niedziela, 12 listopada 2023

Od jutra 6,50% na KO w Millennium, lokata na 7% oraz 500 zł na start

Millennium jak zwykle z wyprzedzeniem informuje o swoim oprocentowaniu na KO i wiadomo już, że od jutra będzie tutaj obniżka stawki do 6,50%. Jedyne co się nie zmienia to bonus na start wynoszący obecnie 500 zł. Dodatkowo zysk można podkręcić korzystając z polecenia za konto, które tutaj można znaleźć.


Zaczynamy zwyczajowo od nowości, a więc od konta oszczędnościowego. Tego ruchu można się było spodziewać, bowiem większość banków obniżyła już swoje stawki poniżej 7%. Nowa oferta potrwa właściwie miesiąc i skończy się 15 grudnia 2023.

Millennium nie zatrzymuje się w numeracji tej promocji. 55 już edycja konta pozwala na wpakowanie tutaj tylko 100k na okres 3 miesięcy, więc te parametry zostały bez zmian. Stawka ta dotyczy oczywiście nowych środków, te zaś bank policzy względem 10 listopada, a więc 3 dni przed startem promocji.


Warto tutaj przypomnieć o trwającej promocji samego konta, za którego założenie można zgarnąć 500 zł. Dodatkowo trwa tutaj program poleceń, w którym można zgarnąć 4 nagrody do wyboru o czym niżej. Co ciekawe karencje w obu przypadku są diametralnie różne.

Kto może z tego skorzystać? Od tego miesiąca Santander przesunął karencję dla wracających klientów w nowej promocji z 600 zł, niestety w Millennium nic takiego nie ma miejsca, tak jak w poprzedniej promocji tak i teraz nowy to ten co nie miał konta po 1 stycznia 2020, więc karencja zbliża się powoli do 4 lat:(

Tutaj zgarniesz 500 zł w promocji Millennium i założysz KO na 6,5%

Obecna promocja ma potrwać maksymalnie do 30 listopada 2023, chociaż bank zastrzega sobie prawo do wcześniejszego jej zakończenia. Zależy to rzecz jasna od wyczerpania limitu promocyjnych wniosków, który tym razem został ustawiony na 30 000 kont, ale ze względu na długą karencję nie sądzę by limit wyczerpał się przed czasem.


Co trzeba zrobić by zgarnąć 500 zł? Premia tym razem została podzielona na dwie tury: 100 zł w formie vouchera z możliwością wyboru gdzie chcemy go wykorzystać i 400 zł w gotówce.

1) 100 zł do Biedronki, Carrefour lub pyszne.pl

 Pierwsza część jest banalnie prosta. Wystarczy tutaj otworzyć konto w październiku i w listopadzie 

  • zrobić 5 płatności kartą na łączną kwotę min. 360 zł

Oczywiście jeśli ktoś otworzy konto w listopadzie, to warunki będzie musiał spełnić w grudniu. Dobra wiadomość jest taka, że powyższy warunek będzie się liczyć podwójnie, bowiem uprawni nie tylko do otrzymania vouchera na 100 zł, ale także będzie premiowany w punkcie 2 niżej.

 


2) 200 zł za warunki spełnione przez pierwszy pełny kwartał

Druga część to typowe warunki jakie od pewnego czasu mamy w Millennium. Zaczynamy je spełniać od pierwszego pełnego miesiąca czyli jeśli założycie konto w październiku, to warunki dla pierwszej premii należy spełnić w listopadzie, grudniu oraz styczniu. Są to:

  • wydanie kartą 360 zł przy minimum 5 płatnościach (patrz punkt 1)
  • jedno logowanie do apki
  • zasilić konto na 1000 zł

Jak wspominałem wyżej punkt pierwszy nagradzany jest podwójnie. Więc voucher dostajemy w praktyce za friko. 


3) 200 zł za przelew wynagrodzenia

Ostatni warunek jest najbanalniejszy w możliwych, wystarczy bowiem przenieść tutaj wynagrodzenie. W praktyce oznacza to, że warunek spełni za nas nasz pracodawca, zaś nasza rola ograniczy się wypisania jednego świstka i przekazania go księgowej.

Tutaj zgarniesz 500 zł w promocji Millennium i założysz KO na 6,5%

Oczywiście zmiana przelewu wynagrodzenia nie musi być na stałe, kto lubi mieć wypłatę tam gdzie ma teraz, może po 3 miesiącach wrócić do starego banku. W Millennium wystarczą tylko 3 wpływy do na 1000 zł od pracodawcy by zgarnąć za to 200 zł, dla takiej kwoty na pewno jest to warte zachodu.

 

4) Program poleceń z nagrodami do wyboru

Dodatkowo za skorzystanie z kodu polecenia można zgarnąć jedną z 4 nagród do wyboru. Jesli nie masz kodu polecenia to wystarczy zgłosić się po niego na maila marszr1@gmail.com, a chętnie prześlę Ci taki kod. 

Co ciekawe karencja dla tej premii jest inna niż dla 500 zł. Tutaj wystarczy tylko 12 miesięcy przerwy by dostać 7% na lokacie, ekartę goodie o wartości 100 zł, kartę upominkową na 80 zł do Zalando lub 4 bilety do Multikina/Heliosa. 

Jedyne warunki jaki musi spełnić polecony to typowe aktywności na koncie, a więc:

  • zapewnić wpływ na 1000 zł
  • wydać kartą lub Blikiem 360 zł 

Płatność nie może być jednorazowa, bank wymaga wykonania 5 płatności, co nie jest trudne. Na wykonanie tych płatności mamy aż 30 dni czasu, więc na pewno warto z tego skorzystać.

 

Regulamin 55 edycji KO w Millennium - ważne do 15 grudnia 2023

Regulamin promocji ze smakiem w Millennium ważna do 30 listopada

Regulamin programu poleceń w Millennium z lokatą na 7%

31 komentarzy:

  1. Ja mam 1. 25 za nowe środki w milenium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1,25 PLN - kwota godna uwagi i szacunku. Zawsze do czegoś się przyda choć nie wiem do czego.

      Usuń
  2. W piątek w ostatni dzień promocji wpłaciłem środki na konto oszczędnościowe w Millennium, niestety nadal oprocentowanie standardowe. Myślałem, że dziś już promocja się aktywuje. Czy może to być przez weekend? Czy ktoś ma doświadczenie w tym względzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wpłaciłam w piątek nowe środki i również mam oprocentowanie standardowe. Przed wpłatą kontaktowałam się z bankiem przez pocztę wewnętrzną i otrzymałam odpowiedź, że po wpłacie promocja zostanie uruchomiona automatycznie. Zobaczymy jutro

      Usuń
    2. Ponoć system miele tylko w dni robocze, więc info może być dopiero w poniedziałek

      Usuń
    3. U mnie tak samo, wpłaciłem nowe środki w piątek na 54 edycję, oprocentowanie standardowe 1,25%. Poszła 11.11.2023r reklamacja. Dzisiaj zaglądam w szczegóły KO Profit, a tam pokazuje, że mogę przystąpić do 55 edycji od 13.11-15.12.2023r. Bałagan niesamowity. Czekam na poprawienie do 35%+3,5% przy spełnieniu 5 transakcji kd.

      Usuń
  3. Krzysztofie gratulujemy i zazdrościmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć Krzysztof ma rację. Kto wpłacił nowe środki w piątek 10.11.2023 roku, nie aktywowała się w Millenium 54 edycja promocji na KO Profit.

      Usuń
    2. Z tą kartą kredytową Santander miało być szybko, łatwo i przyjemnie a wczoraj zamawiając przez internet odrzucili mi wniosek, pomimo braku zadłużeń w BIK. Dzisiaj dzwoniłem na infolinię, jeszcze raz przyjęła dane i powiedziała, że nie ma widocznej oferty na kartę pomimo, że wyliczyła że jest zdolność kredytowa. Pytała czy już coś brałem kiedyś na raty, a nie brałem, że niby warto mieć już jakąś historię kredytową, więc pomimo zdolności kredytowej i braku zadłużeń karty wziąć nie mogę. Trochę to dziwne.

      Usuń
    3. No tak, oni po prostu nie mogą sprawdzić jakim byłeś płatnikiem w przeszłości... więc jesteś ryzykowny

      Usuń
    4. "Trochę to dziwne".
      Józef K.też tak myślał.:)

      Usuń
    5. A Józio Bąk ??? Akcje Józia poszły w górę ?!?

      Usuń
    6. Mnie przy działalności gospodarczej wyliczyli zdolność kredytową na ponad 2000zł. Karta silver "dostępna przy dochodach miesięcznych min. 650 zł". Wniosek odrzucony, powód - brak zdolności kredytowej. Czyli wymóg jest 650zł, jak mam ponad 2000zł a karty nie chcą przyznać.

      Usuń
    7. A nie masz przypadkiem już jakichś innych zobowiązań w biku? Typu inna karta kredytowa, albo jakieś raty spłacane, jakiś kredyt?
      Ja jestem emeryt, to moja trzecia aktualnie używana kk i nie było problemów. Co prawda limit dostałem niewysoki, ale bez żadnych dokumentów , przyznany przez system w ciągu minuty. Żadnych rozmów z konsultantem. W dodatku ror założony u nich tydzień wcześniej, bez żadnej historii w tym
      banku. Ale ja mam wiieloletnią pozytywną historię w biku.

      Usuń
    8. To się zdecyduj. Masz dochodu 2 tysiące, czy zdolności kredytowej 2 tysiące. Bo przy dochodzie 2 tysie to ode mnie też nie dostałbyś żadnej kk. Dochód 2 tysie to brak zdolności kredytowej. To za mało na życie, a ty jeszczę chcesz kredyt.

      Usuń
    9. Działalnośc i wszystko jasne. "Nie mam dochodów, mam same straty, dokładam do interesu, nie mam więc od czego płacić podatku, dlaczego mam płacić składke zdrowotna itp.itd" A później zdziwko że mi nie chcą dać kredytu czy kk.
      Jak Kali to dobrze,a jak Kalemu to źle.

      Usuń
    10. @Anonimowy14 listopada 2023 16:20
      "Mnie przy działalności gospodarczej wyliczyli zdolność kredytową na ponad 2000zł" - chyba jasno napisałem - zdolność kredytowa, dochód znacznie wyższy bo pytali o PIT z zeszłego roku.

      @ Ptok14 listopada 2023 15:43
      Zobowiązań żadnych w BIK nie mam i nie miałem, więc może powodem jest, że nie brałem wcześniej niczego na kredyt.

      Ja na działalności miałem ofertę w bankowości ale karty nie przyznali. Piszesz, że jesteś emeryt. Chciałem wziąć kartę na moją mamę też emerytkę to takiej oferty w bankowości nie ma, trzeba się kontaktować telefonicznie ale wtedy promocja już nie obowiązuje, więc 2 osoby w rodzinie i żadna nie skorzysta.

      Usuń
  4. Nadal promocja nie aktywowała się. Złożyłem reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklamacja rozwiązana błyskawicznie. Odsetki przyznane za ostatnie 3 dni i wszystkie środki objęte oprocentowaniem promocyjnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irekk13 listopada 2023 14:15
      Bujać to my, a nie nas. O wiele wcześniej napisałem reklamację i odpowiedź jest, proszą czekać. Jak będzie pozytywnie rozpatrzona , to 54 edycja włączona będzie z datą wpływu nowych środków. Nic więcej.

      Usuń
    2. "Odsetki przyznane za ostatnie 3 dni"

      Do Irekk

      Skąd takie info? Gdzie system pokazuje dzienne odsetki?

      TomTom

      Usuń
  6. Szybkie pytanko : mam w Velo środki na KO - start promocji 16-08, czy promocja obowiązuje do 16-11 włącznie i mogę dopiero ewakuować 17-11?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licz 92 dni, a środki mozesz ewakuowac w kazdej chwili

      Usuń
    2. 92-dni, zapadalnosc jak dla lokaty wypada dokladnie 16-11, czyli tego dnia promocja juz nie obowiazuje i musisz ewakuowac srodki

      Usuń
  7. Dlaczego miałbym bujać? Wpłaciłem 94000PLN, otrzymałem 44PLN (domyśliłem się, że to odsetki za 3 dni od piątku). Dodatkowo już mam w aplikacji info, że środki są oprocenotwane promocyjnie 7% rocznie. Zastanawiałem się nad ewakuacją d o Velo bo udało się też uruchomić promocję w dniu 30.10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsetki są wypłacane na konto Profit ostatniego dnia miesiąca, a nie co 3 dni.

      Usuń
  8. A jak jest z kartą kredytową promocja na allegro? Żeby kupić na allegro trzeba mieć konto?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szanowny Panie,


    w wyniku nieprawidłowości po naszej stronie, nie włączyliśmy 54. edycji promocji na Pana koncie Profit. Przepraszam Pana za to. Przyłączyłam Pana konto do promocji od 10 listopada. Wypłaciłam też na Pana konto dodatkowe odsetki od 10 do 12 listopada. Do 8 lutego odsetki promocyjne na Pana koncie Profit będziemy naliczać do 100 000 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wciąż nic, środki wpłacone, promocja nie włączona, reklamacja złożona od razu, czeka... Rozważam wyprowadzkę z banku na literę M

      Usuń
  10. U mnie niestety to samo, promocja z edycji 54 nie została aktywowana, odpowiedź na wiadomość w trybie "wytnij-wklej": mamy 30 dni na odpowiedź, bla, bla, bla...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...