wtorek, 30 sierpnia 2016

100/50 zł za lokatę 130 dniową w Toyota bank i 250 zł za polecenia


Dziś rusza zapowiadana w ubiegłym tygodniu akcja specjalna z premią za lokatę w Toyota bank. To praktycznie jedyny bank, który nie zamyka drogi obecnym klientom, lecz premiuje ich w dalszym ciągu w swoich kolejnych akcjach specjalnych. 

Oczywiście premia nie jest tak wysoka jak w przypadku nowych klientów, ale ważny jest fakt, że jest. Wykluczone są jedynie osoby, które po wzięciu udziału w poprzednich akcjach zdecydowały się zamknąć konto w Toyota bank. Warto więc je trzymać w oczekiwaniu na nową akcję.



Nowa edycja podzielona została tym razem na dwa etapy. Z jednej strony mamy to samo co zwykle, a więc bonus za założenie lokaty adresowany dla nowych oraz obecnych klientów banku. Przy czym terminy obecny i nowy wyjaśniono tak:

Obecny klient to osoba, która wzięła udział w poprzednich akcjach specjalnych. Wszystkie zostały opisane na tym blogu, dla ułatwienia Toyota szczegółowy wypisuje wszystkie swoje poprzednie akcje specjalne. Było ich dotąd sześć:
Lokata Toyota Bank z premią, SUPERDUET, SUPERDUET 2, SUPER DUET 3, Bądź aktywny - załóż nowy depozyt oraz Tankuj korzyści z Toyota Bank
Kto brał w nich udział i nie zamknął konta, może brać udział w kolejnej Lokata 130 dni z premią. W dalszym ciągu bank więc nagradza za lojalność.


Nowy klient to taki, co nie miał Konta Jedynego od 7 kwietnia 2015 czyli od dnia, kiedy zaczęła się pierwsza akcja specjalna, do dnia rozpoczęcia siódmej edycji czyli do 28 sierpnia 2016.



Premia za założenie lokaty - 100 lub 50 zł

Tak jak sądziłem premia jest identyczna jak w poprzedniej tego typu akcji, jedyna różnica polega na samej długości lokaty. Zamiast lokaty na 100 dni, mamy teraz lokatę na 130 dni i tak:
  • 100 zł otrzyma klient nowy, jeśli założy lokatę Plan Depozytowy na 130 dni ze staw2,50% na minimum 10.000 zł.
  • 50 zł otrzyma klient obecny, jeśli założy tę samą lokatę Plan Depozytowy na 130 dni ze stawką 2,50% na minimum 10.000 zł.
Stawka jest wyższa niż na obecnym Planie Depozytowym, gdzie od dłuższego czasu mamy 2,40%. Bonus jednak znacznie podwyższa oprocentowanie. Jak zwykle aby dostać ową premię, trzeba zarejestrować się na dedykowanej stronie, służącej do rejestracji:

>>Tutaj założysz lokatę na 130 dni z premią 100 zł lub 50 zł


Czasu na skorzystanie z powyższego linku mamy dość dużo, bo aż do końca września czyli 30.09.2016. Nowy klient zostawia maila i zakłada sobie konto z linku jaki przyjdzie na jego maila, tu jest więc standardowo. Natomiast obecny klient, znów musi zadbać o Nowe środki względem 28 sierpnia.


Tutaj duży plus dla Toyota bank, że nie uwstecznił daty, jak to ostatnio lubią robić inne banki. Dawno już wyzerowałem swoje konto w Toyocie, więc nie będzie problemu z kombinowaniem jakie było saldo na dzień przed początkiem akcji. To też potwierdza fakt, że najlepiej zakładać lokatę od razu i zerować saldo jak najszybciej:)


Lokatę należy założyć do 31 października 2016 i data ta dotyczy obu rodzaju klientów. Aby otrzymać premię 50/100 zł, nie trzeba czekać do końca, wystarczy wytrzymać 70 dni. Traci się jednak wówczas odsetki, więc warto poczekać te 130 dni. 


Osoby które miały jakieś środki w Toyota bank na dzień 28 sierpnia, muszą zadbać o to, by przez 70 dni od założenia opisywanej lokaty saldo było większe o minimum 10.000 zł. To jedyny warunek ważny dla otrzymania premii 50 zł. 



Premia za polecanie - 250 zł

Nowością w siódmej edycji akcji Toyoty jest program poleceń, na pewno ciekawszy od Tankuj korzyści. Mogą brać w tym udział znów Obecni jak i Nowi zdefiniowani wyżej w akcji lokata, pod warunkiem założenia lokaty na 130 dni.


Warunkiem polecenia jest to by polecony był nowy, a więc nie posiadał konta w Toyota bank od 7 kwietnia 2015. Polecający może w sumie polecić konto 5 osobom, a skoro za jedną może dostać tradycyjne 50 zł, to w efekcie może zgarnąć do 250 zł.

Kod wygenerujesz po podaniu podstawowych danych

Sama oferta lokaty z bonusem 50 zł może wydawać się mało ciekawa ze względu na stawkę 2,50% mimo iż premia znacznie podwyższy oprocentowanie. Program poleceń pozwala jednak fajnie podbić zysk z posiadania konta.

>>Tutaj założysz lokatę na 130 dni z premią 100 zł lub 50 zł

Link polecający generuje się w aplikacji dostępnej pod powyższym linkiem. Jeśli ktoś chciałby założyć linka z mojego polecenia, zapraszam do kontaktu na maila marszr1@gmail.com

Link do regulaminu promocji Lokata 130 dni z premią 

29 komentarzy:

  1. Dla nowych klientów 100zł premi za lokate minus 15zł opłaty za 6 m-cy aktywnego konta, można w to wejść ale już dla starych klientów 50zł minus aktywne konto od czerwca zakończenie ostatniej promocji min do końca marca (22,50zł) Od obiecanej premi należy jeszcze odjąć ok 10zł za słabo oprocentowaną lokate na 130dni, więc zostaje netto ok 18zł na pół roku. Dla mnie dno, nie warte zawracania sobie głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie oferta o wiele lepsza niż poprzednio. Już poleciłem konto koleżance w pracy, co daje dodatkowo 50 zł czyli tyle ile nowy. A do zgarni3cia jest dodatkowe 200 zł. Lepiej niż kiedykolwiek dotąd.

      Usuń
  2. polcan jak wygenerowac kod polecajacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij w link rejestracyjny. Podaj imię i nazwisko oraz mail. Po przejściu dalej zobaczysz nową stronę na której znajdziesz kwadrat na którym będzie napis:
      "Wygeneruj kod dla znajomego"
      Dodałem to do artykułu.

      Usuń
  3. Uczestnikami Akcji "130 dni z premią" oraz Akcji "Polecaj i zarabiaj" mogą być:
    • osoby, które posiadają aktywne Konto Jedyne w Banku otwarte w ramach poprzednich akcji organizowanych wspólnie przez Organizatora i Bank (Obecni Klienci Banku - w rozumieniu Regulaminu),
    • nie posiadają i nie posiadały w okresie od 07.04.2015 roku do dnia 29.08.2016 roku Konta Jedynego w Banku (Nowi Klienci Banku - w rozumienie Regulaminu)
    Z tego zapisu rozumiem ze premia z polecenia nalezy się również za obecnego klienta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, tu masz znów te pokręcone regulaminy. Mnie skonfundował zapis ze strony 6, gdzie w punkcie 5 mamy:
      "Uczestnik Akcji "Polecaj i zarabiaj" może być jednocześnie Poleconym i Polecającym"

      Zapis jak dla mnie znaczy, że skoro jestem uczestnikiem akcji, a jestem bo zakładam n-ty raz lokatę z premią, to mogę poprosić na przykład Ciebie o polecenie, skoro mogę być polecającym i poleconym. Dzięki temu zarobisz sobie 50 zł:)

      Zadałem to pytanie organizatorowi czy tak może być, bo to trochę dziwna sytuacja jak dla mnie. I okazuje się, że nie. Dotyczy to tylko nowych:(

      Regulaminy to największa abstrakcja jaka można spotkać w bankach. Zdanie wydaje się jednoznaczne, a i tak należy to interpretować inaczej...

      Usuń
  4. Pytanie do czytelników.
    Od kiedy Idea bank pobiera opłaty za przelewy zewnętrzne w wysokości 5 zł z Zośki Pro na rachunek zewnętrzny dla kont otwartych przed 28 czerwca 2016?

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinno być od jutra ale dzisiaj zauważyłem że chcieli mi naliczyć 5 zł więc przelałem na ror bo miałem nie wykorzystany przelew wewnętrzny.Nie chce mi się skłądać reklamacji,ale tak powinno się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Często robiłem przelewy z Zośki więc zrobiłem to dziś z automatu i nagle cyk opłata 5 zł za przelew do Toyoty.
      Na razie poinformowałem znajomego pracującego w Idea bank. Czekam na odpowiedź.

      Usuń
    2. A swoją drogą, gdzie jest info o zmianach w opłatach od września w Idea bank?

      Usuń
    3. Ja mam to w informacji w wiadomościach po zalogowaniu.Data wiadomości 30 czerwca 2016."Nowy Regulamin i nowa Tabela Opłat i Prowizji obowiązywać będą dotychczasowych Klientów Banku od dnia 1 września 2016 roku".Pozdrawiam

      Usuń
  6. Czy dobrze rozumiem, że można dodać lokatę w Toyota Bank do Ybanking?
    Nie ma jej na liście lokat/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, każdą lokatę w dowolnym banku można zgłaszać do premii w wysokości 500 zł.

      Usuń
    2. Jak to robicie, by na preent screenie z Toyoty było nazwisko właściciela konta? Inaczej Ybanking chyba nie przyjmie zgłoszenia...

      Usuń
    3. Wejdź na zakładkę konta/historia konta i wyszukaj sobie przelew na lokatę. Jest tam:
      -data transakcji
      -data księgowania
      -tytuł (lokata nr...)
      -odbiorca/nadawca (tu są twoje dane)
      -kwota
      To myślę że powinno wystarczyć.

      Usuń
  7. Przy okazji - IdeaBank od 31.08.2016 wprowadzil limiti transkacji (przelewy), ustalajac jednoczesnie domyslne wartosci. Niby mozna to zmienic w bankowosci elektronicznej, jednak u mnie caly czas przy brobie wejscia w te opcja pojawia sie komunikat "Wystapil nieoczekiwany blad. Sprobuj ponownie pozniej,...".
    Czyzy IdeaBank probowal w ten sposob powstzrymac wyplyw gotowki we wrzesniu ?

    @Polcan - mozesz sprawdzic czy u Ciebie mozesz wejsc i zmienic te limity ? (ustawienia->bezpieczenstwo->limity)
    Daj prosze znac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info bo nawet o tym nie widziałem.
      Według Twoich wskazówek zmieniłem te bezsensowne limity jak np. 100.000 zł na przelew dzienny 300.000 zł miesięcznie na no limit.
      Autoryzowałem smsem i zobaczyłem komunikat "Limity transakcyjne zostały zmienione". Czyli jednak się da.

      Usuń
  8. Witaj polcan, czy w tej lokacie jest jakies ogranicenie kwotowe? Jakies maximum ? Ppzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakres kwotowy to 3.000 - 10.000 zł, więc musimy wpłacić maksymalną kwotę.
      Toyota zwykle pozwala na zakładanie wiele takich lokat, ale nie jest to dobrym pomysłem, skoro gdzie indziej masz lepsze stawki. Stąd wymagane 10k jest najbardziej optymalne.

      Usuń
  9. Właśnie odebrałem dokumenty od kuriera.
    Nie zaznaczyłem opcji karty. Więc jej nie dostałem.
    Rozumiem że ponoszę tylko koszty związane z kontem (2,50zł miesięcznie).
    Czy są jakieś ukryte inne?
    Po 130 dniach mogę zamknąć konto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma innych kosztów tylko te 2,49 zł
      Możesz zamknąć konto, zastanów się jednak, czy nie warto je sobie zachować na kolejne akcje specjalne, bo Toyota nagradza bonusami do lokat już od dwóch lat:)

      Usuń
    2. kurczę... nie mogę już zmienić opcji na taką a żebym otrzymał jednak tę kartę? wtedy jest bezpłatna przy "ruchu" 400zł.
      Tylko że wtedy po jakimś czasie naliczaja opłaty za ubezpieczenie czy coś.

      Usuń
    3. Przecież zawsze można kartę dorobić. Złóż wniosek o kartę i po sprawie, to przecież nic nie kosztuje.

      Ja kartę w Toyocie mam od początku. Są takie miesiące w których wydaje się jakieś większe kwoty (remont, wyjazd na wczasy itp) a wtedy nawet płacąc choćby np. 1000 zł czy więcej można zapłacić 100 zł jedną kartą, 400 zł drugą i 500 zł trzecią.

      Usuń
  10. Polcan czy zakładając 10 lokat to każda będzie objęta promocją? czy tylko pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pierwsza. Chyba, że założysz na inne osoby.

      Usuń
  11. Czyli trzeba posiadać kartę żeby dostać extra bonus z promocji ? :0

    Ja otrzymałem już telekod lecz nie mogę się zalogować online.
    Infolinia nie odbiera telefonów, a formularz online(odp ze strony banku) milczy

    Strasznie zawiłe te formalności. BTW nigdzie nie jest napisane ażeby wymagali karty odnośnie promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo też karta nie jest wymagana. Służy tylko do anulowania oplaty za konto w wysokości 2,49zł.

      Usuń
  12. Czy akcję można polecać również rodzince? Czy akceptacja tych ich zgód i rejestracja tam jest warta 100zł?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tu trzeba przemyśleć, bo nowa osoba za konto ror będzie płacić 2.49 chyba że wykona płatności kartą 400/miesiac

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...