wtorek, 8 sierpnia 2023

500 zł do zgarnięcia w gotówce w nowej promocji Millennium + do 150 zł ekstra

Millennium nie popisał się nową ofertą konta oszczędnościowego, która ruszyła pod koniec lipca. Dużo lepiej wygląda za to uruchomiona dzisiaj promocja konta osobistego, gdzie na start można zgarnąć więcej o 100 zl w stosunku do tego co było do tej pory.

 

Kto może z tego skorzystać? Wraz ze startem nowej promocji jest nadzieja na przesunięcie terminu karencji dla wracającego klienta. Niestety Millennium należy do banków, które bardzo rzadko to robią, wrócić może tylko ten kto nie miał tutaj konta od 1 stycznia 2020, a tak było poprzednio, więc tutaj jest niestety bez zmian.

Tutaj zgarniesz 500 zł na start w nowej promocji Millennium

Nowa promocja nie potrwa zbyt długo, skończy się bowiem 30 września 2023. Bank co prawda przygotował ograniczoną pulę nagród, ale nie sądzę by wyczerpała się ona przed czasem, wszak odsiadka dla były klientów wynosi już grubo ponad 3 lata.

Co trzeba zrobić by zdobyć pięć stówek?


1) 100 zł za aktywność na koncie

Na początku mamy w zasadzie to samo co było w poprzedniej edycji promocji dla nowego klienta. Aby zgarnąć pierwszą stówkę należy założyć konto wraz z kartą oraz do końca kolejnego miesiąca po otwarciu konta:

  • zasilić konto kwotą 1000 zł w terminie 14 dni od dnia założenia konta
  • zrobić zakupy kartą/Blikiem na kwotę 360 zł przy minimum 5 płatnościach
  • zalogować się raz do apki Millennium

Bank zatem obstaje przy nowym utrudnionym warunku płatności. Przez długi czas wystarczało 5 płatności kartą na dowolną kwotę, dopiero od niedawna wrócił warunek wydania kwoty podobnej do nazwy samego konta, konto bowiem nosi nazwę 360 stopni.

 


2) 200 zł za aktywność w kolejnym kwartale

Kolejną premię w gotówce dostaniemy przelewem na konto, jeśli te same warunki będziemy wykonywać przez kolejne 3 miesiące:

  • jedno logowanie do apki Millennium
  • wpływ na konto na kwotę 1000 zł
  • zapłacić 5 razy kartą lub BLIKiem na kwotę minimum 360 zł

ale nie musimy już dbać o to by przelew do banku doszedł w określonym terminie, mamy na to cały miesiąc kalendarzowy. Dalej pozostaje do spełnienia warunek kwotowo-ilościowy w każdym z tych miesięcy.


3) 200 zł za przelew wynagrodzenia

Ostatnia premia jest już inaczej wypłacana niż poprzednio. Nic dziwnego skoro inna jest kwota do zgarnięcia. Tym razem bank wymaga by przenieść do nich wynagrodzenie na czas promocji, co jest bardzo banalnym warunkiem, sprowadza się bowiem jedynie do wypisania jednego świstka i przekazania go swojej księgowej.

Nie jest też wymagająca kwota wynagrodzenia. Bank uznaje przelew na kwotę 1000 zł, ale musi to być przelew od pracodawcy a nie własny. Oczywiście po okresie 4 miesięcy  możemy znów zlecić przelew wynagrodzenia do banku, gdzie jest nam najwygodniej. Najlepiej jednak poczekać z tym po wypłacie ostatniej premii. To samo dotyczy wycofania wyrażonych zgód.


4) Voucher o wartości do 150 zł do Parku Wodnego Suntago dla dziecka

Poza powyższą promocją jest jest jeszcze promocja dla dzieci w której można zgarnąć do 150 zł. Terminy są tutaj nieco inne, przykładowo czas na założenie konta dla dziecka mamy nawet do końca października. Ta promocja ma inny regulamin, który zamieściłem na końcu artykułu.

a) 100 zł za aktywność

Aby zgarnąć 100 zł należy do 30 listopada 2023:

  • zasilić konto na kwotę 150 zł
  • wykonać 3 transakcje kartą/telefonem/Blikiem
  • aktywować apkę na telefonie

Takie warunki mieli kiedyś dorośli, teraz zarezerwowane są dla dzieci.

b) Dodatkowe 50 zł za udział w programie 300+

Aby dostać dodatkowe 50 zł należy złożyć wniosek o 300+ w terminie do 30 listopada 2023. Ta promocja też jest limitowana, ale i tak nie sądzę by bank wyczerpał limit 9000 wniosków dla dzieci. Voucher na 100 lub 150 zł będzie ważny do końca przyszłego roku czyli do 31 grudnia 2024.

Tutaj zgarniesz 500 zł na start w nowej promocji Millennium

Podsumowując mamy dość trudne warunki do spełnienia skoro wymagana jest konkretna kwota do wydania. Co prawda dziś łatwiej wydać 360 zł niż 10 lat temu, gdy wymagania były te same, ale i tak jest to trudniejsze niż 5 płatności na dowolną kwotę do czego przywykliśmy przez dłuższy czas. Na plus jest jedynie przeniesienie wynagrodzenia na kilka miesięcy, teraz bowiem bardzo rzadko jest premia za tak banalną czynność.

Regulamin promocji 500 zł na start z Millennium

Regulamin promocji 150 zł dla dziecka z kontem Junior

53 komentarze:

  1. Nie w temacie. Czy ktos z Was dostał info z Toyota Bank, ze spełnił warunki do przyznania premii? Regulaminowo mieli dać znać do dziś emailem lub sms-em i cisza.

    TomTom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w porządku. Dostałem dziś popołudniu smsa z Toyoty, że do 11go przeleją mi 200. Teraz tylko czekam na kasę. Kiedyś tak miałem że musiałem u nich reklamować. Będzie dobrze :)

      Usuń
    2. Dzięki Ptok. Przyznaję, że to chyba będzie 1-szy raz kiedy będę zmuszony składać u nich reklamację odnośnie promocji lokat. Wcześniej tak bywało, ale to już lata temu i dotyczyło braku zwrotu opłaty za prowadzenie konta. Zobaczymy, może dostanę kasę bez powiadomienia ;)

      TomTom

      Usuń
    3. U mnie też brak, może to wina ustawień marketingowych, na pewno mam u nich emaila ustawionego, ale SMS-a nigdy od nich nie dostałam. Jednak w panelu nawet nie widzę, gdzie ustawić te powiadomienia. Poczekamy do 11.08, może sami zapłacą bez SMS-a.

      Usuń
    4. Ciekawe gdzie przeleją. Zakładałem tę lokatę jako "zewnętrzny" klient przelewem z konta w innym banku. A po 2 tygodniach jednak założyłem u nich ROR w celu założenia dalszych półrocznych i rocznych lokat. Fajnie by było jakby przelali na obydwa konta po 200. Przyjmę, nie pogardzę :)

      Usuń
    5. tu masz regulamin: https://www.toyotabank.pl/lokata-standard-premia
      Tam jest informacja

      Usuń
    6. U mnie też brak.

      Usuń
    7. @Kate. Tak poważnie to nie ma w ogóle znaczenia gdzie przeleją te dwieście. A regulamin nic nie wyjaśnia.
      a. dla klientów- na konto uczestnika w banku
      b. dla nowych klientów-na rachunek z którego została zasilona lokata

      Byłem nowy klient, ale teraz jestem klient, Chce na obydwa rachunki. Mam duże potrzeby :)

      Usuń
    8. Właśnie wpadł sms o przyznaniu nagrody :)

      TomTom

      Usuń
    9. TomTom: U mnie też - spóźniony; Ptok, jak nie masz ROR u nich, z którego zasiliłeś lokatę (jak ja) to będzie na konto zewnętrzne, podobno kasa już jest w Velo czy ING...

      Usuń
  2. Kate, jesteś pewna że nie masz zezwolenia na marketing?
    Regulamin akcji promocyjnej "Lokata standard z premią"
    &4 pkt.1. Klient zobowiązany jest spełnić następujące warunki: a, Posiadać wyrażoną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecałem dać znać w sprawie konta Premium w Pekao. Jak się dowiedziałem moja promocja kończy się 5 września, zaś tutaj czytelnicy sugerowali by zamykać konto 31 sierpnia by nie naliczyła się opłata za wrzesień.
    Jak się okazuje można trzymać konto do samego końca promocji i skorzystać z polubownego sposobu natychmiastowego zamknięcia konta. Właśnie z tej opcji zamierzam skorzystać, jedyny minus jest taki, że jest to opcja dostępna tylko w oddziale. Mamy jednak dedykowanego doradcę jako klienci premium, dzięki czemu można umówić się na konkretną godzinę i zamknąć konto w 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież można zamknąć konto przez telefon

      Usuń
    2. Nie wiem, co to znaczy "polubowne" zamknięcie, ale w moim przypadku (zwykły ROR, 2 razy) było to po prostu zamknięcie w oddziale banku ze skutkiem na następny dzień (!) pod warunkiem salda 0 zł na koncie i wcześniejszego spełnienia ewentualnych warunków dla niepobierania opłat.

      Usuń
    3. Jeżeli Twoja promocja kończy się 5 września to w który dokładnie dzień będziesz ewakuował środki i szedł do banku zamknąć konto? Jak skończy się to promocyjne konto to nie będzie już jakiejś oferty na zatrzymanie na podobny % ?

      Usuń
    4. Jak sądzę rano tego dnia we wtorek ewakuacja, a po południu zamknięcie konta.
      Nie będzie oferty, bo te są zarezerwowane tylko dla nowego klienta, mój opiekun, jak go tam nazywają, powiedziała mi wprost, że tej oferty bank nie przebije, a gdybym zamykał dziś, to najlepsze co mi mają do zaoferowania to lokata ze stawka max 5,9℅.

      Usuń
    5. Jedyne co mnie zastanawia to odsetki za 5 dni września, ale jak sądzę bank naliczy je przy zamykaniu i będę musiał podać numer konta do przelewu odsetek.

      Usuń
    6. Polcan lepiej o to spytac wczesniej, albo ewakuacja do konca sierpnia

      Usuń
    7. Polcan, a nie myślisz ewakuować środki wcześniej np. do Velo do 20 sierpnia na 8%? Po 5 września ósemki z przodu już raczej nie uświadczymy. Zastanawiam się nad tym ale może Ty masz jakiś pomysł co dalej jak planujesz dociągnąć tę promocję do końca.

      Usuń
    8. Mogę tylko zasilić do kwoty 300k bo taki limit ma Velo, biorę tutaj udział w tej promocji od 30 czerwca, więc kończyć się będzie też we wrześniu. Dlatego mam zamiar testować BFF, bo wszędzie są coraz większe limity, jedynie Włosi mają duży pułap górny.

      Usuń
    9. BFF, mówisz o lokacie facto? Jak widzę to tylko 7%.

      Usuń
    10. Napisałem, że będę testował BFF, a to znaczy że będę sprawdzał czy bank dalej daje lokaty na 8% przy próbach przelewu na minimum 50k.
      Od wczoraj wiadomo, że nowe oprocentowanie obowiązujące od jutra do jednego roku pozostaje tutaj bez zmian. Minus jest taki, że Velo może we wrześniu zejść z 8%, a wtedy wątpię czy BFF będzie jeszcze oferować 8% na lokacie zatrzymaniowej.

      Usuń
    11. A jak będziesz testował to BFF? 5 września przelejesz wszystkie środki z Pekao na rachunek depozytowy Facto i od razu zlecisz przelew zewnętrzny, żeby sprawdzić czy dadzą 8%?

      Usuń
    12. Nie wszystkie, ale coś w tym stylu. Zobaczymy też co będzie w ofercie w banku nowym i u konkurencji.

      Usuń
    13. Bank Nowy już maksymalnie 7,7%, też obniżyli. Mam teraz zagwostkę, czy nie przenieść jednak do 20 sierpnia na to Velo 8%. Gdyby wiedzieć przed 20'tym co tam planują. Jakby zostawili 8% to by można było trzymać do końca na Pekao.

      Usuń
    14. Problem dziś został rozwiązany, bo z nową edycją ruszył ING i to tam najprawdopodobniej pójdą moje środki, tym bardziej że mam już kod polecenia więc powinno być ok. Napisałem o tym przed momentem.
      https://moneyafterhours.blogspot.com/2023/08/nowa-edycja-z-790-na-ko-w-ing-oraz-300.html

      Usuń
    15. Ja akurat mam tam już KO, choć puste, więc już nie skorzystam. To Ty jeszcze nie oszczędzałeś w ING, czy jak się zamknęło wcześniej to można skorzystać z tej promocji?

      Usuń
    16. Oferta z 7 90% jest dla nowych klientów, a ja zamykalem tutaj konto dobrych kilka lat temu. Zawsze konkurencja była o krok do przodu, więc nie było potrzeby tutaj wracać, teraz jednak jest ku temu okazja.

      Usuń
    17. Myślisz, że jak już miałeś tam konto kilka lat temu to będziesz nowym klientem, czy jest podany jakiś okres karencji? A w tym velo jak promocja jest do 20.08 to 20tego jeszcze można ją aktywować czy 19tego ostatni dzień?

      Usuń
    18. "Myślisz, że jak już miałeś tam konto kilka lat temu to będziesz nowym klientem, czy jest podany jakiś okres karencji?"

      Będzie, tylko nie może mieć nawet bankowości elektronicznej - czyli Mojego ING - bo ona liczy się jako "produkt banku".

      TomTom

      Usuń
    19. Specjalnie zamknąłem dostęp do moje ING w poniedziałek. Dziś jestem nowym klientem więc łapię się na 7,9,

      Usuń
    20. do Ptok

      Też tak zrobiłem, tylko ciut wcześniej, ale zastanawiam się czy odpalać je w tej edycji. Wiem, że kolejna może mieć już gorsze warunki, ale łapię się na EKO w VELO i chcę je odpalić w przyszłym tygodniu. Może później przyda się to w ING lub np. w Nest (gdzie od dziś zjechali jednak do 8,1% na KO)

      TomTom

      Usuń
    21. Wcześniej miałem aktywny dostęp do moje ING i nikomu to nie przeszkadzało. A teraz w poprzedniej promocji okazało się że jestem klientem więc się nie łapię.. No to zamknąłem w poniedziałek moje ing. Ja planuję na początku września wrzucić tam coś z kończących się półrocznych z Toyoty. Velo mam obecnie w użyciu.

      Usuń
    22. Polcan można wiedzieć o co chodziło Ci jak wyżej napisałeś cyt."Minus jest taki, że Velo może we wrześniu zejść z 8%" . Czy masz jakieś wieści że w sierpniu po 20-tym dalej Velo zaoferuje 8% ?

      Usuń
    23. Nie mam, po prostu jak sądzę po ostatnich obniżkach u konkurencji Velo nie musi już się tak starać jak do tej pory by przyciągnąć klientelę.

      Usuń
  4. @TomTom, Kate; Właśnie dostałem przelew 200 złotych z Toyoty na konto w CA, bo stamtąd zasilałem lokatę. Sprawdźcie u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ptok. Po pracy zerknę u siebie :)

      TomTom

      Usuń
    2. Mam wrażenie, że wczoraj SMSa dostali ci z kontami zewnętrznymi, a dzisiaj przypomnieli sobie o reszcie (o własnych klientach zapomnieli, zgroza!). SMS-a już mam, przyszedł jednak spóźniony, ale kasy jeszcze nie mam na ROR w Toyocie.

      Usuń
    3. Do Ptok
      Rzeczywiście kasa już była na koncie w TB i poleciała dalej ;)

      Do kate
      Coś w tym jest co napisałaś. Chyba, że ma tu znaczenie ułożenie alfabetyczne nazwisk. Mam wrażenie, że wszystko w tym banku robią ręcznie ;)

      TomTom

      Usuń
  5. Dziś BFF przysłał zapowiedź obniżek oprocentowania lokat od piątku 11 sierpnia. Na szczęście dotyczy to tylko lokat powyżej roku, więc jak sądzę jest szansa, że zostanie możliwość zakładania kwartalnych lokat zatrzymaniowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bank nowy, nowe środki na 3m spadek na 7,40

    OdpowiedzUsuń
  7. 7 ostatnich miesięcy istnienia Velo Banku czyli pozostałości po L. Czarneckim. https://www.onet.pl/informacje/businessinsider/kto-przejmie-velobank-lista-inwestorow-niekoniecznie-bedzie-dluga/6mtjwdg,211f4564

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpieszmy się kochać VELO... ;)

      https://www.bankier.pl/wiadomosc/PKO-BP-analizuje-zlozenie-oferty-kupna-VeloBanku-8592597.html

      TomTom

      Usuń
  8. Potrzebuje pomocy odnosnie Pekao S.A.
    7 wrzesnia 2023 kończy mi sie promocyjne 8% na Koncie Oszczędnościowym Premium (do 400 tys.).
    Chcę konto wypowiedzieć. Jak zrobię to dziś, tj. 10.08.2023 to za 30 dni je zamkną.
    Czy przez te 10 dni września muszę utrzymać średniomiesięczne saldo 200tys. żeby konto było bezpłatne?
    Czy w okresie wypowiedzenia nie musze już spełniać tych warunków?

    Ktos już je zamykał i wie jak to działa?

    Ma ktoś nr tel. do Pekao do działu utrzymania klienta lub podobnego, żeby zaoferowali coś atrakcyjnego aby utrzymać to KO?

    Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie promocja kończy się też 6 września ale konto zamknę tak w połowie września. trzeba pamiętać, że 30 września naliczą się jeszcze odsetki za te kilka pierwszych dni więc gdzieś się muszą pojawić

      Usuń
    2. Dowiadywałam się w tej sprawie telefonicznie i konto Premium można zamknąć wyłącznie w oddziale, ale w ostatnim miesiącu wypowiedzenia nie trzeba utrzymywać salda.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Krzysiu, dalem już o tym link wyżej. I nie kupi tylko rozważa, a robi to aby zachęcić inne banki do "łakomego" kąska ;)

      TomTom

      Usuń
  10. Gdzie Polcon lokaty na 5. 9? Bank z zubrem mają lokaty negocjacjowane do 3 lat to sa lokaty nieodnowalne oparte o stopy depozytów najlepiej mieć konto Premium i lokaty negocjacje na 3 lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie drąże tematu, gdy mowa o takich stawkach. Szkoda czasu.

      Usuń
    2. 5. 9 oprecentowanie to dobre oprocentowanie jak na 3 lata. To gdzie takie daja

      Usuń
    3. Do Krzysia

      Tu dają nawet i lepsze na 3 lata. W dodatku z kwartalną wypłatą odsetek - co efektywnie daje ok 6,5%

      https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/oszczedzam-i-inwestuje/lokata-rentierska.html

      TomTom

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...