wtorek, 4 lipca 2017

Obniżka oprocentowania lokaty w Toyota bank nie dotyczy akcji specjalnej z bonusem 100/50 zl



Polcan potrzebuję pomocy, dzisiaj jako "stary" klient założyłem lokatę w promocji "Lokata 160 dni z premią" w TB. Lokatę na 5000 k założyłem przez panel promocyjny, wypełniając wszelkie dane, a następnie po przekierowaniu na stronę banku. Niestety lokata została założona na 2% mimo, że wczoraj w wiadomości SMS z banku dostałem informację, że obniżenie oprocentowania nie będzie dotyczyć uczestników tej promocji.  
 
Toyota niestety zmniejsza od dziś oprocentowanie lokaty na 160 dni na o wiele mniej atrakcyjne 2%. Na szczęście nie dotyczy to uczestników omawianej niedawno akcji specjalnej, gdzie dalej obowiązuje 2,25% oraz premia 100 lub 50 zł.

Od dziś stawka jest niższa, ale nie dla nas:)

Z tego powodu po założeniu lokat pojawia się nam 2%, jednak kto bierze udział w akcji specjalnej Toyoty, temu bank podniesie stawkę do 2,25% oraz przyzna premię 50 zł lub 100 zł. O tym też w komentarzach oficjalnie informuje organizator tej promocji.

Pod tym linkiem obowiązuje wyższa stawka lokaty wraz z premią 100/50 zł

Szczegóły oferty omówiłem tutaj. Dla przypomnienia akcja Toyoty potrwa do 10 lipca 2017, chyba że dostępna pula zakończy się szybciej jak to ma miejsce w Nest bank, który dziś ogłosił koniec akcji mającej się zakończyć 9 lipca.

Do 10 lipca gwarantowana jest stawka 2,25% + 100 zł

Pierwszy raz zdarza się, żeby bank zmienił stawkę lokaty w trakcie trwania akcji specjalnej z bonusem. Piszecie zresztą w komentarzach, że po założeniu lokaty pokazuje się wam 2%. Toyota bank rozsyła jednak smsy treści:

UWAGA! Zmiana oprocentowania Lokaty na 160 dni nie obejmuje Uczestników Promocji Agora i Toyota Bank, Sprawdź wiadomość w skrzynce email

Jak się okazuje nie trzeba nawet sprawdzać skrzynki. Po zalogowaniu się wita nas takie info:

Po zalogowaniu mamy info i podtrzymaniu stawki za lokatę z akcji specjalnej

Tak się składa, że w przed momentem zakładałem lokatę na 5k w Toyota i bank i faktycznie bank na start daje 2% co widzimy niżej. Jutro sprawdzę, czy będzie zmiana na 2,25%


Na start mamy tylko 2%... :(
Przypominam dla posiadaczy kont, że trzeba zwiększone saldo przetrzymać przez 30 dni. U mnie w międzyczasie kończy się lokata 26 lipca, więc przez tydzień trzeba będzie znów odnawiać lokatę a nie przelewać środki na zewnątrz, by zgarnąć premię.

13 komentarzy:

  1. Przypomni ktoś po ilu dniach (czyli w jakich okolicach) Toyota powinna wypłacić premie za poprzednią akcję zakładania Planu Depozytowego (2,5% -160 dni) i Depozyt Plus (2,3% na rok).

    Pozdrawiam
    TomL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz link do opisanej promocji o którą pytasz:
      http://moneyafterhours.blogspot.com/2017/02/140-z-za-udzia-w-promocji-duet-lokat-do.html

      Masz tam fajny harmonogram na obrazku wraz z datą: 25.08.2017 :)

      Usuń
    2. Dzięki Polcan!

      TomL

      Usuń
    3. Dopowiem jeszcze, że Agora będzie rozsyłać info o premii 20 lipca.

      Usuń
  2. Ale nie ma na tym obrazku dla obecnych klientów Toyoty ,jak również jak wchodzi się na link także obecni klienci nie mogą otworzyć lokaty

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na nowej lokacie (też wczoraj zakładałem) dziś na razie ciągle 2%.
    A jak u Was?

    Pozdrawiam
    TomL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłem przed momentem. Mam już 2,25%

      Usuń
    2. U mnie również podniesiono oprocentowanie do 2,25%, więc genralnie wszystko ok.

      Usuń
    3. Dzięki, teraz u mnie też OK.
      Widocznie zbyt wcześnie rano sprawdziłem.

      Pozdrawiam
      TomL

      Usuń
  4. Ze względu na wcześniej założone lokaty zwolniony jestem z opłaty 2,49 za konto. Jednak Toyota pobiera ją na początku miesiąca, żeby zwrócić ją dopiero po kilkunastu dniach.
    Jak ten ruch na rachunku interpretowany będzie w świetle zapisu w Regulaminie obecnej promocji:
    "do dnia 3.08.2017 roku zwiększyć Saldo depozytów posiadanych w Banku na dzień 25.06.2017 roku (tj. kwoty środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich kontach i wszystkich lokatach w Banku we wskazanym dniu) poprzez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 160 dni na kwotę minimum 5000 zł"
    Dokładniej chodzi mi o to, że w dniu badania konta (25.06.2017) na moim rachunku było 2,49. Jednak dzisiaj, gdy zakładam wymaganą lokatę, saldo rachunku jest niższe = 0, ponieważ 1-go lipca Toyota pobrała opłatę, którą zwróci dopiero około 21.07.2017
    Powinienem przed założeniem lokaty dopłacić te 2,49 którym żongluje Toyota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź z Toyoty:
      "Oplaty za prowadzenie konta nie wpłyną na spełnienie lub niespełnienie warunków utrzymania salda."

      Ja zwykle mam na koncie drobną kasę na takie ewentualności. Nigdy nie wiadomo jak bank zinterpretuje pewne zapisy, a np. w Eurobanku zawsze bank pobiera na koniec opłatę za limit w koncie, która następnego dnia zwraca.
      Gdybym nie miał środków na koncie, wtedy czerwoni mieliby prawo twierdzić, że przez 11 dni wykorzystałem limit zamiast możliwych 10, więc zwrot nie przysługuje.
      To są groszowe sprawy i warto nie zaprzątać sobie głowy takimi problemami, jeśli wiadomo z góry że bank i tak odda niebawem kasę.

      Usuń
    2. Ja też miałem takowe "drobne" w wysokości 2,49 ;)
      Rzecz dotyczyła jednak czego innego: niezależnie od tego ile drobnych miałbym w Toyocie, to bank pobierając automatyczną opłatę za prowadzenie rachunku obniżył mi saldo z dnia badania konta.
      Dopłacenie tych 2,49 również nie stanowi dla mnie problemu, jednak uświadomiłem to sobie już po założeniu lokaty.
      Chciałem więc dowiedzieć się, czy spełniam nadal warunku promocji, czy też zmniejszone o 2,49 saldo rachunku posłuży Toyocie za pretekst do wstrzymania wypłaty 50zł - w tym drugim przypadku zerwałbym lokatę, bo gołe 2,25 to słabe %.
      Dzięki za info.

      Usuń
  5. A ja mam pytanie. Jak wiadomo brane było pod uwagę saldo na dzień 25.06. jak się ma księgowanie transakcji do tego wszystkiego. (chodzi mi o transakcje wykonane w trakcie 25.06 lub przed 25.06, ale zaksięgowane po 25.06)

    Oto fragment historii rachunku: http://prntscr.com/fxd7x1
    Jaka kwota będzie brana pod uwagę, jeśli chodzi o saldo na dzień 25.06? I Czy spełnię warunki promocji, jeśli chodzi o utrzymanie salda?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...