czwartek, 1 lutego 2018

Ranking lokat luty 2018 - standard


W lutowym rankingu mogą być problemy z aktualizacją zestawienia. Banki często wprowadzają zmiany tuż po jego sporządzeniu lub w dniu publikacji jak to jest w przypadku Nesta o czym piszecie w komentarzach. 

Niestety dziś jestem już w podróży na urlop, więc będę miał bardzo ograniczone możliwości dokonywania korekt. Dziękuję zatem za wszelkie poprawki jakie wpisujecie w komentarzach.

Jak zwykle w obsłudze komentarzy będzie mnie zastępowała osoba, która zgodziła się kolejny raz to zrobić. W miarę możliwości, gdy będę miał możliwość dostępu do internetu będę wprowadzać poprawki lub pisać nowe posty o nowościach na rynku.

Niżej przypominam zasady kwalifikacji lokaty do zestawienia standard:
1. Minimalne oprocentowanie zaledwie 2,25%, maksymalne 2,54%
2. Lokaty posiadające 2,55% i więcej znajdziecie dziś na PP3
3. Maksymalna długość 13 miesięcy
4. W rankingu nie są brane pod uwagę lokaty, które wchodzą do obiegu w terminie późniejszym aniżeli data publikacji

OFERTA SPECJALNA
1. Toyota bank -  140 zł za Duet lokat na 2,00% 9M i 2,50% na 180 dni (nowy)
2. Toyota bank -  70 zł za Duet lokat na 2,00% 9M i 2,50% na 180 dni

Lokaty 1-miesięczne
Lion's Bank - Lokata desire plus 2,35% + ror nowe środki 
2 Lions Bank - Lokata Profitable plus 2,25% (1,82%) 

Lokata na 45 dni
1 Idea Bank - Lokata skarbonka plus  2,25% (1,82%) + ror

Lokata na 75 dni
1 Idea Bank - Lokata skarbonka plus  2,30% (1,90%) + ror

      RR oznacza Rozszerzoną Rzeczywistość omówioną tutaj
2 neoGANG - energolokata 3M plus 2,40% (1,94%) + ror 
   neoGANG - energolokata 3M gwarantowana 2,40% + ror 
   neoGANG - lokata kawowa 2,40%
    UWAGA: dla osób, które nie miały lokaty terminowej od 12 miesięcy
   neoGANG - lokata czekoladowa 2,40%
    UWAGA: dla osób, które nie miały lokaty terminowej od 12 miesięcy
8 Idea Bank - lokata na nowe środki 2,30% (1,90%) 
   Idea Bank - lokata desire 2,30% nowe środki 
   Plus Bank - lokata nowa kasa= większy zysk 2,30% nowe środki 
11 Nest Bank - lokata na nowe środki 2,25% (1,82%) + ror
    Nest Bank - Lokata lojalna 2,25% z pensją    
   Idea Bank -  Lokata rentierska IB 2,25% + ror 
   Lions Bank - Lokata Profitable 2,25% 
   Lion's Bank - Lokata rentierska 2,25% + ror * min 100 tys 
         UWAGA: przy spełnieniu warunków 

Lokata na 105 dni
1 Idea Bank - Lokata skarbonka plus  2,40% (1,94%) + ror

Lokaty 4 -miesięczne
1 BZWBK - Lokata mobilna 2,50% (2,02%) max 20.000 + ror 

Lokaty 6-miesięczne  
   Idea Bank - Lokata Cloud 2,41% (1,95%)   
   Nest Bank - Lokata lojalna 2,35% (1,90%)  z pensją 
6 neoGANG - energoLokata 6M 2,30% (1,86%) 
   Idea Bank -  Lokata rentierska IB 2,30% (1,86%)+ ror 
   Lion's Bank - Lokata rentierska 2,30% + ror * min. 100 tys 
       UWAGA: przy spełnieniu warunków

Lokaty 9-miesięczne
1 Idea Bank -  Lokata rentierska IB 2,35% (1,90%) + ror+
   Lion's Bank - Lokata rentierska 2,35% + ror * min. 100 tys. 
       UWAGA: przy spełnieniu warunków 

Lokaty 12-miesięczne

Nest bank - Lokata na nowe środki 2,45% (2,00%) + ror
   Nest Bank - Lokata lojalna 2,45% (2,00%) z pensją 
PBS Ciechanów - Lokata super PBSiak 2,40% (1,94%)
4 neoGANG - energoLOKATA 12M 2,30% (1,90%) 
5 Idea Bank -  Lokata rentierska IB 2,25% (1,82%) + ror 
   Nest bank - Lokata na nowe środki 2,25%  
   Lion's Bank - Lokata rentierska 2,25%+ ror min 100 tys.    

13 komentarzy:

  1. Nest wielokrotnie zaniżył odsetki na wszystkich kontach ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również to zauważyłem. Naliczono mi błędnie odsetki na lokacie. Zgłosiłem reklamację i oczekuję od nich odpowiedzi.
      Paweł.

      Usuń
  2. Polcan, nie przeszkadzaj sobie. Miłego zasłużonego urlopu Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Urlopy są fajne, ale blog wciągający, więc jak mam możliwość, to tu zaglądam co się dzieje i czasem coś skrobnę. A dziś jak widzę ruszył znów sympatyczny program PKO, o czym w nowym wpisie.

      Usuń
  3. Masakra, wczoraj przelałem sobie ponad 90 000 zł na Nest aby otworzyć lokatę na 2.9%, a dziś rano weszły środki - patrzę, a tam taka lipa. Środki wracam więc ponownie do getin, na 2.4% nie założę przecież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałem podobnie. założyłem w idea na 2,5%

      Usuń
    2. Za moich czasów nazywało się to "zabawa w piczy-polo".

      Usuń
    3. hehe, ja też tak miałem wrzuciłem 100K do nesta, a dziś zong ... Dziś wysłałem kase do idei, zakładając w końcu u nich to konto idealne, mam nadzieję, że jutro jak kasa dotrze, to jeszcze będzie ta lokata plus na 3%. Jak mnie i tam załatwią, to kasa kołem wróci do millenium na 2,7%

      Usuń
    4. A myślałem, ze ja jedyny taki pechowiec :) W idei też chcę założyć te konto, ale mam stary system obecnie, nie ten cloudowy, czy wobec tego po założeniu konta będę widział tę lokatę? I czy te konto darmowe? Czy jakieś płatności kartą czy inne cuda trzeba robić?

      Usuń
  4. Przyłączam się do pytania Anonimowy2 lutego 2018 13:45
    Czy konto Idealne w Idei i karta jest całkowicie bezpłatne czy trzeba uważać na jakieś opłaty stałe lub spełnić jakieś warunki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, konto za free. Z karty mozna zrezygnowac podczas skladania wniosku - przynajmniej tak bylo okolo 5 miesiecy temu.

      Usuń
    2. A regulaminie nie napisali?

      Usuń
    3. No dobra, ale jeśli teraz mam stary system i nawet będę chciał założyć konto, to mimo że jest darmowe, to i tak mi nic nie da, bo nie mam clouda tak? Lokaty i tak nie dostane.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...