poniedziałek, 7 września 2015

700 zł cashback w Getin w promocji Tańsze paliwo na Orlen


W Getin bank pojawiła się nowa, ciekawa promocja znanego już konta Getin UP. Banki coraz mocniej lansują swoje konta dodając do nich dodatkowe bonusy. Millennium przykładowo do cashbacku na poziomie 360 zł postanowiło dodać program poleceń w którym można zgarnąć dodatkowo 700 zł.

Getin nie zrobił liftingu konta, lecz postanowił wprowadzić całkowitą nowość. Nowa promocja została przygotowana we współpracy z Orlen, a skoro tak, to wiadomo z góry, że będzie dotyczyła tankowania. 

Konto Getin Up samo w sobie jest jednym z ciekawszych kont. Kto jednak go nie posiada może w nowej promocji zgarnąć nawet 700 zł. Co ciekawe nie ma tutaj restrykcji co do nowego klienta, więc każdy może skorzystać z promocji.


Jak można zgarnąć tytułowe 700 zł? Nie ma tym razem jakichś szczególnych udziwnień, które znamy z innych promocji kont. Obecna promocja jest podzielona tylko na dwie części.

1. 100 zł za przeniesienie konta
Po pierwsze istnieje możliwość przeniesienia konta do Getin. Jeśli ktoś chce zmienić swoje konto główne, na pewno warto rozważyć jakiś ekstra bonus za tę czynność. Wszystkie banki marzą o tym, nasza pensja wpływała właśnie do nich, 

Nie jest to dziwne: z jednej strony wtedy mają większą pewność, że zwiążą się z nami na dłużej, a z drugiej mają przede wszystkim pewność, że wpływać będzie do nich wynagrodzenie i to wyższe niż zwyczajowo wymagane 1000 zł.

Za przeniesienie konta do Getin dostajemy 100 zł, ale nie przelewem na konto. Będzie to 23 100 punktów VITAY, które będzie można wymienić na paliwo na stacjach Orlen. A równoważnikiem punktów jest kwota 100 zł.



2. 600 zł za tankowanie
Pozostałe 600 zł jest jak zwykle rozbite na pakiety po 50 zł na miesiąc przez okres jednego roku. Aby jednak mieć możliwość zgarniania pięciu dych, należy spełnić praktycznie dwa typowe warunki:
  • przelew na minimum 1000 zł z tytułu wynagrodzenia
  • zapłacić kartą 300 zł
Za ich spełnienie będziemy mieć prawo do 5% rabatu na stacjach Orlen za płatności kartą. Oczywiście otrzymany cashback jest zwolniony z podatku, skoro jednorazowa wartość jest niższa od 760 zł.




Tutaj założysz konto Getin UP w Getin bank pozwalające zarobić do 700 zł.

Nie jest to może oferta dla każdego, w końcu nie każdy jeździ samochodem. A nawet jeśli już jeździ to niekoniecznie tankuje akurat na stacjach Orlen. Ale jeśli tak, to lepiej dostać za to rabat i to przez cały rok.

Akcja potrwa długo, bowiem według regulaminu zakładać konto w promocji Tańsze paliwo na Orlen ma potrwać aż do 29 lutego 2016.

Na koniec dla zainteresowanych regulamin promocji Tańsze paliwo na Orlen.

10 komentarzy:

  1. To raczej promocja dla tych co dużo tankują //// lub mają ciężarówki //// 1000 PLN * 5% = 50 PLN

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli posiadacie Konto Swobodne zakładane niegdyś przez Getin On Line, to sprawdźcie historię.
    Na koniec lipca naliczyli mi opłatę 6,99 za kartę, o którą nigdy nie wnioskowałem i której nigdy nie trzymałem. Na początku sierpnia doliczyli sobie jeszcze 1gr karnych odsetek.
    Getin słynie z opłat wprowadzanych chyłkiem i po kryjomu, z "gwiazdek" i pokrętnych regulaminów. Kilkukrotnie byłem w oddziale świadkiem rozmów rozgoryczonych emerytów, zdziwionych wezwaniem do uregulowania długu w koncie, które miało być rzekomo darmowe.
    Teraz dopadli i mnie - wkładam buty i idę się kłócić ;)
    MD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była zmiana regulaminu. Trzeba czytać korespondencję

      Usuń
    2. Możesz przytoczyć treść tej zmiany lub, jeszcze lepiej, podać link do dokumentu z wskazaniem stosownego paragrafu?
      Ja wygłoszę inną złotą sentencję:
      Należy zamykać rzadko używane rachunki nawet jeśli regulamin, konsultanci i wszyscy święci zapewniają o jego całkowitej bezpłatności teraz i w przyszłości.
      W moim przypadku konto nie było jeszcze zlikwidowane tylko ze względu na co kwartalne wpływy prowizji z dwóch serii kończących się wkrótce obligacji - chciałem uniknąć papierologii, straty czasu i możliwości wystąpienia pomyłki podczas dokonywania zmiany numeru rachunku.
      MD

      Usuń
    3. Mnie też to dopadło :(
      Opłata za kartę nieaktywną!. Zapytałem grzecznie w emailu jak można pobierać opłatę za OBSŁUGĘ nieaktywnej karty oraz opisałem w jaki sposób wszedłem w posiadanie w/w konta.
      Dostałem odpowiedź, że mogę złożyć reklamację drogą telefoniczną, w oddziale, za pomocą bankowości inetrnetowej.
      W odpowiedzi do odpowiedzi napisałem, że właśnie to jest moja reklamacja. Że opisałem sytuację i pzredstawiłem swoje żądania - anulowanie opłaty i kary!!!.
      W odpowiedzi dostałem, że mój email został przekazany do Działu reklamacji i że do 30 dni dostaną odpowiedź.
      SPrawdzimy.
      Na wszelki wypadek aktywowałem kartę, wrzucę 1kPLN i wydam 300PLN ale też skorzystam z oprocentowania 4% :), A co.
      Jak odpowiedzą Goń się to zamknę konto, A co :)

      Usuń
    4. Ja zrobiłem inaczej: aby nie naliczały się kolejne opłaty, zastrzegłem kartę (której nigdy nie zamówiłem i nie otrzymałem :))) i złożyłem reklamację za pośrednictwem oddziału Getina.
      Do firm, z których spodziewam się przelewów wysłałem już prośbę o zmianę rachunku i gdy tylko potwierdzą wypiszę się z Getina.
      Jeśli bardzo zależy Ci na ulokowaniu w tym banku (delikatnie mówiąc: rzetelnym inaczej) swoich pieniędzy, to proponuję zrobić to przez OpenF - dostaniesz więcej, bo 4,5 do 50 000 na 2M.
      MD

      Usuń
    5. Nie każdy dostanie 4,50%, niektórzy mają prawo tylko do 3,50% co opisywałem w poniższym artykule:
      http://moneyafterhours.blogspot.com/2015/08/lokata-odlotowa-na-450-w-open-finance.html

      Usuń
  3. MD tylko nie zapominj "granatu" sąd (bank) sądem (bankiem) ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie (Sami Swoi). Pozdrawiam. Sławek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sławku, jest u mnie granat zawsze w świątecznym ubraniu, gdy idę na takie rozmowy z banksterami ;)
      ...tak na wszelki wypadek, gdybym nie wytrzymał kiedyś ich olewistego spokoju podczas udzielania odpowiedzi, które nie mają na celu rozwiązanie problemu a jedynie zniechęcenie uciążliwego klienta, odważającego się domagać wyjaśnienia kolejnego absurdu z bankowej krainy, zamiast grzecznie płacić haracz na jednostronnie określonych warunkach umów.
      Tym razem skończyło się znowu jedynie na wezwaniu kierownika oddziału i przyjęciu reklamacji.

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie mam, czekamy dalej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...