wtorek, 2 lutego 2021

Do 350 zł premii z kontem 360 stopni w Millennium

Millennium podkręca swoje promocje.  Już nie 200 zł do których przywykliśmy przez wiele poprzednich edycji. W tej edycji do zyskania jest do 300 zł przelewem na konto, czyli tak jak lubimy najbardziej, bez zbędnych ograniczeń w postaci bonów do konkretnego sklepu. Dodatkowo można polecać konto, a tym samym zdobywać kolejne nagrody. 

 


Kto może z tego skorzystać? Standardowo, osoby, które na dzień rozpoczęcia promocji ( czyli 2 lutego 2021 r.) nie posiadają jakiegokolwiek produktu w Millenium, w tym kart przepłaconych, karty kredytowej itp. Oczywiście nie można też być współposiadaczem, ani nawet pełnomocnikiem rachunku. Zwyczajowo osoby, które korzystały już z innej promocji konta 360︒ także nie mogą wziąć udziału w promocji ponownie. Oferta jest tylko dla nowych klientów. Promocja ma potrwać do 1 marca 2021 r.

Tutaj zgarniesz do 300 zł  w promocji konta 360 stopni  

Co zrobić aby otrzymać premię? W tej kwestii nastąpiły niewielkie zmiany, gdyż dołożono nowy warunek. 

1) Premia 200 zł za:

  • otwarcie konta wraz z kartą debetową do 1 marca 2021 r.
  • wyrażenie zgód na otrzymywanie informacji marketingowych
  • aktywację apki mobilnej do 30 czerwca 2021 r.
  • zapewnienie w każdym z czterech następujących po sobie miesięcy ( w marcu, kwietniu, maju i czerwcu) wpływu min. 1000 zł
  • wykonanie jednej płatności kartą lub BLIK-iem w każdym z czterech wcześniej wymienionych miesięcy

2) Bonus 100 zł za

  • spełnienie warunków do otrzymania 200 zł premii
  • złożenie wniosku o świadczenie 500+ za pośrednictwem millenetu do 30 czerwca 2021 r

Musimy pamiętać, że jeśli otworzymy konto za pomocą selfie, musimy potwierdzić swoją tożsamość w oddziale. Musimy zrobić to przed końcem czerwca , bo inaczej zostaniemy wykluczeni z promocji.

Konto i karta są oczywiście darmowe, o ile zrobimy min. 1 płatność i otrzymamy wpływ 1000 zł. Ale typowo są to też warunki otrzymania nagrody pieniężnej, więc i tak będziemy je realizować.

Oferta wydaje się jednorazowa ale pamiętajmy, że nadal można korzystać z programu poleceń w Millennium i zgarniać nagrody. Obecnie trwa 7 edycja promocji, która zakończy się 2 kwietnia 2021 r.  Do zabawy można zaprosić osoby, które nie miały konta od 12 miesięcy.  W zamian za polecenie możemy otrzymywać nagrody o wartości 80 zł. Zarówno polecający jak i polecony wybierają swoją nagrodę. Do wyboru są:

  • 4 bilety do kina Multikino (2D) albo Helios (2D/3D)
  • ekarta prezentowa o wartości 80 zł do Empiku
  • ekarta do Zalando ( 80 zł)
  • eKarta w aplikacji goodie (80 zł)
  • lokata na 2%
              

Jeśli chcecie zostać poleconymi przez Polcana, wystarczy napisać na marszr1@gmail.com, aby uzyskać kod polecenia.


Przypomnę również, że można skorzystać także z oferty karty kredytowej i powiększyć zysk o kolejne 300 zł do Allegro.
A jeśli uda nam się połączyć wszystkie promocje, to możemy wyciągnąć z Millennium naprawdę miłą sumkę.

Regulamin promocji

Regulamin programu poleceń

28 komentarzy:

  1. mam pytanie o tą nieszczęsny IdeaBank. złozyłem wypowiedzenie listownie, ale dali mi zwrotkę że skoro zakładałem bez podpisu to teraz mam się fatygować do oddziału by je zamknąć. Co z tym teraz robić? czy ktoś wie kiedy PEKAO wchłonie IB albo przejmie bazę danych żeby tam można było zamknąć konto w oddziale? Ewentualnie po jakim czasie nieużywania konta Idea sama zamyka konto? Może jest jakaś darmowa procedura przeniesienia takiego konta do PKO albo innego banku i potem je zamknąć? boję się że wprowadzą jakieś opłaty a ja będę bulił za nieużywane konto którego nie mogę zamknąć.
    MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz przez infolinie zamknac, ale nie wiem jakie sa potwierdzenia tego zamkniecia??
      Wchloniecie do systemu Pekao, gdzies w IV kw. tego roku, ale wtedy i tak bedziesz musial isc do oddzialu (Pekao tak ma) i je zamknac tylko juz w wiekszej sieci banku.
      Samo sie nie zamknie, jak nic nie zrobisz i prawdopodobnie oplaty zaczna sie naliczac wlasnie od wchloniecia przez system Pekao.

      Usuń
    2. Możesz zamknąć telefonicznie ale musisz posiadać hasło do kontaktu telefonicznego, którego losowe cyfry są weryfikowane przez konsultanta. Dzisiaj zamknąłem telefonicznie konto. Byłem pytany o pesel, adres korespondencyjny i właśnie hasło telefoniczne. Warto wypowiedzieć też dostęp do bankowości internetowej oraz wycofać zgody na przetwarzanie danych.

      Usuń
    3. Ja nie ma tego hasła telefonicznego. Kiedyś chciałem coś na lokacie zrobić przez telefon to kobieta mi powiedziała że nie mam uruchomionej bankowosci internetowej. Nawet chyba w Cloudzie mam napisane że bankowość teleoficzna nieaktywowana. jakiś kod potrzebny w trakcie rozmowy z konsultantem. Nawet na konto nie mogła zajrzeć. Tak wiec czeka mnie chyba czekanie na przenosiny do PEKAO lub samodzielne przenosiny konta z IB do jakiegoś innego banku bo nie bedę jeździł 150 km wjedną stronę żeby w IB konto zamknąc. Kiedys właśnie obwiałem się tego że jak będzie jakiś kłopot z lokatą czy generalnie pieniędzmi, przelewami to będę musiał fatygowac się do oddziału. na szczęście nigdy żadnego kłopotu nie miałem - aż do momentu zamknięcia - obawiam się że mogą wprowadzić zaraz jakieś opłaty za nieużywane konto a ja nawet karty nie mam do tego konta żeby unikać opłat.
      MM

      Usuń
    4. a nie będzie tak, że jak zmienią cennik to będzie przysługiwał sprzeciw i brak akceptacji nowego cennika? Będzie to zapewne jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy.

      Usuń
    5. Reset hasla do bankowosci telefonicznej IB w bankowowsci internetowej i juz masz.

      Usuń
  2. Wiekszosc czytelnikow tego bloga miala juz tam konto a dla 80zl i to nie w gotowce nie ma po co sie zapisywac. Ten bank praktycznie nie ma oferty depozytowej, wiec szkoda czasu, chyba, ze ktos moze zgarnac te 300zl.
    Nie ma porownania z Paribasem, gdzie wystarczy przewaznie 12-mies. karencji i premie zbieramy od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i sięgnęliśmy dna. Dziś podczas porannego przelewu z Aliora dostałem ofertę lokaty na... 0,1%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co banki w ogóle coś takiego proponują? Skoro nie potrzebują kasy - to nie, zrozumiałe. Nie wygłupialiby się z taką ofertą - bo to zakrawa o kpinę i wręcz urąga inteligencji ich klientów.

      Usuń
    2. Też tego nie rozumiem, bo wątpię by ktokolwiek skusił się na taką propozycję.

      Usuń
    3. W systemie to mają wpisane, to oferują. Marketing. Siedzi ekipa w home office i udają, ze dobierają strategie do klienta. Cyk 0,1. Klient nie kusi się? Uuu. Musimy weryfikować czemu. I kolejne bzdurkowanie.
      Banki w PL dziś to jakaś parodia pomieszana z cyrkiem. Przedsiębiorstw nie finansują, tylko pompują balon na nieruchomościach. Dynamit pod gospodarkę. Oszczędzania nie nagradzają, bo NBP włączył drukarki. Na rynku jest nadmiar płynności.
      To musi się nieciekawie skończyć. To tak zwany nawis inflacyjny. Jak się to skończyło w ZSRR każdy wie. Wyzerowaniem oszczędności ludności.

      Usuń
    4. Jak się nic nie zmieni to zaraz będziesz płacił za trzymanie kasy w banku. Taka jest prawda. Firmy w PEKAO już mają ujemne oprocentowanie.
      Banki to już depozytowe trupy. Lokaty wyginęły. W ogóle to polecam jednak patrzeć na procesy które dzieją się w Eurozonie bo one dochodzą do nas z kilkuletnim opóźnieniem. I do nas dojdzie zerowa inflacja zapewne, ujemne rentownosci obligacji, stałe drukowanie pieniądza. Zerowe stopy juz mamy. Tam też się od tego zaczęło.
      MM

      Usuń
    5. Takie oferty na 0,1% lub w ogole 0,01% wynikaja raczej z dzialania systemu on-line, bo pewnie latwiej cos tam wpisac wiekszego od zera niz to usunac.

      Usuń
  4. Szykuje się, że już za rok będziemy psioczyć na kogoś innego niż na Glapę ;) Jak sprawdzą się przepowiednie może zastąpić go Pinokio - o czym donosi dziś Business Insider:

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/pis-szuka-nowego-prezesa-nbp/kgpkxgy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawde osoba prezesa nie ma dla nas wiekszego znaczenia, bo to jest odgornie zaplanowana polityka na swiecie, dodruk i zerowe stopy. Rzady sa zadluzone i po co maja placic wieksze odsetki, inflacja im pomaga, bo maja realnie mniej do oddania.
      Musialoby sie cos u nas wydarzyc nadzwyczajnego, typu kryzysy z waluta jak w Turcji, itp., ale na to sie nie zanosi, bo jestesmy w kolchozie EU. Dopoty Eurozona trzyma swoje %% na minusie u nas tez nie moga podwyzszac, bo kapital portfelowy zaraz by tu przyplynal, potem umocnienie PLN i zapasc gospodarcza.

      Usuń
    2. Dokładnie jak pisze kolega wyżej. Z Morawieckim nie bedzie inaczej, choc może inaczej patrzeć na sektor bankowy któremu nadmiernie niskie stopy szkodzą. Glapa jest z natury rzeczy prawicowym rewolucjonistą. Przecież on od 89r jest w polityce i rozkręcał cały PIS a wcześniej PC. To dzieki niemu PC mialo majątek. On jest zaprzedany Pisowi jak prawdziwy bolszewik ideałom teorii marksizmu - leninizmu i partii.
      Z ta różnicą że Morawiecki mimo że był prezesem banku to o polityce pienieżnej wie może mniej niż przeciętny student SGH. To historyk z dyplomami zarządzania i bankowości. Tutaj trzeba człowiek który siedzi w teorii pieniądza i generalnie... Innego kalibru i wiedzy choć jak widzę sklad RPP to może i nie trzeba dużo wiedzieć.
      Nie zgadzam się że tu nagle kapitał portfelowy się zleci. Nie ma co robić tylko spekulować na pln-ie i robić carry trade na małej walucie? Czesi mieli silną koronę i co wielkiego się stało? Już chca stopy podnosić. Bo nie mają buraczanej gospodarki która muszą stymulować albo tanią siłą roboczą albo tanim pieniadzem. I tu o to chodzi a nie o napływ spekulantów.
      MM

      Usuń
    3. MM napisał:
      "Czesi mieli silną koronę i co wielkiego się stało? Już chca stopy podnosić."

      To prawda i to nawet planują dwukrotnie. Mało tego. Nawet odpowiednik naszego Glapy w Szwajcarii powiedział coś takiego:
      "Nie jesteśmy wielkimi fanami ujemnych stóp procentowych. Podniesiemy je tak szybko, jak będzie to możliwe."
      I to w kraju gdzie ujemna stopa procentowa równa się panującej tam deflacji. Jakbym chciał żeby i u nas tak było - czyli jak inflacja 3,5% - to i takie stopy procentowe ;)
      Czyżby trend z ciągłym obniżaniem stóp miał się wreszcie odwrócić? Szczerze wątpię. Polecam jednak punkt 2 w tym artykule:

      https://businessinsider.com.pl/euro-najtansze-od-polowy-grudnia-nbp-nie-interweniuje/ffypp06

      Usuń
    4. Wiesz... żeby Szwajcarzy podnieśli stopy to przede wszystkim musiałyby zacząć rosnąć stopy w UE i tam przyciągać kapitał lub pojawic inflacja. Ani na jedno ani na drugie nie ma szans więc to deklarowanie podwyżek stóp to tak sobie a muzom. Tak się w ogóle dziwię po co on to mówił. Chce jeszcze bardziej umocnić franka?
      W Polsce stopy zaczną rosnąć dopiero jak wzrosną w regionie. Glapa ma za nic inflację a jak mu się to wszsytko rozleci i wykopią nas z UE albo utworzą własną UE z Eurozony a reszta out to skończymy jak Erdogan.
      MM

      Usuń
  5. Jeszcze wracając do IB i komentarzy
    1. Odmawia mi się rozwiązania umowy z powodu braku wzorca podpisu. Gdyby zmieniły się warunki i przysługiwaloby mi prawo do zerwania umowy to jest to prawo bezwarunkowe? Co to prawo zmienia w kwestii weryfikacji klienta? jak nie było wzorca podpisu tak nie ma więc chyba nie zamknę w takiej sytuacji konta.
    2. Jeszcze nie sprawdzałem jak to jest z ta bankowością telefoniczna, ale ja jej zdaje się nie mam w ogóle uruchomionej właśnie przez fakt zakładania konta przelewem weryfikacyjnym. Z tego co pamietam to o to chodzi. jak robi się ten reset?
    3. ma ktos Regulamin prowadzenia konta idealnego sprzed 2020? najlepiej z 2017-18 kiedy ja zakładałem. Z tego co czytam w obecnym regulaminie jest taki zapis.

    1. Bez uszczerbku dla prawa Banku do wypowiedzenia Umowy Produktowej wynikającego z innych postanowień Umowy Produktowej, Regulaminu oraz innych
    uregulowań lub uzgodnień obowiązujących pomiędzy Bankiem i Posiadaczem Rachunku, Bank jest uprawniony do wypowiedzenia danej Umowy Produktowej,
    z którą związana jest dana przesłanka wypowiedzenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących ważnych przyczyn:
    .
    .
    f) gdy przez okres 6 kolejnych miesięcy saldo Rachunku wykazuje wartość zerową lub na Rachunku występuje niedopuszczalne saldo debetowe

    Nie wiem. Ktoś biegły w tym prawniczym metajęzyku może wyjaśnić czy 6mc z zerowym saldem to oznacza ze bank może zamknąć konto? Może, ale chyba nie musi. Tak mi się wydaje. ktoś ma starsze regulaminy? Bo nie wiem jaki obowiązywał kilka la temu chyba ze ten nowy obowiazuje i mnie (chyba tak)

    Przenoszenie konta to widzę takie sięganie lewą reką do prawej kieszeni i to w dodatku nie ma gwarancji że IB zamknie mi to konto po tych przenosinach bo moze odmówić znów z powodu braku podpisu.
    MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienia>kanaly dostepu>telefon>zmiana hasla

      I sprobuj zamknac telefonicznie.

      Usuń
  6. Udało mi się telefonicznie założyć konto w Aliorze. Chciałabym się upewnić - czy żeby zadziałało Megaoszczędnościowe na 1%, to te 2.000,00 złotych trzeba przelać na Proste Zasady, czyli ROR?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Proste zasady" to chyba nazwa w Getin. W Aliorze ROR (konto osobiste) trzeba zasilic 2tys./mies i nastepnego dnia stawka na KMO zmieni sie na 1%, ale bedzie obowiazywac od 1 dnia miesiaca, czyli wtecz.

      Usuń
    2. Dzięki, tak - w Aliorze Konto Jakże Osobiste. Jutro przelewam od razu na to (2.000,00) i na maksa na KMO. Dzisiaj nie mam już siły na czekanie na telefon potwierdzający (mój bank tak ma przy większych sumach), ponieważ wisiałam na infolinii wieki całe, a kompetentna Pani starała się naprawić błędy niekompetentnego pana, który co prawda założył mi telefonicznie konta, ale nie przesłał odpowiednich dokumentów, więc nie mogłam się zalogować. I taż Pani (mądra bardzo) zwróciła jeszcze uwagę, że nie mam zaznaczonych zgód marketingowych (a wyznałam, że chodzi mi o KMO - 1%), chociaż wyraźnie o to prosiłam (a rozmowy ponoć nagrywane). Gdybym wiedziała, ile czasu i nerwów mnie to będzie kosztowało, to zrezygnowałabym z tego "zysku".

      Usuń
  7. Ustawienia>kanaly dostepu>telefon>zmiana hasla

    I sprobuj zamknac telefonicznie.
    ---------------
    No jakby to było takie proste to już dawno bym to zrobił. nie wiem czemu, ale nie mam aktywowanej bankowości telefonicznej. Czytam ze jestem jakimś wyjątkiem bo wszyscy mają a u mnie świeci ze nieaktywna więc nie mam czego zmieniać a przez telefon na pewno jej nie aktywuję. Już dawno mi chodziło po głowie że bedzie kłopot z tą Ideą jak cos się spier...li i będę jechał w Polskę żeby załatwić jakąś pierdołkę lub załatwiać sprawę z lokatą. Na szczęście poza jedną sprawą którą udało się załatwić bez wycieczki wszystko było ok. Nagle teraz problem z zamknięciem konta. mam tylko 3 opcje
    1. Czekać na fuzję i załatwić to w oddziale żubra
    2. Przenieść konto (to raczej odpada bo niby czemu mieliby mi tak zamykać konto skoro dalej podpisu by nie mieli)
    3. Czekać aż sami mnie się pozbędą (patrz zapis w regulaminie). Tylko się boję że do czerwca wprowadzą jakieś opłaty i wtedy jeszcze kartę będę musiał zamawiać żeby nie płacić jakiejś dychy miesięcznie za prowadzenie konta. Z tego co udało mi się wyczytać IB jeszcze przez rok (!) będzie działać pod własnym szyldem bo fuzję planują dopiero na koniec 4 kwartału tego roku. Chyba to będzie jak z Reiffeissenem, BPH, Deutsche przy fuzjach. Może pamięta ktoś czy tam zmieniali warunki przed wcieleniem do systemu nabywcy? Chyba nie. Pamiętam ze był jakiś problem z Aliorem i nowi klienci mocno narzekali. Gdyby tych opłat nie wprowadzali to to moje konto w IB mogłoby sobie wisieć, ale jak wprowadzą to cóż... Płacić nie będę i jakoś trzeba będzie walczyć z opłatami za konto.
    MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @MM
      czemu po prostu nie wyślesz listu poleconego. Archaiczną rzecz, ale działa na 100 proc. Koszt 6 zł. Piszesz w nim, że wypowiadasz wszystkie umowy ramowe i zamykasz konta. Zawsze tak robię jak nie działa e-mailem, czy telefonicznie. Swoją drogą wszystko w naszym kraju jest mega skomplikowane. W Rajchu wystarczy email przez bankowość, że zamykasz konto i z dnia na dzień zamykają bez ceregieli. Tu jakieś wzory podpisów i inne bzdury. A to po to, że jest gigantyczny przerost zatrudnienia w bankach (nadal). Siedzą ludziki teraz w home office i się nudzą. W takim Pekao to z dnia na dzień mogliby zwolnić 90 procent załogi i bank nadal by działał. Dziś wszystko powinno być maksymalnie uproszczone i zredukowane do esencji. Czasy zatrudniania tysięcy ludzi w biurowcach aby przewalać papierologie minęły bezpowrotnie. Przyszłość to mobilność + home office oraz praca na zleceniach z kilkunastu firm, a nie wygniatanie fotela w jednej firmie przez dekady :)

      Usuń
    2. A czym się dla ciebie różni procedura zamykania umowy ramowej w sytuacji wzoru podpisu od wypowiedzenia umowy o ror w takiej samej sytuacji? Nie ma podpisu u nich to ci niczego nie zamkną. Wysłałem pisemny wniosek o zamknięcie konta i odrzucili. Po co mam wysyłać jeszcze wypowiedzenie ramowej powtarzając ten sam błąd?

      Usuń
  8. Do Anonimowy 2 lutego 2021 21:48 : nie zamknąłeś konta w IB a złożyłeś dyspozycję jego zamknięcia, a to zasadnicza różnica, cały proces wypowiedzenia umowy trwa 30 dni i nie możesz mieć ujemnego salda w trakcie tego czasu ( np. wynikającego z opłat w ramach zlecenia stałego itp. )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze o Aliorze. Po raz pierwszy zdarzyła mi się sprawa taka, że nie mogę się zalogować na moim laptopie do tego banku (z innymi nie miałam i nie mam problemów, a robię to od lat i w wielu instytucjach), a próbowałam trzech przeglądarek. Po wpisaniu loginu i kliknięciu na "Dalej" pojawia się komunikat, że nastąpiło poprawne wylogowanie i propozycja ponownej próby. Na alternatywnym sprzęcie zadziałało bez problemów, aż się zdziwiłam i szybciutko musiałam znaleźć telefon z kodem do pierwszego wejścia:). Czy ktoś miał taką sytuację albo domyśla się jej przyczyny?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...