poniedziałek, 16 grudnia 2019

3% na lokacie oraz na KO do kwoty 70.000 zł w Alior bank + 200 zł na start


Jak się dowiedzieliśmy w ubiegły weekend Alior bank kolejny raz przedłużył stawkę 3% na swoim koncie oszczędnościowym. Co więcej nowi klienci mogą tutaj założyć także lokatę także oprocentowaną na 3% oraz zgarnąć 200 zł na start.


O ofercie lokaty na 3% nie pisałem jeszcze dotąd, bowiem bank nijak jej nie reklamuje. Po wejściu na stronę mamy tutaj standardowe lokaty dla nowych  środków oprocentowane maksymalnie do 1,8% co pominiemy milczeniem.



Jednak nowa tabela oprocentowania zawiera informację o lokacie dla nowego klienta z fajną stawką 3%. Oprocentowanie obowiązuje przez 100 dni i warunkiem jej założenia jest posiadanie konta jakże osobistego

Co ciekawe lokata nie jest typowym wabikiem z ograniczeniem do 10.000 zł. Alior pozwala na ulokowanie tutaj nawet 50.000 zł co w połączeniu z kontem na 3% daje nam stawkę 3% do 70.000 zł.


A jak zakładać nowe konto wymagane dla tej lokaty to warto przy okazji zgarnąć premię na start. Jeszcze tylko końca roku mamy tutaj promocję z 200 zł za skorzystanie z promocyjnego linku.

Tutaj zgarniesz 200 zł za założenie konta z fajnymi KO w Alior bank

Szczegóły promocji z 200 zł omawiałem w osobnym artykule. Kto więc go przegapił może zajrzeć klikając w link. Warunki jakie stawia bank nie są trudne do spełnienia wystarczy wszak przelać na konto 1000 zł oraz zrobić 3 transakcje kartą na dowolną kwotę. 


Po założeniu nowego konta warto od razu wybrać sobie dwie darmowe korzyści do konta. Jedną z nich jest włączenie konta oszczędnościowego, które stawkę 3% oferuje tutaj od połowy grudnia 2017 i jak dowiedzieliśmy się w piątek kolejny raz stawka ta została przedłużona.



Ja pamiętamy początkowo 3% miało obowiązywać do połowy 2018 roku. Przedłużono jednak tę stawkę do końca wspomnianego roku. Później przedłużono o kolejny rok. Niedawno w komentarzach pojawiły się informacje o kolejnej prolongacie do połowy stycznia, ale oficjalnie wiemy już że fajna stawka pozostanie do końca marca 2020:)

Wracając do lokaty warto pamiętać, że na jej założenie jest ograniczony czas. Bank informuje, że nowy klient ma równe 2 tygodnie na założenie nowej lokaty, od momentu otwarcia karty klienta w systemie bankowym.

Podsumowując nowy klient ma tutaj w ofercie bez wątpienia najlepszą ofertę na start. I co ważniejsze 3% dla każdego wcale się nie kończy. Oby jak najdłużej.

Tabela oprocentowania z lokatą na 3% w Alior bank
Regulamin promocji 200 zł na start w Alior bank - edycja III 

47 komentarzy:

  1. A co z karencją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że mowa jest o nowych klientach w sensie zakładania nowej karty klienta. W regulaminie czytamy:
      'Do zawarcia lokaty uprawnieni są tylko nowi Klienci Banku w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otwarcia Karty Klienta w systemie bankowym, co oznacza udostepnienie Bankowi danych umożliwiających identyfikację Klienta w ww. systemie'
      Banki nie kasują naszych danych po zamknięciu konta. Jedynie wpisują nam okres karencji po powrocie. Zresztą często po powrocie mam często nawet ten sam numer klienta, ale nie jest to regułą.
      Jeżeli się mylę niech ktoś mnie poprawi.

      Usuń
    2. W Citi jest weselej i dużo lepsze bonusy.

      Usuń
    3. A odsetek za wcześniej spłacony kredyt od dwóch miesięcy oddać nie chcą 😁 Spłaciłem dwa kredyty w październiku i czekam.

      Usuń
    4. To pisz reklamację i nie czekaj.

      Usuń
  2. Na stronie Aliora ta promocja wisi z datą do 15.11... Chcę założyć to konto z twojego linku czy tam trzeba zaznaczyć jakieś zgody marketingowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra chyba niepotrzebnie się tak napaliłem "Dziękujemy
      Niestety nie możemy otworzyć Ci konta przez Internet.
      Kliknij ,,Zamów kontakt”, a nasz pracownik zadzwoni do Ciebie i otworzy konto podczas rozmowy telefonicznej."

      Usuń
    2. Zawsze jakieś zgody marketingowe są wymagane, chociaż regulamin (dołączony na końcu artykułu) z III edycji trwającej do 31 grudnia 2019 nie precyzuje dokładnie które.
      Przy wypełnianiu wniosku zwykle pokazuje się na czerwono, które opcje są obowiązkowe.

      Usuń
  3. I co teraz robić ? Nie idzie założyć konta przez wniosek internetowy a tylko takie biorą udział w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazałem Twój problem do działu zajmującemu się linkami na moim blogu dostałem taką odpowiedź:
      'mam trochę za mało informacji, żeby stwierdzić "co się dzieje" (rozumiem, że czytelnik chciał otworzyć konto przy pomocy przelewu weryfikacyjnego, natomiast może być kilka przyczyn takiego stanu rzeczy, np. czytelnik był kiedyś klientem banku i aktualne dane są niezgodne z tymi, które istnieją w kartotekach banku (np zmienił się numer DO), dane w banku, z którego wykonano przelew są inne, niż wypełnione, lub konto, z którego wysyłany był przelew było otwierane również online. '
      Jeśli możesz odpowiedz mi na to w mailu.

      Usuń
    2. Druga część odpowiedzi niżej:
      '1. Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest spełnienie przez Uczestnika łącznie poniższych wymogów:

      1) Złożenie wniosku o zawarcie Umowy o Konto oraz Umowy o Kartę Płatniczą na stronie internetowej, zaczynającej się adresem witryny: https://konto.aliorbank.pl/ w okresie od 16.11.2019 r. do 31.12.2019 r.

      2) Zawarcie Umowy o Konto oraz Umowy o Kartę Płatniczą w okresie od 16.11.2019 r. do 30.01.2020 r. poprzez stronę internetową lub telefonicznie lub w obecności kuriera, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku oraz

      3) niewypowiedzenie Umowy o Konto oraz Umowy o Kartę Płatniczą do dnia przekazania przez Bank Nagrody.

      Zatem według informacji, które Pan przesłał, wniosek został złożony, problem dotyczył jedynie sposobu otwarcia konta, zatem konto może brać udział w promocji.'

      Usuń
    3. U mnie też tak było, miałem u nich już wcześniej konto i kartę klienta. Wniosek o konto został odrzucony z informacją, że będzie kontakt telefoniczny ze strony banku. I tak było, na drugi dzień pracownik Alior Banku dokonał zakładanie konta z wniosku wcześniej przeze mnie rozpoczętego. Upewniłem się tylko, czy konto zakładane jest w promocji.

      Usuń
    4. Jerzy czy konto miałeś od razu aktywne po zakończeniu rozmowy ? Czy korzystasz z tej korzyści 3% do 20 tys. jeśli tak to czy oprocentowanie jest aktywne od razu po otwarciu konta czy na drugi dzień ?

      Usuń
    5. Konto zostało zdalnie założone po zakończeniu rozmowy, lecz aby aktywować musiałem się udać do placówki banku. Taką wskazówkę otrzymałem podczas rozmowy telefonicznej. Po zalogowaniu się na konto wybrałem dwie korzyści tj. 3% na KO i 5 darmowych przelewów natychmiastowych. Cały czas z nich korzystam. Dodatkowo korzystam z KMO na 2,60% do 100k. Korzyści są aktywne na drugi dzień.

      Usuń
    6. Wniosek składałem wczoraj kliknąłem aby zamówić kontakt i już minęła doba i nikt się nie kontaktuje aby dokończyć zawarcie umowy.

      Usuń
  4. Polcan nigdy nie miałem konta w Aliorze. Mam w kantorze Aliora i kiedyś w Sync ale zamknąłem. Ten komunikat wyskakuje już na pierwszej stronie po wpisaniu imienia, nazwiska, peselu, nr tel, email klikasz dalej i wyskakuje ten komunikat. To samo dzieje sie jak próbuję założyć przez stronę Aliora z pominięciem twojego linka. Nawet jeszcze nie dochodzi do wyboru sposobu zawarcia umowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polcan wysłałem emaila, sprawa chyba wyjaśniona jak masz konto w kantorze Aliora to nie założysz tego konta samodzielnie bo masz uruchomioną u nich "kartotekę". Dodatkowo nie skorzystasz z lokaty powitalnej 3% do 50 tys. :( bo jest dostępna tylko przez 14 dni od założenia tej "kartoteki" czyli wtedy jak uruchamiałem kantor Aliora.

      Usuń
    2. Dokładnie. Kartoteka zostaje uruchomiona poprzez skorzystanie z dowolnego produktu którym może być przykładowo konto maklerskie. Istotne jest przekazanie bankowi swoich danych bo to za nie bank premiuje. To zaś niestety jest jednorazową gratką.
      Pozostaje nam korzystać z ofert z karencją, a tego niestety w lokacie na 3% nie ma.

      Usuń
  5. Jak ktoś brał udział w październiku w promocji citi banku 'Zdobądź 20 zł do Pyszne.pl za bankowanie z Citi Mobile Token'. to dzisiaj przyszedł obiecany kod:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś małe zaskoczenie ze strony Pekao. W przypadku płatności za granicą, bank żąda sobie podania celu podróży, okresu pobytu za granicą i przewidywanych kwot jakie wydamy. W przypadku nie podania tych informacji bank może zablokować nam kartę i pozbawić dostępu do środków.
    Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Kartę Pekao biorę jako zabezpieczenie w razie gdyby nie działały pozostałe jak Revolut itd.
    Czy inne banki też mają takie ograniczenia? Trudno mi sobie wyobrazić sytuację, że ze względów bezpieczeństwa bank blokuje nam środki przez co robi się absurdalna sytuacja, że np. nie jesteśmy w stanie zapłacić za pobyt...
    Czy jakiekolwiek inne banki też robią taki problem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywam karty NestBank (V-pay) i T-Mob.Aliora (MC) w EUR, nie ma zadnych niespodzianek, przynajmniej w EU. Wyplaty w bankomtach i placenie kartami bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W EU to owszem problemów raczej nie ma i potwierdziła mi to dziś babka w Pekao. Pytam jednak o kraje spoza EU bo to tam najczęściej się udaję.
      Już wszystko poodblokowałem na karcie i mam nadzieję, że problemów nie będzie, ale sam fakt takiego możliwego absurdu jest szokujący.

      Usuń
  8. Polcan, o którym PKO mówisz, SA czy BP? Karty PKO SA używałem w Izraelu i w Australii bez jakiegokolwiek zgłaszania i nie było z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O SA oczywiście. O twoim mówię PKO, zaś na bank z żubrem Pekao tak zresztą jest w nazwie.
      Na blogu często opisywałem, że karty Aliora oraz Pekao mają korzystne przewalutowanie. Aliora już nie chcę, bo przetestowałem i choć test wypadł pozytywnie, to denerwuje mnie konieczność wykonywania 300 zł miesięcznie, więc po powrocie do kraju zlikwidowałem ją. W Japonii płaciłem nią bez problemu.
      Teraz przyszedł czas na testowanie Pekao i jak się okazuje bez wstępnego przygotowania karta zostanie zablokowana przy płatności. A tak się składa, że pobyt będę opłacał po przyjeździe więc już na start będę płacić dużą kwotę. Zadzwoniłem do banku, bo obawiałem się, że będą dzwonić z powodu dużej kwoty transakcji, a ponieważ przyjeżdżam w nocy, to kontakt mógłby nastąpić dopiero na drugi dzień. Przypadkiem więc dowiedziałem się, że transakcja nie doszłaby do skutku.

      Usuń
  9. Poczekaj, bo chyba się nie zrozumieliśmy. Pekao, to inaczej PKO SA (fakt, pomyliłem pisownię i faktycznie jest to Pekao SA, czyli "ten z żubrem"). Ja też mówiłem o karcie tego banku, którą bez przygotowań płaciłem w Izraelu (gdzie notabene chwilowo zablokowało mi Revoluta) i w Australii. Czyżby ostatnio coś się zmieniło??? No, to muszę uważać, bo właśnie miałem zamiar użyć jej w Gruzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypominam sobie nazwy PKO SA, wszędzie widnieje Pekao, nawet ich strona to pekao.com.pl, więc tak o nich piszę.
      Tak się składa, że jadę właśnie do Izraela, który uznawany jest za 'dziwny kraj' jak go określono, musiałem więc podać daty przyjazdu i daty wyjazdu.
      Mój opiekun do którego dzwoniłem akurat ma urlop, więc poradził mi udać się do banku, lub zadzwonić na infolinię, której numer znajduje się na odwrocie karty debetowej.
      Akurat przechodziłem dziś obok oddziału Pekao, więc wstąpiłem. Dokładnie to co powiedział mój opiekun miało miejsce w oddziale. Babka zadzwoniła na infolinię i musiałem się spowiadać gdzie jadę, kiedy wylot, kiedy powrót itd. Jej zdaniem dotyczy to każdego kraju poza EU, więc zapewne też i Gruzji.
      Upewnij się i daj znać czy to samo i tobie powiedziano. Nr na który należy dzwonić to +48 42 68 38 232 lub 801 365 365.

      Usuń
    2. Jeszcze jedno: nie ma limitów co do płatności kartą. Można płacić do wysokości salda na ror (kasa oczywiście musi być na ror, a nie na KO) zaś limit dzienny wypłaty z bankomatu to równowartość 3000 zł. Powinno więc wystarczyć;)

      Usuń
  10. Jutro sprawdzę, co mówią na ten temat w moim oddziale i napiszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z moją powyższą deklaracją, byłem dzisiaj w oddziale Pekao wyjaśnić sprawę. @ panie zajęły się sprawą i po wzajemnych konsultacjach oraz wertowaniu jakiś wewnętrznych informacji stwierdziły, że i owszem istnieje możliwość zablokowania karty bez uprzedniego zgłoszenia (co nie jest niczym odosobnionym, bo i Santander Bank Polska podobne rozwiązanie stosuje i chyba inne banki też), ale nie słyszały, aby trzeba było podawać planowane kwoty jakie w danym kraju planuje się wydać. Niestety, nie było dzisiaj w oddziale osoby ich zdaniem, najbardziej kompetentnej, więc obiecały, że jutro do mnie oddzwonią po dalszych konsultacjach. Tak jak pisałem, tymczasowa blokada płatności zdarzyła mi się w Santander Polska i w Revolucie, stąd nie jest to dla mnie nic dziwnego. Pozostaje pytanie, czy Pekao po blokadzie karty zadzwpni do klienta, czy każe samemu do siebie zadzwonić (Santander zadzwonił) - jutro się dopytam. Natomiast kompletnym kuriozum jest (o ile faktycznie jest a nie jest to nadinterpretacja pracownika infolinii) wymaganie uprzedniego podawania kwoty jaka planuje się wydać.

      Usuń
    2. Małe sprostowanie. Pojęcie podawania kwoty wymyśliłem ja. Po prostu zadałem pytanie, że skoro przy wyższych kwotach przelew nie jest realizowany od razu wymaga bowiem potwierdzenia telefonicznego, to czy podobna sytuacja może się wydarzyć przy płatności kartą na dużą kwotę.
      Pytanie wzięło się stąd, że pierwszy raz za pobyt w hotelu nie zapłaciłem z góry, lecz wybrałem opcję płatności przy przyjeździe do hotelu. Przelew może poczekać, więc czekanie na potwierdzenie nie jest dużym problemem, co najwyżej stracimy dzień, jeśli konsultant zadzwoni po godzinie granicznej.
      Inna sprawa, jeśli bank zdecydowałby się sprawdzać płatności. Wszak obsługa hotelowa nie przyjęłaby takiego gościa, lecz grzecznie go wyprosiła.
      Opiekunka mojego konta odparła, że skoro jadę poza strefę EU to wiele się może zdarzyć i przede wszystkim muszę taką sytuację zgłosić, bo możliwa jest blokada karty.
      Nie ma jednak raczej problemu z limitem, bo jak już napisałem wyżej płacić można do wysokości salda na ror. W piątek się przekonam czy płatność będzie bez problemu.

      Usuń
    3. OK dzięki za wyjaśnienie, trochę to rozjaśnia sprawę. Tak jak pisałem, z kartą Pekao nie miałem problemów, Pekao zakłada, że bez uprzedniego zgłoszenia MOŻE zweryfikować transakcję kartową a mnie osobiście taka weryfikacja (z blokadą karty) spotkała przy próbie płatności za nocleg kartą kredytową Santander Bank Polska za nocleg w Hong Kongu ( na szczęście byłem jeszcze w kraju i nie było problemu z telefonem banku do mnie (brak skutkó przesunięcia czasowego)

      Usuń
    4. Mimo to i tak zabezpieczam się na dodatkowe sposoby, bo nigdy nie wiadomo co się stanie. Czasami spotykam terminale, na których karta nagle nie działa nawet przy wielu próbach, a kawałek dalej w innym miejscu działa doskonale. Wina zwykle leży po stronie starego terminala, gdzie przychodzi nam płacić.
      Dlatego zabieram ze sobą kilka kart w tym takie, które dają darmowe wypłaty za granicą. Natychmiastowe przelewy Aliora mogą się w takim przypadku przydać.

      Usuń
  11. Mam konto w T-Mobile, czy będę nowy w Aliorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta Specjalna jest skierowana do nowych Klientów, czyli osób, które w okresie ostatniego roku (po dniu 31 października 2018 r.) nie posiadały Rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Banku (Rachunek płatniczy), rachunku walutowego lub Karty Kibica Alior Banku. Posiadanie konta oszczędnościowego, konta firmowego, konta oszczędnościowego walutowego, konta w Kantorze Walutowym Alior Banku oraz konta w T-Mobile Usługi Bankowe nie wyklucza Uczestnika z Oferty Specjalnej.

      Usuń
  12. Jak zwykle nie napisałeś, że aby konto było darmowe trzeba przelać 1500, a żeby karta była za darmo trzeba kartą zrobić transakcje na 300 zł miesięcznie!!!!
    To bardzo ważne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artykuł jest o lokacie na 3% i wyraźnie odsyła do szczegółów na temat konta do osobnego artykułu, gdzie już jest oczywiście o tym informacja.
      Osobiście nie posiadam karty aliorowskiej właśnie przez wymóg płatności 300 zł, ale 2000 zł przelewam tutaj co miesiąc co jest banalnym warunkiem.

      Usuń
    2. nie wiem skąd ale mam w notatkach żeby robić 3 operacje kartą na >300 zł - tak stosuję i karta jest bezpłatna.
      może ktoś potwierdzić że wystarczy 1 płatność na >300 zł?
      KK

      Usuń
    3. już wiem, to regulamin superkasy wymaga 3 płatności kartą na >300 zł.
      KK

      Usuń
    4. @polcan: Czyli można założyć konto bez karty i mieć 3% na KO?

      Usuń
    5. Oczywiście, właśnie z tego wariantu korzystam.

      Usuń
  13. co Aliorem do 31.12.2019 jest 3% do 20 tys. na KO jako jednej z korzyści - czy te 3% zostanie utrzymane, coś ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przedłużono kolejny raz, tym razem do 31 marca 2020.

      Usuń
  14. dzięki, a jak obejść te 50gr za SMS potwierdzający przelew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd Ci się bierze taka dziwna opłata? W Aliorze?

      Usuń
  15. widzę, że na stronie banku jest za 0zł ale w umowie dostałem 50gr... babka na infolinii też mówiła, że darmowe, ciekawostka

    OdpowiedzUsuń
  16. a jeszcze pytanie - te podwyższone 3% na KO to mogę wskazać na konto mega oszczędnościowe (i mieć założone i zwykle i mega?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KO z 3% w ramach korzyści do konta tylko na KO zwykłym

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...