niedziela, 4 grudnia 2016

Gwarantowane nagrody dla każdego w promocji Raiffeisen Pokaż jak korzystasz z życia


Pamiętacie fajną akcję dla wkurzonych? W ubiegłe wakacje Raiffeisen zaoferował ciekawy pomysł z memowarką w którym można było stworzyć mema pod hasłem 'A obiecywali, że...' i cieszył się dużą popularnością.

Teraz mamy podobną akcję, tyle że hasłem przewodnim jest Pokaż jak korzystasz z życia. Wielu ludzi lubi się chwalić swoimi fajnymi zdjęciami, pokazując swoje niezapomniane chwile, które na długo zapadają w pamięć.

Teraz dodatkowo można na tym zarobić:) A według regulaminu każdy Uczestnik dostaje nagrodę gwarantowaną! Wystarczy wrzucić tylko jedno swoje fajne zdjęcie i to wszystko, bez lajków, facebooków itp:)



Co jest tą gwarantowaną nagrodą widoczną na powyższym zdjęciu w punkcie 3? Jest nim voucher na 25 zł, a ponadto do wygrania jest co tydzień 5 voucherów KatalogMarzeń.pl na kwotę 200 zł.

Tutaj możesz Pokazać jak korzystasz z życia i dostać gwarantowaną nagrodę

Do końca promocji pozostały jeszcze tylko dwa tygodnie. Pozostałe etapy to:
5.12 - 11.12.2016
12.12 - 18.12.2016
Niestety nagrodę główną można wygrać tylko raz. Można jednak brać udział w tym i w przyszłym tygodniu, przesyłając różne wybrane przez siebie zdjęcia.  


Każdy uczestnik dostaje nagrodę:)

Aby wziąć udział trzeba jedynie mieć ukończone 18 lat i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Praktycznie każdy czytelnik bloga skorzystał już z oferty Raifa, który rok temu dawał 6% na lokacie czy też 4% na koncie bez ograniczeń, więc dla większości nie powinno być z tym problemu.

Na dedykowanej stronie zarejestrujesz się i wstawisz zdjęcie

Zdjęcia można przesyłać w formacie PNG, JPEG lub JPG przy czym ważne jest by rozmiar zdjęcia nie był większy niż 3 MB. Wybrane przez nas zdjęcie powinniśmy wkleić na stronie dostępnej pod poniższym linkiem.

Tutaj możesz Przesłać jedno zdjęcie w tygodniu i dostać gwarantowaną nagrodę

Na pewno macie wiele takich zdjęć i trudno będzie wybrać te najlepsze, chociaż chyba każdy ma swoje ulubione. Organizator zastrzega sobie możliwość przyjęcia tylko jednego zdjęcia w tygodniu.


W sumie będzie 20 zwycięzców głównych
Pozostaje mi życzyć Wam zwycięstwa i dołączeniu do grona osób widocznych powyżej:) Powodzenia.

Aktualizacja:
Po zgłoszeniu zdjęcia dostajemy na maila informację o weryfikacji. Jeśli weryfikacja będzie pozytywna także na maila dostajemy kod nagrody gwarantowanej w postaci 25 zł do wykorzystania na stronie katalogmarzen.pl

Regulamin konkursu Pokaż jak korzystasz z życia

30 komentarzy:

  1. Facebook i tym podobne wynalazki są znakomitym źródłem informacji dla policji oraz mętów zwanych komornikami. No i fajnym narzędziem dla tych, którzy lubią się chwali w swej bezgranicznej i ponadczasowej głupocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto Ci każe wysyłać to na facebooka i tym podobnych wynalazków. Wystarczy wysłać jedną jedyną wybraną przez siebie fotkę do banku bez brania udziału w konkursie i już masz gwarantowaną nagrodę:)

      Usuń
    2. Po pierwsze - ten konkurs nie ma nic wspólnego z mediami społecznościowymi, a po drugie - jeżeli nie masz nic za uszami, to nie masz czego się obawiać. :)

      Usuń
  2. Jutro będzie info o lokacie mikołajkowej. Warto bardzo uważnie przeczytać artykuł, bo jest tam mała pułapka, ale na szczęście łatwo będzie ją obejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @polcan - mikolajkowa w IB ? Kiedys byla na 6,0-6,3% .... ahhh te dawne czasy

      Usuń
    2. Nie w IB i nie będzie nosić takiej właśnie takiej nazwy, ale będzie z okazji mikołaja.

      Usuń
  3. @polcan - PolcanBank :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SKOK WOŁOMIN - odezwał się do mnie syndyk L. Kochański, aby wpłacić kilkaset złotych za kilkadziesiąt udziałów które posiadałem w tej kasie. Kiedyś myślałem, że syndyk mi je zwróci. Napisał, że zgodnie z art. 26 ust.3 Ustawy o skok oraz treścią par.59 ust.5 statusu SKOK Wołomin członek kasy odpowiada za straty powstałe w kasie do podwójnej wysokości wpłaconych udziałów. Tuż przed świętami taka niespodzianka. Co w tej sytuacji robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dostałem. Ciekawe, nikt się nie spodziewał. O ile sobie przypominam jak byłem członkiem obowiązywała odpowiedzialność do wysokości udziałów.

      Usuń
    2. A występowaliście do sądu o zwrot za opłacone udziały?Dostaliście listy polecone?

      Usuń
    3. To niezły numer :). Ile płaciliśmy za udział - 30 PLN ?
      Jaki czas dają do wpłaty - ja jeszcze nic nie dostałem...

      Usuń
    4. Jest tylko tydzień. Artykuł o tym planuję na środę na PP3.

      Usuń
    5. Ja podpisywałem umowę o konto z dodatkowymi udziałami już po wejściu skoków pod BFG.Miałem dzięki temu podwyższone oprocentowanie konta.Nikt nie informował o takim ryzyku,a zostałem poinformowany,że udziały zostaną zwrócone gdy będę rezygnował z konta.Żadnego statutu nie dostałem.Swoją drogą to skandal

      Usuń
    6. Witam,dziś rano ja również otrzymałem podobne pismo "wezwanie do pokrycia strat" na kwotę 750zł a tak się składa że mam kolegę adwokata więc od razu poszedłem do niego po opinię.Niestety po przeczytaniu tego pisma oświadczył mi że powinienem zapłacić.Wszystkie czynności syndyka kontroluje sąd więc żadne przewałki nie wchodzą w grę.Nie płacąc w terminie 7 dni tylko dojdą mi koszty sprawy cywilnej.Kazał mi jeszcze odszukać ten regulamin skoku i jutro przyjść z nim do niego.Pozdrawiam

      Usuń
    7. Ze względu na liczne maile od Was w tej sprawie, przesunąłem publikację na jutro na PP3.

      Usuń
    8. Do mnie przyszło godzine temu listem poleconym. Syndyk grozi sądem w razie braku przelewu. Czy czasem nie jest to próba wyłudzenia ze strony cwanego syndyka?

      Usuń
    9. I ja dostałem dzisiaj takie pismo, jednak jutro udam sie do rzecznika praw konsumenta. Przewertowałem wszystkie dokumenty ze Skoku i jedynie podpisywałem "znajomość" regulamin rachunków oszczednościowo-rozliczeniowych. Nie ma mowy o żadnym statucie.

      Usuń
    10. Znalazłem coś z początku tego roku o tym syndyku: http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/afera-skok-wolomin-dzialania-syndyka-i,89,0,2025561.html

      Usuń
  5. Przetestowałem konkurs opisany w artykule, przez co znalazła się tam aktualizacja. Po przejściu weryfikacji dostajemy owe 25 zł. Weryfikacja jest stosunkowo szybka i trwa mniej więcej pół godziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma ktoś ten regulamin? Ja nie mogę go nigdzie znaleźć.Mam tylko dokumenty na założenie ROR.
    Unknown daj jutro znać co ci powiedział ten rzecznik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy wszyscy tutaj wystąpili do sądu o zwrot utraconych udziałów ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ktoś z Państwa ma treść par.59 ust.5 statusu SKOK Wołomin. Niestety ja w domu żadnego dokumentu nie mam na wpłatę udziałów (całą teczkę przeszukałam i nic, umowy do rachunku mam, na lokaty również). Podejrzewam, że celowo nie dali mi żadnego dokumentu do udziałów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Polcan poradź coś z tym syndykiem. Przecież nasze udziały przepadły!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest dobrze na gorąco podejmować decyzję. Nie jestem biegły w sprawach tego typu, więc tym bardziej trudno mi tutaj cokolwiek doradzać. Trzeba raczej zasięgnąć porady specjalistów, tak jak to wyżej zapowiadali inni komentujący.

      Usuń
  10. Syndyk zarabia kilkaset tysięcy złotych miesięcznie, wiec ktoś musi za to zaplacic. Takie jest prawo i sprawiedliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.bankier.pl/wiadomosc/Syndyk-wysyla-klientom-SKOK-Wolomin-wezwania-do-zaplaty-7487998.html

      Usuń
  11. Pisma od syndyka to jakaś prowokacja - wezwania do zapłaty - podlega pod kodeks karny o wyłudzenie kasy - rok temu taki numer cwaniaka legalnie mógłby przejść - trzeba powiadamiać prokurature i ŻIOBRO drugi Plichta

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy może mi ktoś powiedzieć, czy na to wezwanie do zapłaty w ciągu 7 dni można odpowiedzieć w inny sposób niż płacąc, tak aby syndyk nie podał nas do sądu za uchylenie się od zapłaty.
    Czy jedyną odpowiedzią jest wpłacenie pieniędzy na podane konto?

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście że możesz odpowiedzieć, używając dowolnych argumentów najlepiej prawnych i uzasadnionych.Chociaż zawsze w sądzie dwie strony uważają ,ze mają racje mimo różnych stanowisk. A jeżeli syndyk da sprawę do sądu to sąd musi wystawić wcześniej nakaz zapłaty.
    Nie wiadomo czy syndyk to zrobi, bo musi jeszcze wpłacić kasę, nie wiadomo czy sąd wyda nakaz zapłaty, a jeżeli to zrobi, możesz wnieść sprzeciw od takiego nakazu i dopiero po rozprawie i prawomocnym wyroku ( zawsze są dwie instancje)syndyk może dochodzić kwoty z wyroku przez komornika.
    A jak od razu wpłacisz syndykowi, to na pewno masz te pieniądze stracone i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za głosy w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...