środa, 27 marca 2024

400 zł do Biedronki + 360 zł z TURBOkartą w Consumer

W ubiegłym tygodniu pisałem o średnio ciekawej akcji promocyjnej na karcie w Consumer, gdzie co prawda mona było zgarnąć 360 zł, ale oferta była raczej skierowana na mocno zmotoryzowanych, premiowała bowiem tylko ograniczone płatności. Od dziś na tej samej karcie mamy dużo lepszą ofertę, gdzie zdobyć można więcej bo 400 zł, a co więcej nowa promocja łączy się ze starą i w sumie można zyskać podwójnie.

Karty Consumera rzadko opisuję na blogu, więc jak sądzę oferta będzie dostępna dla zdecydowanej większości czytelników. Jednak jeśli ktoś z Was korzystał już promocji na kartach z klona Santandera, ten musi mieć czyste konto po 1 stycznia 2023 czyli nie posiadać tej karty po tej dacie.

Tutaj zgarniesz 400 zł do Biedronki za kartę w Consumer bank 

Nowa oferta potrwa od dziś aż do końca wakacji czyli do 31 sierpnia 2024. Należy tu jednak podkreślić, że bank przygotował tylko 2400 sztuk takich kart, więc oferta może skończyć się przed czasem.



Co trzeba zrobić by zgarnąć 400 zł do Biedronki?

Tutaj warunki są proste. Bank wymaga by:

  • płacić kartą na kwotę 600 zł miesięcznie
  • raz zalogować się do apki do następnego miesiąca kalendarzowego

owe wydawanie kwoty 600 zł miesięcznie należy wykonywać w sumie przez 5 kolejnych miesięcy. W zamian dostaniemy 4 vouchery do Biedronki, które bank będzie nam wysyłać do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego.

Gwoli szczegółów, bank dodatkowo byśmy nie mieli zaległości w spłatach karty większych niż 50 zł i dłuższej niż 10 dni na dzień przyznania nagród, ale czytelnicy bloga doskonale wiedzą, że kartę bierzemy po to by była darmowa. To zaś jest możliwe tylko w przypadku terminowych spłat

Dobrą wiadomością jest fakt, że niniejsza promocja łączy się z promocją opisaną w ubiegłym tygodniu. To zaś oznacza, że zyskać możemy podwójnie. Dla przypomnienia bank da nam dodatkowo cashback w wysokości:

  • 5% za korzystanie z samodzielnych myjni samochodowych
  • 3% za korzystanie z barów, restauracji i kawiarni
  • 1% za paliwo i inne zakupy na wszystkich stacjach paliw

O tym pisałem w ubiegły czwartek, więc dla szczegółów odsyłam do tamtego artykułu. Jak zauważyłem linki w tamtym artykule podmieniły się same i tam też prowadzą do oferty z Biedronką. Jak widać bank uznał, że tamta promocja była za słaba i trzeba ją podrasować, Teraz wygląda ona na pewno zdecydowanie lepiej.


Regulamin promocji 400 zł do Biedronki za TURBOKartę

Regulamin promocji 350 zł na Zakupach z Premią


24 komentarze:

  1. Mam Skarbonkę w Velo od 30.10.2023 na 7%.
    Ile czasu obowiązuje promocyjne %%%???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmieniaja, jak na razie oprocentowania, mam jeszcze starsza na 8%. Gdyby mieli zmieniac oferte juz istniejacych skarbonek albo ujednolicac oprocentowanie, to zrobia to z 2 miesiecznym wyprzedzeniem.

      Usuń
    2. Wyglada na to ze dopiki jej nie zamkniesz

      Usuń
    3. Nie ma na to terminu póki co.

      Usuń
  2. Dziękuję za info. Mała kwota ale %%% cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto planuje uruchomić promocję KO w Velo niech się wstrzyma. Lepiej będzie to zrobić w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu po świętach jest nowa oferta

      Usuń
    2. Jajo - symbol nowego życia.

      Usuń
    3. OK" Poczekam zobaczym czy się opłaci

      Usuń
    4. Polcan jak się wstrzymam to oprocentowanie i limit będzie taki jak obecnie?

      Usuń
    5. Oprocentowanie bez zmian, ale limity pójdą w górę. Aż szkoda że uruchomiłem tutaj promocję w poniedziałek. Musiałem jednak gdzieś przerzucić środki z BFF, a nie sądziłem, że może być jeszcze lepiej.

      Usuń
    6. Obniżka oprecentowanie w velo bank od 1 czerwca velo skarbonki

      Usuń
    7. Podniesienie limitu na EKO (zapewne do 400k zł) - to zachęta nowego amerykańskiego właściciela VELO Banku:

      https://businessinsider.com.pl/biznes/polski-bank-zmienia-wlasciciela-konczy-sie-dla-niego-pewna-epoka/gpytb1c

      TomTom

      Usuń
  4. CPI za marzec 1,9 %. Moje coi0525 spadek z 16,85 do 2,65 w ostatnim roku. Czy ktoś wątpi jeszcze że są do zerwania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już je zerwałam i kupiłam TOS, istniało ryzyko że TOSy będą tańsze niż w kwietniu (ale widać moja szklana kula szwankuje :-) )

      Usuń
    2. Chyba w marcu?

      Usuń
    3. @kate
      Ale rozumiem że zerwałaś marcowe, a nie majowe.

      Usuń
    4. Majowe, ale one byly na poczatkowe 7 proc, a nie jak u niektorych na prawie 20 proc, chodzilo o to zeby zalozyc tosy jeszcze w marcu bo nie wiadomo bylo czy ich stawka w kwietniu nie spadnie drastycznie

      Usuń
  5. Wszystko jest do zerwania. Nawet jabłka na drzewie. Albo gruszki lub śliwki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderatorze zrób coś z tym podśmiechujkiem bo szlag jasny trafia ma nazwę Anonimowy 29 marca 2024 13:24 Rzygać się chce od tych komentarzy pod każdym postem tejego głupoty

      Usuń
    2. Jak dla mnie komentarz jest neutralny. Dla jednego będzie śmieszny, dla innego głupi, ważne że raczej nikogo nie obraża.

      Usuń
  6. Jeśli to prawda z Velo (podniesienie limitu), to dla mnie świetna wiadomość, bo akurat w połowie kwietnia kończą się nasze rodzinne dwa Aliory, które z przyjemnością zamkniemy, żeby nie machać kartami (2x5) i nie wydawać po 300 zł każdą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, że na EKO w Velo zostaje 6,5% ale limit nowy- do 400k. Środki z Facto przerzuciłem do Toyoty na Sakurę i 1 .04. miałem aktywować EKO, ale jak się nie zmienia oprocentowanie to się wstrzymam i poczekam na nową edycję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...