czwartek, 13 czerwca 2024

Złap łatwą falę nagród czyli 620 zł w nowej promocji Paribas

Mamy znów świetną promocję w Paribas. Tym razem do zgarnięcia jest rekordowe 620 zł. Wydawać by się mogło, że tak duża nagroda będzie się wiązała z większymi niż zwykle wymaganiami. Nic z tego, jest łatwo, więc to jedna z tych promocji które bierze się w ciemno.


Kto może skorzystać z tej promocji? 12 miesięcy przerwy w posiadaniu konta jak zwykle? A jakżeby inaczej, wszak to Paribas, a tutaj rok przerwy to już żelazna reguła. I niech tak pozostanie, bo lubimy tutaj wracać po nową, łatwą premię

Tutaj bardzo łatwo zgarniesz 620 zł w promocji Paribas - Aktywni latem

Nowa promocja ma potrwać do końca czerwca, należy jednak mieć na uwadze, że jest to dużo lepsza promocja od tych do jakich przywykliśmy w tym banku. Prosty wniosek, że wątpliwe by ta promocja dotrwała do zapowiadanego 30 czerwca 2024, bowiem bank przygotował tylko 3000 wniosków.

Co trzeba zrobić by zgarnąć całe 620 zł?


1) 70 zł do Biedronki za aktywację

Paribas jak zwykle premiuje nas od razu za nic. Tutaj wystarczy założyć konto i aktywować kartę do 12 lipca 2024 by liczyć na pierwszą nagrodę w postaci 70 zł do Biedry. Nie ma znaczenia jak aktywujemy kartę z kompa czy ze smartfona, ważny fakt zdążenia w terminie.

 

2) 550 zł za niby aktywność

A potem? Potem jest równie łatwo bowiem bank wymaga zaledwie wykonania dwóch banalnych czynności. Oceńcie sami:

  • przelew na 1000 zł
  • 10 płatności na dowolną kwotę

To wszytko. Powyższe warunki mamy spełnić latem czyli osobno w lipcu oraz w sierpniu. I co więcej za każdy z tych miesięcy bank da nam wypłatę po 275 zł i to przelewem na konto. Miłe.


Trudno powyższe warunki nazwać wymaganiami. Wszak 10 płatności większość z nas robi kartami do Velo i Millennium, bowiem każdy z tych banków wymaga po 5 płatności kartą. Oba wymagania spełniam za jednym zamachem przy zakupach w dowolnym markecie z kasą samoobsługową. Tutaj za to bank fajnie płaci ekstra premię.

Tutaj bardzo łatwo zgarniesz 620 zł w promocji Paribas - Aktywni latem

Podsumowując mamy jedną z najlepszych promocji w Paribas jaką tutaj opisywałem. Premia całkiem fajna, a warunki bardzo łatwe do spełnienia. Czegoś chcieć więcej?

Regulamin promocji Aktywni latem w Paribas

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste zadania do wykonania uwielbiam. Wchodzę w to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszło! Czy we wrześniu też należy zapewnić wpływ 1000 zł i wykonać 3 transakcje aby karta była za friko?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pekao utrzymał 7%, dziwne bo powinienem móc skorzystać z tej promocji ale nie mam w aplikacji możliwości założenia konta w promocji. Czy macie tak samo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za parę dni się coś pojawi

      Usuń
    2. Ok źle spojrzałem w tej promocji udziału też nie wezmę :(.

      Usuń
  5. Polcan nie śpij , szybko sprawdzaj czy łapiesz się na 7% w Pekao ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie. Jeszcze długo przyjdzie mi czekać, bo zamykalam tu konto jesienią ubiegłego roku.

      Usuń
    2. Czy konto/a w Pekao da się zamknąć zdalnie czy trzeba iść do placówki?

      Usuń
    3. Da się zamknąć zdalnie.

      Usuń
    4. Premium Pekao nie da sie zamknac zdalnie, tylko oddzial.

      Usuń
  6. A propos Pekao, usiłowałem założyć konto przez apkę - selfie aby załapać się na 200 zł premii ale za czorta nie wychodziło mi to. Na infolinii prosili abym się udał do Oddziału. Tam też były problemy. W końcu konto zostało założone po ciężkich bojach.
    Pani powiedziała, że nie gwarantuje, że dostanę tę nagrodę, więc powołałem się na zapis w Regulaminie który mi to gwarantuje, cyt.:
    "do zawarcia z Bankiem umów wskazanych w pkt 11 powyżej, dojdzie:
    • poprzez Podstronę internetową Banku (online) tj. na selfie lub
    • poprzez aplikację mobilną PeoPay (mobilnie) tj. na selfie
    2. Jeśli nie udało Ci się zawrzeć tych umów w kanałach wskazanych w ust. 1 pkt 12 ze względu na problemy z weryfikacją Twojej tożsamości, ale zawrzesz umowy w oddziale Banku oraz spełnisz pozostałe warunki określone w ust. 1, ten warunek uznamy za spełniony".
    Moje pytanie: czy w aplikacji/bankowości internetowej macie Państwo informację, że bierzecie udział w XII edycji „Otwórz Konto na selfie i otrzymaj nagrodę”?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma takiej informacji ale jak regulamin podpisany a wszystkie zgody wyrażone to spoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy dla 200 złotych warto się szarpać z bankiem?
    Otwieram w promocji konto w którymś z banków i występuje problem techniczny to rezygnuję albo ryzykuję.
    Oczekiwać od pracownika aby zapewniał, obiecywał itd?
    Składać niekończące się reklamacje na które bank ma do 30 dni roboczych!!!
    Może szkoda czasi i szarpania. Zawsze nowy klient z czystą kartą w banku załatwi bez problemu.
    "Stary" klient, który uciekł dzień po promocji zawsze będzie miał następnym razem pod górę. I dla mnie to oczywista strategia banku.
    Problem w szczegółowym zamknięciu konta gdy uciekamy. Trzeba na piśmie żądać usunięcia danych osobowych z bazy banku, bez takiego zastrzeżenia są zwykle problemy następnym razem.
    Tak ku przemyśleniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wieloma bankami miałem do czynienia, ale Pekao przoduje w kombinowaniu jak olać klienta. Dałem sobie spokój z premia na start, pierwsza owszem dają, kolejne już nie. Dużo gorzej wygląda sprawa z wypłata premii za polecenia. Nawet jak udowodni się bankowi że premia się należy, to i tak jej nie wypłacają.
      Dlatego tak późno zamknąłem tutaj konto, że liczyłem, że dostanę to co się należało. Ale tam nikt nie wie co odpowiedzieć i każą czekać w nieskończonośc. Starczyło mi cierpliwości na dwa miesiące. Drugi raz tego błędu nie zrobię.

      Usuń
    2. Mam naturę wojownika i nigdy się nie poddaję walkowerem. Zawsze wygrywam jeśli sprawiedliwość jest po MOJEJ stronie.

      Usuń
    3. Nie obchodzi mnie mętny bełkot konsultanta. Trzymam się zapisów regulaminowych.

      Usuń
  9. Jaka woda taki młyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo, że konsultantka w Banku Pekao nie dawała mi gwarancji, że załapię się na promocję za beskuteczne założenia konta na selfie to w wiadomości na poczcie wewnętrznej potwierdzili mój udział w tej promocji.

      Usuń
  10. Mam pytanie dot. BNP: czy można połączyć dwie promocje tj:
    1. Zgarnąć 620 zł w bonusach za konto w BNP Paribas w opisywanej tu promocji „Aktywni latem”,
    2. Zdobyć – używając karty debetowej uzyskanej przy zakładaniu konta w w/w promocji – 48 000 pkt. w Bezcennych Chwilach w ramach promocji „Bankujesz – zyskujesz z Bezcennymi Chwilami”?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...