niedziela, 28 lipca 2024

Do 1000 zł za jedną transakcję kartą w akcji specjalnej konta firmowego w mBank

Ostatnimi czasy nie ma już raczej akcji specjalnych, które niegdyś były bardzo popularne. Dla przypomnienia akcje specjalne to dodatkowe premie od organizatora akcji za otwarcie konta z banalnym warunkiem, najczęściej dotyczącym jednego przelewu.


 

Brałem udział niemal w każdej tego typu akcji. Obecnie takie akcje specjalne dotyczą niemal wyłącznie konto firmowych. W tym tygodniu ruszyła taka akcja w mBanku przy czym jedynym warunkiem zgarnięcia do 1000 zł jest dokonanie jednej płatności kartą. Tym razem organizatorem jest znamy nam dobrze bankier.

Kto może z tego skorzystać? Tym razem adresatami są dwie grupy przedsiębiorców. Ci którzy dopiero zakładają firmę, mogą zgarnąć 1000 zł oraz Ci, którzy firmę już mają i nie posiadali aktywnego rachunku firmowego dla danego numeru NIP na dzień 25 lipca 2024.

Tutaj zgarniesz do 500 zł za skorzystanie z akcji specjalnej bankiera

Uwaga powyższy link dotyczy sytuacji, gdy posiadamy firmę i nie mamy już konta w mBanku, bo zamknęłiśmy je przed powyższą datą. Dla osób, które dopiero mają zamiar założyć firmę i zgarnąć przy okazji więcej, bankier przygotował inny link. Wyglądają podobnie, ale na pewno zamieściłem je prawidłowo.

Tutaj zgarniesz do 1000 zł za założenie firmy wraz z bankierem

Obie promocje potrwają niemal dwa miesiące do 25 września 2024. Jak zwykle w przypadku akcji specjalnych korzystamy z linku promocyjnego, które zamieściłem wyżej i logujemy się do organizatora promocji. 


Co trzeba zrobić by zgarnąć 500 zł?

W przypadku gdy posiadamy firmę wystarczy, że w ciągu 1 miesiąca od otwarcia konta wykonamy tylko jedną transakcję kartą. Do wyboru są 3 takie karty: Mastercard Business WOŚP, Mastercard Business WOŚP Mobilna, Mastercard Debit Business.


Na początku nowego roku, najpóźniej do 3 stycznia 2025 dostaniemy informację o przyznaniu premii od organizatora na mail podany przy rejestracji w promocji w polu, które widzimy wyżej. Mamy wtedy 5 dni roboczych na zgłoszenie się po premię. 


Co trzeba zrobić by zgarnąć 1000?

Być Absolute Beginner. Tym razem promocja dotyczy nowych dla banku, w sensie jaki znamy na blogu czyli wracających po nową premię i Ci mogą zgarnąć 500 zł, oraz totalnie nowych na rynku przedsiębiorców czyli otwierających dopiero firmę. W takim przypadku taki Absolute Beginner dostanie 2x więcej

Szkoda, że takich akcji z megakrótką karencją oraz znikomymi warunkami nie ma już dla zwykłych kont...

Regulamin akcji specjalnej mBiznes z premią na start - edycja XIII


47 komentarzy:

  1. Millennium daje wybór przy skończeniu promocji konta: 4,95% dla starych o nowych środków do 500k na KO. Podczas przelewu środków daje ofertę zatrzymaniowa na 5,15%.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jedna ważna informacja. Koniec z limitami dla dzieci, w Millennium wreszcie można przelewać jednorazowo większe kwoty, więc nie trzeba już kombinować z przelewami z data przyszła bu wytransferowany powyżej 50k w ciągu dnia.
    Limit 50k jest tylko dla apki, 200k dla kompa.
    Nareszcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ta wiadomość o zmianie limitów przelewów w Millennium? Czy trzeba coś robić na koncie, żeby zwiększyć do 200tys.?

      Usuń
    2. Z doświadczenia. Wejdź w ustawienia, znajdź limity i zauważysz, że można je wreszcie zwiększyć.
      Sam się zdziwiłem, bo myślałem, że będą znów problemy z wytransferowaniem ponad 100k w jeden dzień. O dziwo nie było żadnych. Nawet kontaktu ze strony banku, by potwierdzić przelewy.

      Usuń
    3. Szkoda, że Millennium nie przysłało żadnego powiadomienia na ten temat. A sprawa jest istotna, bo robienie tych przelewów z datą przyszłą jest wyjątkowo upier...męczące. Za to lokatami na jakiś marny procent bombardują ciągle.

      Usuń
  3. Przyznać muszę, że denerwujące są karty Aliora i to te z darmowym przewalutowaniem.
    Jak widzę kwoty zapłacone karta są różne w dniu transakcji oraz w dniu ostatecznego zaksięgowania. Prawdopodobnie jest to spowodowane różnica kursów w te dni.
    Przerzuciłem się już całkowicie na płacenie gotówką za granicą. Wszystkie różnice w kursach są jakoś na moja niekorzyść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Velo lub w Credit przy płatności internetowej też tak miałem. Ponieważ żaden z tych banków nie jest bankiem z którego korzystam do normalnych płatności, po dokonaniu płatności za zakupy w sklepie internetowym to co pozostało zaraz przelałem na normalne konto. Okazało się, że po kilku dniach powstał na koncie debet a oni mi wmawiali że nie zapewniłem środków i to dlatego. Ciekawe tylko jak dokonałem płatności skoro nie mam przyznanego debetu?

      Usuń
    2. Zadałem pytanie o te rozbieżność w bankowości Aliora. Odpowiadają szybko i tak jak sądziłem według regulaminu płatność jest ksiegowana przy zastosowaniu kursów z momentu księgowania transakcji. Stąd różnica z płatnością z blokady.
      Ciekawe, że zawsze jest to niekorzystne dla mnie mimo że ciągle kurs won jest 0,0028

      Usuń
    3. W lipcu korzystałem przez 2tygodnie z karty Kantoru Aliora Master Card w Dubaju i byłem bardzo zadowolony. Porównywałem z kalkulatorem kursów Master Card i wszystko się pokrywało.
      Polcan, jaką walutą dysponowałeś na karcie Alior Kantoru?

      Usuń
    4. Nie mówię o karcie Aliora z kantoru, bo z testów wyszło mi, że jest mniej opłacalna niż karta zwykła Aliora, ale z włączana korzyścią zwana darmowe przewalutowanie. Płaciłem obiema w tym samym dniu jedna po drugiej i taniej wyszła karta zwykła. Jutro idzie do odstrzału, bo kończy się miesiąc a waluty lokalnej mam dość by starczyło do powrotu.
      Płaciłem w wonach południowokoreańskich. Nie ma tego na liście Aliora, choć jest w revolut.

      Usuń
    5. Tradycyjna karta do konta USD w Alior dziala tak, ze waluty poza EUR, GBP i CHF sa przeliczane przez MC na USD i obciazaja konto w USD, nie ma wiec zadnego przewalutowania, trzeba tylko posiadac USD. Wynalazek wielowalutowy tylko komplikuje sprawe.

      Usuń
    6. Dałem sobie spokój z USD w Aliorze, jak mam waluty w USD i euro to j tak pobiera z euro lub w złotych polskich. Dolary pobiera tylko i wyłącznie wtedy, gdy zgodzi się na to sklep. Wyjaśnialem to wielokrotnie z tym bankiem i zawsze to potwierdzają, że dolar nie jest miłe widziany przez melonik.
      Jak już pisałem niedawno nawet jeśli dają mi wybor w Korei, to mam wybór won lub euro do pary mogę tylko wymienić w kantorze. Dlatego podarowałem już sobie te walute, bo do Stanów na pewno już nie pojadę.

      Usuń
    7. Jezeli masz konto USD w Aliorze i zwykla karte MC (nie wielowalutowa) to dziala jak opisalem, co potwierdza pkt. z regulaminu. Nie istotne jest co mowi "pani z okienka", ale co stoi w regulaminie.
      4) w pozostałych walutach przeliczane są na USD według
      kursu Mastercard i zasad stosowanych przez tę
      organizację, a następnie przeliczane przez Bank na PLN
      (jeżeli waluta Rachunku jest inna niż USD) a następnie
      na walutę Rachunku po kursie kupna/sprzedaży dewiz
      obowiązującym w Banku w dniu rozliczenia Operacji
      przez Bank,
      zgodnie z zasadą, że kurs sprzedaży dewiz stosuje się
      dla rozliczeń transakcji obciążeniowych, a kurs kupna
      dewiz stosuje się dla rozliczeń transakcji uznaniowych
      (za wyjątkiem zwrotu Transakcji, o którym mowa w ust.

      Usuń
    8. Akurat tu się z tobą nie zgodzę. Wielokrotnie pisałem reklamacje do banku dlaczego, gdy mam walutę w dolarach, euro i zapas na czarna godzinę w złotówkach nigdy nie pobiera z konta w dolarach i nie miało znaczenia czy płaciłem w Meksyku, Wietnamie, Wenezueli, Singapurze czy Malezji czy dowolnym kraju, który ma walutę lokalną.
      Tu nie ma znaczenia co pisze w regulaminie lecz co robi system w praktyce. W praktyce dałem już sobie spokój z zielonymi bo ściąga stamtąd bardzo rzadko i zawsze na szarym końcu.

      Usuń
    9. @Polcan
      Ciagle mowisz o wielowalutowej a jest wybor, trzeba brac zwykla MC do konta w USD, innych kont nie musisz posiadac. Ja nie opisuje kantoru, tylko konto USD w Aliorze, gdzie jest mozliwosc zrobienia sobie karty MC do tego konta a nie zadnej wielowalutowej (choc jest taka mozliwosc). W kantorze masz chyba tylko karte wielowalutowa. Karta MC do konta USD kosztuje 5zl/mies, ale na czas podrozy ma to chyba najmniejsze znaczenie. Opisane przeze mnie rozwiazanie jest najtanszym sposobem na waluty egzotyczne (poza oczywiscie EUR, GBP i CHF, ktore podlegalyby kilkukrotnym przewalutowaniom, gdybys placil MC z konta w USD).

      Usuń
    10. Podziwiam twoja cierpliwosc. Dzięki za wyjaśnienia, ale powiem szczerze, że od obecnego wyjazdu straciłem cierpliwość do kart za granicą. Tylko w jednym miejscu, naprzeciwko Seoul station, odmówiono mi przyjęcia gotówki i poproszono o kartę, wszędzie indziej da się płacić gotówką i nie ma to dla mnie problemu
      Zresztą nawet w takich przypadkach da się skorzystać z alternatywnego miejsca, gdzie gotówkę zaakceptują.
      Inna sprawa to komunikacja, tutaj Vending Machine przyjmują na doładowanie Tmoney card tylko gotowke. Karta zaś upoważnia do tańszego poruszania się niż gdyby chciało się płacić jednorazowo za każdy przejazd o 100 won w całym mieście Seul. A metrem poruszam się wszędzie, więc oszczędności robią się spore.
      Z nieznanych mi jeszcze powodów w Incheon jest na odwrót, bramka pobiera dodatkowe 100 won przy wyjściu.

      Usuń
    11. Kończąc temat posiadanie karty w USD naraża nas na niebezpieczeństwo zmiennych kursów przy płaceniu w walucie lokalnej. Nie chce mi się już liczyć ile straciłem na płaceniu karta i ile bank zarobił na zjedzeniu przeze mnie obiadu, bo średnio doplacam 3 zł przez zmienność kursu pomiędzy dniem zapłaty, a dniem księgowania. Mam gotówkę wiem od razu co i jak.

      Usuń
    12. Polcan tu masz kursy walut Master Card włącznie z WON. W Kantorze Aliora obowiązuje zasada, że walutą rozliczeniową jest EUR.
      Będąc w Dubaju po dokonaniu pierwszej transakcji kartą, potwierdził się przelicznik AED na EUR z kalkulatora kursów Master Card, którego link daję poniżej. Gdy porównałem przelicznik z aktualnym kursem EUR/PLN w Kantorze Alior wyszło mi, że przelicznik Master Card AED/EUR był dla mnie korzystny.
      Czy Kantor Alior rozlicza WON czy AED na USD/EUR to moim zdaniem absolutnie bez znaczenia bo relacja USD/EUR jest jaka jest w danym dniu na rynku walutowym.
      Reasumując, polecam wielowalutową kartę Alior Kantoru Master Card. W UE bierze bezpośrednio EUR z rachunku EUR, a poza UE różnorakie waluty przelicza po korzystnym kursie na EUR zgodnie z kalkulatorem kursów Master Card.
      https://www.mastercard.pl/pl-pl/klient-indywidualny/pomoc/kalkulator-walut.html

      Usuń
    13. polcan, odnośnie tego, że w wyniku zmiennych kursów przy płaceniu w walucie lokalnej dopłacałeś średnio 3zł do obiadu wynika, że raz mogłeś dopłacić, a raz zapłacić 3złote mniej w zależności czy WON się umocnił czy stracił na kursie wobec USD w tym czasie powiedzmy 3dni.
      Wyrób sobie bezpłatną kartę Kantoru Alior i będziesz zadowolony tak ja. Wymiana walu bardzo korzystna małe spreedy dosłownie 2,5grosza na 1EUR czy USD (oczywiście od poniedziałku do piątku bo w weekend kursy walut gorsze).

      Usuń
    14. Miałem że sobą obie karty aliora i jak już wspomniałem wcześniej bardziej opłacalne było płacenie karta debatować niż z kantoru.
      Wyjazd powoli zbliża się do końca, karty użyłem w sumie tylko 4x bo nie warto się nimi bawić.
      Dzięki za komentarze, ale jak już wspomniałem za granicą preferuje gotówkę.

      Usuń
  4. Czy żeby w Millennium karta była darmowa, muszę robić nią 5 płatności miesięcznie? Konto mam baardzo stare...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się to konto nazywa, bo to „stare” nic nie mówi.
      Wszystko masz w TOiP.

      Usuń
  5. Jak otworzyć konto w toyota bank? Chodzi mi jak się pisze tam źródło pochodzenia środków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze się cokolwiek legalnego.

      Usuń
    2. Tylko w velo nie napisano tego oświadczenia i zamkli wrzystkie konta

      Usuń
    3. Tylko animowy jak to oświadczenie napisać źródła pochodzenia środków jak toyota nie ma oddziału

      Usuń
  6. Kiedy nowa edycja KO w Velo ? Jakie warunki ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Velo Lokata SP: 4,6% na 2 lub 4 m-ce (spadek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ośmiesza się Pan takim procentem

      Usuń
    2. @krzysztofp109
      Do tej pory trochę mi było ciebie szkoda, po tym co napisałeś do @Gesso już zupełnie pozbawiasz mnie skrupułów. Dlaczego? Ponieważ nie kto inny tylko ty, przez całe miesiące informowałeś w różny sposób o oprocentowaniu które dołowanie szorowało po dnie w różnych bankach. I co najgorsze, w żaden sposób nie szło ci wyperswadować tego typu lokat. Tu natomiast wyskakujesz z takim tekstem… 🤣

      Usuń
    3. Ale velo bank lekceważy klientów kazał mi dwa dokumenty tożsamości pokazywac

      Usuń
  8. Trochę poczytałam. W Millennium limit przelewów jest do 200tys., jeśli potwierdza się w aplikacji. Jeżeli natomiast SMS - nadal 50tys. Czyli znowu jestem wykluczona. Trzeba więc nadal robić puzzle z tymi przelewami z datą przyszłą. Ech...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozwolę sobie na mała dygresję. Komentarze na tym blogu są naprawdę super i często sam korzystam z waszych podpowiedzi.
    Z drugiej strony komentarze i opinie w sprawie hoteli są co najmniej dziwne. Wczoraj opuściłem hotel zbierający świetne opinie, który się chwali nimi oblepiajac wszystko od ścian po windę jacy to oni super i wyróżnieni przez trip advisor jako top 5. Obsuga ok, ale niemal wszystko inne do niczego i raczej bym go nikomu nie polecil. Z naciskiem na raczej.
    Wczoraj przeniosłem się do innego hotelu w innym miescie, niby dwugwiazdkowego j i jestem w szoku, bo tu wszystko jest na mega wysokim poziomie. Duży wybór wreszcie dobrego jedzenia, wreszcie cicha i dobra kimatyzacja, działający tv i naprawdę nie ma się do czego przyczepić i czemu to ma tylko 2* nie mam zielonego pojęcia.
    Pytanie czym się kierować przy wyborze hoteli skoro opinie jak się okazuje są bardzo mało wiarygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce - kierować się opiniami,
      które można uściślić w prywatnych wiadomościach. Sama piszę do osób korzystających z kwater, dopytując się o szczegóły. Za granicą - nie wiem - może podobnie?

      Usuń
  10. Myslalem, że hasło 'Tripadvisor travellers' Choice Best of the best' będzie niezależne od czegokolwiek. Taka rekomendacja jest na internecie, ale ja się pod tym nie podpisze.
    Chociaż nie żałuję wyboru, bo rekomendacja z butikowego biura podróży, które wstępnie układało dla mnie ofertę, dotyczyła innego hotelu, ale żądano sobie za to stawki o... 8000 zł więcej, ck uznałem za mała przesadę. Wszak hotel nie jest najważniejsza częścią podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na marginesie dodam, że w tym nowym, lepszym hotelu, pierwszy raz spotkałem się z wyposażeniem w pokoju takim jak młotek do wybicia szyby i zestawy do ewakuacji z wyższego piętra w postaci liny o nazwie Simplicity descending life line.

      Usuń
    2. Zupełnie jakbym czytał "Kongres Futurologiczny" Stanisława Lema: "Niektóre z urządzeń hotelowych zastanowiły mnie, na przykład trzymetrowy żelazny drąg stojący w kącie jaspisowej łazienki, pomalowana barwami ochronnymi peleryna maskująca w szafie czy worek z sucharami pod łóżkiem. W łazience wisiał, obok ręczników, gruby zwój typowej liny wysokogórskiej, a na drzwiach, gdym po raz pierwszy wetknął klucz do zamku Yale, zauważyłem małą tabliczkę z napisem „Dyrekcja Hiltona gwarantuje brak BOMB w tym pomieszczeniu”. Jeden z członków amerykańskiej delegacji futurologicznej wyjaśnił mi pobłażliwie, że hotelarstwo naszej doby przedsiębierze nie znane dawniej środki ostrożności. Każdy taki przedmiot, umieszczony w apartamencie, powiększa przeżywalność gości hotelowych."

      Usuń
    3. Nie czytałem, ale chyba nie zrozumiałeś mojej intencji. Wyraziłem zdziwienie, że hotel, który ma zaledwie dwie gwiazdki ma coś czego nie widziałem dotąd w żadnym, a korzystałem już z około stu hoteli z gwiazdkami od 1-5.
      To raczej potwierdzenie faktu, że nie należy się sugerować ilością gwiazdek, bo jak dla mnie to powinno być przyzwoite 4 (tutaj kolejna aluzja do butikowego biura podróży, gdyby to nie było oczywiste) .

      Usuń
    4. Wszystko zależy od wymagań turysty. Ty polcan podkreśliłeś ważność wyboru dobrego jedzenia i działnia TV. Dużo latam po hotelach i dla mnie jedzenie jest bez większego znaczenia, a TV nie włączam nawet jak działa. Będąc w lipcu w Dubaju wybrałem ten sam hotel co 5 lat temu przede wszystkim z uwagi na basen na dachu z widokiem na downtown. Inne lepsze hotele mają basen bez widoku albo na ziemi. Dlatego mojemu hotelowi za jedzenie dałbym 1*, za basen 5*, a ogólną oceną 4,5* właśnie za ten basen. Jeśli z basen nie korzystasz to mojemu hotelowi wystawiłbyś ocenę 1 albo 1,5*.
      Dlatego przy wyborze należy kierować mniej gwiazdkami i opiniami, a więcej własnymi upodobaniami i potrzebami.

      Usuń
  11. Wystarczy jedna transakcja na dowolną kwotę, czy musi być min. 1000zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowolna kwota. 1000 zł to jest premia dla tych co zakładają firmę i korzystają z powyzszej promocji.

      Usuń
  12. Może ktoś będzie mógł mi pomóc w moim dylemacie.
    Otóż poszukuję najkorzystniejszej opcji na wyjazdy do Niemiec i płatności tam. Chodzi zarówno o zakup euro jak i kartę do tych płatności. Patrzyłem na cinkciarza bo jest możliwość zakupu waluty i mają kartę. Karta jest płatna - fizyczna 50 zł a wirtualna 5 zł - ale nie wiem czy to najkorzystniejsze rozwiązanie bo ceny euro mają wyższe niż chyba walutomat. Może jest jakieś inne lepsze rozwiązanie. Kiedyś korzystałem z kantoru Aliora i ich karty ale nie pamiętam jak to wyglądało i nie mam już możliwości sprawdzenia tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy jeszcze jeździłem do krajów w którym jest euro zawsze zabieralem właśnie kartę z kantoru Aliora. Kupujesz walutę euro i możesz płacić karta bez problemu. Karta nie jest płatna.

      Usuń
    2. Ja mam na karcie z Velo również Euro, jak płacę w Euro to po prostu schodzi Euro a nie złotówki z jakimś przewalutowaniem po drodze. A zasilam wymieniwszy wcześniej złotówki przez walutomat właśnie.

      Usuń
    3. @Anonimowy 31 lipca 2024 10:01
      A jak kupujesz i przelewasz z walutomatu, to nie robi Ci przewalutowania.

      W ING Śląskim założyłem konto walutowe i Booking na którym podałem do przelewu numer konta walutowego (Booking a nie jakiś hotel), zrobił mi 2 przelewy w euro ale i tak przyszło to w złotówkach przez co sporo straciłem bo pobrali jakiś haracz. Kiedyś w kantorze Alioru miałem podobną sytuację, gdzie z Niemiec robili przelewy w euro a i tak jakieś podwójne przewalutowanie zrobili, czyli najpierw z euro na złotówki, a potem z złotówek na euro. Finalnie dostałem więc przecież w euro, prawda? 🤣

      Usuń
    4. Revolut pewnie jeszcze działa...

      Usuń
  13. @Anonimowy 31 lipca 2024 11:56
    > A jak kupujesz i przelewasz z walutomatu, to nie robi Ci przewalutowania.

    Nie wiem czy pytasz czy stwierdzasz, ale tak, nie robi mi (może uściślając teraz) złodziejskiego niekorzystnego przewalutowania. Wymieniam po sensownym kursie płacąc im jakąś tam prowizję rzędu 0,2% i tyle, nie wiem czy da się korzystniej gdzieś wymieniać kasę, jak można to chętnie się dowiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...