonusy. 

Żeby mieć możliwość założenia tej atrakcyjnej lokaty, trzeba było najpierw wypełnić prościutką ankietę. Teraz sytuacja jest podobna, bo znów trzeba najpierw wypełnić ankietę. Wtedy nie wiedzieliśmy jeszcze oficjalnie o który bank chodzi, dziś wiadomo już na start, że to ten sam bank.

Ankieta znów jest banalna, składa się bowiem zaledwie z sześciu pytań typu tak/nie. Co nam daje wypełnienie takiej ankiety na dedykowanej stronie? Bank tym razem gwarantuje podwojenie odsetek na Koncie Wymarzony Cel:)

Lokata rentierska gold na 3,25% z wypłatą odsetek co miesiąc


Witajcie drodzy, a może wiecie, gdzie najlepiej zainwestować > 100 tys. zł.? Jak patrzę na te oferty to jest tragedia :( Meritum Bank dla lokaty rentierskiej daje 3,1% na 2 lata. Troszkę mało. Coś zaproponujecie prócz SK Banku i SKOK-ów? Oczywiście musi instytucja posiadać BFG.

Wczorajszy komentarz mówi, że interesują was też długoterminówki, których raczej nie omawiam na blogu. Wychodzę z założenia, że lepiej jest wybierać to co jest na dany moment najlepszego, ale w krótkim terminie.

Dzięki temu zawsze można trzymać rękę na pulsie i wybierać to co najlepsze. Niektórzy z was wolą jednak jak widać ulokować swoje środki na dłuższy termin i mieć spokój na kilka lat. Czy są lepsze oferty od opisanej? Są.

czwartek, 27 sierpnia 2015

Lokata Odlotowa na 4,50% w Open Finance


Open Finance to obok Expander, druga najbardziej znana firma doradcza w Polsce. Expander ma ciekawe oferty niemal non stop, ale niestety mają one warunek nowy klient. Open zaś oferuje lokaty rzadko, ale za to dla każdego.

Od wczoraj w ofercie klonu Getin pojawiła się nieoczekiwanie lokata odlotowa, z rekordową jak na dziś stawką 4,50%. To więcej o 0,10pp od tego co daje dotychczasowy rekordzista Aviva na swojej polisolokacie.

O tej informacji dowiedziałem się od Pawła, który przysłał mi na maila wiadomość jaką dostał od Open Finance.

środa, 26 sierpnia 2015

Gwarantowany zysk 3,50% w Expander bez dodatkowych produktów


Patrząc po ruchu na blogu widać wyraźnie, że lokaty cieszą się większą popularnością od kont. I nic dziwnego, założenie lokat nie dość że pozwala na to, by nasze środki dla nas pracowały, to jeszcze w dodatku lokaty nie wymagają od nas dodatkowego wysiłku.

I o to chodzi: wpłacamy kasę, zapisujemy na komórce alarm w dniu zapadalności, a jak zadzwoni przypominając o ważnej dacie, wypłacamy środki z banku i po sprawie. Konta zaś wymagają od nas dodatkowych czynności, o których trzeba pamiętać, ku uciesze bansterów.

W bankach jednak niestety dobrych lokat na dziś nie ma. Mimo braku powodów spadki są nadal. Wczoraj w końcówce artykułu dodałem po południu informację, że od dziś Toyota obniża swój hit do... 2,75%. Jedynie w Expanderze dzieje się dziś coś ciekawego.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...