piątek, 25 maja 2018

300 zł do DUKA kitchen life i 20% off za konto Citi Priority


Niektóre banki zaczynają oferować coraz bardziej egzotyczne promocje. Na tym polu króluje bez wątpienia Citibank, który testuje to czego nie było jeszcze w innych bankach. Być może chcąc zadowolić najwybredniejsze gusta.

Najwybredniejsze gusta można zaspokoić premią w postaci zwykłej kasy. Jednak Citi coraz częściej promuje vouchery. W środę mieliśmy voucher na 300 zł do CitiFit dla zwolenników sportu, teraz zaś mamy 300 zł do szwedzkiego DUKA.




Cóż to za sklep? DUKA to sieć sklepów ze sprzętem AGD oraz elementami wyposażenia wnętrz. Kto lubi urządzać wnętrza lub kupować coś do domu może w miarę łatwo zgarnąć na to 300 zł.


Nie jest tak źle z definicją nowego klienta. Odsiadka już nie jest kilkuletnia, z promocji wykluczeni są bowiem klienci, którzy nie mieli tutaj konta od 1 stycznia 2017. Na marginesie Citi używa w regulaminie wyrażenia 'po 31.12.2016'.

Tutaj zgarniesz 300 zł do DUKA z kontem Citi Priority

Oferta ma być ważna do 30 czerwca 2018. Jednak bank od razu informuje, że jest to oferta limitowana, przeznaczono bowiem tylko 1000 sztuk voucherów. Mimo to nie sądzę, by ta dość egzotyczna promocja była na tyle popularna by skończyła się przed czasem.

Co zatem muszą zrobić osoby, które odwiedziły już ten sklep w jednej z galerii i mają chrapkę na zakupy bez płacenia kasą z własnej kieszeni. Wszak o to chodzi w promocjach opisywanych na blog;) 



Warunki mamy rozpisane wyżej. Musimy spełnić w sumie 3 warunki:
  • zalogować się do bankowości ale z telefonu, a nie kompa - 1M
  • przelać chwilowo na konto 5000 zł -2M
  • zrobić zakupy na 300 zł - 2x
Na pierwszy jakże banalny warunek logowania ze smartfona mamy aż miesiąc czasu od momentu otwarcia konta. Na przelew w wysokości 5000 zł mamy nawet 2 miesiące czasu. Rozmyślnie napisałem chwilowo, wystarczy bowiem przelać kasę rano i w południe zwrócić ją sobie tak by nie marnować ani dnia na potencjalnych odsetkach:)


Kto nie ma takiej kasy może przelewy robić w ratach. Dla Citi liczy się suma wpływów w danym miesiącu i ma ona wynosić 5.000 zł. Jest jeszcze inna opcja zamiast przelewu, ale tak bezsensowna, że szkoda o niej pisać, bo nikt rozsądny nie będzie zamrażać kupy kasy na kiepskich stawkach w Citi.

Trzeci warunek czyli płatność na 300 zł należy wykonać przez dwa kolejne miesiące. Przy czym w każdym z miesięcy wymagane są minimum dwie płatności. To najbardziej typowa stawka wymagana przez banki które wymagają płatności na określoną kwotę zamiast określonej ilości.

Tutaj zgarniesz 300 zł do DUKA z kontem Citi Priority

Voucher ma być ważny do końca tego roku i można go zrealizować w sklepie internetowym lub w punktach handlowych DUKA. Nie trzeba go realizować od razu, można to robić w częściach.



Swoją drogą zastanawia mnie, że w tej promocji warunkiem bezpłatności konta jest tylko wymóg przelewu na konto w wysokości 5000 zł i to choćby w ratach. Nie ma już mowy o konieczności posiadania produktu kredytowego np. aktywnej darmowej karty kredytowej jak było dotąd...

Regulamin promocji 300 zł na zakupy w DUKA z kontem Citi Priority

19 komentarzy:

  1. Ja jeszcze do wczorajszego artykułu. Jak ma wyglądać ta dyspozycja przelewu p[rzez internet lub infolinię ?
    Czy ja mam prosić Panią z Płac w dużej jednostce o to, żeby mnie wyjątkowo w inny sposób przelewała pensję. O takim czymś mogę zapomnieć!!!!! Chyba, że ja czegoś nie rozumiem. Proszę o wyjaśnienie, jak to ma być w praktyce realizowane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, to ja Twojego komentarza. Co znaczy wyjątkowo traktowała? Masz wypłatę w formie bezgotówkowej, jeśli tak to w czym problem?
      Ja zrobiłem tak. Złożyłem dyspozycje przez internet z opcją powiadomienia przez bank. W płacach złożyłem odpowiedni wniosek o zmianie rachunku i uprzedziłem, że w tej sprawie może przyjść list z banku. I tyle. Dodam, że w firmie pracuje ponad 1000 osób :)

      Usuń
  2. Co się dzieje z Idea Bank? Mieli mieć przerwę na konserwację do 12.00. Od tej godziny pojawiają się kolejne komunikaty o przerwie przez następną godzinę. Teraz do 16.00. Ktoś coś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa jak sie zatrudnia za malo osob w IT.
      Getin miewa podobnie. Kiedys miala byc przerwa przez jedna noc a trwala przez blisko dwa dni i nikt nawet w oddziale nie mial do niczego dostepu.
      To byla dopiero jazda...

      Usuń
  3. Teraz przedłużyli od razu do 18.00. Jeśli nie włączą, to na tym stracę. I pewnie nie tylko ja. Nie wyjdą spod reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już działa, choć bardzo powoli.
      UWAGA: usunęli możliwość zmiany limitow transakcji !!!

      Usuń
    2. Że co? Zmiany limitów transakcji? A niby jak mam teraz to zmienić skoro mam ustawione na zero?

      Usuń
  4. Sprawdziłem i rzeczywiscie tych limitów nie można nigdzie znaleźć. I co teraz? ja mam limit bankowości elektronicznej ustawiony na zero bo tego konta używam do lokat a dla bezpieczeństwa ustawiłem taki a nie inny limicik zeby nikt mi bez telefonu pieniedzy nie wyprowadził. Mam teraz jechać 100km do oddziału albo wisieć na słuchawce płacąc za każdą minutę?
    Moze IDea zabezpiecza sie na wypadek runu na bank? Nieprawdopodobne co oni wyprawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Moze IDea zabezpiecza sie na wypadek runu na bank?" Wcale bym się nie zdziwił jakby to zrobili właśnie w tym celu. Akcje IB szorują po dnie i wcale się nie zdziwię jak w tym tyg. pojawi się u nich jakaś dobra oferta lokat. Mam do Was pytanie. Jak ktoś sam nic nie zmieniał w tych limitach - to na ile ma ustawione?

      Usuń
    2. Właśnie nie pamiętam ile tam było. Zmieniałem w marcu przy zakładaniu lokaty. Nie jestem pewien czy tam po prostu zadnego limitu nie było.
      Nie pamietam też czy tam był limit dzienny czy na jeden przelew. Założyłem minimalny na 1zł jako że to jeszcze jedno dodatkowe zabezpieczenie a teraz narobiłem sobie kłopotu. Piszą mi że teraz musze na infolinii to zmieniać a potrzebna mi rozmowa z nimi jak dziura w bucie. W Getinie też to zrobili? Getin jest w gorszej sytuacji niż Idea a limity można było zmieniać przez net.
      Niech mi ktoś przypomni. W bankach sa limity dzienne i na wysokość przelewu czy tylko limit dzienny? Bo nie wiem jak rozmawiać z infolinią i co tam zmieniać. Jutro bedę musiał to zmienić jakoś

      Usuń
    3. Ja tez nie pamiętam jakie tam miałem ustawienia w temacie limitów. Trzeba dzwonić i sprawdzić.

      Usuń
    4. MI sie kończy w czwartek lokata na kilkaset tys to i tak z Idea zrobię migrację bo 3% jak obecnie to mogę mieć na kontach oszczędnościowych wiec po co to kisić na lokacie? No fakt... Wszystkiego nie dam rady wsadzić na konta 3% bo tylu nie znajdę z tymi limitami, ale warto na chwilę się wycofać bo rzeczywiście może się coś lada dzień pokazać

      Usuń
  5. Jak Czarnecki ogłosił, że Idea będzie oddawać kasę "zrobionym w Getbacka" to ciekawy jestem jakie będą notowania IDA w poniedziałek.

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Czarnecki-Uznamy-zasadne-reklamacje-w-sprawie-GetBacku-7592442.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyciag z regulaminu prowadzenia usług IB
    par37. pkt11
    Posiadacz Rachunku może wydać w Bankowości Internetowej, w Bankowo-
    ści Telefonicznej lub w Oddziale Dyspozycję ustanowienia lub zmiany limi-
    tów transakcyjnych dla transakcji płatniczych zlecanych za pośrednictwem
    Bankowości Internetowej lub Bankowości Mobilnej. Bank może ustanowić
    dzienny lub miesięczny limit transakcyjny dla transakcji płatniczych zlecanych
    za pośrednictwem Bankowości Internetowej lub Bankowości Mobilnej, który Posiadacz Rachunku może w każdym momencie zmienić w Bankowości Internetowej, Bankowości Telefonicznej lub w Oddziale wydając stosowną Dyspozycję. Ustanowione limity transakcyjne nie obejmują przelewów pomiędzy Rachunkami Posiadacza Rachunku w Banku oraz drugiego i kolejnych przelewów w ramach zleceń stałych.

    par 39 pkt12
    Limity transakcyjne ustanowione przez Bank dla przelewów zlecanych za po-
    średnictwem Bankowości Internetowej wynoszą:
    a. limit dzienny: 100 000 PLN;
    b. limit miesięczny: 300 000 PLN.
    Posiadacz Rachunku może zmienić limity transakcyjne ustanowione przez
    Bank zgodnie zasadami wskazanymi w § 37 ust. 11.

    W świetle powyższego bank Idea nei wywiązuje się z zapisów Regulaminu. Chyba ze w Regulaminie jest gdzieś zapis ze można go dowolnie zmieniać, ale ja informacji o zmianach nie dostałem. Mogę zmienić limit w każdym momencie za pomoca bankowosci elektronicznej? No nie mogę. Piszczcie maile do IDea aby ta funkcję przywróciła . ja już tak zrobiłem

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiec tak... Musimmy czekać do g.15. Wtedy funkcjonalność zmiany limitu transakcyjnego ma zostac przywrócona. Tyle z banku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw do 15, potem do 20, potem do jutra, a potem.... do BFG? ;)

      Usuń
    2. już wszystko działa poprawnie - limity można zmieniać. Miałem na 10zł dzienny i miesięczny

      Usuń
  8. Anonimowy27 maja 2018 12:15 nie wiem co palisz ale musi być dobre - wsio działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu ten Anonimowy z 12:15.
      Poczekaj a sam sie przekonasz

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...