poniedziałek, 10 października 2016

Millennium podtrzymuje dobrą stawkę 2,70%


W weekend czekaliśmy na ważną informację ze strony Millennium. Ostatnie ruchy innych banków sugerowały, że atrakcyjne oprocentowanie konta ulegnie tutaj zmianie. Tendencja spadkowa panuje bowiem nadal, mimo iż stopy stoją od 1,5 roku w miejscu.

Optima zresztą od dość dawna ma 2,50% i wielu sugeruje, że będzie to górna granica możliwości ofertowej dla zwolenników bezpiecznego oszczędzania. Na szczęście Millennium nie wkomponowuje się w tendencję spadkową.

Od wczoraj uaktualniono stawkę konta i w dalszym ciągu wynosi ona 2,70%:) Oprocentowanie będzie w ofercie do nowego roku, a ściślej do 7 stycznia 2017, czyli w praktyce potrwa nawet do kwietnia 2017 nie jest więc źle.

Nowa jesienna oferta od wczoraj - na szczęście wciąż bez zmian:)
Każdy z nas miał w ubiegłym tygodniu duży dylemat. Dni Zośki Pro są już policzone, na początku listopada definitywnie kończy się tutaj nieco ponad 2,70% i nowa stawka prawdopodobnie będzie wynosić już tylko wspomniane wyżej 2,50% - realnie to... mniej niż 2,30%:(

>>Tutaj założysz konto 360 stopni z bonusem 360 zł wymagane do KO z 2,70%

Mieliśmy zatem dwie opcje: albo ewakuować środki na ostatni moment czyli w piątek do Millennium, by załapać się na 2,70%, albo przeczekać do końca na Zośce Pro i godzić się z taką stawką jaką zaproponują Portugalczycy na ostatni kwartał tego roku.

Nowi poza 2,70% mogą zgarnąć 360 zł na wejściu

Byłem już zalogowany do Clouda by zrobić przelew. Powstrzymała mnie jednak możliwość nowej inwestycji jaka będzie pod koniec października. Idea sama sobie strzeliła w stopę, bo dała tylko jeden darmowy przelew, a tego zachowałem sobie na trzecią dekadę obecnego miesiąca.

Tymczasem nieoczekiwanie Millennium zachował 2,70% i w tym roku ta stawka się już nie zmieni:) A więc przez cały marny 2016 rok Portugalczycy obniżyli stawkę konta tylko raz, wiosną tego roku.

Mamy zatem bardzo wygodną alternatywę do zapadających lokat w Idea bank. Warto będzie wrócić z kwotą do stu tysięcy zł. A nawet więcej, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że lokata mobilna pozwala na odnawialność a oferuje więcej bo 3,25%.

Bardzo fajny dodatek w Millenet

Na marginesie fajna jest przypominajka w Millennium o nazwie Planer, której do tej pory nie przedstawiałem. Bank pokazuje w bankowości wewnętrznej datę zapadalności lokaty wraz z nazwą dnia, na wypadek, gdyby ktoś je pomylił, a to się zdarza nam dość często. Podaje też zysk jaki nas czeka w konkretnym dniu:)  

Od wielu lat Millennium jest w pierwszej trójce najlepszych banków, a konto oszczędnościowe i lokata mobilne to nie jedyne zalety. W ostatnim czasie nastąpiła tutaj wręcz kumulacja promocji, które zebrałem w artykule na PP3. Niżej krótkie przypomnienie:
  • konto na 2,70% oferta ważna do 9 stycznia 2017
  • lokata mobilna RR 3M na 3,25% odnawialna
  • 158 zł za legitymację ISIC dla młodych 
  • 200 zł do empik.com + 5% cashback na karcie kredytowej impresja (oferta nie dla wszystkich)
  • 360 zł na start dla nowych klientów 
  • 60 zł dodatkowo dla nowych klientów za skorzystanie z polecenia  
Dostępne są dwie drogi na założenie konta - druga daje więcej

Nowi klienci, czyli tacy co nie mieli tutaj konta od 1 kwietnia 2015, mogą w zasadzie skorzystać z dwóch linków do założenia konta. Standardowy link dający 360 zł zamieściłem powyżej. Można jednak zysk podkręcić jeszcze bardziej i skorzystać z linku polecającego by zgarnąć dodatkowe 60 zł.

>>Link polecający konto 360 stopni z bonusem 60 zł + 360 zł oraz KO z 2,70% 

Nagromadzenie wielu promocji jednocześnie oraz przedłużenie stawki 2,70% nawet do kwietnia 2017 powoduje, że w rankingu promocji Millennium zajmuje odtąd pierwsze miejsce. Ciekaw jestem czy Idea bank zareaguje odpowiednio za miesiąc, gdy przyjdzie nam ewakuować się z Zośki.

Regulamin promocji konta oszczędnościowego 2,70% nr 32 w Millennium

23 komentarze:

  1. Też to zauważyłem - przyda się, szkoda że na YB nie podniesie się stawki, bo to jest KO.
    Do tego dochodzi w prezencie od Millenium lokata mobilna z RR na 3,25%.

    OdpowiedzUsuń
  2. To już pewne 01.11.2016r. środki z Zośki i Zośki PRO wraz z odsetkami, przenoszę do Millenium. Nie będę trzymał tych kilku dni w listopadzie na wyższym procencie. Konto Zośka PRO z realnym 2,27%, to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Polacan - mam pytanko.. skonczylo mi sie KO w mille i 4 & 5 10 2016 przelalem do zony, rozumiem ze ona zalapala sie jeszcze na 'stara' promocje ktora byla chyba do 08-10-2016?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy. W Millennium należy pamiętać o numerach promocji, bowiem na KO obowiązuje oprocentowanie promocyjne pod warunkiem, że nie wykorzystujesz tricku w wycofaniem środków i powrotem. Innymi słowy nie wolno używać promocji o kolejnych numerach. Opisałem to w osobnym artykule:
      http://moneyafterhours.blogspot.com/2016/02/tego-bank-nie-mowi-wprost-czyli-zota.html

      Innymi słowy, jeśli żona nie brała udziału w poprzedniej edycji KO, to tak załapała się.

      Usuń
    2. Ostatnio srodki byly u mnie przez 92 dni (od 04-07-2016), od zony 'wyszly 04-07-2016
      tak wiec mam nadzieje ze sie udalo.
      pewnie najlepiej bedzie sprawdzic na infolinii jakie jest obecnie oprocentowanie

      Usuń
    3. Przecież ta zasada już nie obowiazuje. Tak wynika z nowego regulaminu.
      Korzystałem z dwóch poprzednich promocji, i z tej też skorzystam.
      Zawsze piszę maila z bankowości i dostaję info że mam 2,7%

      Usuń
    4. Od chyba dwóch okresów dodali podpunkt
      5. W przypadku niezachowania ust. 4 i wpłaty Nowych
      środków na Konto Oszczędnościowe w okresie
      uczestnictwa w innej promocji, okres
      obowiązywania Oprocentowania promocyjnego w
      ramach Promocji obowiązuje od dnia
      następującego po zakończeniu okresu
      obowiązywania oprocentowania promocyjnego w
      ramach innej promocji, pod warunkiem, że okres
      obowiązywania oprocentowania promocyjnego w
      ramach innej promocji zakończy się najpóźniej 6
      stycznia 2017r. r. włącznie.

      Usuń
    5. Dołączyłem regulamin do artykułu dla pewności:)

      Usuń
    6. Nie do końca jest tak, że nie można korzystać z kolejnych promocji bo ja właściwie cały czas jestem w promocji, podobnie jak Anonimowy z 10 października 10:44. Chodzi o to, że nie można wziąć udziału w nowej promocji podczas gdy stara jeszcze się nie skończyła. Moja poprzednia promocja skończy się 10 listopada i nawet jak teraz przeleję środki to nie będą one traktowane jako nowe, i nie wezmą udziału w tej obecnej promocji. Dla mnie nowa promocja zacznie się od 11 listopada. Oczywiście wyzerowałam KO na 8 października aby mieć dobry stan konta na dzień badania środków.

      Usuń
    7. Co ty piszesz 10 listopada w tym roku, jeszcze jeszcze nie było.

      Usuń
    8. Wiem co piszę. 11 sierpnia przystąpiłam do ówczesnej promocji wpłacając nowe środki i przez 92 dni tj do 10 listopada jestem w tej promocji. Zatem od 11 listopada mogę przystąpić do obecnej promocji. Jeśli 11 listopada na koncie będą środki to automatycznie wezmę udział w obecnej promocji, jeśli na koncie nic nie będzie to zacznę promocję od dnia wpływu nowych środków. Mam czas do 7 stycznia 2017 r.

      Usuń
    9. Jeśli na 8 października były na KO środki, to od 11 listopada nie będą to nowe środki.

      Usuń
  4. Chciałem skorzystać z linku polecajacego ale wyskakuje błąd. Chetnie bym skorzystał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz info Błąd Techniczny?
      Zgłaszałem ten problem i bank go rozwiązał, od kilku dni działa mi to poprawnie. Są dwie opcje: albo używasz innej przeglądarki, bo to podobno problem z przeglądarką, albo możesz wykorzystać link na blogu Promocje FpG. Tam jest inny link polecający, który działa cały czas.
      http://promocjefpg.blogspot.com/2016/09/konta-osobiste.html

      Usuń
    2. Dziękuję. Wysłałem wniosek z Twojego linku. Rzeczywiście użyłem innej przeglądarki.

      Usuń
    3. Dzięki, jeszcze nie mam potwierdzenia smsem, ale pewnie dziś przyjdzie.

      Usuń
  5. potwierdzam info anonimowego z 10:39 - napisac maila z bankowości i dostaję info
    sprawdzilem - wszystko ladnie na pismie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie - jeżeli miałem 10k na lokacie mobilnej, reszta kont 0, to czy na KO w promocji mam 90 czy 100k ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arek, przecież tę mobilną masz non-stop, więc problem jest z głowy. Jak się kończy to zakładasz od razu następną, więc z punktu widzenia KO jest to nieistotne.
      Jeśli wycofasz środki z mobilnej, to będzie to 90k.

      Usuń
    2. No racja - a mobilną przedłużam w tym tygodniu ! Dzięki Marcinie.

      Usuń
    3. To tak jak ja. Jak widać na screenie to już pojutrze:)

      Usuń
    4. Tylko tym razem nie pomyl się i otwórz lokatę przez RR :)

      Usuń
    5. Pomyliłem się tylko raz w kwietniu, w lipcu już pamiętałem i założyłem znów RR:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...