poniedziałek, 16 lipca 2018

3% na Lokacie Zawrotnej czyli jak Idea bank próbuje ratować odpływ gotówki


Jak przystało na samą nazwę banku w Idea bank nie brakuje pomysłów na lokaty. Tym razem mamy nową nietypową lokatę, której nie ma standardowo w ofercie, ale piszecie o niej w komentarzach

Mowa o Lokacie Zawrotnej, której oprocentowanie z pewnością zawrotne nie jest, ale ewidentnie ma na celu zatrzymanie odpływającej gotówki. Pojawia się bowiem podobno dopiero przy dokonywaniu przelewu do innego banku.

Dopiero próba do czwartego banku wygenerowała taki komunikat
To częsty proceder stosowany przez wiele banków. Sęk w tym, że taki Alior startuje z pułapu 1,50% i przy kontynuowaniu przelewu stawka rośnie tylko do 2% więc nie ma czym sobie zawracać głowy. Millennium daje w ten sposób 2,20% Eurobank ostatnio oferuje 2,25%.

To są wszytko śmieszne stawki, więc nie ma co sobie nimi zawracać głowy. Idea bank jako jedyny daje opcję, którą można wziąć pod uwagę, chociaż niekoniecznie z niej warto korzystać. Dostajemy bowiem ofertę lokaty na 3%, ale bez możliwości zerwania bez utraty odsetek jak to było niedawno na Beztroskiej.



Lokata trwa 3 miesiące, ale nie pojawia się przy dowolnym przelewie. Z Waszych komentarzy wynika, że przelew do Getin nie spowoduje wyświetlenia propozycji założenia tej lokaty. Być może faktycznie przelewy między bankami Czarneckiego nie są brane pod uwagę jak sugeruje Ptok.

Przetestuję dziś ten wariant jak tylko środki dotrą do niebieskich, środki zaś pojawią się zapewne późnym popołudniem. Nie wiem jak będzie to traktowane przez yb, ale tym będę się martwić jeśli pojawi się propozycja takiej lokaty.


Lokata nie powala na kolana, bo i tak 3% mamy w innych bankach. W Getinie stawka jest nawet wyższa dzięki łączeniu z 3,50%. Planuję powrót do Getin, dziś złożyłem wniosek z poniższego linku

Link do Konto oszczędnościowe 3,00% do 200.000 na nowe środki

To wynik waszych sugestii, że w Getinie podobno można odnawiać lepsze stawki na podobnej zasadzie jak to ma miejsce w Millennium. Przetestuję i zobaczymy czy faktycznie będzie 3%.

Łatwo 3% można przekroczyć w Getin za pomocą jednego przelewu

W Getin mamy tę samą stawkę co na Lokacie Zawrotnej i nawet ten sam okres trwania. Niby więc nie ma różnicy, ale na koncie zawsze mamy środki do dyspozycji w dowolnym momencie na wypadek lepszej oferty w innym banku. Na Zawrotnej nie mamy takiej opcji.

Aktualizacja:
Na infolinii przy składaniu wniosku potwierdzają, że przysługuje nam 3% mimo korzystania z poprzednich edycji promocji:)


Na koncie oszczędnościowym w Getin mamy ograniczenie do 200 tysięcy złotych. Można jednak zwiększyć tę kwotę o kolejne 100.000 zł jeśli skorzystamy z konta na 3% w Credit Agricole.

Tutaj założysz konto z premią do 500 zł oraz KO na 3%

Wracając na chwilę do Idea bank okazuje się, że bank zmodyfikował w połowie lipca także ofertę wabikową dedykowaną dla nowych klientów. Teraz oferowane wciąż 4% obowiązuje dla wyższej kwoty o czym piszę szerzej na PP4.

Regulamin Lokaty Zawrotnej

88 komentarzy:

  1. Potwierdzam przy próbie przelewu do obcego banku wyskakuje propozycja na opłacenie jest 1 dzień. Chyba warto założyć i nie blokować sobie możliwości udziału w kolejnej edycji promocji konta w getin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo czy kolejna 11 edycja konta w getin będzie mieć 3%. Wszak po 2,70% obniżono tutaj do 2,50%.
      Podobnke nie wiadomo czy Idea nie wyskoczy czasem ze stawką ponad 3% w trakcie nadchodzącego kwartału...

      Usuń
    2. Przy przelewie do mbanku nie dostalem zadnej propozycji.

      Usuń
    3. również próbowałem do inteligo - nic nie wyskoczyło

      Usuń
    4. ja wczoraj robiłem przelew do mBanku i propozycja wyskoczyła, ale mam konto w IB (może to ma znaczenie)

      Usuń
    5. WBK, PKO, Eurobank - nie.
      Alior - tak.
      Szczegóły niżej

      Usuń
  2. Mi się kończy w czwartek Wielka 13 i robię wyprowadzkę z IB po to żeby mieć podkładkę pod powrót na nowe środki lub pójde do Getina jesli nowa edycja która wystartuje 1 sierpnia będzie na 3% choć w to wątpię. Na razie wylewam się na te kilka dni do Millenium pod korek i do Optimy. Do tego mam jeszcze środki na Ko Tmobile i tu się zastanawiam co zrobić z tymi kontami po zakończeniu obecnych 3%. Czy wypowiedzieć całkiem i pozamykać wszystko przez wypowiedzenie umowy ramowej czy tylko same konta pozamykać i zostawić ramówkę + bankowość elektroniczną i potem sobie konta pootwierać jak coś się pojawi. To samo z Optimą. oni dali bezkarną raz, ale potem zdaje sie można zamknąć konto i po roku znów się ma szansę na nową lokatę w promocji. Ktoś z was to robił? Wystarczy samo konto zamknąć czy też trzeba całkowicie się z banku wynieść? 2.6% na nogi nie rzuca. Czasem sie przydaje na kilka dni się przenieść ale stale trzymać tam kase to bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla 3 % i i chaotycznych ruchów i decyzji nie ma sensu trzymać kasy w Idei. Mam nadzieję, że jak środki im odpłyną to pójdą po rozum do głowy. Ostatnio fatalnie się z nimi współpracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ostatnio fatalnie się z nimi współpracuje" Potwierdzam. Nigdy nie sądziłem, że zmuszą mnie swoją polityką - do całkowitej ewakuacji. Na szczęście, póki jest wybór mam ich gdzieś. Mam też nadzieję, że już niebawem odczują na własnej skórze takie traktowanie stałych, wieloletnich klientów.

      Usuń
    2. Powiedz mi który bank traktuje lepiej wieloletnich klientów?
      Po to właśnie zamykamy konta i otwieramy je na nowo, bo wtedy właśnie stajemy się dla nich ważniejsi.
      W lipcu wróciłem już do trzech banków.

      Usuń
    3. Niby prawda, ale czasem są wyjątki. Mój znajomy dostawał lepsze warunki lokat w BOŚ Banku, przez to że od dawna miał u nich konto. I to w czasach, że nawet ja nie mogłem znaleźć wtedy nic lepszego.

      Usuń
    4. Byłem klientem wielu banków i jeszcze w żadnym nie dostałem niczego za fakt bycia stałym klientem. Na każdą promocję albo zapolowałem, albo robiłem różne tricki o których często tutaj piszę.

      Usuń
    5. To może nasza społeczność stworzy taki bank jak jest luka na rynku :)

      Usuń
  4. Widzę że chętnie Panowie pompujecie pieniążki w promocje GetinBank, a wiadomo, że od dłuższego czasu bank ten ma kłopoty. Ot pisze tak, bo dziś znowu mi wpadł artykuł z Money.pl i strasznie sie waham... https://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/getin-noble-bank-odpisy-leszek-czarnecki,70,0,2411078.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie, ale z jednym warunkiem - tylko do korka BFG.
      Zresztą bank i tak sam robi sobie górną granicę w wysokości 200k czyli nawet połowy dopuszczalnej kwoty nie warto tutaj wkładać.

      Usuń
  5. Jestem już po próbach założenia opisywanej lokaty zawrotnej. Próbowałem założyć lokatę kolejne przelewami do:
    - WBK: brak oferty
    - PKO: brak oferty
    - Eurobanku: brak oferty

    Dopiero przy czwartym przelewie do Alior pojawił się komunikat z możliwością założenia lokaty zawrotnej. Jak widać wcale nie do trzech razy sztuka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Polcan w jakim celu robiłeś comback do idei skoro teraz to nie ma co u nich założyć a o zawrotnej nie wiedziałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłem przelew do IB dla celów artykułu i sprawdzenia za którą próbą uda mi się lokatę założyć. Inna sprawa to fakt, że lubię nowe, niekonwencjonalne pomysły niebieskich.
      Nie nazwałbym tego comebackiem. To mała kwota która może sobie tutaj leżeć. I tak do 25 lipca całe duże saldo będzie się zerować, bo wszystkie lokaty kończą mi się tego dnia (poza beztroskimi oraz dzisiejszej zawrotnej)

      Usuń
  7. A u mnie się to nie udaje. Jaki jest system. Chodzi na pewno o bank ? , czy może o kwotę pieniędzy ? Póki nie napisałeś, że Ci się udało, to myślałem, że to była tylko oferta poranna do godziny 12.00 ! Daj jakieś dyspozycje, jak ta sztuczka działa. Kto się pokusił na 13-dniową lokatę na wyższe oprocentowanie, teraz musi główkować, gdzie się przenieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innych bankach lokaty są wyraźne, bo przelew jest blokowany i masz ofertę na cały ekran, której nie da się przegapić.
      W Idea bank masz malutką informację na samej górze, która nic nie blokuje a komórka z smsem autoryzującym i tak się odzywa.
      Być może przy pierwszych trzech próbach do wspomnianych wyżej banków przeoczyłem ów malutki banerek i dostrzegłem ją dopiero przy przelewie do Aliora...

      Usuń
    2. Nie, nic z tych rzeczy. Przyglądam się bardzo dokładnie. To generuje jakaś aplikacja komputerowa (android). Jeśli klient wceluje w bliżej nieokreślone parametry i spełni założenia oferenta (czyli banku Idea) to dostaje propozycję. Tak myślę. Może tez wchodzić w grę jakąś polityka marketingowa. Czyli wyznaczają grupę klientów mniej zadowolonych i z rosnącym zrażeniem do banku i chcą tylko tym zaoferować lokatę na zmianę nastawienia do instytucji Idea Banku. To jakiś system, jakaś aplikacja. Mi się nie udaje.

      Usuń
    3. Jutro zrobię drugą próbę i sprawdzę czy zadziała na podobnej zasadzie.

      Usuń
  8. Przy przelewie do ING jest oferta

    OdpowiedzUsuń
  9. Może decyduje kwota ? Mały odpływ gotówki nie robi wrażenia, ale jeśli duża lokata ma być wycofana, to już warto przytrzymać. W niektórych bankach bywały przecież negocjacje oprocentowania w zależności od wysokości i okresu wkładu (np. getinbank). Jak ktoś miał mało, to nie było mowy o negocjacji. Ale jak lokował więcej, to już bywało lepsze oprocentowanie. polcan może zaszachował wycofaniem dużej kwoty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam, nic nie wycofałem. Wpłaciłem testowo dziś dodatkowo 10k. Każda z 4 prób była na tę samą wabikową kwotę i w końcu dostałem propozycję.
      Prawdziwy odpływ zacznie się w piątek kiedy kończą mi się kolejne 13tki.

      Usuń
    2. Dzięki za wpis; bez niego i w komentarzy nie zauważył bym malutkiego baneru. Specjalnie dziś wpłaciłem kasę do Idea, żeby zrobić przelew zwrotny i dostaję normalnie sms. Dopiero jak doczytałem w komentarzach zauważyłem mały baner (za drugim razem) i lokata założona:)

      Usuń
    3. Ja też dziękuję anonimowemu, że napisał o tym w komentarzu. Bez niego nie testowałbym tej możliwości i nie powstałby ten artykuł.

      Usuń
    4. Polcan to w piątek robisz wypad nawet jak będzie zawrotna?

      Usuń
    5. W piątek zaczyna mi się dopiero seria lokat, która kończy się 25 lipca. Nie wiadomo jak długo zawrotna będzie, wszak środki muszą być na koncie.
      Inna sprawa to fakt, że pod koniec lipca szykuje mi się kolejna inwestycja na dość dużą kwotę.

      Wszystko wychodzi w trakcie, dziś złożyłem wniosek o konto w Getin. Jak faktycznie można mieć tutaj 3% z hakiem po powrocie, to będę wolał 200k trzymać w Getin niż w IB.

      Usuń
    6. probowalem przelew do mB,gB,aB,BGZ - zawrotnej oferty brak...kwota kilkaset tys.

      Usuń
    7. A jeżeli ktoś nie ma konta w IB tylko same lokaty?Pytam bo jutro mi się kończy lokata na większą kwotę.Czy także otrzymam propozycję lokaty zawrotnej podczas zrywania odnowionej?I jeśli podam rachunek innego banku do zwrotu środków czy to zadziała?A jeśli rachunek do innego banku który wpiszę będzie fikcyjny?Przejdzie taki numer?Pytam ponieważ mam rachunki tylko w dwóch bankach a piszecie że nie dla wszystkich to działa.

      Usuń
    8. Mi się udało i założyłem - podejrzewam, że trzeba wyprowadzić grube środki (powiedzmy ponad 10k)

      Usuń
    9. 10k działa na pewno, bo sam taką kwotę wczoraj wpłaciłem i już pracuje na 3%.

      Usuń
  10. Czy miał ktoś problem z przelewem elixir z Ideabanku. W niedzielę próbowałem zrobić taki przelew w ramach 2 darmowych i za każdym razem miałem komunikat że przelew nie może być zrealizowany i żebym zmienił na przelew zwykły lub bank do przelewu , zmieniłem z millenium na Getin i to samo. Dzwoniłem na info to przyjęli zgłoszenie ale na drugi dzień odpowiedzieli, że oni tej próby w systemie nie widzieli a jak mieli widzieć jak nawet zwrotnego SMS nie dostałem. Miał ktoś taki problem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy wielu próbach nie mam obrazka o propozycji lokaty specjalnej, umieszczonego na początku artykułu. Tylko konto dające, odbierające i sms z kodem do autoryzacji przelewu. Po opodatkowaniu to 3% nie daje znowu aż takich odsetek, żeby pozwalać bankowi z siebie drwić. Zatem ostatecznie wybrałem rachunek dla prawdziwego przelewu i puściłem. Poszło naprawdę bez żadnej propozycji w ostatniej chwili. Gratuluję tym, którym się poszczęściło. Najprostsze rozwiązania są bowiem zawsze najlepsze i oszczędzające czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. coś ostatnio yb strasznie się ociąga z zaliczeniem lokat - możesz ich zmobilizować do szybszego działania. Już nie pamiętam ile i które lokaty powinni mi zaliczyć bo trwa to ponad tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wina faktu, że wprowadzają to podobno ręcznie do systemu. Będę dziś dzwonić, bo nie wiem czy zaliczą mi lokatę zawrotną. Wszak nie jest to standardowa lokata do wyboru, a i tak założyłem ją przez yb.

      Usuń
  13. Według infolinii Getin bank, można korzystać z 3% jeśli korzystało się z poprzednich promocji. Teraz trzeba to sprawdzić w praktyce. Czekam na kuriera i uruchomienie bankowości. Z konsultantami różnie bywa a koniec końców i tak liczy się dla nas prawidłowe naliczenie odsetek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozywiście że można. Trzeba tylko odczekać zwykle jedną edycję od chwili w której zakończyła nam się aktywowana wcześniej promocja. Czyli jak mi się skończyła 2.5% 11 czerwca bodaj to musze czekać neistety do końca obecnej edycji trwającej bardzo długo bo do 31 lipca. Wykluczony jestem bowiem z tej edycji bo wykluczeni są ci którzy mają aktywne poprzednie edycje "Na nowe środki" i ci którym promocje pokończyły się z tego co pamiętam między 10 czerwca aż do 31 lipca - czyli do końca czasu trwania obecnej edycji. Nowa edycja bedzie zapewne miała kolejny ogranicznik i okres karencji więc mozna się spodziewać ze wykluczeni bedą ci którym poprzednia promocja 'na nowe środki' skończy się miedzy np 10 lipca a 31 sierpnia 2018.
      Zresztą o możliwości zakwalifikowania kont na nowe srodki zawsze informuje powiadomienie w panelu nad numerem konta + dosyłają nawet wiadomość wiec trudno przegapić.
      No słabość tego wszyskiego jest taka że trwa to niemiłosiernie długo. Jak ja przystąpilem do poprzedniej edycji bodaj w lutym i to na kilka dni na 2.5% to muszą minąć 4mc promocji i do tego jeszcze ta głupia karencja po jej zakończeniu i dopiero w sierpniu moge przystapić do nowej (jeśli w ogóle takowa będzie w ofercie). Dla 2.5% to już bym konto nawet zamknął ale dla 3% to już warto czekać.

      Usuń
    2. To wcale oczywiste nie jest. Zapisy regulaminu sugerują coś zupełnie innego i to nawet w dwóch miejscach, więc konto zamknąłem. Tylko przez Wasze komentarze zdecydowałem się na powrót i przetestowanie czy jest tak jak mówicie.

      Usuń
    3. no ale jak może być inaczej? gdzie to jest napisane w regulaminie obecnej edycji? Też się pytałem w banku i odpisali mi że jak najbardziej można powtórnie startować do następnej edycji po spełnieniu opisanych warunków. Ja już miałem 2 edycje na 2.5%. Jedną maj-sierpień 2017 i potem jeszcze raz luty-czerwiec 2018

      Usuń
    4. Owe punkty cytowałem już wielokrotnie i wskazywali je inni. Ale olejmy już te sprawy, bo regulaminy są zwykle wieloznaczne i ważne, że podobno brany jest pod uwagę korzystny dla nas wariant możliwości odnawiania. Potwierdzę to mam nadzieję ostatniego lipca jak odsetki będą się zgadzać.

      Usuń
    5. Po co masz czekać. Napisz do nich z pytaniem jakie masz oprocentowanie KO po wpłacie pierwszych środków. Tylko zrób to z poziomu panela uzytkownika bo na zwykły mail kontaktowy to ci nie powiedzą.
      Natomiast co do punktów to musiałbym poszukać w starszych wpisach co tam było. Sam się tym interesowałem i wysłałem zapytanie do Getina ale nie chce mi się teraz logować do banku zeby sprawdzić dokładną treść. W każdym bądź razie napisali mi ze ja bedę się kwalifikował na nowe środki pod warunkiem że nowa edycja w ogóle bedzie i czy rzeczywiscie nie zmieni się regulamin ale na dzien dzisiejszy tak - mógłbym.

      Usuń
    6. Dokopałem się do tej odpowiedzi z banku .Pytałem się o ten problematyczny zapis że do promocji można przystąpić tylko raz (par IV pkt.2) i odpowiedź jest taka:
      "Wskazany przez Pana punkt 2 mówi o tym, że możliwe jest przystąpienie jeden raz do obecnej edycji, tzn. jeden rachunek indywidualny Klienta może być objęty promocją, jeśli się do niej kwalifikuje"

      Dodatkowo trzeba pamiętać że wycofanie zgód skutkuje utratą promocji i brakiem możliwości przystąpienia do niej ponownie w tej samej edycji.

      Usuń
    7. Zgody zawsze wszystkie zaznaczam. A co do pytania po co masz czekać to odpowiedz jest prosta. Jestem praktykiem i wolę zobaczyć efekt niż pytać się o porady szczególnie jeśli dotyczy to konsultantów bankowych.

      Usuń
  14. Czy ktoś ma wiedzę dlaczego akcje IB w ciągu dwóch zyskały ponad 10%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygarnęli z rynku kupę kasy na 3 %, a w udzielonych kredytach dostaną 17 % zwrotu. Chyba dlatego.

      Usuń
  15. Przed chwilą zrobiłem drugą próbę założenia lokaty. Tym razem od razu wybrałem Alior który wczoraj poskutkował ofertą lokaty zawrotnej. I znów od razu dostałem ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polcan, a lokata zakłada Ci sie od razu czy po pewnym czasie dopiero?

      Usuń
    2. Lokaty nigdy nie zakładają się od razu. Zawsze trzeba poczekać jakąś minutę.

      Usuń
    3. U mnie zawsze zakladaly sie niemal natychmiast a z ta czekalem az godzine. Nawet wnioskow nie bylo widac

      Usuń
    4. Nie no tyle to nie czekałem. Nie odczułem różnicy między założeniem zawrotnych od innych. Ogólnie bankowość IB chodzi dużo płynniej niż kiedyś.

      Usuń
    5. Właśnie zerwałem lokatę w IB.Konto do zwrotu środków w Nest banku.Żadnej oferty lokaty zawrotnej nie otrzymałem.Kwota ponad 100 tysięcy.

      Usuń
  16. Leszek Czarnecki rozważy opcje konsolidacyjne Getin Noble Banku z Idea Bankiem

    OdpowiedzUsuń
  17. 17.07.2018, Warszawa (PAP) - Leszek Czarnecki rozważy opcje konsolidacyjne, obejmujące Getin Noble Bank oraz Idea Bank, jak i inne podmioty znajdujące się w grupach kapitałowych obu banków - podał GNB w komunikacie.
    Jak podano, akcjonariusza do podjęcia takiej decyzji skłoniły "postępująca konsolidacja polskiego sektora bankowego oraz rosnące wymagania regulacyjne".

    "Leszek Czarnecki oczekuje istotnych synergii kosztowych i sprzedażowych oraz wzmocnienia potencjału sprzedażowego połączonych instytucji" - podano w komunikacie.

    Czarnecki "w najbliższym czasie" zamierza doprowadzić do podjęcia przez oba banki działań mających na celu analizę korzyści i kosztów połączenia i ewentualnego uzgodnienia harmonogramu oraz szczegółowej struktury połączenia.

    "Leszek Czarnecki deklaruje, że ewentualne połączenie banków nie wpłynie na zatwierdzony przez Komisję Nadzoru Finansowego program ochrony kapitału emitenta, a zaplanowane dokapitalizowania będą się odbywać zgodnie z ogłoszonym harmonogramem" - dodano w komunikacie.

    Podano również, że w ramach dokapitalizowania gwarantowanego przez głównego akcjonariusza banku możliwe jest także wprowadzenie do połączonych banków innych inwestorów. (PAP Biznes)

    OdpowiedzUsuń
  18. Giełda szarpie kursem IB i Getinu chyba właśnie w związku z planami konsolidacyjnymi właściciela. Wczoraj i dzisiaj akcje w górę ale co będzie jutro? Dla mnie aby do października!!!
    Jak czytam kilka banków na sprzedaż, dwa do przejęcia, więc ile zostanie za rok banków na polskim rynku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no po idei będzie. Znikną lokaty na 3% chyba że nowy twór będzie prowadził podobną politykę w co wątpię. i tak dobrze ze nie połknie tego na razie żadne PKO czy PEKAO i inny państwowy moloch. bnk państwowy służy przede wszystkim do kredytowania zadłużonych państwowych molochów typu kopalnia w długach wysysana przez związkowe pijawki. W ogóle jak na to wszystko patrze to mi się niedobrze robi. na ten korycizm, pazerność w panstwowych spółkach oblepionych przez partyjne pijawki. najchętniej zmieniłbym obywatelstwo i nigdy juz tu nei wracał

      Usuń
  19. Nowy depozyt w Toyota Bank.

    "Najlepsze oprocentowanie na 6 miesięcy!

    Lokata Standard 2,75% pozwala na wygodne oszczędzanie i wysokie zyski bez wychodzenia z domu. Możesz założyć ją w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu, a po 6 miesiącach zyskasz aż 2,75% w skali roku!

    Kwota lokaty od 2 000 zł
    Klient może założyć nawet 5 lokat
    Łącznie możesz ulokować aż 30 000 zł



    Lokata dostępna tylko dla nowych klientów."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już lecę :), takiej okazji nie można przepuścić

      Usuń
    2. Swoją drogą kolejna moja lokata w Toyocie kończy się 29 lipca. Ciekawe czy znów zaoferują ofertę powyżej 3% jak to czynili przez ostatnie kilka lat...

      Usuń
    3. W Toyocie proponowali Ci lokaty na 3%?Ja kilka razy przelewałem po skończeniu lokat i nie dostawałem propozycji.Może za małe sumy-10k

      Usuń
    4. Nie, zawsze gdy kończyły się stare lokaty mieliśmy bakcje specjalne z premią na których zysk był zawsze wyższy od 3%. Wszystkie były omawiane na blogu.

      Usuń
    5. Raczej w Lipcu Toyota nie da nic.Bo lokaty z tej edycji co bierzesz udział kończą się Sierpień,Wrzesień.Po za tym po dwóch tygoniach była kolejna edycja i jeszcze jedna pózniej.

      Usuń
  20. Przelew do Raiffeisen też generuje propozycje lokaty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie. Wplacilem dzisiaj nowe środki na konto smart w bgżoptima. Promocja dla nowych środków kończy się 26 lipca. Jeżeli 27 lipca dadzą nową promocję to też będę się łapał?Jak dzień liczenia nowych środków będzie przed 18 lipca to logicznie powinienem się załapać.

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Być może rozpoznałem działanie algorytmu dla lokaty zawrotnej. Jak trwają w Idei lokaty na większe kwoty, a chce się wycofać środki z pojedynczej zakończonej lokaty na relatywnie mała sumę, to system nie daje propozycji. Ale jak komuś kończą się hurtowo prawie wszystkie lokaty i jest groźba ich wycofania do innego banku to pojawia się oferta. Niezależnie od wszystkiego pierwszy post z cynkiem od Anonimowego był dla niektórych bardzo przydatny.

    2. Chcę też zwrócić uwagę na inny problem z tym bankiem. Czy ktoś jeszcze go doświadcza ? Otóż przy zakupach np. Allegro i płatnościach PayU w 'normalnym banku' klient załadowywany jest na specjalny elektroniczny blankiet płatniczy, podaje login i hasło i wszystko ładnie idzie. Jak robi to klient IdeaBanku to ładowany jest do jego głównego panelu bankowości internetowej i za przeproszeniem dupa z przelewu PayU. Dział techniczny Dobra Rada twierdzi, że trzeba wyczyścić katalog systemowy ze śmieci i ciasteczek i będzie działało, ale to oczywiście nieprawda. Macie podobne problemy z płatnościami PayU dokonywanymi z poziomu sklepów internetowych lub panelu finalizacji zakupów Allegro ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerwałem wszystkie beztroskie, skończoną Trzynastkę i kilkaset tys PLN poszło do Millennium i Optimy żadnej zwrotno-zawrotnej oferty nie otrzymałem. Moze pan/pani od tego interesu jeszcze śpi?
      Teraz czekam na to co
      a)IB zaoferuje
      b)na ofertę nowej edycji 3% w Getin
      c)ostatecznie na powrót na nowe środki do IB na pół roku 3.1% +0.1 % YB choć to ostateczność i moze wybiorę wersję 3mc

      Z IB nie korzystam jakoś do płatnosci, ale mam problem z załadowaniem tego ustrojstwa. Zawsze używam czystego linuxa livecd. Ilekroć loguję się do Getinu czy IB trwa to niemiłosiernie długo. Czasem to i przez 7-10min siedzę aż mi załaduje się panel użytkownika. W Inteligo mam to po kilkunastu sekundach. mało kłopotliwe jest Millennium, Tmobile, neobank, Bgż (poza maskowanym hasłem które notorycznie źle wypełniam). Banki Czarneckiego pod tym względem potrafią mnie wyprowadzić z równowagi. Nie wiem jak jest pod windowsem bo nigdy nie loguję się z systemów na których normalnie śmigam po necie
      MM

      Usuń
  23. U mnie za pierwszym razem (ewakuacja kasy do mBanku) wyskoczyło okienko z zawrotną na 3% ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dzisiaj ponownie zerwalem beztroska i przelalem kilkaset tysi do mBanku bez propozycji zawrotnej. Jak dobrze rozumiem, zeby skorzystac z lokaty na nowe srodki trzeba zabrac kase 20, 21 wrocic na bezroska do konca miesiaca i 01 zerwac beztroska i wplacic na 'nowe srodki' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś wycofałem wszystko. zostało może 4 grosze na koncie i twój wpis mnie zastanowił . W sumie to chyba rzeczywiscie wystarczy wycofać środki na jeden dzień - 20 lipca i 21 możnaby juz wracać a 1 sierpnia zakladać na nowe środki, ale pewien nie jestem. Jako ze mam lepiej oprocentowane konta niż obecna Beztroska na 2.3% to sobie na razie daruję, ale jest to jakaś opcja chyba. gdyby nie obniżyli oprocentowania tej beztroskiej rzecz jasna bo mi się nie opłaca wracać - chyba że po 26 lipca w Optimie nie zakwalifikują środków na nowa edycję bo od dziś do 26 lipca trwa obecna. Co bedzie 27 w Optimie nie mam pojęcia. ktoś ma pojecie cym sie różni lokata Na nowe Środki od lokaty na Nowe Środki Plus?
      MM

      Usuń
    2. Plus w nazwie zawsze oznacza konieczność posiadania konta. Bez plusa to oferty dla każdego. Zwykle Plusowe lokaty są lepiej oprocentowane, ale jak widać nie jest to regułą.

      Usuń
  25. Potwierdzam... przy próbie przelewu do Aliora dostałem propozycję lokaty na 3%... założona, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. czy lokatę zwrotną można założyć na kwotę większą niż chcemy przelew z wytransferowaniem środków czy tylko tyle ile jest na koncie ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje mi się, że ponieważ jest to kontroferta do Twojego przelewu, to możesz założyć lokatę tylko na identyczną kwotę, jaką zadeklarowałeś w przelewie.

    Mi się nie udało nawet z próbą przelewu do Raiffeisena. Jedni piszą, że z Raiffem się udaje, a mi się nie udaje. Inni piszą, że z przelewem do mBanku nie działa, a jeszcze inni, że im zadziałało. To nie może chodzić o nazwę banku i przynależny do niego numer konta. Jak piszą jeszcze inni, próba wycofania ogromnej kwoty też nie zawsze działa. Nie wiadomo zatem jaki jest klucz. Nie wykluczone, że sam system jest jakoś chaotycznie niestabilny. W przeszłości przecież niemało było o kłopotach w działaniu ich systemu bankowego, zwłaszcza w trakcie wprowadzania Idea Cloud.

    OdpowiedzUsuń
  28. Potwierdzam, że przy dokonywaniu przelewu do Getin nie pojawia się żadna propozycja lokaty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ku przestrodze
    Opiszę nowy sposób banksterów Czarneckiego na obracanie środkami klientów.
    18 i 19 lipca wykonałem trzy przelewy na konto idealne w IdeaBanku celem założenia lokaty na nowe środki. Do tej pory przelewy w IB były księgowane w ten sam dzień co przelew wychodzący, a robię je przed pierwsza sesją elixir. 18 lipca po godz. 18 sprawdzam konto, a tu przelewów nie widać. Dzwonię na infolinię i otrzymuję info, że przelewy mogą trwać do 2 dni roboczych. 19 lipca z rana robię kolejny przelew, sprawdzam konto po 18.00 i tu kolejny zonk przelewów nie widać, a od pierwszych dwóch minęło już dwa dni robocze. Dzwonię kolejny raz na info i po kolejnym wyjaśnianiu o co mi chodzi dowiaduję się, że mam konto w stanie likwidacji i dlatego przez bankowość internetową nie widzę środków, które są zaksięgowane na koncie w wysokości takiej jak wysłałem. Co za licho przecież nie składałem wniosku o likwidację w IB, gdzie nawiasem mówiąc mam dwie trwające lokaty. Panienka twierdzi, że musi napisać do działu rachunkowego o co chodzi z tą likwidacją i że w poniedziałek 23 lipca sprawa powinna się wyjaśnić. Tak więc ja jadę na stratach bo lokata nie założona, a IB korzysta z moich środków. Po ostrym stanowisku z mojej strony panienka rozłącza się. Kolejny telefon wykonuję tym razem na numer gdzie sprzedają produkty IB, bo na tym numerze zgłaszają się niezwłocznie. Tym razem pan Marcin po kolejnym przedstawieniu o co mi chodzi deklaruje, żebym sprawdził konto po 16.00, a on w międzyczasie spróbuje wyprostować status konta na właściwy. Po 16.00 oczywiście nie widać środków w dalszym ciągu. Kolejny telefon na infolinię IB, kolejne tłumaczenie o co mi chodzi w końcu panienka twierdzi, że może powiadomić rachunkowość dlaczego status mojego konta jest w likwidacji. Po moim żądaniu przełączenia mnie do przełożonego zostałem spuszczony na drzewo. Na koncie dalej nie widzę moich pieniędzy choć są zaksięgowane. Jestem na wyjeździe do końca przyszłego tygodnia i tam gdzie przebywam w promieniu 1000 km nie ma oddziału IB więc mogę korzystać tylko z telefonu i internetu. Z mojego profilu internetowego wysłałem też wiadomość do banksterów o co mi chodzi ale odzewu brak. Czekam więc na poniedziałek 23 lipca, ale coś mi mówi, że bez wizyty w oddziale się nie obejdzie, będzie wojna …, wystraszę im klientów na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz reklamację z żądaniem otworzenia lokaty z dniem wpłynięcia środków do Idei.

      Usuń
    2. Reklamacja poszła, dziękuję za podpowiedź.

      Usuń
  30. Wiecie co się dzieje z niebieskimi. 2 miesiące temu złożyłem wniosek na konto i kartę przez internet dla syna. Dostał od razu login i ustawił sobie hasło. Czekał tylko na kuriera. No i czeka juz 2 miesiące. Dzwoniłem na infolinie po 2 razy w tygodniu, mailowałem z poziomu aplikacji bankowej i obiecanki, że zaraz się ze mną skontaktują by wysłac kuriera. I wciąż cisza. Oczywiście mogę uderzyc do oddziału ,by aktywowac to konto i dostać kartę ale nie po to zakładałem konto przez internet. Olewają osoby w wieku 18 lat?

    OdpowiedzUsuń
  31. Przelew do Deutsche Bank na 20k i jest informacja o lokacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ciekawego DB aktualnie oferuje? Chyba IB nie zależy za bardzo na zatrzymaniu. Lokata zawrotna nie pojawia się przy przelewie do starszego brata (GETIN), a to co oferują na "stare środki" to jakaś kpina! Dziś skończyła mi się w IB ostatnia lokata na 3,5% i czym oni chcą mnie niby zatrzymać?? Pamiętajcie uciekać z nieoprocentowanego ROR-u w IB - bo oni tylko na to liczą w wakacje!!!

      Usuń
    2. Złożyłem pod koniec czerwca wniosek o konto w DB. W połowie lipca dostałem info, że w wyniku błędu technicznego mój wniosek został odrzucony. Dałem sobie przez to spokój z tym bankiem.

      Usuń
  32. Lokata była kto założył konto do 31 czerwca

    OdpowiedzUsuń
  33. dzisiaj kończyła mi sie lokata i puscilem przelew do aliora i wyskoczyla od razu propozycja lokaty zawrotnej :-). Tak wiec wciaż działa

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dziś 27.07 chciałem do Aliora i mBanku i nie wyskakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej można zakładać lokatę zawrotną mi wyskoczyła przy przelewie do Aliora

      Usuń
    2. Dzięki za ten koment bo przypomniało mi się że dziś kończy się lokata w Toyota bank!

      Usuń
    3. Szkoda, że fajnego, orientalnego interfejsu już nie ma. I system nie chodzi tak płynnie jak przed zmianą. Jest jak w Idea bank, zrywamy lokaty i... nie ma jej.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...