wtorek, 9 kwietnia 2024

Nowa edycja 7% na KO w Pekao oraz 200 zł na start

Do banków, które w kwietniu odnowiły swoje oferty dołączył także Pekao. Tutaj także utrzymano stawkę na KO, wynosi ona w dalszym ciągu 7%, przy czym karencja jest wreszcie zmienna. Na start zaś nowi mogą liczyć na nieco mniejszą stawkę, bo tylko 200 zł.  

 

Zaczynamy standardowo od karencji czyli kto może skorzystać z oferty 7% na KO. Dobra wiadomość jest taka, że karencja została przesunięta w stosunku do poprzedniej edycji o 3 miesiące . W przypadku KO z tej oferty skorzystać mogą osoby, które po 1 lipca 2023 posiadały średniomiesięczne saldo na poziomie niższym niż 2000 zł. Karencja jest zatem bardzo krótka wynosi bowiem nieco ponad 9 miesięcy.

Tutaj założysz konto na 7,00% oraz zgarniesz 200 zł na start

Nowa edycja KO nie potrwa jednak zbyt długo jak to było w ubiegłym roku. Potrwa nieco ponad 2 miesiące, najpóźniej przystąpić można do niej 13 czerwca 2024, zaś kto się załapie będzie miał zagwarantowaną stawkę przez kolejne 5 miesięcy, a ściślej przez 152 dni.

Dla przypomnienia wpakować można tutaj maksymalnie 100k. Jeżeli jednak wybierzemy wariant z Kontem Premium będziemy mogli wpłacić 200k, ale wymaga to utrzymywania salda na tym poziomie. To dość ogranicza nam korzystanie z darmowych przelewów wewnętrznych, które są tutaj dostępne.

2) 200 zł na start na koncie osobistym

Poza promocją KO mamy tutaj także drugą za otwarcie i korzystanie z Konta Przekorzystnego. Jak już wspomniałem wyżej karencje są tutaj różne, ale dobra wiadomość jest taka, że w obu przypadkach karencja jest ruchoma. Na dziś bank zbada czy byliśmy klientem po 1 listopada 2021. Jeśli nie, to możemy wracać po bardzo łatwą premię.

Co trzeba zrobić by zgarnąć 200 zł?

 

Pekao nie wymyśla skomplikowanych warunków dla zdobycia premii w czym lubują się inne banki. Tutaj wystarczy:

  • wykonać 5x płatność kartą lub apką na dowolną kwotę

warunek powyższy powinniśmy spełniać przez 3 kolejne miesiące od momentu założenia konta. To prościej aniżeli w zimowej edycji. Słowem 200 zł dostaniemy bez problemu.

Tutaj założysz konto na 7,00% oraz zgarniesz 200 zł na start

Pekao potrafi zaskoczyć. Przez długi czas mieliśmy tutaj to co omawiałem w dwu poprzednich wpisach o Millennium oraz mBank, gdzie karencja jest ustalona na sztywno i wydłuża się powoli dążąc do 5 lat. Pekao zmienił to wreszcie i karencja jest już ruchoma, a to oznacza, że niebawem warto tutaj będzie wrócić choćby po 7%.


Regulamin promocji KO na 7% w Pekao ważne do 13 czerwca 2024

Regulamin promocji z 200 zł na start w Pekao ważny do 13 czerwca 2024

35 komentarzy:

  1. Będę się łapał na te 7%. Moje wypowiedzenie zrealizowało się 16 czerwca, czyli przed 1 lipca. Chyba się skuszę na to premium i 200k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamykalam we wrześniu, więc muszę jeszcze trochę poczekać.

      Usuń
  2. Przecież tam nie czeba zamykać kont osobistych saldo na koncie oszczędnościowym ma być do 2 tyś czyli dwa razy w roku da się skorzystać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. premium uprawniajace do 200K oszczednosci na KO jest platne 40zl/mies, wiec zawsze po zakonczeniu promocji trzeba je zamykac

      Usuń
    2. Krzysio ma rację i pisałem o tym już kiedyś przy rankingu KO - że przy Pekao należałoby wykasować to na czerwono "dla nowego klienta", ale jest tak do dziś.
      Mnie akurat w Pekao dyskryminuje posiadanie lokaty rentierskiej, więc jeszcze przez około rok nie załapię się na żadną promocję KO, chyba że zmienią regulamin.

      TomTom

      Usuń
    3. Niby jak dwa razy w roku, jeśli okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego to 5 miesięcy a okres karencji 9 miesięcy.

      Usuń
    4. Musiały mi to umknąć, ale już naniosłem poprawkę w kwietniowym rankingu. Nie ma już info o nowym kliencie

      Usuń
    5. Z tym że dwa razy w roku można korzystać to przesada. U mnie KO było wyczyszczone rok temu i dopiero teraz saldo przestało mnie wykluczać, warunki są tak ustawione, że tylko raz na rok promocja jest dostępna dla starych

      Usuń
    6. Jak skorzystać z promocji na KO jeśli spełnia się warunek salda 2 tys? Trzeba otworzyć nowe KO?

      Usuń
  3. Tom tom to lokaty liczą do salda konta oszczędnościowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomowi to wszystko liczą.

      Usuń
    2. Tak Krzysiu. Liczą kasę i na lokatach - więc jak przekraczam średnio-miesięczne 2k zł w danym okresie - to nie łapię się na promocję KO w Pekao :(

      TomTom

      Usuń
    3. @Anonimowy10 kwietnia 2024 15:27

      a'Tomek liczył, że już nie bedziesz zaśmiecał forum, ale niestety się przeliczył ;)

      TomTom

      Usuń
    4. Dokładnie wszystko liczą:
      Średnie miesięczne saldo – suma sald danego rachunku bankowego (Rachunek płatniczy, rachunek oszczędnościowy, rachunek oszczędnościowy lokaty terminowej) według jego stanów na koniec poszczególnych dni danego miesiąca kalendarzowego podzielona przez liczbę dni tego miesiąca, w których Uczestnik Promocji posiadał ten rachunek;

      Usuń
    5. @kate. Czy osad w $ , € też się liczy?

      Usuń
    6. Na to wygląda:
      Regulamin: "przy czym salda rachunków prowadzonych w walutach obcych na potrzeby Promocji są przeliczane na złote po średnim kursie NBP z dnia ustalania stanu rachunku,"

      Usuń
  4. @ Polcan. Jak to jest z bezpłatnością konta premium. Podobno w miesiącu w którym zakladam konto, nie płacę za nie nawet jak nie ma tam 200k. W każdym następnym miesiacu trzeba mieć tam 200k, ale tyle akurat tam będzie. A co po tych 152 dniach. Jak wyleje pieniadze z KO to w okresie wypowiedzenia płacę za to konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było w moim przypadku. Konto Premium daje Ci dedykowanego doradcę, do którego możesz podejść lub zadzwonić, który jest tylko do Twojej dyspozycji. Mój zapewnił mi nawet roczne zwolnienie z opłaty za to konto nawet przy zerowym saldzie. Czy każdy klient ma inaczej nie wiem.
      Zrezygnowałem, bo poleciłem konto bardzo wielu osobom, a premie dostałem tylko za kilku z nich. Ciekaw jestem czy jak już wrócę dostanę te same warunki zwolnienia z opłat co za pierwszym razem.

      Usuń
    2. Ciekawe czy jak masz obligacji na 200k to zwalniają z opłaty za to konto ? Pewnie nie.

      Usuń
    3. Do Anonimowy 10 kwietnia 2024 19:03

      W drugim PKO - tym BP (bez żubra) tak właśnie to działa. Trzymanie Obligów za określoną kwotę zwalnia z opłaty za konto Aurum.

      TomTom

      Usuń
    4. To mnie zaskoczyles tymi obligacjami, wydawalo mi sie, ze wliczaja tylko rachunki bankowe do sr. salda.

      Usuń
    5. Do Anonimowy 11 kwietnia 2024 00:33

      Też mnie to zdziwiło, ale tak mi powiedział mój doradca w placówce jak pobierałem papierowe potwierdzenie tych obligacji. Dodam, że to doświadczona, długoletnia pracownica tego banku.

      TomTom

      Usuń
    6. Potwierdzam, bo sam tak mam. Liczy się stan salda w Domu Maklerskim, a czy mamy tam akcje czy obligacje skarbowe to już bez znaczenia, liczy się ogólne saldo. Żeby Aurum było bezpłatne trzeba w banku podpisać odpowiedni kwit umożliwiający bankowy dostęp do stanu konta w DM. Doradca będzie wiedział jak to załatwić.

      Usuń
    7. Potwierdziłem w Pekao i faktycznie obligacje są brane pod uwagę przy zwolnieniu z opłaty za konto.

      Usuń
    8. Pytanie dotyczy PKOBP, czy zwolnienie z opl. za konto za posiadanie obligacji jest z automatu, czy faktycznie cos trzeba podpisywac i czy da sie to zrobic on-line?

      Usuń
  5. Ktoś podpowie dlaczego w Velo policzyli mi 9zł za drugi przelew w tym miesiącu ? przelewałem z Elastycznego KO na Velokonto a potem z Velokonto do innego banku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tzw. "stare" EKO czy "przekształcone" EKO?

      Usuń
    2. Czyli coś jest na rzeczy z tymi naszymi obawami, że Velo to zmienił? Ale jednak w regulaminie nic na ten temat nie ma.

      Usuń
    3. Ale zmiany to dopiero od czerwca chyba...

      Usuń
    4. Bo masz stare KO, przeksztalc na EKO i nie bedzi liczyl przelewow na ROR.

      Usuń
    5. Anonimowy 10 kwietnia 2024 21:48 Przelewy z EKO do Velokonto są bezpłatne. W tym miesiącu takich przelewów (bezpłatnych) zrobiłem już sześć. Przed realizacją przelewu z EKO na VeloKonto pojawia się komunikat: opłata za przelew 0,00 PLN. Klikając w dymek, widzimy szczegóły: Opłata za przelew: opłata jest zgodna z Tabelą Opłat i Prowizji.

      Usuń
  6. bardzo możliwe że stare ekonto, jak to przekształcić ? po zalogowaniu przez stronę nie widzę takiego wniosku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aplikacji była taka opcja, bo jej użyłam, chyba w Oferty, tam Obsługa i kliknąć EKO (to nic że już masz). Jednak jak nie znajdziesz, ludzie zmieniali to bez problemów na infolinii.

      Usuń
    2. Czy velo daje dalej oferta zatczymaniowa konta

      Usuń
    3. Daje: 6,50% EKO na 6 mies., lub moneyback 10% za wydanie 1000 zł/mies. przez 3 miesiące. No żyć nie umierać, normalnie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...