sobota, 8 czerwca 2024

Od poniedziałku 6% w Millennium oraz 700 zł na start

Jak zwykle Millennium z dwudniowym wyprzedzeniem informuje nas co nas czeka od nowego tygodnia na nowej edycji KO. Okazuje się, że na szczęście nic się tutaj nie zmienia i nie ma żadnej obniżki. Dalej mamy 6% oraz przyjemne 700 zł na start.

Zaczynamy jak zwykle od nowości czyli 60 edycji KO, którego regulamin w chwili pisania tego artykułu jeszcze nie jest dostępny. Mimo to wiemy już, że dalej można liczyć na 6% do kwoty 100k, zaś warunkiem otrzymania takiej stawki jest zrobienie 5 płatności kartą lub blikiem na dowolną kwotę.

Millennium wypłatę odsetek robi w dwóch turach, najpierw na początku miesiąca są to odsetki podstawowe, po czym kolejnego dnia odsetki promocyjne jeśli zrobiliśmy owe 5 płatności. Nie ma znaczenia czy jest to dzień roboczy czy nie, w czerwcu pierwsza premię bank przelał w sobotę, a drugą e w niedzielę.

Należy oczywiście zadbać by wpłacana kasa byłą nowymi środki, te zaś bank liczy względem tylko jednego dnia roboczego przed startem nowej promocji czyli 7 czerwca, a więc wczoraj. Nowa promocja potrwa nieco ponad miesiąc bo do 12 lipca 2024.


Warto tutaj przypomnieć o trwających promocjach w Millennium, w których do zgarnięcia jest nawet do 700 zł. Kto może z tej promocji skorzystać? Niestety w przypadku karencji Millennium idzie wręcz w  pojedynek z mBankiem. W obu przypadkach banki patrzą ponad 4 lat wstecz na datę 1 stycznia 2020.

Tutaj zgarniesz 700 zł w Millennium oraz 6,00% na KO

Nowa promocja ma potrwać do 25 czerwca 2024. Co prawda bank zaznacza, że przygotował limit wniosków, ale jak sądzę nie ma to znaczenia. Karencja jest zbyt długa by wyczerpać limit, który zresztą jest dość wysoki wynosi bowiem 24.000 sztuk.


Co trzeba zrobić by zgarnąć całą pulę?

1) 100 zł za 3 warunki w terminie 14 dni

W samych warunkach Millennium też nieco upodabnia się do mBank, wyznaczając termin 14 dni od założenia konta na:

  • zasilenie konta na 1000 zł
  • jedną płatność kartą lub blikiem
  • jedno logowanie do apki

warunki są co prawda banalne, ale nie mamy na nie całego miesiąca. Na szczęście da się je zrobić w 5 minut, więc dla chętnych nie powinno być problemu.

2) 200 zł za aktywność przez pół roku

Przez kolejne 6 miesięcy do spełnienia będą już tylko dwa warunki:

  • jedno logowanie do apki
  • zrobienie płatności na 500 zł do wyboru kartą lub blikiem

Jak widać bank odszedł już od wymagań płatności na kwotę zgodną z nazwą konta i podwyższył wymagania o 140 zł. Podkręcają tutaj wymagania oj podkręcają.

3) 300 zł za przeniesienie wynagrodzenia

Ostatni warunek jest bez wątpienia najprostszy, a co ciekawe stanowi on połowę premii jaka jest do zdobycia. Warunkiem jest zwykłe przeniesienie wynagrodzenia, przy czym mianem tym określa się: pensję, rentę, emeryturę lub stypendium.

Wysokość wynagrodzenia nie musi być wielka, wystarczy nawet zaledwie 1000 zł by kwalifikować się do wypłaty premii i to całkiem niemałej bo 100 zł za każdy miesiąc. Wystarczy bowiem przelewać wynagrodzenie tylko przez kolejne 3 miesiące by zgarnąć całość i wrócić z wynagrodzeniem tam, gdzie nam się podoba.


4) 100 zł w programie Lubię to polecam

Niedawno bo 26 marca 2024 zaczął się nowy program poleceń w tym banku, w którym za skorzystanie z polecenia można zgarnąć dodatkowe 100 zł. Jeśli nie macie możliwości zdobycia kodu polecającego możecie śmiało pisać na marszr1@gmail.com, a udostępnię wam taki kod.

Co trzeba zrobić by zdobyć nagrodę? Wystarczą do tego dwa warunki:

  • zasilić konto na 1000 zł
  • wykonać 5 płatności kartą/blimiem na kwotę 360 zł

Na powyższe dwa warunki mamy czas 30 dni od założenia konta, a więc można powiedzieć standard. W zamian mamy do wyboru jedną z nagród widocznych na powyższym screenie, ale opcja nr 1 z 100 zł wydaje się tutaj najciekawsza.

Tutaj zgarniesz 700 zł w Millennium oraz 6,00% na KO

Podsumowując nie jest źle Po ostatniej obniżce w Velo obawiałem się, że kolejne cięcia może zrobić także Millennium, wszak ING od dłuższego czasu jest na poziomie tylko 5,25%. Tutaj jednak póki co dalej można liczyć na szóstkę z przodu i oby jak najdłużej.


Regulamin 60 edycji KO ważnej do 12 lipca 2024 - czekamy

Regulamin promocji 600 zł w wiosennej promocji konta

Regulamin programu poleceń Lubię to polecam

11 komentarzy:

  1. Polcan po raz kolejny kłamiesz w tej samej sprawie :-)
    Od dłuzszego czasu nie korzystam w Mille ale to się jak widzę nie zmieniło: 5 x platnośc kartą LUB BLIKIEM. Myślę, że to informacja istotna dla forumowiczow, którzy mają wiele kont. Tu mi wpływa kasa ale zmienilem konto na to nowe i zrezygnowałem z karty by nie wykonując żadnych czynności było 0 zł oplat. Polikwidowałem też wszystkie apki oprócz ich. Płacę często blikiem a jak nie obsługują lub zechce mi się włączyć NFC w telefonie to placę "fałszywą kartą" czyli blikiem zbliżeniowym. Karty już nie są mi potrzebne. Rozumiem, że to nie to samo prawnie ale mi to nie przeszkadza. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę karty, ale do pisałem o możliwości płatności blikiem.

      Usuń
    2. Polecan nie kłamie tylko może się pomylić a to dwie różne bajki. I Polcana proszę mi nie ruszać bo w łeb. Rozumiemy się?

      Usuń
    3. Krytyka, jeżeli słuszna, zawsze jest mile widziana. Mój błąd, że często pisze z własnego punktu widzenia, a powinienem pisać bardziej obiektywnie.

      Usuń
    4. :-) taki znaczek oznacza żart lub ironię mam nadzieję że to rozumiecie :-) Pozwoliłem sobie delikatnie mocniej zaznaczyć ten wątek bo już o tym kiedyś pisałem. Wiele osób tu tez komentuje, że nie chce mieć kart lub robic za dużych obrotów karta do jakiś promocji stąd zaznaczam ten temat - może komuś się przyda. tak przy okazji to muszę powiedzieć, że zrezygnowałem z karty w mille bo ta ich apka jest naprawdę wygodna. Ustawiasz płatnośc zbliżeniowa blikiem i już wtedy przy włączonym NFC i odblokowanym telefonie płacisz jako płatnośc kartą. czyli nie masz karty a placisz kartą (niby). Mało kto zwraca na to uwagę ale to nie jest do końca to samo bo taka płatnośc tą "kartą" jest prawnie przelewem a nie platnością kartą i nie zadziala tu w razie czego np. chargeback . ja z tego cuda nigdy nie korzystałem więc mi to wszystko pasuje.

      Usuń
    5. Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.

      Usuń
    6. akurat w sklepie stacjonarnym to sobie mozesz placic blikiem, ja wole karta, szczegolnie jak mam ja np. darmo albo kredytowa. Co sie tyczy platnosci w sieci to dla mnie blik odpada (poza moze drobnymi kwotami, biletami, itp), bo lepiej miec zawsze darmowa ochrone MC czy Visa niz jej nie miec, dokunujac zwyklego przelewu (blik) w sensie prawnym. Wiele osob o tym zapomina, ze blik =przelew z wlasnego konta na inne konto bez mozliwosci reklamacji.

      Usuń
  2. Santander dwa razy kapitalicacje na Multi koncie robi Wy tesz tak macie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. „Odsetki od salda dodatniego - w tym podwyższone” są wypłacane na koniec miesiąca razem.
      Jak to jest problem, to pisz reklamację żeby zabrali to co za drugim razem wypłacili. 🤪

      Usuń
  3. Jakieś przecieki czy Bank Pekao utrzyma 7% na KO w kolejnej edycji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecieków nie mam ale gołym okiem widać, że jest coraz gorzej. I w bankach i w kraju. Gospodarka siada, rozwój jest hamowany (C. Port Lotniczy, elektrownie atomowe). Silna polska gospodarka, rozwój i kraju i bogactwo Polaków komuś jest nie na rękę. Nawet wiemy komu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...