sobota, 3 czerwca 2023

8% dalej na KO w Velo oraz 650 zł na start

No i proszę - kolejny fajny news, mamy nową edycję KO w Velo na 8%. Wydawało się, że żegnamy się już z ósemkami, a tymczasem od czerwca PKO podrasowało stawkę o cały procent w górę do 8,50%, a następcy Getina utrzymali fajną stawkę. Ba, podrasowano także limit kwotowy. Jednocześnie od czerwca ruszyła nowa edycja programu poleceń, więc możecie podrasować swoje zyski na start!


Odczekałem jeden dzień z prezentacją tego konta, by sprawdził czy to nie jest kawał jaki ten bank zrobił nam w lutym z jednodniową ofertą z 8,20%. Nie, to nie jest kawał: mamy 8% dostępne do 17 lipca 2023 z gwarancją stawki przez 3 miesiące.

Tutaj założysz konto oszczędnościowe na 8,00% w Velo bank

To pokazuje jak mało sensowne jest planowanie z góry jak zagospodarujemy nasze środki w przyszłości, bo tutaj zawsze lepiej na bieżąco śledzić co się dzieje na bieżąco i wybierać co najlepsze. Moje plany ewakuacji z Santandera do Millennium pod koniec tego miesiąca właśnie legły w gruzach, bo jest Velo.

Data badania salda dla nowych środków tym razem to 29 maja 2023. Warto przy tym dokonać sobie konwersji starego konta po Getin na nowe EKO, dzięki czemu dostaniemy możliwość nieograniczonych darmowych przelewów wewnętrznych. Zrobiłem to w maju telefonicznie zaraz po zakończeniu poprzedniej edycji w której brałem udział od lutego.

Cieszy też fakt, że poza utrzymaniem stawki na przyzwoitym poziomie podrasowano także limit. Porównajmy:

  • 8% do 300k (było do 200k)
  • 6% powyżej 300k (było powyżej 200k)

W obu edycjach limit ustawiono na 400k, więc jest lepiej dla przedziału 200k-300k. Ma to znaczenie dla osób, które mają full limit w Pekao, gdzie 8% kończyć się będzie pod koniec wakacji. Będzie gdzie ewakuować środki z żubra.

Nowi mogą rzecz jasna zgarnąć premię na start i to jeszcze większą niż przedtem. Do niedawna było to 600 zł, które można podrasować o dodatkowe 50 zł korzystając z polecenia. Jeśli nie masz kodu polecającego możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com, a udostępnię Ci taki kod.

2) 600 zł na start

W Velo mamy także dedykowaną ofertę dla nowych klientów w której zgarnąć można nawet 600 zł. Dla tej osobnej promocji istnieje osobny link, który znajdziecie poniżej. Korzystać z niego mogą osoby, które nie miały konta w dawnym Getin po 31 października 2022, więc karencja jest tutaj dość krótka.

Tutaj zgarniesz 650 zł na start w Velo bank

Promocja z cashback potrwa jeszcze tylko do 31 sierpnia 2022. Załapując się do tego dnia do tej promocji masz możliwość zgarnięcia 600 zł przez kolejne pół roku, więc nie ma znaczenia kiedy przystąpisz do promocji.

Na czym polega sama promocja? W zasadzie na tym samym co kiedyś oferował Getin czyli 10% cashback. W jednym miesiącu można zgarnąć do 100 zł, łatwo więc policzyć, że aby zgarnąć całą pulę wystarczy wydać 1000 zł w miesiącu. Dziś przy galopującej inflacji nie jest to już niemożliwe.

Skoro oferta ma potrwać przez pół roku, to łatwo policzyć, że po 6 miesiącach dostaniemy przelewem na konto w sumie 600 zł. Sam chętnie skorzystałbym z tej promocji, ale nawet gdybym nie odwoływał dyspozycji zamknięcia konta, konto zamknęłoby się 6 listopada, a więc zabrakłoby mi kilku dni by spełnić warunek nowego klienta.


3) 50 zł za skorzystanie z polecenia

Od czerwca ruszyła nowa edycja programu poleceń, która potrwa do 31 sierpnia 2023. Jedyne co musi zrobić polecony to wpisać kod od polecającego, wyrazić odpowiednie zgody i zrobić 3 przelewy po 2000 zł każdy przez kolejne 3 miesiące. Jednym słowem warunki są banalne. 

 


Oczywiście przystąpiłem do nowej edycji i mogę w dalszym ciągu polecać Wam to konto. Kto chciałby zgarnąć dodatkową premię może śmiało pisać na marszr1@gmail.com, a udostępnię Ci kod umożliwiający wypłatę nagrody

Podsumowując oferta na start jest dalej fajna,a nawet lepsza od poprzedniej. Czerwiec zaskakuje pozytywnie póki co, oby tak dalej.


Regulamin 6/2023 edycji KO w Getin na 8%

Regulamin promocji Witaj w Velo bank i zgarnij 600 zł

Regulamin programu poleceń Velo - edycja nr 2

15 komentarzy:

  1. Czy ktoś z Was przerzucał już kasę Velo->PKO BP? Czy i jaką Zawrotną zaproponował Velo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerzucałem 2x15 k z Velo do Santander. Propozycja 7,5% na 2/4 m-ce; min. 5k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj było 7,3% na takie same okresy (mille).

      Usuń
  3. Polcan, Regulamin promocji Witaj w Velo bank i zgarnij 600 zł z linka mówi o promocji od 19.11.2022 r. do 31.03.2023 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaktualizowałem regulamin i teraz linkuje już prawidłowo. Dzięki za czujność.

      Usuń
  4. Drobne pytania ws. Velo bo będę się desantował:
    1. Czy max limit to 200k + 50k aplikacja czy też aplikacja wchodzi do limitu głównego?
    2. Mialem kiedyś Velo VIP (nie pamiętam nazwy) i ustawiłem przelew z KO z datą przyszłą na ROR i z ROR na zewnątrz - oczywiście na zewnątrz nie wyszło (w Mille bez problemu to działa) czy dalej jest taka kiszka?
    3. Ustawiłem dziś przelew zewnętrzny z KO z datą 7 VI. Czy jutro tak jak w Mille będę mógł ustawić coś jeszcze na 7 VI (wewnętrzny z KO na ROR i zewnętrzne z ROR) czy też limit na ten dzień będzie wyczerpany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad.1. Razem 250K. 50K nie w licza się do 200K.

      Ad.2. Nadal tak nie zadziała.

      Ad.3. Limit dotyczy operacji zleconych, a nie zrealizowanych, wiec w danym dniu mozesz zlecić do limitu, bez względu na jaki dzień ustawiasz kolejne przelewy. Następnego dnia po północy dysponujesz nowym limitem.

      Usuń
    2. Uprzejmie dziękuję za informacje.

      Usuń
    3. Odnośnie punku 2. Wiele razy robiłem takie przelewy i zawsze to działa. Odrzucają przelew ale za chwilę go ponawiają i przelew w świat wychodzi.

      Usuń
  5. Szykujcie się na jazdę w dół oprocentowania. Strona NBP podała, że stopy zostały obniżone. Wpadka przed głosowaniem, czy ustalenia polityczne? Tak czy siak dobrze to już było. Ja kupiłem właśnie dolary.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałem założyć konto "Nieoczekiwane 8,50% na KO w PKO oraz do 250 zł na start"
    Nie mam konta w PKO. Wziąłem od Ciebie kod polecający i w momencie wpisywania go pokazuje się komunikat "Program poleceń działa tylko na określonych w regulaminie stronach internetowych w PKO Banku Polskim " . Wchodziłem z Twojego linku w artykule i wpisywałem przy koncie za zero w pozycji wpisz kod. Tekst pokazuje się w momencie wciśnięcia Użyj kodu. To co mam zrobić , żeby to zadziałało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie można u mnie, to spróbuj na stronie PKO, bo kod na pewno jest poprawny. Kody zliczają mi się poprawnie na ich stronie.

      Usuń
  7. Miałem tak samo. Złóż wniosek ze strony PKO BP.

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto dopisać w artykule, że oprocentowanie nie dotyczy kont wspólnych w przeciwieństwie do konta oszczędnościowego w PKO BP. To raz. Dwa to oferta na pozostawienie środków 6,5% Velo-PKO. Trzy: problemy z przelewami natychmiastowymi. Bank anulował przelewy natychmiastowe na 10k. Cztery: problemy z wyplata gotówki w bankomatach. Bank blokuje wyplaty z bankomatow po ktorejś wypłacie (próby w planet cash i euronet) mimo prawidłowo ustawionego duzego limitu na wyplaty z bankomatów. Tak więc odcięcie od gotówki wtedy kiedy akurat potrzeba. Może ktoś miał podobne problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Velo robi to tylko dla Ciebie:). Z hasłem: "Zmieniamy się na lepsze".

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...