poniedziałek, 19 czerwca 2023

440 zł do zgarnięcia w nowej promocji Paribasa

Jak było do przewidzenia po zakończeniu promocji Paribasa od razu ruszy kolejna. No więc ruszyła, z odrobinę niższą premią. Poprzednio do zgarnięcia było 450 zł, zaś obecnie można zdobyć 440 zł z podziałem: połowa w gotówce oraz połowa do popularnego Allegro.


Kto może z tego skorzystać? Na szczęście Paribas nie idzie drogą Aliora, który w nowej promocji wydłużył o rok karencję dla wracających klientów. Francuzi w dalszym ciągu pozwolą tylko na 12 miesięczną przerwę w posiadaniu konta, więc kto zgarnął premię rok temu, może wracać po nową.

Tutaj zgarniesz 440 zł w nowej promocji Paribasa

Nowa promocja znów nie potrwa zbyt długo, powyższy link promocyjny będzie aktywny tylko do 9 lipca, do tego dnia bowiem można zarejestrować się w promocji. Potem będziemy mieć dodatkowe dwa tygodnie na otwarcie konta co może nastąpić najpóźniej 23 lipca 2023.

Co trzeba zrobić by zgarnąć całą pulę?


1) 150 zł do Allegro za płatności kartą w lipcu

Tym razem nie ma już premii za samo otwarcie konta. Bank wymaga by:

  • wydać kartą 300 zł w lipcu

w zamian bank przyzna nam e-kod Allegro o wartości 150 zł. Innymi słowy możemy liczyć na całkiem fajny cashback w wysokości aż 50%. Dostaniemy go rzecz jasna najpóźniej do końca wakacji, bo wszystkie nagrody w tym banku są wypłacane w kolejnym miesiącu.


2) 120 zł w gotówce + 50 zł do Allegro za warunki w sierpniu

W nowej promocji bank wraca do bacika, wymagając by sukcesywnie spełniać wszystkie warunki. Oznacza to, że musimy spełnić warunek 1 by myśleć o kolejnej premii. Za to druga premia będzie podwójna jeśli:

  • wydamy kartą 300 zł
  • zrobimy wpływ na 1000 zł

Warunki w sierpniu są zatem nieznacznie trudniejsze od warunków w lipcu, bowiem wykonanie przelewu to w praktyce żaden warunek. Zaś wymóg spełnienia warunku 1 też można pominąć, bo jak ktoś bierze udział w promocji to zwykle po to by zgarnąć całą pulę.

 

3) 120 zł w gotówce za warunki we wrześniu

Ostatnia premia w całości wyląduje już na naszym koncie. Tym razem musimy:

  • spełnić warunki z punktu 1 i 2
  • wydać kartą 300 zł
  • przelać sobie 700 zł do Paribasa

Mamy zatem niemal te same warunki co w sierpniu, z tą różnicą, że wpływ może być na mniejszą kwotę.

Tutaj zgarniesz 440 zł w nowej promocji Paribasa

Podsumowując mamy przejrzystą promocję polegającą w praktyce na wydaniu kartą po 300 zł na miesiąc. Są to już jednak trudniejsze warunki od poprzednich akcji, nie ma tu jednak wygibasów różnych w każdym kolejnym miesiącu, więc to raczej oferta dla tych co wydają dużo kasy i lubią by część wydanej kasy wróciła z powrotem.


Regulamin promocji Korzystaj i zyskaj 440 zł w Paribas

22 komentarze:

  1. Pytanie o Millennium - czy można zlecić przelew z datą przyszłą również wewnętrzny? (w moim przypadku z KO na ROR). No i najważniejsze - czy to zawsze działa? Będę w długiej podróży i wolałabym nie gimnastykować się wtedy z bankami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa. Możesz zlecić jeden z KO na ROR i kilka następnych z tej kasy z ROR na zewnątrz. W tym banku to działa. W Velo nie działa. W mBanku chyba działa ale nie jestem pewien.

      Usuń
    2. Dziękuję.

      Usuń
  2. Nie w temacie;
    Euro po 4,44 zł i dolar 4,06 zł kupować, czy jeszcze czekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie super informacja, bo za tydzień kolejny wyjazd, więc euro i dolary się przydadzą. Kupowałem w kwietniu euro po 4,64 ale po kilku dniach je sprzedałem po tej samej cenie. To zawsze jest loteria, ale tak przynajmniej kasa pracowała przez 2 miesiące na KO.

      Usuń
    2. Po co kupować szmaciarskie waluty a tym bardziej czekać?

      Usuń
  3. Jeśli nie interesuje Cię bełkot to dzwoń na infolinię.

    OdpowiedzUsuń
  4. W latach 70-tych moja mama przywiozła z USA 2-3tys dolarów i to była masa pieniędzy. Wczoraj oglądałem na FB, że ceny przeciętnych domów i mieszkań w USA to minimum 800tys dolarów. Od 20 lat kursy walut w PL to dla mnie zagadka, a obecne kursy walut przy rocznej inflacji 15-20% to już kompletnie niezrozumiana historia. Czy ktoś na świecie celowo osłabia wartość USD? Nie mogę tego pojąć, czy kurs USD spadnie poniżej 4zeta, a może poniżej wartości sprzed wojny i pandemii? Toż u nas litr paliwa na stacjach to już cena prawie 2dolary. Jak my mamy gospodarczo konkurować ze światem, jak może się opłacać eksport przy takich cenach walut??? Nie kumam tego nijak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugiej połowie lat siedemdziesiątych zarabiałem około 3 tysięcy złotych netto, po cenie czarnorynkowej około 30 dolarów. Ale chleb kosztował 4 centy, a za mieszkanie 65 metrów płaciłem miesięcznie 2,5 - 3 dolary. Ale za jeansy Wranglera w pewexie trzeba było zapłacić 18 dolarów. Dziwne to były czasy. Chciałem wtedy jechać "do Ameryki", ale na Stolarskiej w Krakowie niestety nie dostałem wizy, a startowałem o nią dwukrotnie. Ale teraz na starośc nadganiam. Route 66 w 3 tygodnie aktualnie przede mną.

      Usuń
    2. Ja dostałem wizę bez problemu, ale jako student wyjeżdżający do pracy w stanach, choć było znacznie pożniej. Uważaj tam na siebie bo też przez 3 tygodnie jechałem ze wschodu na zachód i to z przygodami: napad z bronią w ręku Filadelfii oraz włamanie do samochodu w Vancouver, chociaż to już Kanada. Wiele jeździłem, ale tak niebezpiecznego kontynentu jak Ameryka Północna nie widziałem. W Meksyku było co prawda ok, ale znajomej w ubiegłym roku włamano się do samochodu i ukradziono bagaże.

      Usuń
  5. Czy ktoś otrzymał email od BNP w sprawie promocji Moja i Twoja okazja ? Dzisiaj jest ostatni dzień żeby fo dostać ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie dostałem.

      Usuń
    2. Do teraz nie otrzymałem więc chyba nikt nie dostał

      Usuń
    3. Ja dostałem wczoraj o godzinie 19:38 z informacją, że do 28 czerwca trzeba się zgłosić po nagrodę podając numer do przelewu.

      Usuń
    4. Być może wpadło Ci do spamu, w każdym razie w mailu jest link do poniższej strony by podać nr w Paribas do przelewu.
      https://www.bnpparibas.pl/mojaitwojaokazja

      Usuń
  6. Na dolarze zjazd powinien zatrzymać się na 3.94

    OdpowiedzUsuń
  7. W banku nowym od jutra ruchy do góry. Zaczynają im się kończyć 3 miesięczne lokaty zakładane w marcu na 8. Na razie nie ma rewelacji, ale wszystko przed nami. 3 miesiące gwarantowana 7,8, na nowe środki 7,5. Sam mam tam trochę kasy, zaczynają mi się kończyć u nich lokaty za tydzień. Ale jak dla mnie musieliby dawać na zawrotnych ponad 8, bo mam spore rezerwy. Kasa pójdzie: 100k na 8,5 do PKO i 300k mam wolne na 8 w Velo.

    OdpowiedzUsuń
  8. ...tymczasem na KO w Citi 9,5% do 100k przez 4 m-ce. Tylko jak to przy takiej stawce z warunkami - m.in. karta kredytową :(

    TomTom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta kredytowa zawsze jest wartością dodaną, bo pozwala żyć na koszt banku, zamiast marnować własną kasę trzymaną na zakupy na ror. Zawsze jest lepiej, jeśli pracuje ona dla nas na KO.
      Ofertę opisałem dziś:
      https://moneyafterhours.blogspot.com/2023/06/950-na-ko-w-citi-w-ofercie-mocne-trio.html

      Usuń
    2. Niby tak, ale w przypadku tej promocji trzeba nią wydawać po tysiaku m-cznie, a to już trochę dużo.

      TomTom

      Usuń
    3. Tyle samo co w popularnej promocji Velo z 600 zł. Tam dla zdobycia 100 zł na miesiąc też trzeba wydać 1000 zł.

      Usuń
  9. A dolar 4,04, a miał być po 6. Jak żyć?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...