piątek, 30 czerwca 2023

7,50% na KO w nowej edycji w PKO oraz do 250 zł na start

Dziś rusza nowa edycja konta oszczędnościowego w PKO i tak jak było do przewidzenia nie ma już tutaj stawki 8,50% która była dużym zaskoczeniem. Okazało się to jednak tylko jednorazowym prezentem, bowiem od dziś bank wraca do zwykłej stawki 7,50%.

Nowa edycja potrwa znów bardzo krótko bo tylko do 27 lipca 2023. I co gorsze bank zachował obniżkę limitu. Poprzednio przy stawce 7,50% można było pakować kasy do limitu BFG lub nawet więcej jeśli ktoś ufa, że PKO to bank typu niezatapialnego.

Tutaj założysz konto w PKO z KO na 7,50% i lokata na 10%

Obecnie limit ustawiono na małym poziomie, bo zaledwie 100k. Na plus dalej jest dzień badania salda, PKO nie sięga bowiem znacznie wstecz jak to ma miejsce w innych bankach, lecz interesuje go tylko nasz stan środków na dzień przed startem promocji, a więc stan na dzień 29 czerwca 2023.

Dziś zamierzałem przelać tutaj kasę, ale ze względu na obniżkę stawki środki z Santandera powędrują do Velo, gdzie limit jest 3x wyższy.


Na koniec przypomnę, że kto nie posiada tutaj jeszcze konta może na start zgarnąć do 250 zł. Stawka jaką można zgarnąć zależy od rodzaju konta według zasad opisanych na powyższym screenie. Warunkiem jest skorzystanie z polecenia, a jeśli nie posiadasz kodu polecającego, możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com a udostępnię Ci taki kod. Dziś co prawda jest ostatni dzień tej promocji, ale warto mieć na uwadze fakt, że najprawdopodobniej od lipca ruszy nowa edycja pp.

2) Do 250 zł za założenie konta z polecenia

Warunki dla poleconego

Nie sądzę jednak by zmieniły się warunki zgarnięcia premii na start. Przypomnę więc, że dla zdobycia stówki wystarczy w ciągu 30 dni od założenia konta:

  • wykonać 3x płatność kartą na dowolną kwotę (1x jeśli jest to konto dla młodych)
  • wykonać 3x płatność BLIK

jak widać warunek jest banalny jak na premię. Nowa IX już edycja Programu poleceń potrwa do 30 czerwca 2023. Jutro lub w poniedziałek jak sądzę ruszy nowa edycja, więc postaram się niżej zamieścić nowy regulamin oraz zamieścić informację o zmianach jeśli takowe będą.


Regulamin promocji KO na 7,50% w PKO

Regulamin IX edycji programu poleceń w PKO


11 komentarzy:

  1. Tymczasem Bank NOWY podnosi lekko %. Głównie dla nowych - do 8,6% na 1 m-ąc i 8% na 3.

    TomTom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na nowe środki od jutra 7,7 na 3 miesiące. Na zatrzymaniowej wczoraj proponowali 7,3, poszła kasa do PKO bp na 8,5.

      Usuń
    2. Ktoś zaczynał niedawno w tym Banku Nowym? W końcu poważnie ich rozważam, bo za chwilę dochodzą mi półroczne zakładane na początku roku w Credit Agricole. Polecacie, odradzacie? Aha, no i dawno temu, w 2015, byłem pełnomocnikiem do konta w tzw. neoBanku - czy to jest jakoś skorelowane, czy to mnie może wykluczyć? Dzięki jeśli ktoś podpowie.

      Usuń
    3. Miałam (mam) rachunek depozytowy w Neo. Bez problemu założyłam w Nowym. Natomiast mężowi odrzucono wniosek - miał taką samą sytuację. Spróbuj, to się przekonasz. W Nowym to loteria.

      Usuń
  2. A, tymczasem inflacja wstępna CPI za czerwiec to 11,5%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polcan mam pytanie. Czy PKO BP jeśli pierwszy miesiąca wypada w weekend nie dopisuje odsetek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisuje, ja już dostałem za czerwiec.

      Usuń
    2. Dopisuje. Założone 29tego, dostałem dziś odsetki za dwa dni.

      Usuń
    3. U mnie się pojawiły ok. 7.00

      Usuń
  4. Skończyła się urodzinowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. pkobp ma oferty utrzymaniowe lokat lub kont oszczędnościowych?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...