wtorek, 29 września 2020

Limitowana akcja łatwych do zgarnięcia 350 zł do Allegro w nowej promocji Paribas

Paribas ostatnio coś jest bardzo popularny. Praktycznie każda promocja w tym banku kończy się przed czasem, nic więc dziwnego, że ciągle mamy tutaj coś nowego i co ważniejsze wciąż atrakcyjnego. Za takie bowiem z pewnością można uznać możliwość zgarnięcia 350 zł .

Owe 350 zł tym razem dostajemy do popularnej platformy allegro. Tutaj można kupić praktycznie wszystko, więc to z pewnością dużo lepsza propozycja niż bony do Biedronki czy gdzie tam sobie banki wymyślą.


 

Kto może z tego skorzystać? Tutaj zmiana jaką mieliśmy niedawno pozostała: w dalszym ciągu przerwa w posiadaniu konta u Francuzów wynosi 1 rok i 3 miesiące. Innymi słowy jeśli zgarnąłeś premię zamknąłeś konto 15 miesięcy temu, to możesz wracać po kolejny bonus:)

Tutaj zgarniesz 350 zł do Allegro w nowej promocji Paribas

Znów jest to akcja limitowana bank przewidział bowiem tylko 3000 rejestracji. Wątpię zatem czy akcja potrwa do 11 października, tę datę uznano bowiem za deadline. Ostatnie akcje też z premią na kwotę 350 zł skończyły się grubo przed czasem więc i tutaj będzie hasło typu: kto pierwszy, ten lepszy.

Co trzeba zrobić by zgarnąć 350 zł?


 

Tym razem akcję podzielono na 3 części. Początek jest wyśmienity: Wystarczy w październiku zrobić jeden przelew czy to za pomocą apki czy też tradycyjnie z kompa na dowolną kwotę. Za tę banalną czynność bank da nam 50 zł na start:)

Kolejne 250 zł premii, będzie przyznane za warunki spełnione w listopadzie oraz grudniu czyli niejako po 125 za spełnienie w obu miesiącach łącznie 3 banalnych warunków:

  • wpływu na minimum 500 zł
  • 5 transakcji kartą na dowolną kwotę
  • wykonanie 3 przelewów w dowolny sposób (apka/komp)

Jak widać znów jest łatwo i przyjemnie, nie ma bowiem wymogów wydawania konkretnej kwoty. Liczy się tylko wykonanie banalnej czynności, co dla nas nie jest trudne.


Deserowe 50 zł zostaje przyznane za... dowolne korzystanie z konta w pierwszych dwóch miesięcy nowego roku. To dość nietypowy warunek, który w zasadzie nie jest żadnym warunkiem!

Z ciekawości zajrzałem do regulaminu co oznacza tajemnicze Korzystaj dowolnie. Według zapisu wymagane jest zdobycie drugiej nagrody czyli wspomnianych wyżej 250 zł oraz posiadać konto. Więc na dobrą sprawę nie trzeba nic robić poza czekaniem na premię:)


 

A kiedy owe premie dostaniemy? W sumie są trzy i dostajemy je co dwa miesiące: Pierwsze 50 zł jeszcze w tym roku w listopadzie, kolejne dwie w styczniu oraz marcu. Słowem bardzo fajna akcja, szkoda że tylko w jednym banku.

Regulamin promocji 350 zł do allegro w Paribas

51 komentarzy:

  1. A ja nie na temat, ale właśnie dostałem smsa od CA.
    Takie wiadomości to lubię :)
    "Niedlugo zakonczysz splacac pozyczke gotowkowa, w promocji "Oddajesz mniej niz pozyczasz". Pamietaj, ze ostatnia rate splacamy za Ciebie. Dziekujemy, Credit Agricole Bank Polska SA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tu. I ROR do likwidacji po ostaniej racie.

      Usuń
  2. Kilka prób wpisywania a na końcu zawsze to:
    "Niestety nie udało się elektronicznie złożyć wniosku o konto "Otwarte na Ciebie".
    Prosimy, zrób to w dowolnym naszym oddziale. Ich listę znajdziesz pod linkiem"
    A w regulaminie, że w oddziałach promocja 350 nie obowiązuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłem Twój problem i czekam na odpowiedź. Dam znać jak czegoś się dowiem.

      Usuń
    2. Odpowiedź brzmi:
      'jeśli Klient zarejestrował sie w promocji to nawet jak założy konto w oddziale, to powinien otrzymać bonus (jeśli spełni regulaminowe warunki)'

      Usuń
    3. Dzięki za info - ale nie chcę iść do oddziału. Poza tym regulamin tej promocji wyraźnie opisuje procedurę wnioskowania o konto i jego zakładania - kilka razy wskazanym tam warunkiem jest dokonanie tego przez internet.
      A wiadomo: verba volant, scripta mament ;-)

      Usuń
  3. Czy za wplywy uznaje sie przelew z innego banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie jest uznawany jedynie przelew z BGŻOptimy jak w każdej promocji. Wszystkie inne banki są akceptowane.

      Usuń
  4. Też z innej beczki: nie ma nowej promocji w Millenium, ogólnie wszędzie posucha. Na tę chwilę chyba zostaje skarpeta albo konta oszczędnościowe na 0,01%.
    Mam w związku z tym pytanko: czy któryś bank ma jeszcze oprócz Aliora konto oszczędnościowe z nieograniczoną ilością darmowych przelewów na ROR w tym samym banku? Wiem, że Pekao ma coś takiego, ale tylko przy przelewach w aplikacji mobilnej (nie używam) a chciałbym mieć taką możliwość przy przelewach przez bankowość internetową. Ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Getin bank do końca tego roku.

      Usuń
    2. Dzięki Polcan, ale zapomniałem dodać, że instytucje ze stajni LC odpadają u mnie z racji "klauzuli sumienia (mojego ;-) )". W żadnym innym banku tego nie ma?

      Usuń
  5. polcan, nie dostawałeś propozycji zawrotnej w IB i zdaje mi się, że zamknąłeś u nich konto.
    Czy otworzyłeś ponownie i czy zmieniło się coś w kwestii zawrotnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, otworzyłem nowe konto, ale to nic nie dało. Dalej nie otrzymuję żadnej propozycji zawrotnej.

      Usuń
  6. Napiszcie proszę jak standardowo zamykacie konto w dowolnym banku robiąc to w oddziale albo przez telefon? Czy wystarczy ustnie złożyć taka dyspozycję i to powinno skutkować całkowitym wymazaniem danych osobowych itd?
    Może trzeba w formie najlepiej pisemnej wnioskować o całkowite usunięcie danych z systemu banku? Może ktoś coś skutecznego podpowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamykałem w Mille i BNP w ubiegłym tygodniu .Telefonicznie na infolinii , bez żadnych problemów.

      Usuń
  7. Polcan, ja tez nie otrzymuję. A masz udzieloną zgodę na marketing? Bo ja nie mam. Może dlatego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, ale skoro kiedyś dostawałem to widocznie tak. Przy zamykaniu kont nie wnioskowałem o zamknięcie dostępu do bankowości internetowej.
      Wiesz gdzie się sprawdza wyrażenie zgód?

      Usuń
    2. W boomie jak było 2,9 % zawrotną otrzymywałem na wszystko.Teraz na nic ...

      Usuń
  8. Wysłałem ze swojego konta w IB takie zapytanie wprost... czy myślicie, że odpowiedzą, czy będą proponować produkty na 0,01%???
    Na jednym komputerze stacjonarnym obsługuję trzy niezależne konta rodzinne w IB, do których przypisana jest tylko jedna moja komórka i brak zgody na reklamę. Żadne z trzech kont nie otrzymuje zawrotnej od dawna.
    Dzień Dobry. 4 i 5 października 2020r. kończą mi się lokaty terminowe w IB. Od dłuższego czasu nie otrzymuję ofert lokat zawrotnych przy przelewach do banków zewnętrznych!!! Czy jest to związane z moimi ustawieniami konta, np wyrażeniem zgody na reklamę?
    Proszę o info w tej kwestii, gdyż w przeciwnym wypadku środki przeleję do innego banku o korzystniejszym oprocentowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Otrzymałem odpowiedź z IB na temat zawrotnej....
    Szanowny Panie,

    nawiązując do poniższej wiadomości, uprzejmie informuję, że jeżeli nie wyraził
    Pan zgody na prezentowanie ofert, wówczas nie będą widoczne.

    W celu aktualizacji zgód proponuję kontakt z Infolinią Banku pod numerem
    telefonu 22 101 10 10 lub 801 999 111.

    OdpowiedzUsuń
  10. I tu chyba jest "pies pogrzebany". Ja wiem na pewno ze mam zablokowane przedstawianie ofert, bo parę lat temu wściekłem się jak namolnie dzwonili i namawiali na te dziwne "super duper" produkty różnej maści. Po prostu zablokowałem żeby mieć święty spokój. Być może później podciągnęli pod to nawet propozycje zawrotnej, zeby nie miec kłopotów, że coś wciskają. Vide: getbackj itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc trzeba będzie zadzwonić do nich w wolnej chwili. O ile jest to możliwe

      Usuń
    2. "I tu chyba jest "pies pogrzebany".

      Obawiam się, że w Waszym przypadku nie o to chodzi. Też miałem dosyć ich namawiania na "pseudo-lokaty" i zrobiłem to samo. Mało tego, z pisemnym potwierdzeniem w placówce na brak zgody na jakiekolwiek nagabywanie, a mimo to oferty Zawrotnej otrzymuję.

      Usuń
    3. Ja dostawałam zawsze propozycje Zawrotnej, mój mąż - różnie i nie odkryliśmy, od czego to zależało. Konta zakładane tego samego dnia i mniej więcej równoważne środki na nich. Nawet nie wiem, czy wyrażaliśmy jakieś zgody - to było bardzo dawno temu.

      Usuń
  11. A do mnie zadzwoniono dziś z Getina z przemiłą propozycją, żebym udała się do pewnej dużej galerii handlowej, to przedstawią mi propozycje, co mogę zrobić z kasą, bo na początku października kończy mi się promocja na KO. Jeżeli tyle o mnie wiedziano, to chyba słusznie założyłam, że i mój wiek podeszły znają, a i orientują się również, że ten ich oddział nie jest dla mnie "tuż za rogiem". Dlatego nie poczułam się "wyróżniona" i powiedziałam dosadnie, co sądzę na temat takiego nagabywania. To tyle, jeśli chodzi o ochronę starszych ludzi w czasie pandemii przez ten bank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie brawa! Tępić naciągactwo, ta instytucja chyba jest nieuleczalnie chora jeśli znowu zabiera się za polowanie na grupę klientów, którą uważa za szczególnie podatną na tandetną manipulację. A tyle było zachwytów nad tym, jak to się podejście do klienta niebywale tam poprawiło...

      Usuń
    2. Nie uwierzycie ale w Getinie kiedys organizowali meetingi , seminaria jak wkrecać ludzi 60+ w ciekawe produkty. Rece opadaja co za prostaki. Mila luzna atmosfera, szuranie paluchem po szkle i wymyslanie strategii jak oszukac klientow. To nie jest bankowosc - to prymitywne januszowanie kosztem klienta. Do dzis nie zapomne jak za moja Mama biegli do windy aby jej na sile wcisnac jakies szemrane pseudo fundusze zamkniete. Moja Mama akurat jest ciut zlosliwa, to ich prawie skopala ;) ale jak ktos za bardzo im ufal, potem tracil oszczednosci zycia. Tak wiec Leszek cz. aniolem nie jest.

      Usuń
    3. Też bym skopała, gdybym była w pobliżu. A tak to mi się udało tylko telefonicznie. Nie każdy 60+ (prawie 70) to staruszek (właściwie staruszka) bez rozumu. A jeśli zauważę u siebie "tendencje do zapominania", to zarządzanie finansami przekażę dzieciom.

      Usuń
    4. I dlatego jak z usług firm LC nie korzystam. Dla zasady. Nie potępiam tych, którzy to robią, ale jeśli ciągle będą chętni to nic się tam nie zmieni.
      Chociaż z drugiej strony - jak LC upadnie to jego "doświadczone kadry" przejdą do innych banków i może tam rozpoczną się łowy na seniorów.
      Chyba lepiej niech zostanie jak jest :-)

      Usuń
  12. do polcan 30 września 2020 18:02 Polcan, a pamiętasz lokatę telefoniczny zysk 3,8%? Wówczas do Ciebie dzwonił konsultant z propozycją założenia tej lokaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam. Nikt nie dzwonił, zresztą nie przypominam sobie jakiegokolwiek telefonu z dowolnego banku od dawna, a przykładowo w Tmobile mam na pewno wyrażone zgody, bo sam je wyrażałem dwa razy (paradoksalnie bank sam je anulował).
      Być może to zasługa tego, że zwykle kończę rozmowy zanim się rozpoczną.

      Usuń
    2. Według mnie to wyłączają Lokatę zawrotną (przedstawienia oferty) u osób, które często symulują przelewy z datą przyszłą, aby sprawdzić tylko jaki dają procent.

      Usuń
    3. Dajcie sobie spokoj, banki sa zalane dodrukowanym PLN i nie ma komu udzielac kredytow. Takie piki oprocentowania jak w IB wynikaja tylko z sytuacji tego banku a nie ogolnej tendencji na rynku, jak widac trwaja bardzo krotko. Kto chcial oszczedzac na dluzej w PLN to bylo kupowac EDO w kwietniu, inflacja nie odpuszcza i nalezy oczekiwac ok 4% odsetek a nie teraz poszukiwac promocji na 1,5%, byla swojego czasu dyskusja o tym, to wielu nie chcialo slyszec o obligacjach SP a teraz "ganiaja" za 0,2% z banku do banku.

      Usuń
    4. Kto kupił w kwietniu to i tak traci.Kupił EDO z oprocentowaniem 2.7 przy inflacji ponad 4%. Oprocentowanie tych obligacji porównuje się z inflacją za ubiegły rok - czyli w uproszczeniu przyjmując w momencie kupowania (precyzyjniej z odczytem drugiego miesiąca przed zakupem). Te obligacje najlepiej kupować w dołku inflacyjnym - zwłaszcza przy tak śmiesznej marży jaka teraz proponują
      MM

      Usuń
    5. Na wielu rzeczach sie traci, moj wpis o EDO (12:04) byl tylko, zeby pokazac to, ze jak ktos zostawil np. 200tys na kontach i teraz lata od banku do banku, to mogl kupic EDO na 2,7% w I roku, nieosiagalne juz w bankach.

      Usuń
  13. IDEA już się chyba zapełniła. Kolejne obniżki na lok. NnŚ+ tym razem do max 1,7%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak po troszku będą obniżać do 1-1,2% w połowie miesiąca. Ile zawrotną?
      Jednak spokojnie, po pojawieniu się nowych newsów o Erneście znowu pójdą w górę.
      ps. Jak obstawiacie, prezes... Tfu KNF wyda zgodę na plan naprawy czy będzie dalszy show?

      Usuń
  14. Dla zainteresowanych: Zawrotna w IB na 1,1% (regulamin z 30 IX).

    OdpowiedzUsuń
  15. Decyzję o rozpoczęciu następnej promocji lokat w IB podejmie Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w dniu 16 października. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. INflacja już 3.2% Glapa i Morawiecki włączyli kolejny bieg w demolowaniu ludziom oszczędnosći.
    Dyskusje o obniżce na lokatach IB to uważam już za ... Nei wiem... Masochozm chyba jakiś
    MM

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś walnęło w eliksirze dzisiaj? Przelewy robione o 7 rano. Godz. 12.40, z mBank do Aliora nie dotarł. Z CA do Millennium tez nie doszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robilem z rana z Getina do Aliora i doszlo normalnie przed 11:00.

      Usuń
    2. A mi z nest do mbanku dotarł na czas więc to raczej nie wina eleksiru.

      Usuń
  18. sory że nie w temacie ale tamten wątek już chyba umarł,
    dziś w CA zniknął mi kredyt promocyjny, konkretnie ostania rata, która miała być płatna w przyszłym tygodniu. Nigdzie o tym ani mrumru, tylko parę dni temu był sms. Znaczy się temat kredytu zamknięty i można się ewakuować z CA? Jak wygenerować potwierdzenie spłaty kredytu ze strony internetowej, czy w ogóle da się to zrobić? Nie chcę wisieć w bikach za kilka dni, tylko dlatego, że nie mam potwierdzenia na to, że wszystko mam już spłacone. Miał ktoś coś takiego? Olać temat czy pisać reklamacje o potwierdzenie spłaty?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy mając kartę do konta w Millenium mogę je zamknąć przez internet? Czy muszę oddać najpierw kartę w oddziale?

    OdpowiedzUsuń
  20. Po twoim wpisie sprawdziłem u siebie. Też mi zniknął i teraz: "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi"?

    OdpowiedzUsuń
  21. Skok Stefczyka nowa lokata VIP od 200 tys na pięć lat 2.1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rotfl. Kto weźmie lokatę na 5 lat przy obligacjach COI indeksowanych inflacją? Marne one teraz ale i tak lepsze od wszystkiego co jest w bankach
      MM

      Usuń
  22. Bank millenium wycofuje zwroty 5 procent kartami eurobanku od listopada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie info przyszło... Teraz to już zamykam melinium na serio. Cusz.
      Fik

      Usuń
  23. Dzisiaj przy każdej próbie otwarcia konta poprzez aplikację wyskakuje komunikat "usługa czasowo niedostępna. Spróbuj później". Czyżby wyczerpał się limit?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...