wtorek, 31 października 2023

7% na KO dalej w ofercie Velo + 750 zł na start

Kolejną niespodziankę sprawił nam dziś Velo. Nowa edycja konta oszczędnościowego wcale nie obniża lotów, dalej mamy tutaj 7% czego raczej mało kto się spodziewał. Więc w rankingu listopadowym utrzyma swoją pozycję lidera, to samo jest zresztą z premią na start, bowiem to tutaj nowi mogą zyskać najwięcej. 

 

Zaczynamy rzecz jasna od nowości czyli 12 już edycji KO, gdzie w praktyce wszystko pozostaje bez zmian. Limit kwotowy dalej wynosi 300k, czas trwania promocji to wciąż 3 miesiące. Jedyne co ulega zmianie to oczywiście daty.

Tutaj założysz KO na nowej stawce 7,00% w Velo

I tak nowa promocja nie potrwa nawet miesiąc, najpóźniej załapać się do niej będzie można 23 listopada 2023. Osoby które chcą wziąć w niej udział muszą zadbać by wpłacić tutaj nowe środki, te zaś bank oblicza patrząc na 4 dni wstecz czyli na 26 października 2023..


2) Warunki dla 600 zł premii z nową karencją

Przy okazji KO warto przypomnieć o trwającej nowej edycji ror z premą na start. Chociaż karencja w poprzedniej edycji była stosunkowo krótka i nie wynosiła nawet jednego roku, to i tak została ona przesunięta. Teraz ważne jest by nie mieć konta w tym roku bo karencję liczy się względem 31 grudnia 2022. Innymi słowy kto zamknął konto w roku ubiegłym może wracać po nową premię.

Tutaj zgarniesz 650 zł na start w Velo bank

Druga edycja promocji z cashback potrwa przez kolejny kwartał, a więc do 30 listopada 2023. Załapując się do tego dnia do tej promocji masz możliwość zgarnięcia 600 zł przez kolejne pół roku, więc nie ma znaczenia kiedy przystąpisz do promocji.

Na czym polega sama promocja? W zasadzie na tym samym co kiedyś oferował Getin czyli 10% cashback. W jednym miesiącu można zgarnąć do 100 zł, łatwo więc policzyć, że aby zgarnąć całą pulę wystarczy wydać 1000 zł w miesiącu. Dziś przy galopującej inflacji nie jest to już niemożliwe.

Skoro oferta ma potrwać przez pół roku, to łatwo policzyć, że po 6 miesiącach dostaniemy przelewem na konto w sumie 600 zł. A po drodze można zgarnąć dodatkowe 50 zł i o wiele więcej z odsetek na KO.


3) 50 zł za skorzystanie z polecenia

Od września ruszyła trzecia edycja programu poleceń, która również potrwa do 30 listopada 2023. Jedyne co musi zrobić polecony to wpisać kod od polecającego, wyrazić odpowiednie zgody i zrobić 3 przelewy po 2000 zł każdy przez kolejne 3 miesiące. Jednym słowem warunki są banalne.

Jeśli nie masz kodu polecającego możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com. Przed przystąpieniem do pisania tego artykułu zapisałem się do nowej edycji programu poleceń, więc w dalszym ciągu mogę polecać to fajne konto z darmowymi przelewami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi.

Jak widać nowa edycja jest niemal identyczna z poprzednią. Niemal, bowiem jest jedna drobna różnica. Konto skarbonka czyli te z limitem do 3k teraz ma oprocentowanie 7%, więc widzimy dzięki temu jakie w niedalekiej przyszłości będzie oprocentowanie podstawowego KO.

 

4) 100 zł dodatkowego bonusu w promocji Chwile Bardziej Velo

Do sporego bonusu 650 zł ostatnio doszła dodatkowa stówka. Wystarczy zawnioskować o kartę kredytową lub... debetową. Debetówkę i tak potrzebujemy by płacić nią w sklepach i zgarniać 10% cashback, dający do 100 zł miesięcznie przez pół roku, więc da się w ten sposób upiec dwie pieczenie na jednym ogniu.

Uwaga: według regulaminu promocja dotyczy kart, które zostały wydane po 12 października 2023, co więcej dotyczy ona także kart, które będą wydane do 15 grudnia 2023. Bank zastrzega sobie jednak, że termin może być skrócony, bowiem pula nagród ograniczona jest do 5340 sztuk (w tym 4005 kart debetowych).

Kartę trzeba zarejestrować w Programie VeloChwile na co mamy czas do 31 grudnia 2023. Jedyny warunek jaki stawia Velo to wydanie 100 zł w ciągu 30 dni od rejestracji. Daje to fajny cashback w wysokości 100% czyli identycznie jak w opisanej niedawno hitowej promocji Citi z 999 zł cashback.


 

Robić możemy dowolne zakupy z wyjątkiem zebranych na powyższym screenie, są to jednak rzadkie wydatki, których zwykle nie robimy. W zamian za to dostajemy 8500 punktów wymienialnych na Voucher wart 100 zł, który możemy wykorzystać u wybranego partnera. Do nich zaliczają się przykładowo Empik, Decathlon, Circle K.

Podsumowując na Velo jak zwykle można liczyć, dużo tu się bowiem nie zmieniło w stosunku do tego co było w Getin. Dalej mamy rekordowy limit jak na obecne realia i najlepszą stawkę na KO. Kto się załapie będzie miał 7% nawet na początku 2024, gdy stawki wszędzie będą już zapewne dużo niższe...

 

Regulamin 12/2023 edycji KO w Velo na 7,00% do 23 listopada

Regulamin promocji Witaj w Velo bank i zgarnij 600 zł ważne do 30.11.2023

Regulamin programu poleceń Velo - edycja nr 3 do 30 listopada

Regulamin promocji 100 zł z Chwile Bardziej Velo - do 15 grudnia 2023

84 komentarze:

  1. Podczas przelewu z ING pojawia się oferta Lokaty Ekstra Premia Plus 6M. Nazwa ładnie brzmi, ale to tylko 5,50%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to skopałem, bo aktywowałem velo na 7 wczoraj. Mogłem poczekać i mieć dłużej te stawkę. Dlatego te obligi nie są takie zle - wrzucasz i masz spokój, a z bankami to mam wrażenie ciągła nierówna walka :)

      Usuń
    2. Zależy jak na to patrzeć, dziś przelalem z ING na obligi czyli zjechałem z 7,90% na 6,85% co niezbyt mi się uśmiecha. Na szczęście w czwartek mogę załatać te dziurę, bo uruchomi mi się darmowy przelew w Millennium.

      Usuń
    3. To tylko na krótki czas, teraz zjazd, ale potem przez większość 3-letniego okresu pewnie wyższe oprocentowanie niż w tym i pewnie innym banku..

      Usuń
    4. Polcan ja na obligach mam 7.5 w pierwszym roku ;P

      Usuń
    5. "...dziś przelalem z ING na obligi czyli zjechałem z 7,90% na 6,85% co niezbyt mi się uśmiecha."

      Ja przelewałem na OS z 8% w VELO i nie żałuję. Trzeba myśleć przyszłościowo, a te parę dni straty na KO mnie nie zbawi ;)

      TomTom

      Usuń
    6. Oj niestety nikt nie zrozumiał tego co zacytowałeś...

      Usuń
    7. Do Polcan 31 października 2023 10:47

      Twój wpis odnosi się do mnie? Czego nikt nie zrozumiał?

      TomTom

      Usuń
    8. Także, napisałem odpowiedź do komentarza 'no to skopalem'. Wiadomo ze w dłuższym terminie wyjdzie się na plus, więc niepotrzebnie o tym piszecie. Intencją była inna, ale nie dramy już niepotrzebnie tematu.

      Usuń
    9. Polcan ja mam kasę w różnych miejscach, na obligi trochę, a reszta leży w ing. Skopałem z velo, bo niepotrzebnie aktywowałem skoro nie ścieli. Na razie jest i tak puste, chodziło mi jedynie o datę aktywacji, że tak miałbym dłużej wazna promocję.

      Usuń
  2. Przelew rano z Velo na obligacje, propozycja 6% na 2 i 4 m-ce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łapię się na tą promocję gdy poprzednia zakończyła mi się 15 października? Odpalona 15 lipca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale sprawdź saldo na 26.10.2023 rok.

      Usuń
    2. Tak, saldo nowych środków liczone jest na dzień 26.10.2023.
      Od 31.10 do 23.11 można wpłacać nowe środki na tę promocję.

      Usuń
    3. Oczywiscie, ze sie lapiesz, bo w momencie staru nowej, nie masz juz zadnej promocji na KO, wiec w dowolnym czasie jej trwania, mozesz ja uruchomic.

      Usuń
  4. Ostatnio Velo przesłał mi nową kartę MC zamiast Visa. Pytanie czy jak jej nie aktywuję to nie będą pobierane żadne opłaty miesięczne? W Velo mam konto Proste Zasady i EKO. Trzymam Velo praktycznie tylko dla EKO i wykonuję miesięcznie 5 transakcji kartą żeby mieć to wszystko darmowe. Pytanie czy jak wogóle nie będę miał karty to będą pobierane jakieś opłaty? Czy jest to metoda na brak konieczności wykonywania co miesiąc 5 transakcji kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w VELO samo EKO i nie muszę o niczym pamiętać, ale chyba wchodzi w grę sam ROR bez karty i wymogu machania nią 5 razy. Może ktoś z kontem to potwierdzi?

      TomTom

      Usuń
    2. Mogę potwierdzić. Odkąd Velo kazał machać pięć razy kartą, żeby nie pobierali opłaty - skasowałam ją (internetowo, czyli zastrzegłam). Mam Velo Konto i EKO za darmo.

      Usuń
    3. To dziwne że za darmo. W tabeli opłat i prowizji jest napisane że Velo konto 5zl opłaty za mc chyba że 5 płatności kartą. Dlatego macham te pięć razy

      Usuń
    4. Ja nie miałam karty u nich przez parę miesięcy, właśnie przez te opłaty, Płaciłam sobie blikiem, jak mi było trzeba i opłat nie było. Dopóki ma się przynajmniej jedną kartę trzeba te 5 płatności robić

      Usuń
    5. To nie jest dziwne. Nie mam karty, więc opłaty nie pobierają.

      Usuń
  5. CPI już 6.5. Jak tam dziś okienka w PKO? Szturm na TOS? Niestety to tylko efekt bazy, sezonowy i majstrowania cenami przed wyborami. To spadnie niewiele niżej i zostanie na długo. Zarówno COI jak i TOS będa atrakcyjne, ale jeśli te tarcze bedą uwalniane stopniowo to nie grozi nam raczej wywalenie pow 7% bez szoków zewnętrznych. Poza początkiem roku. Ale w długim terminie inflacja będzie mozolnie bo mozolnie - spadać. A ze RPP olewa cel inflacyjny to już inna sprawa. Ja cały czas mam EDO/COI bo sprzedawac się tego nie oplaca. COI kończą się za rok/dwa a do tej pory jeszcze swoje zarobią. Prawdopodobnie mniej niż TOS.
    MM

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpłaciłem wczoraj 44100 na ROD, a dziś pokazuje 44108,82. Skąd taka kwota? Przy oprocentowaniu 7.5 dla pierwszego roku wyszło mi 3307.50 brutto za rok, więc 9,06 dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpłaciłem wczoraj 44100 na ROD, a dziś pokazuje 44108,82. Skąd taka kwota? Przy oprocentowaniu 7.5 dla pierwszego roku wyszło mi 3307.50 brutto za rok, więc 9,06 dziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obliczania odsetek służy tabela odsetkowa a nie średnia arytmetyczna. Raz jest mniej, raz wiecej - i tak co dnia.
      MM

      Usuń
    2. Dobrze liczysz. I naukowo.

      Usuń
  8. Prośba na przyszłość.
    Zanim zaczniecie wypowiadać się na temat obligacji,przeczytajcie :
    1."Regulamin korzystania z dostępu do Rachunku Rejestrowego w zakresie obligacji skarbowych za pośrednictwem telefonu lub Internetu"
    2.Listy emisyjne
    3.Tabele odsetkowe
    Można także poszukać odpowiedzi na stronie www.obligacjesjarbowe.pl :
    "Pytania i odpowiedzi".
    Jeżeli nigdzie nie znajdziecie odpowiedzi na Wasze pytania,to zapytajcie,ale nie wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co te marudzenie? Lepiej czytać wiele stron dokumentów, czy zapytać ludzi? Sam często pomagałem tutaj w komentach komuś. Chwila i jest odpowiedź.

      Usuń
    2. Zdecydowanie lepiej czytać.

      Usuń
    3. Moich odpowiedzi już nie będzie.

      Usuń
    4. No ok, to sobie czytaj, jak lubisz studiować dziesiątki ste9n dokumentów:] Blog jest od dyskusji, więc pytać chyba można też.

      Usuń
    5. Wiele osób podejmuje różne działania,jak np.branie kredytu,nie czytając regulaminu,nie znając warunków,a potem płacze.Płaczą,bo nie wiedzieli.To po co podpisali?Totalna głupota.Ja zawsze zapoznaję się z regulaminami,zanim podejmę jakąś decyzję.

      Usuń
    6. Akurat słaby przykład, bo jak brałem hipoteczny, to czytałem wszystko, studiowałem itd. a o lokaty czy konta czasem tu zapytam.

      Usuń
  9. Mam ograniczone zaufanie do wypowiedzi na blogu,więc szukam u źródła.Tym sposobem nam pewne,sprawdzone informacje.Róbcie tak samo.Wcielić w życie,a nie ględzić!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Dużo ględzenia - często nie na temat - na tym szacownym Forum.

      Usuń
  10. Mille rozsyła sms-y o obniżce standardowego oproc. dla KO - tak więc pewnie szykują się i obniżki na tym promocyjnym od 13-ego listopada, ale pożyjemy zobaczymy. Może pójdą jeszcze raz w ślady VELO i w następnej edycji dopiero zjadą? Można przecież u nich zaklepać sobie te 7%, a potem ewentualnie zrezygnować z tej promocji :)

    TomTom

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widzę nie trzeba nic robić po złożeniu zamówienia. Wystarczy przelew z zewnątrz, by wszystkie obligacje zaksiegowana się prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a potwierdzenie sobie wydrukowałeś? Jak Ruskie kiedyś trafią w serwery to może sie przydać :-)
      MM

      Usuń
    2. Do MM

      Właśnie, czy tylko u mnie ta wersja potwierdzenia do druku jest jakaś taka uboga? (pojawia się tylko w lewym, górnym rógu)

      TomTom

      Usuń
    3. Jest uboga i pokazuje zakup wszystkich obligacji "od początku świata". Nie znalazłam możliwości drukowania tylko pojedynczych. Zapisywania (np. PDF) też brak. Robię zrzut z ekranu przy kolejnych "nabyciach".

      Usuń
    4. Odpiszę może jak to wygląda w Pekao. Zgodnie z regulaminem " BM udostępnia do odbioru potwierdzenie nabycia w PSO nie później niż do końca następnego dnia roboczego po realizacji dyspozycji". Czytając wasze komentarze myślałem, że PSO to oddział Banku ale jednak PSO to też punkt sprzedaży w internecie. Więc zgodnie z regulaminem w e-dokumentach po zalogowaniu do serwisu/aplikacji mogę sobie pobrać potwierdzenie nabycia OSP w PDF. Oprócz tego obligacje są widoczne od razu po zalogowaniu się do serwisu Pekao24/Peopay.

      Usuń
    5. generalnie to w serwisie internetowym PKO dla obligacji nie ma formalnie potwierdzeń zakupu. Przy składaniu zlecenia przedostatnim krokiem jest informacja o zakupie określonych obligacji i użytkowniku, konto klienta , ale brak tam jest np numeru zlecenia i formalnego stwierdzenia że jest to potwierdzenie realizacji transakcji. Potwierdzenie realizacji przychodzi na maila i tam jest numer zlecenia i potwierdzenie że zostało zrealizowane. Zresztą... gdyby PKO straciło dane to nawet z tym potwierdzeniem nie byłoby w stanie stwierdzić czy klient wcześniej tych obligacji po prostu nie sprzedał i nie domaga się wypłaty za obligacje, ktorych już nie ma. Te obligacje zresztą sa ewidencjonowane nie w PKo tylko w Krajowym Depozycie Papierów Wartościowych. Dlatego zlecenia realizuje dom maklerski a nie sam bank.
      MM

      Usuń
  12. Łyknąłem 100K COI1027 i 10K TOS1026 (tak z ciekawości dla porównania).
    Przerażają mnie 3-4 letnie terminy ale jak w marcu/kwietniu 2024 zniknie Velo to zupełnie nie będzie gdzie rolować kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko po co COI chyba, że planujesz zerwać wcześniej niż termin wykupu. Tak to EDO wychodzi korzystniej nawet gdybyś miał zerwać po 4 latach. Wyższe oprocentowanie na starcie + wyższa marża + odsetki kapitalizowane co roku. Ja zanim dokonałem zakupu to poczytałem i sam obliczyłem, że jeśli nie zamierzam zerwać to korzystniej wychodzi wejść w EDO.

      Usuń
    2. Edo szczegolnie dużo dają w czasach takich jak ostatnio - wysokiej inflacji bo jednak procent składany dodaje mocno do wyniku. To zdecydowanie lepsze obligacje niż coi. Gdyby nie opłata za zerwanie to nie warto błoby się interesować coi.
      MM

      Usuń
  13. PYTANIE do znawców VELO.
    Wykonałem dzisiaj z EKO pierwszy w X2023 przelew wewnętrzny na Velo Konto i był bezpłatny. Drugi symulowany byłby już płatny 9zł. Dlaczego?
    Często piszecie, że z EKO bezpłatne są bez ograniczeń... u mnie zawsze drugi i kolejny wewnętrzny w miesiącu jest płatny???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo masz tzw "stare" EKO, przekonwertuj sobie na "nowe" EKO (w apce powinno być w Usługach, możesz telefonicznie) to będą wszystkie wewnętrzne za darmo

      Usuń
    2. To przekonwertowywanie czytający tego bloga robili już dosyć dawno temu i były na ten temat dyskusje. Dzisiaj już wszystko jasne: 1. Nie boli, 2. Nie wpływa na uczestnictwo w promocji EKO (jeśli właśnie uczestniczysz).

      Usuń
    3. OK. Ktoś podpowie gdzie konwersję EKO znaleźć w aplikacji lub w obsłudze internetowej.... bo nie widzę.

      Usuń
    4. Zdaje się Oferta i Obsługa, jak tam nie ma, to trzeba dzwonić do nich i zrobią to ręcznie.

      Usuń
    5. TAK. Oferta - Obsługa - Oszczędzanie i jest KONWERSJA

      Usuń
  14. Jak napisałem wyżej po przelewie zamówione obligacje zostały z automatu założone.
    Rodzi to pytanie co jest w przypadku, gdy zamówiliśmy kilka papierów np. 2, 3 i 4 latki na te samą kwotę, a wpłaciliśmy tylko na 1 z nich. Czy system realizuje zlecenia według kolejności ich składania czy jakiegoś innego algorytmu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedna wizyta w banku lub biurze maklerskim i dostaniecie na życzenie pisemnne potwierdzenie kupna wszystkich obligacji.Każdy zakup jako oddzielny dokument,z pieczątkami i podpisami.O ile się nie mylę,można to zrobić najwcześniej 3 dni robocze po zakupie.Nie jestem pewien, więc sprawdzcie w Regulaminie.
    Kolejny raz odsyłam Was do Regulaminu Czas się z nim zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z regulaminem to powinny się zapoznać panie w okienkach PKO bo jak trafisz na upartą to ci powie że nie może tego znaleźć, wydrukować, a w ogóle to płatne i wymieni wszelkie możliwe przeszkody bo po prostu nie znają dokładnie serwisu w jakim te obligacje funkcjonują a boją się zawołać kierownika, ktory palcem pokaże co trzeba zrobić. Ja już do kontaków z pracownikami PKO w placówkach nie mam siły. A już pytania o IKE - czarna magia. Teraz może to się zmienia bo jest hype na te obligacje i już pewnie panie się wyrobiły, ale kiedyś rozmowa o tych obligacjach to była droga przez mękę.
      Natomiast świetny kontakt jest z internetowa obsługą serwisu. naprawdę polecam w razie wszelkich wątpliwosci.
      MM

      Usuń
    2. W marcu i kwietniu 2020 roku brałem potwierdzenia zakupu obligacji(kilka potwierdzeń) w Biurze Maklerskim PKO BP.Było szybko,profesjonalnie,
      bezproblemowo.My powinniśmy znać Regulamin,żeby wiedzieć jak co działa i do czego mamy prawo.

      Usuń
    3. Faktem jest,że w banku PKO BP pracuje dużo mułów, dlatego lepiej wybrać Biuro Maklerskie PKO BP.

      Usuń
  16. Potwierdzenia kupna są bezpłatne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja natomiast zamówiłem obligacje i pomimo przelania środków około 16.00 do teraz nie zostały zakupione. Pierwszy raz to robię i nie wiem o co kaman.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiego konta? To normalny przelew i jak poszedł po 16 to dzisiaj już raczej nie dojdzie

      Usuń
    2. Zapoznaj się z godzinami przelewów wychodzących z banku,z którego zleciłeś przelew i sesjami KIR,a wszystko zrozumiesz.

      Usuń
    3. To kolejny dowód na to,że wiedzy jest przydatna i nie jest stratą czasu.Lepiej wiedzieć przed niż po.

      Usuń
    4. A nie dało się przelać później ? Trzeba było o 23-ciej.

      Usuń
    5. O 16.00 wysłałeś czy zaksięgowano na rachunku rejestrowym? Skąd wysyłałeś? Bez tych informacji trudno coś radzić.

      Usuń
    6. Wysłałem o 6 rano z Velo do pko bp. Przelew doszedł o 16.00 . Od razu zasiliłem rachunek rejestrowy. I kasa tam doszła za chwilę. Dotąd jednak obligacje się nie zakupiły z wcześniejszego
      zlecenia a środki są.

      Usuń
    7. Jeśli o 16.00 wysyłałeś z PKO BP na rachunek rejestrowy w tym banku, to powinno dojść (nawet natychmiast) i uruchomić zakup obligacji. Jeżeli z innego banku - marne szanse.

      Usuń
    8. To znowu ja :) chociaż poprzedni koment się jeszcze nie ukazał. Przed chwilą zamknąłem dyspozycję i zakupiłem ponownie i wszsytko poszło ok. Dziękuję za odzew

      Usuń
  18. Co oznacza dokładnie przy zakupionych obligacjach np. Udział 75,43 % ? Obligacje jako chyba jeden z nielicznych na blogu zakupiłem przez Pekao.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy w Velo dopisanie odsetek uruchamia nową promocję KO? Na moim koncie tak to zadziałało i mam z dniem 31.10. odpaloną nową promocję...

    diego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do diego

      Ten błąd występował u nich (jaszcze za Getin-u) dość często. Ostatnio to poprawili, więc jeśli tak się stało zareklamuj i powinni Ci to cofnąc. PS Ich "party-line" jest czynne 24h, ale lepiej przez wiadomość z bankowości elektronicznej. Będziesz miał dowód na screen-ie.

      TomTom

      Usuń
    2. To coś nie halo, zgłoś to do Velobanku jako reklamację

      Usuń
    3. Nie uruchamia nowej promocji ani nowej edycji. Nie wierz bajkom i bajkopisarzom.

      Usuń
  20. Czy PKO wysyła jakiś list po założeniu konta rejestrowanego pod obligi? Bo przyszło mi awizo jakieś i nie wiem co to. Konstancin UP.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się obawiałem, że odsetki uruchomią mi nową promkę.
    Póki co mam tam informację "aby wziąć udział w promocji wpłać nowe środki" oraz okres w którym mogę przystąpić do promocji.
    Wynika z tego, że nie mam aktywnej promocji

    OdpowiedzUsuń
  22. Velo nowa karta debetowa!!! O co chodzi?
    Mam konto wspólne z żoną i tylko żona miała kartę debetową fizyczną.
    Teraz otrzymaliśmy komunikat o aktywacji nowej karty do 10listopada pod rygorem utraty poprzedniej do 30.11.
    Nie rozumiem w jakiej formie jest ta nowa karta do aktywacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nich - szybko odpowiadają. A może ważność poprzedniej karty się kończy? Sprawdź. Nam się "zdezaktualizowały" obie w Mille i dzisiaj aktywowałam nowe przysłane pocztą.

      Usuń
    2. Pewnie o to chodzi a karta jest w drodze

      Usuń
    3. Dzień dobry,

      nowa karta płatnicza z logo VeloBanku powinna być już u Ciebie. Wymień swoją dotychczasową kartę płatniczą na nową kartę VeloBanku.

      1. AKTYWUJ NOWĄ KARTĘ PŁATNICZĄ VELOBANKU DO 10.11.2023 R. I SKORZYSTAJ Z NASZEJ OFERTY SPECJALNEJ „PŁAĆ BARDZIEJ VELO”

      Prosimy o aktywację nowej karty VeloBanku, aby zachować ciągłość transakcji. Szczegóły oferty znajdziesz w regulaminie, który przesyłamy do Ciebie w załączniku do tej wiadomości.

      Jak aktywować kartę w bankowości internetowej lub mobilnej?


      1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej lub mobilnej.
      2. Wybierz zakładkę KARTY.
      3. Wybierz kartę, AKTYWUJ I NADAJ PIN.
      4. Potwierdź zmianę.


      Kartę VeloBanku aktywujesz również w najbliższej placówce lub za pośrednictwem infolinii +48 664 919 797.

      2. CO ZROBIĆ Z DOTYCHCZASOWĄ KARTĄ?



      Jeżeli aktywujesz nową kartę w okresie trwania oferty specjalnej, dotychczasową kartę wyłączymyza Ciebie następnego dnia roboczego po aktywacji karty.

      Jeżeli aktywujesz nową kartę po 10.11.2023 r., nie przystąpisz do oferty specjalnej, a swoją dotychczasową kartę możesz zastrzec:



      • w bankowości mobilnej lub internetowej wejdź w zakładkę Karty, wybierz kartę, którą chcesz zastrzec, a następnie kliknij Zastrzeż,
      • zadzwoń na infolinię +48 664 919 797,
      • odwiedź najbliższą placówkę VeloBanku.




      Jeżeli nic nie zrobisz - nie aktywujesz nowej karty, ani nie zastrzeżesz dotychczasowej karty, zostanie ona wyłączona 30.11.2023 r. Poinformujemy Cię o zbliżającym się terminie wyłączenia karty wiadomością SMS i powiadomieniem w bankowości mobilnej.


      Dotychczasową kartę możesz zniszczyć lub przynieść do najbliższej placówki VeloBanku. Zadbamy, aby została w bezpieczny sposób zutylizowana.

      Usuń
  23. Z ciekawości jak u was wygląda dywersyfikacja środków? U mnie po wczorajszym zakupie obligacji to:
    45%waluty// 15% obligacje// 40% PLN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 87% obligacje, 13% lokaty

      Usuń
    2. 50% nieruchomości, 20% obligacje (z tendencją wzrostową), 25% oszczędności w PLN. 5% "w ruchu", czyli na jakimś KO, nawet mniej oprocentowanym - na przyjemności i okresowe darowizny dla dziecka.

      Usuń
    3. No - u nas te 50% w nieruchomościach to też bez własnego lokum - to traktujemy jako konieczność bytową:)

      Usuń
  24. 75% nieruchomości (bez domu w którym mieszkamy), 25% obligacje (wcześniej było jeszcze KO i lokaty - obecnie już tylko bieżące środki tam trzymamy). Jeśli doliczyć dom do inwestycji, to obligi będą jedynie stanowić ~10%.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...