piątek, 7 października 2016

Pięć stów piechotą nie chodzi czyli jak zarobić inaczej


Dawno nie zaglądaliśmy na oferty operatorów komórkowych, a ten temat też wzbudza dużo emocji oraz obfituje zwykle w liczne porady czytelników. Na Waszą prośbę powracamy do tego tematu.

Jeden z czytelników Zbyszek, znany z komentarzy jako CocoLino, sam napisał artykuł o tym jak sobie radzi z operatorami i w jaki sposób można na nich zarobić

Jedna z wielu ciekawych ofert Virgin


Celem tego artykułu jest podzielenie się jak można zarobić poprzez rejestrację karty SIM jak tez prośba aby w komentarzach opisać jak wygląda to w innych sieciach w sytuacji, gdy ktoś już przeszedł tą drogę. Ja ograniczę się do dwóch sieci- Virgin i Play. 

W Virgin (w określonych taryfach) z rejestrację dają 50% zniżki przez 2 miesiące. Zawsze to coś choć ja się nie załapałam, bo korzystam z taryfy freemium. 

>>Tutaj znajdziesz ofertę Virgin bez limitu z darmowym kodem na 3GB

Skorzystałem natomiast i to sporo w Play bo ostały mi się simy które właściwie lada dzień miałem wyrzucić. Najpierw służyły TYLKO do bankowych haseł sms, gdyż były ważne przez rok a kosztowało to aż 5 zł/na rok, a właściwie 0 zł bo owe 5 zł i tak można było wygadać. Trzymałem na wypadek wyjazdu córki do sanatorium gdyż za jedyne 10 zł miała darmowe rozmowy z nami przez miesiąc gdyż Play i Virgin (gdzie obecnie jestem) to jedna rodzina

Zarejestrowałem 2 karty jedna moja jedna mojej mamy. Ja dostałem 400 zł bonusu mama 500 zł, gdyż miała sima nieco dłużej (Play ma zasadę 1 rok to 100 zł) Sama rejestracja jest banalnie prosta, jedyna uciążliwość to fizycznie trzeba iść do siedziby Playa. Ale co w Play jest najfajniejsze i odróżnia go od innych operatorów to fakt, że owy bonus daje się przedłużyć na kolejny, i kolejny, i kolejny miesiąc.  Inni operatorzy dają jedynie na miesiąc. Jedna z metod to zakrętki, ale tu nie znam tematu więc nawet nie podejmuję się opisać co i jak. Dla mnie prostszym rozwiązaniem jest doładowanie poprzez „Fejsa”.

Mam tam konto typu „Tutek Srutek” Dzień przed końcem ważności bonusu doładowuję 5 zł  i stan konta zwiększa się o te 5 zł, natomiast pozostały (nie wykorzystany) stan bonusu przedłuża się o kolejny miesiąc + 15% czyli jeszcze do tej sumy wpada 75 gr. Uwaga! Informacja o tym pokazuje się po pewnym czasie, nie od razu. 

>>Tutaj obejrzysz aktualną ofertę Play

Dla tych co chcieliby coś ugrać u playa pozostaje zakup sima np. na Allegro i zadowolić się stówką ale pod innym numerem. Niestety coś za coś….

Telefon znany z oferty karty kredytowej Citi w ofercie Play
Z tego co mi wiadomo można też zdobyć gb, ale nie znam tematu. Jak ktoś wie co i jak  to proszę o wypowiedź w komentarzach. Moja taryfa w Play to Play fresch. 

Wspomniana w tekście Zbyszka metoda zakrętkowa to nic innego jak często spotykane kody, które można znaleźć na zakrętkach plastikowych butelek. Spotkałem się z nimi przy okazji napojów typu Coca Cola i aby zrealizować kod trzeba się było zalogować.

12 komentarzy:

  1. Trochę to bez sensu..nie wiem na czym polega zarobek?? Że można wygadać na warunkach oferty operatora podarowane 500 pln czy 400 pln i to pewnie w określonym czasie bo inaczej przepada. A operator z dość problematycznym zasięgiem (rozmowy w kraju były tam roamingiem jak nie były w zasięgu nadajników P4). Pieniądze są wirtualne i realnie nie do zdobycia przecież. No chyba , że ktoś aż tak dużo rozmawia , że potrzeba mu kilku kart sim. tylko po co jak są dostępne oferty na rynku, w których za 19 pln na miesiąc są i rozmowy i smsy bez limitu i internet. Artykuł chyba po to by umieścić linki referencyjne.. Blog chyba schodzi na psy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie używam abonamentu, ale kiedyś też bawiłem się w takie sprytne kumulowanie kasy na koncie, które w pewnym momencie i tak wykorzystałem, gdy zacząłem więcej korzystać z rozmów czy internetu, więc rozumowanie Zbyszka wcale nie jest takie bez sensu.
      Linki zaś są dla tych, którzy zaciekawią się tematem i chcieliby pooglądać sobie ofertę wspomnianych operatorów.

      Usuń
  2. Mysle że Orange jest ciekawym przykładem. Za przeniesienie numeru (właśnie jestem w trakcie) oferują 15 tys punktów Payback = ekwiwalent 150 zł, które mogę wydać na paliwo w BP. Po przeniesieniu konta należy zalozyc konto na Orange finanse (5 zł zniżki na fakturze co miesiec co przy 24m-ach daje 120 zł) do ROR-u zakładamy konto szczednosciowe i cieszymy się 3,5% przez 6 m-cy do kwoty 10tys.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tu jest bez sensu? Miałem simy których już prawie nie używałem. Zatem mogłem je wyrzucić albo pójść zarejestrować dostając bonus. Zatem sensowniej byłoby wyrzucić simy? Owszem, uciążliwość polega na dzwonieniu spod innego numeru, no ale coś za coś. Chyba nie do końca przeczytałeś co napisałem. Wyraźnie pokazuję co można zrobić aby WYDŁUŻYĆ czas trwania bonusu. Ale aby zdobyć tą wiedzę musiałem przekopać neta. Dlatego cel tego artykułu to podzielenie się informacjami gdzie jeszcze (inni operatorzy)można skorzystać rejestrując numer. Być może kogoś to zainteresuje, być może ktoś dowie się ze u jakiegoś operatora można to czy tamto. To żadna nowina że za 19 zł można mieć za free jakbyś był sprytny to byś wiedział że można za 17,10. Ale cóż, nie pierwszy raz pojawia się wpis w którym słychać tylko narzekanie. Znam wiele osób którzy nawet nie ruszą palcem gdy można zdobyć stówkę w banku bo.... Z takim podejściem nie ma co wchodzić na takie fora czy blogi bo to faktycznie nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nakrętkami w Playu sprawa jest prosta. Na stronie https://kodorzezwienia.pl/ trzeba się zarejestrować i z napojów Sprite i Fanta które biorą udział w promocji (info na zakrętce) można doładować konto kwotą 2zł bądź 1gb poprzez wpisanie kodu z nakrętki. Tym samym przedłużamy ważność bonusu za rejestrację karty o 1 m-c. Niestety nie działa to w każdym planie taryfowym co można przeczytać w regulaminie. W poprzedniej akcji z nakrętkami działało z taryfą gdzie można zbierać minuty przychodzące a teraz już niestety ograniczyli się do nowszych planów. Przedłużać można z tego co pamiętam chyba do końca roku. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem na krótko numer w play, a nakrętki też często zostawały po napojach. Jednak sam proces rejestracji zniechęcił mnie do ich używania i rozdawałem je dla tych, co maja numer w play.

      Usuń
  5. Obecnie w Play dają 100zł i 10 GB netu i to tylko przez miesiąc. Nie da rady nic przedłużyć czy wykombinować. Pierwszą kartę trzeba zarejestrować w salonie,natomiast każdy następny nr można dodać do swojego konta po zalogowaniu się do PLAY 24. Za każdy zarejestrowany nr na dany nr telefonu wpada 100zł i 10 GB netu na 30 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat właśnie da się przedłużyć i kasę i MB
      I to bardzo prosto.
      W przeciwieństwie do Orżnąć, minusa i niemców.

      Usuń
    2. Promocyjne gigabajty przedłuża jakikolwiek pakiet internetu. Ewentualnie można przedłużyć korzystając z promocji kodorzezwienia.pl dla fanta/sprite lub gigakody.coke.pl dla coca-coli.
      Miesięcznie można wpisać 8 kodów, czyli razem 16. 1 kod to 1 GB.
      NIE DZIAŁA w Play fresh.

      Z kasą 100-500zł jest więcej sposobów. Niestety ta kwota idzie na konto promocyjne (ważne 30 dni) więc tradycyjne doładowanie nic nie da, ale można:
      1. w niektórych taryfach działa kod 10zł za 5zł. Przykładowy link https://www.play.pl/resources/pdf/2014/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Pakiet-10zl-za-5zl-dla-Oferty-Formula-Play-na-Karte_18022014.pdf
      Działa też w play fresh
      2. doładowanie konta z facebooka lub doładowania.play.pl - dostajemy promocyjne zł które lądują na koncie promocyjnym i automatycznie przedłużają bonus za rejestrację
      3. do końca roku trwają dwie niezależne promocje fanta/sprite i coca-cola. Na dwóch osobnych stronach można zyskać 2zł przedłużające bonusowe złotówki. Miesięcznie można wpisać 8 kodów, czyli razem 16.
      4. nowa edycja promocji każda paka tictaca daje piątaka - można zyskać 5 zł

      Usuń
    3. Nie da rady nic przedłużyć? Jesteś w błędzie.
      Mam telefon w Play, zarejestrowałem go 1 sierpnia, dostałem na 30 dni 100 zł + dodatkowy bonus 400 zł za posiadanie play na kartę przez 4 lata. Czyli razem 500 zł do 31 sierpnia. Przez miesiąc zużyłem z tego tylko 120 zł więc ostatniego dnia ważności doładowałem 5 zł i wysłałem kod zamieniający owe 5 zł z podstawowego konta na 10 zł na koncie promocyjnym (Play oferował taką promocję). Dzięki temu czas ważności konta promocyjnego wydłużył się o kolejne 30 dni dla całej kwoty 390 zł. Ostatniego dnia znów zamieniłem podstawowe 5 zł na promocyjne 10 zł, a czas ważności konta promocyjnego przedłużył mi teraz się do 30 października.
      Mam nadzieję, że do lutego dam radę wykorzystać całe 500 zł.

      Usuń
  6. Dla zainteresowanych tutaj https://komorkomat.pl/rejestracja-numeru-telefonu/ wiele o rejestracji i bonusach

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto jeszcze dodać, że oprócz kasy na dodatkowym koncie i 10 MB danych, Play daje za rejestrację numeru rok ważności konta, co jest istotne, bo w ciekawych playowych taryfach nie ma RWK.

    Przed uruchomieniem bonusa za rejestrację, zmieniłem taryfę na Mini Max. Dzięki temu za rozmowy zapłacę miesięcznie nie więcej niż 29 zł i nie więcej niż 9 zł za sms/mms. Doładowanie przez FB za 5 zł pójdzie na przedłużenie niewykorzystanych środków z 10 GB dzięki zakupowi pakietu 600 MB.

    Jeszcze jedna sprawa - za przeniesienie numeru, Play daje teraz 200 zł i 20 GB danych ważne 60 dni.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...