wtorek, 27 grudnia 2016

3,00% na neoLokacie Zysk dla wszystkich


A to ciekawe. Wszyscy patrzymy na ruch niebieskich w związku z zapadającymi jutro licznymi lokatami, a tymczasem wyczekiwane 3,00% nadchodzi z zupełnie innej strony. Ze strony poznańskiego neoBanku.

I co ważniejsze dotyczy to lokaty nie tylko dla nowych klientów, co jest tutaj normą, ale także dla wszystkich. Nazywa się to neoLokata Nowy Zysk i właśnie się pojawiła obok znanej nam dobrze z rankingu energoLokaty dedykowanej tylko dla Nowych.

 
Powrót świetnej lokaty dla wszystkich klientów


Mamy zatem powtórkę, tego co było niedawno, ale trwało tylko krótką chwilę. Po raz pierwszy tego typu sytuacja miała miejsce pod koniec października 2016, co łatwo sprawdzić tutaj.

neoBank nie wymyśla nowych nazw jak Idea bank. Mamy w zasadzie powtórkę sprzed dwóch miesięcy. Ponownie w ofercie jest neoLokata Zysk bez limitu kwotowego, limitem jest bowiem milion zł czyli tak jak u niebieskich.

I dobrze się dzieje, oznacza to bowiem, że Idea bank wcale nie jest jedynym oferentem atrakcyjnej lokaty bez warunków. W zasadzie jest tutaj warunek nowych środków, ale to akurat nie jest problemem dla wszystkich, którzy chcieliby tutaj wrócić. Co ciekawe lokata jest dostępna dopiero od 28 grudnia, a więc od... jutra:)

Lokata będzie w ofercie dopiero od jutra

Pytanie jednak jak długo będzie to w ofercie. Nie miałbym nic przeciwko temu, by neoLokata Zysk weszła na stałe do oferty, by móc przerzucać środki z Idea bank. Musi być jednak czas na założenie konta, bowiem ostatnim razem szybciej znikła z oferta niż większość ludzi ją zauważyła.



W dalszym ciągu zastanawia mnie jednak zdanie, które widzimy na powyższym screenie zaznaczone na żółto: Razem z konsultantem ustalicie parametry lokaty. Przecież parametry są już ustalone. Czyżby zależały od wybranego konta?

Zadzwoniłem i dopytałem. Pierwsze połączenie bezproblemowe, chociaż drugie już z informacją: wszyscy konsultanci są w chwili obecnej zajęci. Widocznie znów mają oblężenie.

Musisz być w oddziale jeśli chcesz by środki wróciły

Można dla lokat założyć Portfel Depozytowy, bez konieczności założenia neoKonta czy tneoKonta Bankomatowego. Niestety aby wykonywać przelewy zewnętrzne, konieczna jest wizyta w oddziale celem złożenia wzoru podpisu! :( Tego warunku nie było wcześniej, ale przepisy się zmieniły i teraz jest to bezwarunkowo wymagane.

Fakt, że oferta pojawia się jako zapowiedź w przeddzień zapadalności masowych lokat w Idea bank świadczy o tym, że neoBank zaczyna grać pod klientów niebieskich. I bardzo dobrze, niektórzy mają bowiem gdzie ewakuować środki nie tylko na przeczekanie, ale być może na kumulowanie środków poza coraz bardziej problematycznym Idea bank.

84 komentarze:

  1. Już Ci tłumaczę Polcan. Pisząc parametry mają na myśli - kwotę lokaty. Te pieniądze muszą już być u nich na koncie i dopiero z tego co będzie widoczne ustalacie na jaką kwotę. To mały minus tej lokaty - bo można przelać dziś do nich kasę, a jutro już nie zdążyć jej założyć :( I jeszcze jedna ważna kwestia - muszą być wyrażone zgody marketingowe! Ale to i tak znak dla Idei - aby wreszcie się obudziła!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Standardowo loata oferuje 2,10% i dopiero od następnego dnia stawka zostaje podniesiona do 3,00%. Trzeba jednak najpierw zrobić przelew weryfikacyjny na 1 grosz.

      Wniosek prosty, skoro mają tę ofertę nie jednorazowo lecz wraca co jakiś czas jak w IB, to warto założyć chociażby konto techniczne czyli ów Portfel Depozytowy. Przydać się może przy kolejnych tego typu akcjach, by już uruchomić przyszłe lokaty bez czekanie na łaskę IB.

      Usuń
  2. Polcan - jednym.z parametrow lokaty jest jej kwota o wlasnie to ustalasz z konsultantem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co zniechęca mnie konieczność wizyty w oddziale. Najbliższy oddział dla mnie jest we Wrocławiu lub Krakowie. A wątpię czy w ciągu najbliższych 3 miesięcy będę w którymś z tych miast.

      Usuń
    2. Portfel Depozytowy zakładałem w poprzedniej edycji tj. 28.10.2016r. Wówczas wzór podpisu w Neobanku był potrzebny, tylko wtedy, gdy chcesz mieć nieograniczone przelewy zewnętrzne. W przypadku tylko 1 rachunku, tak jak jest w BGŻOptima, gdy środki wracają tylko i wyłącznie na wczesniej zweryfikowany rachunek, wzoru podpisu nie trzeba.

      Usuń
    3. Potwierdzam.
      Niżej cytuję treść Umowy Portfela depozytowego.
      Cyt.
      UMOWA – PORFEL DEPOZYTOWY
      § 2 [Zawarcie Umowy]

      9. Jeżeli Umowa została zawarta w trybie, określonym w ust. 3 lit b, neoBANK:
      „ (czyli przelewem weryfikacyjnym)-mój dopisek”
      a) udostępnia i przekazuje Posiadaczowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, wskazany we wniosku o otwarcie Portfela depozytowego, egzemplarz Umowy, opatrzony podpisami za neoBANK, oraz Kartę identyfikacyjną Posiadacza. Dokumenty określone w zdaniu poprzednim neoBANK przekazuje w formie elektronicznej, uniemożliwiającej ingerowanie w ich treść przez Posiadacza oraz osoby trzecie oraz w sposób uniemożliwiający ujawnienie ich treści osobom trzecim bez wiedzy Posiadacza, a także zabezpieczone przed otwarciem hasłem, przekazywanym przez neoBANK w formie wiadomości SMS na numer telefonu kontaktowego Posiadacza;
      b) udostępni funkcjonalność neoBANK24 dla Portfela depozytowego (o ile Posiadacz zawnioskował o uruchomienie usługi dla Portfela depozytowego) ograniczoną do wykonywania Przelewów elektronicznych pomiędzy Portfelem depozytowym a rachunkiem wskazanym we wniosku o otwarcie Portfela depozytowego, z którego nastąpił przelew weryfikacyjny.
      10. W celu uzyskania pełnej funkcjonalności Portfela depozytowego, zakładanego w trybie określonym w ust. 3 lit. b, Posiadacz zobowiązany jest do złożenia wzoru podpisu w obecności pracownika neoBANKU, z zastrzeżeniem ust. 6. Do czasu złożenia wzoru podpisu, wnioski oraz dyspozycje dotyczące Portfela depozytowego składane na piśmie nie będą realizowane przez neoBANK.

      Czyli, niekoniecznie trzeba udawać się do placówki Neobanku w celu złożenia wzoru podpisu.

      Usuń
    4. A jeśli przed końcem lokaty zlikwiduję konto z którego poszedł przelew weryfikacyjny?

      Usuń
    5. Nie ma problemu, gdyż jest opcja zerwania lokaty. Środki wędrują na rachunek Portfela depozytowego, który powiązany jest tak jak BGŻOptima, tylko i wyłącznie z rachunkiem weryfikacyjnym. Lokaty są zakładane jako odnawialne. Nie ma możliwości zmiany na nieodnawialne. Więc w dniu zapadalności i tak trzeba je zerwać.

      Usuń
    6. W przypadku likwidacji konta z którego poszedł przelew weryfikacyjny, wówczas niezbędna będzie wizyta w placówce Neobanku w celu złożenia wzoru podpisu i otrzymania pełnej funkcjonalności zgodnie z pkt 10 Umowy Portfela Depozytowego.

      Usuń
  3. Całość operacji (od złożenia wniosku do jego aktywacji i zasilenia konta kasa na lokatę) wg infolinii zajmuje 3 do 5 dni roboczych... Konsultanci nie są w stanie powiedzieć jak długo potrwa promocja na 3% - może się więc okazać że NeoGang wyciągnie nasze dane i w czwartek lub piątek wycofa promocję lokaty. My zostaniemy z niczym a oni będą mieli nasze dane które przekażą podmiotom współpracującym. Polecam kupić dodatkowy numer telefonu w kiosku na kartę jak ktoś nie chce otrzymywać niechcianych telefonów z ofertą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz...??? wiesz ile ja ma nr telefonów? a ile adresów mailowych... :):):)

      Usuń
  4. Czy ja dobrze rozumiem, że aby dostać kasę po zakończeniu lokaty trzeba wybrać się osobiście do oddziału - "aby wykonywać przelewy zewnętrzne, konieczna jest wizyta w oddziale celem złożenia wzoru podpisu" ???
    Dla mnie to 2 godziny drogi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo. Gdyby był maj, nie byłoby problemu, bowiem w przeciągu 3 miesięcy byłbym w większym mieście i udał do większego oddziału. Niestety w najbliższym kwartale nie planuje wizyty w dawnych miastach wojewódzkich, a oddziału neoGangu nie ma nawet w Katowicach.

      Usuń
    2. W portfelu Depozytowym z ograniczoną funkcjonalnością nie trzeba.

      Usuń
    3. Rozumiem że bez wizyty w banku masz możliwość odesłania pieniędzy tam skąd przyszły (na konto z którego przyszedł przelew weryfikacyjny), dopiero jeśli chcesz przesyłać na inne konta to trzeba złożyć wzór podpisu.

      Usuń
  5. No wlasnie, jeżeli nie można wykonywać przelewow a oddzial do podpisania umowy jest daleko to ta oferta (lokaty) nie istnieje dla wielu osob.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Taki urok banków spółdzielczych...

      Usuń
  6. Jak widzę do wyboru jest też lokata Noworoczna na 3 miesiące dla osób u których karencja wynosi 12 miesięcy.
    W tym przypadku jest aż... 85 dni na założenie lokaty! Dłuuugo.
    "Z lokaty Noworocznej można skorzystać w terminie do 85 dni od daty założenia pierwszej Lokaty Noworocznej"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecz trzeba udać się do placówki Neobanku, więc nie dla wszystkich

      Usuń
    2. Polcan, czy mam rozumieć, że jak założę jutro jakąś lokatę Noworoczną w placówce neoBanku - to będę mógł potem zakładać kolejne przez te 85 dni i wszystkie na te 3% ???

      Usuń
    3. Tak to właśnie rozumiem. Gdy byłem klientem neoBanku w 2011 można było zakładać lokaty na 8,50% przez 90 dni.
      Dużo miejsca poświęciłem zresztą gierkom banku, gdy założyłem kolejna taką lokatę już po terminie ale w niedzielę. Od poniedziałku bank zaczął wydawać liczne aneksy do regulaminu lokaty. Wszystkie sobie zapisałem w archiwum bankowych sztuczek.

      Usuń
    4. Polcan, a jak to właściwie wyglądało? Dostałeś jakiś rach. techniczny - na który wszystko co przelewałeś stawało się lokatą?

      Usuń
    5. Nie, wyglądało to w tradycyjny sposób. Zamówiłem kuriera, podpisałem umowę o zwykłe konto i w ten sposób bank miał już mój wzór podpisu.
      Następnie przelewałem środki na zwykłe konto i zakładałem lokaty tak jak obecnie to robimy w Idea bank. Wybierając odpowiednie lokaty z dostępnej listy. Przez trzy miesiące od założenia konta widziałem zawsze lokaty na 8.50% które trzeba było zakładać na 10k, ale w dowolnych ilościach. zniknęły one z listy po 3 miesiącach od założenia konta.
      Jakiekolwiek pytania zadawałem mailowo, babka odpowiadała rzeczowo, konkretnie i na temat.
      Jedyny minus, który mnie trochę irytował, to płatne smsy. Za każdy przelew trzeba było zapłacić 0,20 zł bez żadnego wyjątku.

      Usuń
    6. Tak Polcan, i wszystko się zgadza jeśli chodzi o lokaty zakładane przez oddział onLine - bo też tak miałem parę lat temu, aż do zamknięcia tam tego rachunku technicznego. Zastanawia mnie jednak - jak to wygląda przy zakładaniu tej lokaty Noworocznej w placówce? Czy też dostaje się taki sam rachunek do lokat? Zakładał ktoś może w ten sposób?

      Usuń
    7. To nie jest tak ze macie gwarancje ze przez owe 85dni bedziecie mogli zalozyc ten dzisiaj dostepny %.
      Po kilku dniach moze pojawic sie nowa tabela oprocentowania gdyz taka zmiane dopuszcza regulamin ktory akceptujecie...

      Usuń
    8. Zgadza się, oprocentowanie może być zmienione w ciągu tych 85 dni.
      Cytat z tabeli depozytowej:
      "3. Skorzystać z Lokaty dla nowych Klientów można w terminie do 85 dni od dnia zawarcia umowy Konta osobistego albo Portfela depozytowego na podstawie wniosku, o którym mowa w ust. 1 lit. c, nie dłużej jednak niż do daty końcowej obowiązywania oferty.

      Usuń
    9. No właśnie, z tego prosty wniosek, że nigdy w przypadku banków nie należy bazować na tym jak było. Tutaj wszystko może się zmienić z dnia na dzień przy rozsądnym założeniu, że zmiana nie będzie korzystna dla klienta.

      Usuń
  7. Witam czy można się dowiedzieć więcej na temat dziwnego wymogu dotyczącego zgody na przetwarzanie danych osobowych? Na czym to w praktyce polega i kto z jakiego powodu bank sobie stawia takie wymogi? Czy dane te mogą wypłynąć poza dany bank? Z tego co wiem żaden inny bank takiej zgody nie wymaga.

    "skorzystać z lokaty nie mogą osoby, które na podstawie art. 32 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t.. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) wyraziły sprzeciw, co do przetwarzania dotyczących ich danych osobowych w celach marketingowych [...]"

    OdpowiedzUsuń
  8. Złożyłem właśnie wniosek o to konto portfel depozytowy podając "specjalny" numer telefonu do kontaktów dla banków. Zobaczymy co dalej bedzie i czy znów żarty sobie zrobią jak kilka tygodni temu gdy oferta lokaty na 3% była dostępna chyba niecały dzień ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, wtedy i ja założyłem Portfel Depozytowy z Lokatą Energolokatą 3 m-ce Plus na 3,20%. Gdy konto zostało otwarte i środki przelane na lokatę, na drugi dzień już takiego oprocentowania nie było. Zmuszony byłem założyć z oprocentowaniem 3%. Złożyłem Reklamację, do dzisiaj żadnej odpowiedzi ze strony banku nie ma.

      Usuń
    2. To i tak dobrze. Ja załapałem się na 2,9%. Tym niemniej mam dzisiaj okazję założyć jeszcze Energolokatę 3% (bez konieczności konsultacji telefonicznej).

      Usuń
  9. Następny bank spółdzielczy zagrożony?
    BFG wypłacał już mi środki kolejno z BS Wołomin i BS Nadarzyn bo każdy z nich przez upadłością oferował najlepsze oprocentowanie lokat. A Zarządy tam też były szemrane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lokaty w Idea bank polikwidowane i wymiecione ze względu na brak nowej oferty. I pierwszy raz przelewy poszły w normalny sposób, bez hamowania, bez opóźniania czy przymusowego wylogowywania.
    Ostatnia seria przypada na czwartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w Idea Banku 2 pokaźne lokaty 1 m-czne 3% kończące się 29 i 30.12.2016r. Prawdopodobnie też odjadą.

      Usuń
  11. Zastanawiam się nad założeniem tego portfela. Z millenium chyba można? Pasuje mi przewietrzyć ko na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że IB naciągnęła sporo ludzi na te swoje pseudolokaty strukturyzowane, i teraz nie mają ciśnienia. Ew. dadzą coś na absolutne minimum w ostatni dzień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozmawiałem z jednym z pracownikow IB i z tego co sie orientował kilka dni temu to IB nie planowała żadnych ciekawych lokat gdyż uważali że i tak sa konkurencyjni i nie ma sensu dokładać czegoś extra. Jeżeli nie wydarza się nieprzewidziane akcje(a taka wczoraj była akcja z Neobanku) to eksperci z IB niczym pozytywnym nas nie zaskocza. Wybor chyba zatem jest prosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jeszcze nie jest tragicznie, są alternatywy. Ale gdy skończy się oferta w Millenium, pokończą się lokaty w Toyocie czy bezkompromisowa to zaczną się problemy.
      Mam jednak nadzieję, że do gry włączy się neo. Ważne jest więc obserwowanie jak długo potrwa obecne 3%.
      Wiadomo już, że przelewać tutaj środków z Idea bank nie ma sensu ze względu na celowe opóźnianie przelewów, co może skutkować wykluczeniem ze skorzystania z właśnie wycofanej oferty.

      Usuń
    2. Witam.
      założyłem lokatę neozysk-konsultacja trwa chwilę i jest bezproblemowa,po zakończeniu lokaty środki wracają na rachunek depozytowy ,a stamtąd bez problemu zwrot na własne konto,oczywiście miałem juz wcześniej założony rachunek-więc warto gomięć -jest bezpłatne..Dodatkowo wycofałem z idei lokatę założona 5 dni temu i własnie wpłaciłem na rachunek do neo,a co tam...zawsze to 0,5 % lepiej i na 3 miesiące a nie 45 dni

      Usuń
    3. Czy środki muszą już być na koncie podczas rozmowy? Czy można po ustaleniu kwoty, wtedy dokonać przelewu środków? Czekam na informację.

      Usuń
    4. tak muszą być . to konsultant dokonuje przelewu na lokatę

      Usuń
    5. Podłączam się do powyższego pytania... czy na rachunku np technicznym trzeba mieć wystarczającą ilość środków aby podczas rozmowy założyć lokatę? Z góry dziekuje za info.

      Usuń
    6. Tak, nie ustala się kwoty jeśli nie ma jej na koncie(mowa o lokacie na nowe środki)

      Usuń
  14. Wiekszy odplyw depozytow jest na koncowke stycznia -2-m na 2,75% i 3-m na 3%, takze przed tym okresem beda sie musieli zabezpieczyc... maja jeszcze troche czasu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiadomo kiedy się skończy, ale można tak jak w IB założyć większą ilość lokat? Czy jedna już blokuje kolejne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można więcej,limit to 1 mln na osobę

      Usuń
  16. to lokata dla nowych klientów, nie dla nowych środków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokata Neozysk jest dla nowych środków a EnergoLokata dla nowych klientów.

      Usuń
  17. I zaczynają się "jaja" z NG. Po wczorajszym złożeniu wniosku o PD przez cały dzień nic do mnie nie dotarło. Postanowiłem zadzwonić na infolinię i po 50 minutach czekania na połączenie okazało się że mój wniosek nie jest "procesowany" ponieważ byłem już klientem i w takim przypadku zawsze dzwonią do klienta (co za bzdura - chyba gra na czas !!!).
    Po rozmowie - wniosek ma być pchnięty dalej, może jutro dostanę dane do przelewu weryfikacyjnego a konto będzie aktywne prawdopodobnie w przyszłym tygodniu ... gdy zapewne nie będzie już promocyjnej oferty lokat :).
    Czy też ktoś już tak miał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złożyłem wniosek 28-12 jak na razie cisza.
      możliwe że bank będzie miał łatwych klientów bez żadnego zobowiązania.
      jeśli tak by było można się zastanowić nad zbiorowym pismem do nadzoru finansowego.
      pirx

      Usuń
    2. MW: Ja wczoraj złożyłem wniosek o portfel ok. 10.00. po 14 dostałem maila i sms-a ze szczegółami logowania.teraz czekam aż się zaksięguje wszystko.

      Usuń
  18. Z tego co widzę to Idea Bank już zrezygnował z lokaty zimowej 2,5% na 45 dni. Nie widzę jej u siebie na profilu.Zobaczymy co niebiescy zaoferują.Jak nie będzie trójki z przodu to środeczki w sporej kwocie popłyną do konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe k-wa gdzie. Zostaniesz w IB i ładnie podziękujesz. Forum powinno sie nazywać Cebula po godzinach.

      Usuń
    2. Alteraci sie natywa dla IB jest chociazby Optima-2,3% do 9-lutego, dlatego nie mialem zamiaru zakladac lokaty na 2,5%, gdyz to niewielka roznica a srodki nie sa dostepne od reki jak na oszczednosciowym.
      Pierwszy poziom zainteresowania to 2,75% w IB.

      Usuń
    3. O proszę, mamy pierwszego sfrustrowanego pracownika IB na nadgodzinach. Mam nadzieję, że nie musisz siedzieć tam przez nas :-)

      Usuń
  19. Popcorn stygnie, cola się kończy a cisza jak makiem zasiał... nie jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w neobank oferta jest już niedostępna podobno - zniknęła ze strony a konsultantka powiedziała, że oferta lokat się wyczerpała.
    Czyli nie topcie tam przelewów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta w NeoBanku jest nadal aktywna (13:45).

      Usuń
  21. Kasa z lokat zerwanych w IB o 7:30 nie wróciła jeszcze na rachunki w innych bankach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już norma o czym pisałem w poprzednim artykule.
      Z tego powodu wolę nie ryzykować. Dziś spłacam kartę kredytową, ale przelew poszedł z wbk, zaś powstałą dziurę załatałem przelewem z Idea bank. Nie jest to bowiem bank na którym można polegać.

      Usuń
    2. A ja moje środki po zakończeniu lokaty przelałem na konto idealne i przed 8 środki były na koncie. Wniosek - warto zadzwonić na infolinie i zmienić lokatę na nieodnawialną z przelewem wewnętrznym !
      Zrywanie lokaty widocznie trwa dużo dłużej !

      Usuń
    3. Jak zwykle lokatę zerwałem ręcznie i środki w miarę szybko trafiają na konto idealne. Mam na myśli nie zrywanie lokaty, lecz przelew do innego banku. Zbyt długo to trwa, a jakakolwiek reklamacja nie będzie uznana, gdyż i tak Idea bank informuje, że przelew może być realizowany 2 dni robocze.
      Dwa dni robocze dziś, daje nam w najgorszym przypadku poniedziałek, czyli powód dla innego banku do naliczenia kary za cały grace period karty. W moim przypadku byłaby to niezła kara za niespłacony kredyt w terminie. I Alior na pewno nie przyjąłby do wiadomości, że powodem były opóźnienia przelewu z IB.

      Usuń
    4. Wydaję mi się, że u Arka poszło szybko, ponieważ to był przelew wewnętrzny. Wcześniej robiłem różnie - niekiedy wyłączałem odnawialność przez infolinię, a niekiedy zrywałem w nocy lub rano, ale zawsze środki wracały pierwszą sesją.

      Usuń
    5. "Wniosek - warto zadzwonić na infolinie i zmienić lokatę na nieodnawialną z przelewem wewnętrznym !"

      Absurdalny pomysł. Pomniejszać swój zysk o rozmowę telefoniczną z niekompetentnym pracownikiem, dodatkowo narażać się na grillowanie.

      Usuń
  22. Ja jutro ewakuuję środki z Idei i mam nadzieję, że expresowy przelew zadziała jak należy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W IB masz przelew SORBNET - koszt 30 PLN do 1M. Kasa dociera do 2 h.

      Zobaczymy - ja dzisiaj też ewakuowałem kasę z IB elixirem - powinna wyjść ostatnią sesją o 16 i po 17:40 dojść do Neo :)

      Usuń
  23. 8:15 zrobione przelewy i do teraz nie ma... także leca sobie ostro

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe jak lecą przelewy między idea a getinem. Też tak się ociągają? Czy puszczają normalnie według sesji?
    Bo z getina zawsze można puścić przelew natychmiastowy na telefon via blik.

    OdpowiedzUsuń
  25. lokata 3% w neobank juz tylko dla NOWYCH, dla obecnych klientow oferta spadla do 1,7

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zmienić w portfelu depozytowym rachunek powiązany? Portfel zakładałem w 2015 i rachunek z którego dokonałem przelewu weryfikacyjnego zlikwidowałem dwa miesiące temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałem dzisiaj o to konsultantkę podczas wstępnego zwiadu nt Portfela Dep.
      Odpowiedź: tylko osobiście w oddziele.

      Być może rozwiązaniem będzie zamknięcie konta (można telefonicznie lub przez system transakcyjny) i ponowne otworzenie przelewem weryfikacyjnym z innego (nowego) konta.

      Usuń
    2. Zadzwoniłam i się okazuje że nadal są dostępne. Komedia pomyłek jakaś a mi setki tysięcy utknęły pomiędzy kontami.Oni nie są poważni niestety.

      Usuń
  27. Jakiś troll z Idea puszcza takie plotki... Jest nadal dostępna na stronie 3% dla nowych środków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden troll tylko przelałam tam dziś kasę i o 12.00 zostałam poinformowana, że oferta się skończyła i zniknęła ze strony. Teraz wchodzę i widzę ją znowu - w kulki sobie lecą jednym słowem i chcą mieć chyba darmową kasę na 31 grudnia, bo im się jakieś wskaźniki nie domykają. Idea zazwyczaj robi tak samo ale bez takich numerów.

      Usuń
  28. Dziś po 14:00 założyłem lokaty. Po zalogowaniu nie było lokat na 3%, na szczęście zadzwoniłem (czekałem ok. 8 minut)i Pani powiedziała, że lokaty na 3% są jeszcze dostępne. Po weryfikacji lokaty zostały przez Panią założone.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przed chwilą udało mi się założyć lokatę dla nowych środków przez infolinię. Mimo, że w systemie jest dla mnie niewidoczna. Czekałem na połączenie ponad 10 min, ale jest 3% na 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tego co wiem to lokaty dla nowych środków nie są widoczne w systemie. Zakłada się je telefonicznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. bez problemu można zakładać lokaty w oddziałach - bez konieczności zakładania konta czy pakietu do transakcji. jedyny mankament to wizyta w oddziale po zakończeniu lokaty i złożenie dyspozycji przelewu i cena za to 3 pln od przelewu. dla większych kwot warto. By bye idea bank

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...albo złożeniu od razu takiej dyspozycji jak tylko ruszy lokata. Jak tak właśnie wczoraj zrobiłem i kasa z procentem wróci na mój ror po zakończeniu ;) Zapisałem sobie tylko tą datę w kalendarzu.

      Usuń
  32. Uwaga na przelewy do NeoBanku. Dzisiaj nie ma trzeciej sesji przychodzącej więc warto przeanalizować przepływ pieniędzy miedzy bankami a KIR'em. Pieniądze nieoprocentowane mogą do poniedziałku utknąć w sieci.
    Dla większych kwot może być opłacalne przelanie pieniędzy SORBNETEM.
    Lokata na 3% w dwóch wydaniach jest nadal aktywna i można ją dzisiaj zakładać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę wylać do neobanku już kasę jak dopiero wysłałem przelew aktywacyjny na grosza?

      Usuń
    2. Nie ma sensu wysyłanie kasy. Konto aktywują Ci w poniedziałek ok 11-12.
      Rozmawiałem z infolinią - lokata na 3% dla starych klientów prawdopodobnie jest tylko do dzisiaj...

      Usuń
  33. Haha no to w IB poszaleli - Świąteczna ścięta do 2,20% i Grudniowa na 1 miesiąc - całe 1,95%!!
    Także widać że napakowani kasą są pod korek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...