czwartek, 19 grudnia 2019

100 zł w Blue bonus IV za zwot kasy po 14 dniach z RRSO 0% - drugie podejście pozytywne


Niedawno opisywałem nową promocję z Blue Bonus, w którym 100 zł można zgarnąć praktycznie za darmo. Wystarczy przejść pozytywną weryfikację i oddać kasę po minimum 14 dniach. Prosto łatwo i przyjemnie.

Drugie podejście już jest udane:)

A jednak przy pierwszym podejściu mój wniosek został odrzucony o czym informowałem was w komentarzach. Dziś zrobiłem drugie podejście i tym razem wniosek został od razu zaakceptowany, zaś kasa znalazła się ekspresowo na koncie.

Tutaj zgarniesz do 200 zł za pożyczkę z RRSO 0%

Na wstępie przypomnę, że szczegółowy opis oferty znajduje się pod niniejszym linkiem. Wyjaśniam tam jak zdobyć do 200 zł w promocji Bluebonus. Tutaj opisuję moje drugie podejście do tej promocji jakie zrobiłem dziś.

Okazja jest zbyt dobra by przepuścić ją koło nosa, tym bardziej, że podałem już swoje dane osobowe firmie Smart Pożyczka. Dla przypomnienia dla nowych czytelników nowy bluebonus potrwa do końca roku czyli do północy 31 grudnia. 

Co trzeba zrobić by dostać pożyczkę bez problemu. Odpowiedź jest prosta, wstawić jak najniższą kwotę pożyczki. Przy pierwszym podejściu jakimś cudem wskoczyła mi maksymalna kwota i z marszu wniosek został odrzucony. 

Tym razem upewniłem się w Bluebonus, że mogę startować po raz drugi. Jak się okazuje organizator przechowuje przez 90 dni cookies, więc są w stanie nas zidentyfikować, że robimy drugą próbę.


Drugie podejście dalej oferuje RRSO 0%
Przy drugim podejściu zaznaczyłem 300 zł i zostawiłem domyślne 25 dni. Po kliknięciu dalej dostałem inną propozycję widoczną niżej. Smart pożyczka zaoferowała mi... maksymalną kwotę 3000 zł czyli dokładnie tyle samo ile wnioskowałem przy pierwszym podejściu.




To potwierdza fakt, że firma oferuje absurdy, których nie warto akceptować.  Pamiętamy to z komentarza czytelnika Fika, który wybrał to co mu zaoferowano po czym wniosek został odrzucony, dowody w postaci screenów Fik przedstawił w swoim komentarzu

W nowym oknie domyślnie podświetlona jest oferta pożyczkodawcy. Oczywiście nie kliknąłem w klawisz WYBIERAM widoczny po lewej stronie lecz w POTWIERDZAM, który widzimy po prawej stronie. Od razu dostałem pozytywny wynik, zaś kasa błyskawicznie pojawiła się na koncie podanym przy pierwszym podejściu.


Oczywiście w dalszym ciągu jest to pożyczka z RRSO na 0%. Co prawda wnioskowałem już o nią wcześniej, ale jej nie dostałem, więc logicznym się wydaje fakt, że w dalszym ciągu mogę z niej skorzystać. Potwierdzone jest to na składanym wniosku.  

Dla świętego spokoju wziąłem prawie najniższą kwotę, gdyż najniższa kwota o jaką można się ubiegać to 200 zł. Tym razem jednak mam zamiar oddać kasę przed terminem, który w moim przypadku wynosi 25 dni. Wpisałem rzecz jasna termin zwrotu do swojego arkusza płatności. 

Tutaj zgarniesz do 200 zł za pożyczkę z RRSO 0%

Jak widać warto zrobić drugie podejście. W rozmowie z przedstawicielem Blue bonus dowiedziałem się, że mieli już reklamacje z odrzuceniem i są przygotowani na przypadki z ponownym składaniem wniosku. A skoro już przekazaliśmy dane, to warto zawalczyć o swoją należną premię - albo i dwie:)

Ku rozwadze!
Na koniec ważna przestroga dla osób, które z tego typu promocją spotykają się po raz pierwszy. Niezwykle istotne jest by oddać pożyczkę w terminie czyli do 30 dni. Tylko w tym terminie nie będziemy mieć żadnych kłopotów i możemy upomnieć się o stówkę.

Kto jednak przegapi ten termin może się narazić na to potężny RRSO, który z przyjaznego 0% zmieni się na aż 1958,47%. Z tego powodu najlepiej oddać kasę od razu po 14 dniach, tym bardziej że czeka nas okres świąteczno-noworoczny w którym dużo jest wolnych dni.


Regulamin oferty Blue Bonus IV
Regulamin konkursu Kalendarz świąteczny 

43 komentarze:

  1. Oczywiście można kasę oddać wcześniej i niekoniecznie musisz ją trzymać deklarowane 25 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyczkęzawsze można oddać wcześniej, lecz żeby dostać premię trzeba ją przetrzymać przez minim 14 dni. Po nowym roku zamierzam ją spłacić.

      Usuń
  2. czy komuś przelali 100 z poprzedniej edycji? Dziś deadline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam.

      Usuń
    2. Dostałem.

      Usuń
    3. Nie ma 100, nie ma informacji na stronie w zakładce "Twoje aktywne bonusy"...

      Usuń
    4. Zajrzałem do regulaminu pod punkt reklamacje. Zajmują się tym na info@bluebonus.pl
      Napiszcie tam o tym, powinni odpowiedzieć

      Usuń
  3. Bon do biedry dostałem, żona 100 na razie nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uzupełnić dane w profilu i wpisać konto IBAN

      Usuń
  4. Jakoś nie płacą i nie odpowiadają na maile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałem odpowiedź na maila, że bonusa powinienem otrzymać w najbliższy poniedziałek

      Usuń
    2. Dziś dostałem zaległą stówę.

      Usuń
  5. Niestety moje drugie podejście do wzięcia pożyczki nieudane. Robiłem analogicznie jak Pan Polcan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kwotę 300 zł? U mnie przeszło prawdopodobnie dlatego,że dałem 10x mniejszą kwotę niż przy pierwszym podejściu.

      Usuń
    2. Tak na 300zł 25 dni. Co więcej nie pokazuje mi się już ten drugi ekran z dwoma kwotami do wyboru!

      Usuń
  6. Polcan,
    Bluebonus się nie wywiązał i nie zapłacił bonusa...
    Możesz to opisać?
    Dostałem info o tym, że otrzymam bonus, a tu lipa. Słabo to świadczy o Bb i niestety nie zachęca do Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesłałem informację o tym do osoby kontaktowej. Jak tylko dostanę odpowiedź to dam znać.

      Usuń
    2. Dziś przyszła taka odpowiedź:
      'w piątek wyszły do nas przelewy, do osób, które uzupełniły nr rachunku'

      Usuń
  7. Ja też dziś podszedłem i efekt pozytywny. Dostalem 200pln- potwierdzenie jest ale kasy na koncie nie ma. Czy wiecie może jak długo mija od potwierdzenia do otrzymania środków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pojawiła się od razu

      Usuń
    2. Też zawnioskowałem dzisiaj, decyzja pozytywna i brak kasy na koncie. Podobno mieli jakieś przeciążenie systemu transakcyjnego. W efekcie w systemie najpierw pożyczkę było widać, potem ją usunęli i chyba pozostanie wnioskowanie po raz drugi. Poczekam do poniedziałku na rozwój wydarzeń

      Usuń
    3. To dziwne bo u mnie dalej nie ma. Na koncie w smartpozyczka jest informacja o przyznanej pożyczce i dacie spłaty. Może ma znaczenie, że mam konto w Credit Agricole a konto do spłaty jest w PKOBP? Pewnie dojdzie w poniedziałek

      Usuń
    4. Jak jest data spłaty, to trzeba ją spłacić.

      Usuń
  8. Polcan czy można w tej promocji brać udział jeśli brało się w promocji z netcredit też przez blue bonus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Brałem też udział w promocji z netcredit, a teraz biorę udział w nowej ze smart pożyczką.
      Blue bonus to taki sam organizator promocji jak bankier czy moneymania. Dzięki nim mamy akcje specjalne w których zgarniamy podwójne premie, stąd ich atrakcyjność.

      Usuń
  9. Mając konto w BlueBonus (bon do biedronki) a występując w tej promocji podałem inny e-mail przy rejestracji (nie chciało przyjąć tego samego maila). Wypełniłem wniosek kasę dostałem i nie wiem czy zarejestrowało mnie w BlueBonus. Jak dowiedzieć cze biorę udział w tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na ich mail info@bluebonus.pl powinni Ci odpowiedzieć. Nie wiem jak długo będziesz czekać ze względu na okres świąteczny, ale odpowiedź dostaniesz raczej na pewno.

      Usuń
  10. Zawnioskowałem o 500 zł.
    Wniosek "odrzucony, ponieważ obecnie nie spelnia kryterium wyplacalnosci." O co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają jakieś problemy z systemem transakcyjnym. Trzeba czekać aż naprawią.

      Usuń
    2. mam to samo, wnioskowałem o 300 zł.

      Usuń
    3. A dzisiaj takie cuda.
      https://prnt.sc/qgtybu

      Usuń
    4. Przesłałem to do organizatora promocji, ciekaw jestem co na to powiedzą...

      Usuń
    5. Też zobaczyłem tę datę przy ponownej próbie wnioskowania - 2 dni po odrzuceniu.
      Termin wyklucza promocję 100 więc dałem sobie już spokój z tymi smartownisiami.
      Teraz żałuję że w ogóle z nimi miałem styczność, tylko wyłudzili dane.
      Ciężko będzie posprzątać. :(
      A z BlueB@NetC było tak prosto.

      Usuń
  11. Informacja dla osob zainteresowanych lokata na 3,5% + 1,8% w Getinie zakladanej na spotkaniu z doradca OpenFinance:

    Konsultant podczas rozmowy telefonicznej zapraszajacej na spotkanie "ZAPOMINA" powiedzieć, ze lokata ta jest TYLKO dla nowych klientow Getina.
    Co wiecej moj konsultant telefonicznie mówił, ze kapitalizacja nastepuje co miesiąc, a w rzeczywistości nastepuje na koniec okresu.
    Tak wiec, uwazajcie.
    Mam tez karte produktu, ppstaram sie wyslac Polcanowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest trochę zainteresowanych tym tematem i dalej piszemy pod właściwym artykułem:
      http://moneyafterhours.blogspot.com/2019/12/nieoczekiwane-350-na-lokacie-w-open.html

      Tam, właśnie ktoś napisał to samo co Ty, a teraz mamy już pewność, że to kolejny szwindel OF. Ja wyraziłem tam w komentarzach swoją opinię na ich temat, którą dzięki Twojemu wpisowi tylko podtrzymuję.
      PS Jak możesz - to podeślij kartę produktu Polcanowi - bo o nią właśnie prosiliśmy ;)

      Usuń
    2. Przed chwilą sprawdziłem pocztę i nie znalazłem żadnego regulaminu. Jeśli jednak dostanę to wówczas oczywiście go opublikuję mimo iż, jak się okazuje, będzie ciekawy tylko dla nielicznych.

      Usuń
  12. Po jakim czasie pojawiają się środki na koncie ze Smart pożyczki? W NetCredit były w ciągu 10 minut a teraz mija już kilka godzin a kasy nie widać. A wygląda, że wszystko jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wnioskowałem w sobotę, kasa przyszła dopiero dziś i to drugą sesją, dzwoniłem do nich i dowiedziałem się, że maja przeciążenie systemu i dlatego opóźnienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Potwierdzam, 100 zł wpadło 23.12

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy dostaliście już potwierdzenie otrzymania 100zł? Do 31 stycznia miało się pojawić a tutaj nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o 10:08 dostałem info na maila o nagrodzie, około godziny 15:00 była już kasa na koncie w Getin. Numer konta do przelewu podałem dzień wcześniej w bluebonus jak tego wymagał regulamin.

      Usuń
    2. Dziwna sprawa. Mimo spłaconej dawno pożyczki (trzymałem 20 dni) do 31 stycznia nie dostałem żadnej informacji na maila. 1 lutego sam wpisałem numer konta w danych na profilu BlueBonus. Sam nie wiem czy coś z tego będzie. 100zł brak :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...