niedziela, 16 maja 2021

Nowa i znów łatwa promocja Paribasa Ciesz się z życia i 250 zł premii

Opisana w poprzednim poście promocja PKO dziwi łatwością zdobycia premii. Warunki są przecież wręcz identyczne z Paribasem, który przyzwyczaił nas do banalnych warunków dla dodatkowej kasy.

I mamy znów nową promocję w rzeczonym Paribasie. Tym razem do zgarnięcia jest 250 zł i to bez jakiegoś specjalnego sprężania się. Ot przelewy i kilka groszowych płatności załatwią sprawę:)


 

Kto może zgarnąć nową premię? W Paribasie wszytko od dłuższego jest proste i klarowne: w dalszym ciągu wystarczy rok przerwy w zgarnięciu poprzedniej premii by wrócić po nową. Regulamin jak zwykle mówi o 12 miesiącach karencji i nie inaczej jest tym razem.

Tutaj zgarniesz łatwo 250 zł za konto w Paribas

Promocja ma potrwać do 6 czerwca 2021, ale ze względu na limit 3000 wniosków czas ten może ulec skróceniu. To zresztą częsty proceder, że Paribas premiuje najszybszych, ale póki powyższy link będzie aktywny można śmiało składać wniosek o dodatkową kasę.


A co trzeba zrobić tym razem dla zdobycia premii?

W sumie tylko trzy proste rzeczy:

  • jeden przelew obojętnie czy z kompa czy z apki
  • jeden wpływ na konto na 1000 zł
  • trzy płatności kartą na dowolną kwotę

Powyższe czynności należy zrobić w dwóch następnych miesiącach czyli w czerwcu i lipcu. Koniec, kropka. I za te banalne czynności jeszcze w wakacje dostaniemy premię na konto, które będzie można zamknąć.

Tutaj zgarniesz łatwo 250 zł za konto w Paribas

Moje konto w Paribasie już zamknięte. Dało się zamknąć bez problemów co trwało zwyczajowe 5 minut i nie trzeba było nawet podawać konta w innym banku do przelewu potencjalnych pozostałości. Teraz przyjdzie mi poczekać rok na kolejną premię, mam nadzieję równie łatwą jak powyższa.

Regulamin promocji Złap premię z Paribas

 

44 komentarze:

  1. Tworzę właśnie pisemne wypowiedzenie umowy wszystkich rachunków w Aliorze. Uzbierało sie tego, ROR i trzy oszczędnościowe. Placówke mam pod oknem, więc nie problem. Nie wiem jak z dostępem internetowym do mojego konta klienta. Jak wypowiem, to stracę też dostęp do Alior Kantor przez internet? Niby dwa odrębne panele, ale ten sam login. Może ktoś wie? Ktoś przerabiał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oddziale zamykanie potrwa dłużej a i tak przyjmą tylko twoja dyspozycję. Szybciej sam wyklikasz w bankowości internetowej: moje sprawy>napisz do nas>dyspozycje złóż wniosek>wypowiedzenie zamknięcie złóż wniosek.

      Usuń
    2. Słuchaj "wujek dobra rada". Czytałeś w ogóle pytanie? Ocena niedostateczna. Odpowiedź nie na temat.

      Usuń
    3. Wg mnie to dwie oddzielne rzeczy kantor i "czysty" bank. Zamykasz okreslone rachunki, jezeli nie sa one rachunkami kantoru, to nie moga miec wplywu na kantor. Jak dobrze pamietam otwieranie kantoru wymagalo calej procedury niezaleznie od posiadanych kont w Aliorze.

      Usuń
    4. Nie stracisz bo to dwa odrębne byty, dziwne, że masz ten sam login. Ja w kantorze mam e-mail, natomiast do bankowości login. Konto w aliorze, razem z umową ramową można wypowiedzieć przez bankowość internetową, jest tam dyspozycja którą można złożyć, więc nie trzeba chodzić po oddziałach.

      Usuń
    5. Okazało się, że jak ja zakładałem lata temu to mam jedną umowę ramową. I do kantora i do normalnego aliora. Gdybym teraz ją wypowiedział, to musiałbym na nowo podpisywać nową umowę ramową do kantora. Wypowiedziałem na razie same rachunki w normalnym aliorze. Pożyjemy, zobaczymy.

      Usuń
  2. Polcan a jak zamykałeś to konto? Telefonicznie, korespondencyjnie czy osobiście? Bo słyszałem, że telefonicznie można zamknąć tylko wtedy, gdy definitywnie chcemy zakończyć współpracę z bankiem bez późniejszego powrotu, prawda to czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi o tym nie wiadomo. Jeśli bank ma placówkę w moim mieście, zamykam w nim konto osobiście przy pierwszym pobycie na mieście i tak było w przypadku Paribas. Nie mam cierpliwości do czekania na połączenie z konsultantem, którzy jakoś zawsze wszyscy bez wyjątku są zajęci i prosimy czekać na połączenie... W placówce zawsze jakoś trwa to szybciej.

      Usuń
  3. Tymczasem inflacja w Polsce według Eurostat już na poziomie 5,1 proc. o czym donosi Bankier.pl:

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Eurostat-inflacja-w-Polsce-w-kwietniu-2021-r-powyzej-5-proc-8115788.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale polityka monetarna niskich stop nie dotyczy tylko PL, w USA inflacja tez przebila 4%. To jest celowa polityka bankow centralnych sprzyjajaca zadluzajacym sie panstwom, zeby placily niskie odsetki. Reszta to juz uwarunkowania globalne, bo jak "drukuja" USD to on idzie w wiekszosci na gielde oraz "przechwytuje" go reszta swiata. Przy duzo nizszym dodruku w PL, pieniadz w wiekszosci laduje na rynku, stad wiekszy wzrost cen. Polska nie moze "eksportowac" inflacji jak USA, ano niestety.

      Usuń
  4. bankierzy czasem (a może zawsze ?) kłamią jak najęci...

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Islandia-walczy-z-inflacja-Stopy-procentowe-w-gore-8115868.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Stopy procentowe na depozytach ustabilizowaly sie 0-0,5% niezaleznie od waluty, poza drobnymi wyjatkami (np. Inbank poza naszym BFG), oferta obligacji SP tez jest niezmienna od ponad roku, to nie ma czego komentowac. Jedynie promocje w Paribas sa dostepne dla wiekszosci, bo maja 12-mies okres karencji, reszta dla "wyjadaczy wisienek" jest niedostepna, bo trzeba miec przerwe wieloletnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak tragicznie nie jest. Fajna promocja w PKO opisywana niedawno ma o dziwo krótka karencję.

      Usuń
  7. A Getin zaczął polowanie na osobników do grillowania. Zapraszają do oddziału w związku z kończącym się "promocyjnym" oprocentowaniem środków na KO. Poprosiłam o ofertę na maila, ale oni chcieli mnie jednak koniecznie obejrzeć osobiście:). Chyba im wyślę zdjęcie - może się zniechęcą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawia mnie jak długo jeszcze ta upolityczniona RPP będzie się wzbraniać przed nieuniknionymi podwyżkami stóp procentowych? Ciągłe ratowanie naszymi oszczędnościami budżetu państwa nie może przecież trwać wiecznie. Ciekawy artykuł na Bankier.pl:

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Rynek-oczekuje-podwyzki-stop-procentowych-w-Polsce-8119067.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umacniajaca sie zlotowka napewno nie zacheci RPP do podwyzek a Łon znow mowi o mozliwych obnizkach. Grono "jastrzebi" jest zbyt male, takze nie liczylbym na zadne podwyzki.

      Usuń
  9. Dolar leci w dół,ciekawe do ilu spadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma szanse nawet zejsc do ok. 3,50zl pod warunkiem, ze wywinduja walute "gownolandu" do 1,25 USD albo i wyzej, potem wiadomo, ze USD do gory, bo gospodarka w EU zdechnie przy tym kursie. Cala zabawa bedzie trwala do czasu, jak FED baknie o konczeniu dodruku, wtedy tzw. rynki "robia w gacie" i USD w ciagu paru dni odzyskuje co stracil. Te chustawke przerabiamy juz wiele razy i przy roznych kryzysach.

      Usuń
  10. No więc, gdzie jeszcze można 'nieco' zarobić na posiadanym kapitale ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Może Toyota Bank, Neo, obligacje ?

    OdpowiedzUsuń
  12. W neobanku lokata dla nowych klientów 0,8% i na nowe środki 0,7% na 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla nowych to już lepsze 1,2% do 50k zł też w neoBanku, ale tylko w placówkach:

      https://www.neobank.pl/n_neobank/lokaty_terminowe/Lokata_LAWENDOWA

      Usuń
    2. oraz

      https://www.neobank.pl/n_neobank/lokaty_terminowe/Lokata_SZAFRANOWA

      Usuń
  13. Cyt:Moje konto w Paribasie już zamknięte. Dało się zamknąć bez problemów co trwało zwyczajowe 5 minut i nie trzeba było nawet podawać konta w innym banku do przelewu potencjalnych pozostałości"
    Polcan zamykałeś konto przez infolinie, system bankowości elektronicznej,czy w oddziale Banku?. Ja zamykałem przez infolinię, konto mam zamknięte, ale dostęp do bankowości internetowej tylko zablokowany. Regulamin mówi, że na dzień złożenia wniosku,trzeba nie mieć Umowy ramowej, nie tylko do konta i karty debetowej, ale również do bankowości elektronicznej. I co teraz mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko jest oddział to zamykam osobiście i tak zrobiłem z paribasem, na twoim miejscu też udał bym się do oddziału gdybym miał jakikolwiek wątpliwości i pozamykał jak trzeba.

      Usuń
    2. Po zamknieciu w oddziale Paribasa bankowosc int. jest aktywna po 30 dniach, Pani twierdzi, ze tak ma byc i ona z poziomu oddzialu tego nie moze zamknac, konto jest prawidlowo zamkniete.

      Usuń
    3. Anonimowy27 maja 2021 13:40
      Nie prawda. Mnie też początkowo mówili, że się nie da w oddziale zamknąć. Zaczęli wydzwaniać i w końcu dezaktywowali mi aż dwie bankowości internetowe, BNP Paribas i BGŻOptime, nawet nie wiedziałem, że miałem ją aktywną.

      Usuń
    4. Dla porzadku napisalem reklamacje przez dzialajaca jeszcze bankowosc internetowa i zobaczymy czy to zamkna, bo w wypowiedzeniu jest tez wypowiedzenie kanalow zdalnych. W oodziale, tak twierdza, jak napisalem, ale moga byc niedouczeni.

      Usuń
  14. Czy środki zgromadzone na kontach w Neobanku objęte są gwarancjami BFG do 100 000 Euro ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś uzyskałem informację o zmianach w taryfie opłat w Pekao od 1 września (dawna Idea).
    Jeśli Państwo nie zgadzają się ze zmianami, mogą wypowiedzieć umowę bez ponoszenia opłat w każdym momencie do dnia wejścia w życie zmian. Umowa ulegnie rozwiązaniu w dniu, w którym Państwo wskażą - oświadczenie o braku akceptacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie mam. Można wiedzieć w jaki sposób otrzymałeś tą informację? I co sie zmienia ?

      Usuń
  16. Czy Alior bank ma utrzymaniowa oferty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy utrzymaniowa to nie wiem ale jakieś oferty pewnie ma.

      Usuń
  17. Podpowie mi ktoś gdzie mogę mieć darmowe wypłaty karta z bankomatów bez ponoszenia opłat? Jest jeszcze coś takiego, bo właśnie PEKAO SA skończyło swoją ofertę promocyjną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewaznie jest to w pakiecie z kontem, np Alior mozesz wybrac taka korzysc-darmowe bankomaty, ale sama karta jest platna lub musisz wyrobic nia chyba 300zl/mies. Podobnie chyba mBank jak wyrobisz karta 350zl/mies ma darmowe bankomaty. Raczej nie ma juz tak bezwarunkowych darmowych wyplat, chyba, ze blikiem.
      Takie bezwarunkowe oferty to sa tylko w obsludze i nie mozna ich juz zalozyc, np. Alior KWJ, gdzie wszystkie uslugi sa za free pod warunkiem wplywu na konto. Niestety banki szukaja, jak skubac klientow, stad takowe wezwarunkowe oferty zostaly juz wyeliminowane.

      Usuń
  18. Mam konta w bankach Nest Bank i Credit i nie płacę za wpłaty/wypłaty. W Credit Agricole mam konto VIP z bezpłatnymi przelewami natychmiastowymi. Konto w Nest Banku wolne od jakichkolwiek opłat za posiadanie/kartę/wypłaty z Euronetu. W Credit jedynym warunkiem bezpłatności jest raz na miesiąc suma przelewów przychodzących 10tysiecy złotych (może być na zasadzie pingponga 10x1000zł). Bardzo sobie chwalę oba konta choć założone lata temu. Czy teraz nowo zakładane konta są bezpłatne w tych bankach? Tego nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CA raczej taka sama oferta VIP- warunek wplywy 10k. NestBank wycofal juz wszystkie bankomaty, takze i Ty ich nie masz i nowo otwarte konta tez, same konta sa nadal bezplatne.
      Mille ma bezplatne bankomaty- warunek- wplyw 1k oraz 1 trans. karta/blikiem.

      Usuń
    2. Co znaczy że NestBank wycofał bankomaty?
      Z tego co wiem ten bank nigdy nie posiadał własnych bankomatów.
      Jeżeli mówisz o prowizjach za wypłaty to podaj proszę źródło.
      Nic o tym nie słyszałem.
      Jak do tej pory wypłaty z Euronetu były darmowe bez żadnych warunków.

      Usuń
    3. "wszystkie bankomaty" mam na mysli wyplaty z dowolnego bankomatu -6zl, Euronet jest za darmo, ale mnie jak i wiekszosc czytelnikow interesuja wszystkie bankomaty. Przez dlugie lata wyplaty w NestBanku byly za free w dowolnych maszynach w kraju, jak i z kont walutowych za granica, dzisiaj juz nie.
      Bank jest "niszowy" na rynku a po wprowadzeniu oplat za wyplaty z bankomatow, mozna juz spokojnie poszukac korzystniejszej oferty w innych bankach. Przy zerowych stawkach depozytow, ten bank juz nie ma czym "przyciagac" klientow, ciekawi mnie kiedy zwina ten interes, bo raczej sie to slabo oplaca przy takiej malej skali dzialalnosci.

      Usuń
    4. Nest bankowa karta walutowa kosztuje dzisiaj ? Wypłaty za granicą w euro też już pobierają opłatę? Na głowę upadli? To był jedyny sens tej karty, że była darmowa. Chyba rzeczywiście chcą się wygasic i zamknąć. Ehhhh słuchajcie powspominam piękne czasy banku SMART. W nowej Zelandii mi ich karta działała. I spread mieli niski. A nest bank dziś? Szkoda gadać. Od początku mówiłem, że ich ta nowa kolorystyka sraczkowata to jakieś nieporozumienie. Kto wpada na psucie czegoś co było fajne ? Kto wymyślą te bzdurne kampanie z tym piegowatym dzieckiem i dziadkiem?
      Kolejny bank mniej w Polandii. Niedługo autentycznie zostanie nam Pekao i PKO. Alior ostatnio wypowiedziałem, Idea zutylizowalem.
      Jeden fajny bank znalazłem, ale w Niemczech N26 dla euro.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...