wtorek, 22 listopada 2016

Wycisnąć bank na maksa czyli premia za testowanie nowości


Lubimy wyciskać z banków jak najwięcej. Jak jest promocja, to trzeba skorzystać. Co prawda większość promocji skierowana jest dla nowych klientów, ale nie zawsze tak jest. Zdarza się, że bank uruchamia promocje dla każdego.

Nie wiem jaki bank jest najpopularniejszy wśród czytelników FpG, ale patrząc na popularność banków zaryzykowałbym twierdzenie, że na dziś jest to WBK. W końcu tylko tutaj mamy obecnie 4%, a głównie stawka decyduje o popularności.

A skoro mamy tutaj konto, to warto wycisnąć z niego jak najwięcej. Od niedawna mamy w WBK  nową promocję, w której łatwo jest zgarnąć dodatkowe 20 zł w nowej promocji Jesień z BLIKiem, która potrwa do 4 grudnia.



Na marginesie przypominam, że jeśli jakimś cudem ktoś jeszcze nie ma konta na 4%, ma okazje je założyć do końca listopada. Dodatkowo za jeden przelew w grudniu i styczniu do zgarnięcia jest 100 zł, więc grzechem jest z takiej oferty nie skorzystać. Szczegóły znajdziecie tutaj.

Link dla nowych osób dla 4% na koncie + 100 zł premii za dwa przelewy

Wróćmy jednak do nowej promocji z BLIKiem. Mimo iż ma ona potrwać do 4 grudnia, możliwym jest iż zakończy się ona wcześniej. Bank przygotował bowiem tylko 900 nagród, więc tylko 900 pierwszych osób dostanie owe 20 zł.

Co trzeba zrobić? W zasadzie niewiele:
  • 3 płatności BLIK na kwotę łączną 30 zł przez BZWBK24
  • jedną wypłatę BLIK z bankomatu
  • jeden przelew na telefon
jak widać celem promocji jest popularyzacja BLIKu i korzystanie ze wszystkich jego możliwości. Nic dziwnego, skoro wiele osób wciąż podchodzi nieufnie do nowego typu płatności i odstrasza ich płacenie 'jakimś tam' BLIKiem

BLIK pojawia się jednak w coraz większej ilości promocji, więc warto zacząć w końcu z niego korzystać i zgarniać to co jest do zgarnięcia. Tym bardziej, że można nim także płacić na Allegro.



Aby skorzystać z promocji trzeba:
  • posiadać konto w WBK
  • zarejestrować się w bazie powiązań BLIK
Drugi punkt brzmi groźnie. Ale większość nowości brzmi groźnie, ale staje się banalne. Tak jest przykładowo z opisywanym dziś na PP3 Sprytnym Billem. Kiedyś masakrycznie trudne było emulowanie go na kompie, obecnie zrobi to nawet dziecko na swoim smartfonie.



Jak zatem zarejestrować się w owej tajemniczo brzmiącej bazie powiązań. 
Można to zrobić na dwa sposoby:
Bankowość elektroniczna: Ustawienia/Transakcje BLIK i przelewy na telefon, dla ułatwienia podaję screena gdzie to znaleźć, jeśli używacie laptopa.




Bankowość mobilna: Ustawienia/Przelew na telefon
 
Jak widać nie jest to wcale tak trudne jak wynika z opisu. Warto się przekonywać do nowości bankowych i testować je z premią. Jak zwykle pierwsi zgarniają najwięcej, bo przyjdzie w końcu taki czas, że BLIKi czy przelewy na telefon nie będą już premiowane. A skoro obecnie są, to zgarniajmy za to jak najwięcej premii:)

Regulamin promocji Jesień z BLIKiem w BZ WBK

Ciąg dalszy: Jak płacić BLIKiem czyli promocja nie dla każdego

15 komentarzy:

  1. W Idei padł system transakcyjny - oficjalnie przerwa techniczna... Kombinatorzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pięknie! Właśnie miałam ewakuować kasę z dzisiaj zakończonych lokat. Mam nadzieję, że Idea nie będzie mi w tym przeszkadzać, chyba że rzuci jakąś ładną lokatę:)

      Usuń
    2. Zdążyłem rano dokonać przelewu do Millenium.

      Usuń
    3. Ja przelałem przed 08:00 zakończone dzisiaj lokaty bez problemu.
      Teraz robiłem kolejny przelew - i też poszedł normalnie.

      Usuń
    4. Ale "tylko" ten super-hiper cloudowy :)

      Usuń
    5. Kasa zabrana z samego rana, czekam :)

      Usuń
  2. Akurat jak zrobiłem większy przelew (sic!).
    Coś wiadomo do kiedy ta przerwa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kumam jak działa ten blik i co mam zrobić. Zarejestrowałem sie tak jak powiedziales, ale jak mam wykonac te przelewy do premii? Mozesz jakos to opisac, bo strasznie enigmatycznie to brzmi, a z blikiem nie mialem do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw instalujesz apkę na komórkę BZWBK24 mobile. Potem zamiast logowania wybierasz ikonę BLIK oraz Kod Blik.
      Zobaczysz 6 cyfrowy kod, który ważny będzie przez 120 sekund. Jeśli minie ten czas, możesz wygenerować nowy kod, który podajesz kasjerowi.
      Niestety dziś próbowałem zapłacić w dwóch miejscach blikiem i nie udało się:( Nikt nie wie o co chodzi i prosi o płatność kartą...
      Przelewów jeszcze nie wykonywałem, ale jeśli ciekawią Cię szczegóły, możesz zajrzeć tutaj:
      https://blog.bzwbk.pl/2016/01/przelew-na-telefon-nowosc-w-bzwbk24

      Usuń
  4. Pewnie trzeba miec internet w telefonie i sciagnac appke mobilna bzwbk? Mozesz napisc bardziej lopatologicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, już uściślam. Artykuł napisałem dla własnej zachęty, by w końcu zacząć korzystać z tych nowości, bo do tej pory nie płaciłem jeszcze blikiem.

      Więc tak, trzeba ściągnąć apkę BZWBK24 mobile, warto od razu zmienić sobie od razu logowanie z hasła na pin. Zrobiłem to dziś i odbyło się bez problemu.

      Podobnie bez problemu wypłaciłem najmniejszą możliową kwotę BLIKiem z bankomatu (warunek nr 2), jeśli trzeba to mogę to omówić, ale jest łatwe.

      Niestety trudno jest płacić BLIKiem. Jest tutaj ikona BLIK, po jej kliknięciu pojawia się kilka ikonek dodatowych, ale wybieramy pierwszą: Kod Blik. I ten kod podajemy przy płatności.

      Niestety jest to cholernie problematyczne. Byłem dziś w kinie i facet bezładnie rozłożył ręce mówiąc, że nie wie o co chodzi. Byłem też w pizzerii, gdzie dowiedziałem się, że nie obsługują tutaj czegoś takiego. Jak widać ludzie się tego boją...

      Usuń
  5. Faktycznie byłoby cudem gdyby czytelnicy blogów finansowych nie mieli jeszcze rachunków na 4% w BZ WBK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale zawsze pojawiają się tutaj nowe osoby, które albo słyszą o tym po raz pierwszy, albo słyszały już dawno, ale dopiero teraz mogą takie konto założyć.

      Usuń
  6. Czy trzeba być zarejestrowanym w bazie powiązań BLIK do końca promocji? Czy mogę zarejestrować nr tel. i później wyrejestrować i przypisać do innego banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej promocji warto najpierw zaczekać do odbioru premii, a dopiero potem kasować niepotrzebne rzeczy. To podstawowa zasada wisienkowca.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...