czwartek, 23 czerwca 2016

25 zł łatwo zgarnąć w promocji mBanku mobilni mają lepiej


Czekamy wciąż na premię z mBanku. W międzyczasie omówimy sobie trwającą tutaj promocję mobilni mają lepiej w której w łatwy sposób można zgarnąć 25 zł. Jest to już trzecia tego typu edycja zachęcająca do korzystania z aplikacji mobilnej.

Niestety jest jeden problem. Nie każdy może skorzystać z tej promocji. mBank informuje: aby się zapisać się na promocję wypełnij formularz dostępny w wiadomości w Twoim serwisie transakcyjnym.

Sprawdźcie zatem swój folder. W moim nic nie ma, mimo że nie instalowałem dotąd apki z mBanku przez co nie biorę udziału w trwającej promocji na dodatkowe 500 zł bonusu opisanej niedawno promocji Zyskuj z eKontem.

Promocja tylko dla wybranych

Co trzeba zrobić by zgarnąć dodatkowe 25 zł za mobilność? Formularz adresowany do wybrańców należy wypełnić do 30 czerwca 2015, warunki są jednak tak banalne, że można to zrobić nawet ostatniego dnia czerwca.



Warunki zostały zebrane na powyższym screenie. Promocję podzielono na 3 miesiące.
  • w czerwcu wystarczy się zalogować by dostać 10 zł
  • w lipcu wystarczy zalogować się 4 razy by dostać znów 10 zł
  • w sierpniu za jedną płatność BLIKiem wybrańcy dostaną 5 zł
Ech żeby każda promocja była taka fajna, to świat byłby lepszy;) 

Karta jest konieczna by zostać wybranym

Tutaj założysz konto w mBanku z 500 zł bonusem

Ciekaw jestem na jakiej zasadzie wybierani są adresaci promocji. Patrząc do regulaminu otrzymuję odpowiedź, że nie mam co liczyć na tę promocję z prostego powodu, nie posiadam karty a jednym z warunków otrzymania zaproszenia od banku jest wykonanie przynajmniej dwóch płatności kartą w marcu, kwietniu lub maju.

Pozostałe warunki spełniłem. Są to
  • otworzenie rachunku przed 1 czerwca 2016
  • brak logowania do apki po 1 stycznia 2016
  • warunek ... ?
Ostatni warunek wykropkowałem, bo przyznam szczerze nie mam pojęcia co autor miał na myśli. 

Kolejny przykład mBankowego bełkotu

Treść brzmi:
w ciągu 90 dni przed rozpoczęciem Promocji zapewnili mniej niż jeden wpływ na rachunek osobisty na jednorazową kwotę 1000 zł

Nie da się wykonać pół przelewu, ani tym bardziej ćwiartki czy innego ułamka. Wydaje się, że treść tego puntu powinna brzmieć zapewnili nie mniej niż jeden wpływ, czyli minimum jeden. No ale banki lubują się w takim pisaniu regulaminu by zagmatwać jego treść tak jak się da. Jakby nie można było zapisać dokonali minimum jednego przelewu.

No ale mBank już tak ma, że nigdy nie wiadomo kto jest adresatem jakiej promocji i ten problem przewija się już od dawien dawna. Wiele razy byłem klientem tego banku, ale dlaczego jest taki popularny pozostanie chyba na zawsze wielką zagadką.

Regulamin promocji mobilni mają lepiej - edycja III

5 komentarzy:

  1. Witam! Ja przystąpiłem do promocji Money Mania5 Zyskuj z ekontem. Zgodnie z regulaminem pobrałem i aktywowałem dostęp do rachunku za pomocą aplikacji mobilnej w ciągu 24 godzin. Miałem otrzymać w ciągu 20 dni roboczych 10zł Niestety nie otrzymałem nic, złożyłem reklamacje 12-go czerwca i dalej nic. Wydawało mi się ze sprawa jest na tyle prosta, ze zostanie załatwiona w ciągi 24 godzin. Nic podobnego, cisza trwa nadal

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie zrozumiałeś dokładnie co tam jest napisane.

    Tam jest co najwyżej dwie płatności kartą. Ja nie mam karty, czyli wykonałem 0 płatności kartą. 0 to mniej niż 2, więc spełniam warunki promocji.

    Ostatni przelew przychodzący na konto w mBanku miałem 94 dni przed promocją i był to zwrot podatku (powyżej 1000 zł). Gdybym przelew z US dostał zaledwie kilka dni później to bym się prawdopodobnie nie załapał na promocję (prawdopodobnie, ponieważ banki lubią kręcić i nie trzymać się dokładnie tego co jest w warunkach). W tym warunku są wspomniane tylko przelewy na kwotę 1000 zł. Wszelkie inne kwoty (np. 999,99 zł czy 1000,01 zł) zgodnie z treścią nie powinny mieć znaczenia.

    Dostałem zaproszenie do promocji i z niego skorzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam. Dziś 10zł. Zarejestrowaliśmy transakcję w AKTYWACJA w ramach wybranej mOkazji. Zwrot trafi na Twoje konto do 60 dni. Trafił dziś.
    Czy to jest za zalogowanie się do aplikacji mobilnej w ciagu 24h od otwarcia rachunku ?
    pozdr.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla zainteresowanych: dziś jakby w odpowiedzi na powyższy artykuł, dostałem info o odbiorze premii z MM5 o odbiorze premii:) Sprawdźcie swojej maile.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...