Jak na razie jedną z najlepszych dotychczasowych okazji roku była oferta Optimy dotycząca założenia lokaty na 4% co premiowane jest dodatkową nagrodą w wysokości 100 zł. Właśnie zaczyna się rozdawanie nagród.
Odbywa się ono w bardzo nietypowy sposób. Do tej pory przywykliśmy, że wszelkie nagrody są przyznawane bezpośrednio na konto, dzięki czemu nie trzeba się niczym martwić. Ot spełniamy wymagane warunki, dostajemy za to premię i wszyscy są zadowoleni.
Tym razem jest inaczej. Nie dostajemy premii na konto. Dostajemy za to informację o nagrodzie na... pocztę. Istnieje zatem niebezpieczeństwo, że albo wyląduje w spam albo sami przez przypadek ją skasujemy!
Nie wiem jak czytelnicy, ale otrzymuję wiele spamu na pocztę. Spam jest celowy, gdyż czasami wykorzystuję go do opisania niektórych ofert na blogu. Są jednak dni kiedy mam już zaplanowane artykuły na kilka dni naprzód, a wówczas zamiast przeglądać pocztę po prostu kasuję masowo nowe maile, które nie pochodzą od osób prywatnych.
Istnieje wówczas niebezpieczeństwo przeoczenia jakiejś ważnej wiadomości takiej jak informacja, którą wczoraj dostałem:
Gratulujemy,
Z przyjemnością informujemy, że spełniłeś/aś wszystkie warunki w promocji "Gwarantowane 100 zł na start" prowadzonej wspólnie przez BGŻOptima i Bankier.pl. Prosimy o podanie danych niezbędnych do wykonania przelewu:
Nagroda już jest |
Niżej mamy link przekierowujący nas na powyższą stronę. I dość dziwną informację:
W przypadku nie udostępnienia nam wymaganych danych w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania niniejszej wiadomości, zgodnie z zapisami regulaminu nagroda gwarantowana pozostanie do dyspozycji Organizatora.
To bardzo ważna informacja. Kto przeoczy ten zapis i odłoży sobie na później przypomnienie bankierstarter o tym że żyjemy, temu nagroda po prostu nie zostanie przyznana! Przyznaję, że z czymś takim spotykam się po raz pierwszy.
Chociaż nie ma gwiazdki przy numeru rachunku Optima to jest to obowiązkowe pole. Co więcej numer rachunku bankowego nie może zawierać spacji. To bardzo upierdliwe wymaganie. Gdy składałem po raz pierwszy wniosek do BIK, po prostu przekopiowałem numer bankowy ze spacjami. Zablokowało to całą procedurę składania wniosku.
Jakiekolwiek maile do biura BIK spotykały się z tym samym odzewem. Jedynym sposobem usunięcia problemu było wykonanie telefonu. Trudno o bardziej bezsensowną czynność niż dzwonienie do banku i wysłuchiwania mantry wszyscy konsultanci są obecnie zajęci prosimy czekać na połączenie. Melodyjka po kilkunastu minutach oczekiwania może przyprawić o mdłości.
Brak weryfikacji tego samego dnia |
Zupełnie nie rozumiem po co takie utrudnienia i zabawy w odszukiwanie maila, który może zaginąć lub utkwić w spam czy dodatkowe zatwierdzanie swoich danych. Kończy go powyższy ekran na którym mamy informację Dyspozycja przelewu zostanie wydana niezwłocznie po ich weryfikacji. I jakoś opieszale to idzie skoro tego samego dnia na konto nie wpłynęła jeszcze żadna premia.
Zapewne podobnie będzie się działo w przypadku trwającej obecnie promocji 80 zł za założenie lokaty bezkarnej. W przypadku skasowania czy zaginięcia można oczywiście pisać reklamacje, kto wie czy jednak nie znajdziemy się akurat w momencie w którym znalazła się czytelniczka, która zostawiła świetną puentę w komentarzu:
Ja złożyłam reklamację dotyczącą wypłaty 200 zł w promocji BZ WBK /powinna być wypłacona do 30.04.2014r./ - reklamacja w trakcie rozpatrywania
Złożyłam reklamację dotyczącą przelania kwoty 200 zł. w Citi Bank - rozpatrzona pozytywnie kwotę przelano
Zablokowano mi 4 dni temu konto ponieważ zrobiłam podejrzanie dużo operacji w krótkim czasie / nie zrobiłam ich - były na 1 zł/ kartę zablokowano , Pani miała ponownie do mnie zadzwonić i na moje polecenie ewentualne kartę odblokować- nie zadzwoniła, Musiałam sama dzwonić i prosić o odblokowanie
millenium wysłałam wniosek o zamknięcie konta - naliczono mi 7 zł opłaty za prowadzenie rachunku, który powinien być zamknięty - no i reklamacja, nr przesyłki , parę telefonów i ponoć załatwione / nie wiem bo zapomniałam wejść na konto/
Plus - zgłoszone wyłączenie internetu / mój telefon nie ma tej funkcji/ + ustanowienie swojaka - reklamacja /koleżanka również-jej uznano bo miała papierowy dowód/ ,mi uznano częściowo / brak papieru/ gdyż udowodniłam,że jedną fakturę przysłano mi bez naliczenia internetu.
Raiffaisen bank naliczył mi opłatę za prowadzenie konta 4 zł. chociaż spełniłam warunki zwalniające mnie z opłaty - nie wiem czy złożę reklamację /już mi obrzydła walka z bankami/
Ja od bankiera dostałem nawet dwa maile w każdym były inne hasła do logowania i tylko jeden poprawny. oprócz danych musiałem podać nr tel bo też podobno obowiązkowy (ale bez gwiazdki przy polu) ile się człowiek musi nakombinować za ta stówkę a "oni" kombinują jak koń pod górkę i może ktoś nie spełni warunków....
OdpowiedzUsuńHej Polcan. "I jakoś opieszale to idzie skoro tego samego dnia na konto nie wpłynęła jeszcze żadna premia" - chyba nie liczyłeś, że dostaniesz stówkę tego samego dnia po wypełnieniu dodatkowego wniosku :) Bank ma na to 14 dni jak sam pisze i chyba szybciej nie ma co oczekiwać 100 zł.
OdpowiedzUsuńJakoś się pewnie muszą rozliczyć między sobą optima z bankierem. A kasa jak wiadomo każdego dnia przynosi dodatkowy dochód, więc akurat to mnie nie dziwi...
UsuńWitam. Potwiedzam otrzymanie maila od bankierstartera a nawet dwóch wiadomosci tak jak kolega wyżej. Aby nie bylo żadnych niedomówień wypełniłem wszystkie pola.
OdpowiedzUsuńPolcan, napisałeś: "Zupełnie nie rozumiem po co takie utrudnienia i zabawy w odszukiwanie maila, który może zaginąć lub utkwić w spam czy dodatkowe zatwierdzanie swoich danych." Przecież to oczywiste: utrudnienia są po to ,żeby jak najmniej osób dostało swoją stówkę. Nałapali łasych na tanią kasę, ale wydaje im się, że może ktoś przeoczy albo wyrzuci maila, a oni będą kryci ;) pozdrawiam
OdpowiedzUsuńZałożyłem lokatę na www.lokatazpremia.gazeta.pl premia w kwocie 80zł ma być wpłacona na konto. Pierwszy raz korzystam z takiej promocji, bo wydaje mi się że innego sposobu na oszczędzanie chyba nie ma. Oprocentowanie lokat jest tak marne, że szkoda gadąć
OdpowiedzUsuńWitam.W kwietniu założyłem jednego dnia 2 lokaty przez BankierStarter. Wczoraj na maila żony otrzymałem potwierdzenie premii, na mojej skrzynce pusto . Nie wiem czy poczekać kilka dni czy od razu reklamować.
OdpowiedzUsuńJa założyłem 4 takie lokaty. 3 potwierdzenia już są, jednej jeszcze nie, więc czekam.
UsuńA kiedy dokładnie zakładaliście te lokaty? Ja założyłem 4 lokaty 9 kwietnia i ani maili, ani powiadomień o premiach - cisza. Reklamować czy jeszcze czekać??
UsuńJa zakładałam 14.04, też jeszcze nic nie otrzymałam... Ktoś wie, do kiedy mają ów maile przychodzić?
UsuńDo osób, które otrzymały:
Od kogo wyświetlała się wiadomość oraz jak była zatytułowana?
Osoba która zakładała 8 kwietnia, też nie dostała nic. Wiadomość jest od BankierStarter i jest zatytułowana:
UsuńBankierStarter: Dostajesz gwarantowane 100 zł
i przychodzi w dwóch mailach, oba z różnymi hasłami
Dziękuję - wciąż podtrzymuję nadzieję, że do tej pory nie usunęłam maila :)
UsuńCo jeszcze można zrobić żeby nie wypłacić premii? Wczoraj dostałem zasłużone 200zł z BZWBK. Ale kilka dni wcześniej zadzwoniła do mnie konsultantka z banku z propozycją: "...ponieważ promocja juz się skończyła, proponuję panu zmianę konta na 123, dzięki czemu będzie pan otrzymywał zwrot 1%, 2%, 3% (...) wystarczy, że teraz wyrazi pan zgodę, a ja mogę od razu konto zmienić (...)". I pewnie niektórzy się zgodzili łasząc się na nowe cashbacki, a zapominając, że warunkiem wypłaty 200 zł było też utrzymanie konta GP. I reklamacje nic by tu nie pomogły.
OdpowiedzUsuńZdaje mi się, że skopiowałem numer konta wraz ze spacjami i dyspozycja przelewu została zaakceptowana również.
OdpowiedzUsuńPrzy kopiowaniu numeru konta ze spacjami nie mieszczą się wszystkie cyfry z nr. konta. Mnie przy takim kopiowaniu weszło 21 cyfr, a dla przypomnienia: powinno być 26 cyfr. Lepiej sprawdzić bo w rubryce jest tylko 26 wolnych miejsc. Dlatego wydaje mi się napisali że ma być bez spacji.
UsuńTeraz juz nie da się sprawdzić.
Usuń"Przyjeliśmy już Twoje zgłoszenie o przelew. Dziękujemy."
I ja dostałam maila od Bankiera, na szczęscie wyłowiłam go sposród spamu, ale już zalogowac sie w celu podania danych do przelewu nie mogłam... Ani kopiowanie hasła, ani wpisywanie klawiszami nie działało, "błędny mail lub hasło"... Napisałam o tym do Bankiera i w niedługim czasie dostałam maila ze zresetowanym hasłem. Poszło juz jak po maśle :) Aha, mamy tylko 5 dni na podanie danych, potem nagroda zostaje do dyspozycji organizatora... Jeśli ktoś wyjedzie/nie ma dostępu do poczty, z kasy nici... Przykre to, niby warunki spełnione, a tu jeszcze dodatkowe utrudnienia, wiadomo, co któryś obywatel przegapi sprawę...
OdpowiedzUsuńPierwszy raz z czymś takim spotykam. Również dostałem aż dwa meile. Bank ewidentnie wysyła meile, nie podpisując się wyraźnie BGŻOptima, by jak najmniej osób wogóle go odczytało. Co to za praktyki wogóle.
OdpowiedzUsuńCzy osoby, które rejestrowały się na Bankierstarter i nie korzystały z gruponu dostały już link aktywacyjny?
OdpowiedzUsuńA ja jeszcze nie dostalem emaila.
OdpowiedzUsuńPozatym chce sprawdzic czy informacja jaka uzyskalem z bgzoptima i bankier.pl sprawdzi sie. Otoz w regulaminie tej promocji nie bylo ani slowa o utrzymaniu lokaty i salda na rachunku. Wiec tylko aktywowalem konto, zalozylem lokate i na drugi dzien ja zerwalem w mysl jej nazwy i zasad "bezkarna".
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pozdrawiam
TC
Niby dają nagrody, ale kto nie czyta regulaminów jest skazany na porażkę. Niestety, nikt nic za darmo nam nie da. Biznes musi się zwrócić.
OdpowiedzUsuńCzy ktoś już dostał te 100 PLN? Wysłałem nr konta itd na formularzu już jakiś czas temu a na koncie tej stówy nadal brak.
OdpowiedzUsuńSprawdziłem przed chwilą. U mnie stówy brak.
UsuńPotwierdzam, stówy ciągle brak.
UsuńU mnie również stówy brak.
OdpowiedzUsuńChyba juz wszyscy maja.
OdpowiedzUsuńNie posiadam jeszcze..
Usuń@OB. Dziekuje za informacje. Jak dostane to poinformuje.
OdpowiedzUsuńHmm, ja jeszcze nie otrzymałam maila - ale zakładałam lokatę w przeddzień zakończenia promocji....
OdpowiedzUsuńKtoś w ogóle dostał te 100zł?
OdpowiedzUsuńU mnie brak.
OdpowiedzUsuńMam pytanie dotyczące formularza ze sławetnego maila - który numer rachunku trzeba podać? Ten od lokaty, czy "zwykły" rachunek BGŻ?
OdpowiedzUsuńZ regulaminu wynika że "zwykły" rachunek. Jest też napisane, że termin przekazania środków to 14 dni roboczych, więc dla niektórych jeszcze nie minął.
OdpowiedzUsuńMelduję, że 100zł wpadło dziś.
OdpowiedzUsuńZgadza się dziś przyszły trzy przelewy na 100 zł.
UsuńNiestety wciąż brakuje maila z czwartego z bankierstarter
Również potwierdzam:-)
Usuńwitaj Polcan... mam podobną sytuację - na jednym koncie 100 przyszła... natomiast na na drugie nie - mejla również brak. Wygrzebałem mejla którego otrzymałem przy rejestracji - zalogowałem się na konto i widzę: "NIE SPEŁNIŁEŚ WARUNKÓW PROMOCJI"!!!!!!!! o co chodzi? przyglądam się dalej - i widzę, że z loginu do Bankierstarter (czyli adresu mejlowego imię.nazwisko@gmail.com) wyrzuciło kropkę... nadmienię, że mejle przy rejestracji przychodziły na właściwy adres (z kropką). zobacz, czy masz taką samą sytuację. jeśli tak - to może być jakiś błąd ich systemu - a więc reklamacje się szykują...
Usuńmimo braku kropki w loginie - dzisiaj przyszedł mejl :) uff...
UsuńU mnie też:)
UsuńDziękuję! Nareszcie wartościowy blog!
OdpowiedzUsuńWitam, chodzi o promocję 100 zł za założenie lokaty w Optimie. Stówy nie ma, a do dzisiaj powinna być przelana (mail z bankiera przyszedł 10.06, dane zostały odesłane 13.06, i dzisiaj minęło 14 dni roboczych od tego dnia, a kasy brak). Czy ktoś już może miał taką sytuację?
OdpowiedzUsuńja też nie dostałem żadnych środków póki co 3 x 100zł (3 osoby), ktoś jeszcze?
OdpowiedzUsuń