czwartek, 27 lipca 2017

Lokata na 2,50% oraz 300 zł premii za konto Citi Priority


Opisana w poprzednim artykule lokata Wysoki Procent robi się coraz słabsza. Do lepszych ofert w Deutsche, WBK, Eurobanku czy Nest bank, które omówiłem wczoraj, dochodzi kolejna, która pozostawia Wysoki Procent w tyle.

Mowa o nowej odsłonie fajnego konta w Citi, z której skorzystałem wiosną tego roku, gdy oferowała lokatę na 2,00% oraz bonus w postaci 300 zł. Teraz mamy kolejną już edycję, w której można zdobyć jeszcze więcej bo 2,50% na lokacie wraz takim samym bonusem, chociaż warunki są nieco inne i obecnie wariant II wygląda na ciekawszy.


Te warunki spełnić można bardzo łatwo


Obecna akcja jest bardzo podobna do wczesno-wiosennej drugiej edycji, a więc tak lokatę jak i bonus zgarnąć bardzo łatwo. Jednak bank zmodyfikował obecnie wariant I więc trzeba się zastanowić, czy wariant II nie jest obecnie lepszą alternatywą.


Kto może z tego skorzystać? W najnowszej edycji bank za nowego klienta uważa osobę, która nie miała ror ani konta oszczędnościowego w banku po 30 czerwca 2016, więc odsiadka wynosi nieco ponad rok. Wykluczeni są także współposiadacze oraz pełnomocnicy do konta, innymi słowy osoby w jakikolwiek sposób odnotowani po wspomnianej dacie.

Tutaj założysz konto Citi Priority i zgarniesz 300 zł z lokatą na 2,5%

Powyższy link ma być aktywny aż do 30 listopada 2017. Bardzo możliwe że zakończy się jednak wcześniej, bowiem oferta jest limitowana. Bank przewidział pulę ograniczoną tylko do 2000 osób, możliwe zatem, że skończy się wcześniej.

Co zatem trzeba zrobić by zdobyć 300 zł. Patrząc uważnie na warunki widać, że ta edycja odrobinę się różni od wczesno-wiosennej, chociaż są to raczej detale. W dalszym ciągu mamy do wyboru dwa warianty:



I wariant - Lokata na 2,50% + płatność kartą 300 zł

Jak zwykle bank wymaga by utrzymywać saldo w banku na poziomie 30.000 zł, to się nie zmienia i jest żelazną regułą. Z drugiej strony bank daje możliwość założenia lepiej oprocentowanej lokaty niż poprzednio, ale na mniejszą kwotę.

W nowej edycji bank daje możliwość otwarcia lokaty 3 miesięcznej ze stawką 2,50% ale z ograniczeniem do 20.000 zł. To oznacza, że pozostałe 10.000 zł wymagane do premiowanego salda musimy wpakować na konto oszczędnościowe by środki się nie marnowały (lub zdecydować się na inwestycje oferowane przez Citi).


Czyli pozostałe 10k trzeba jakoś uaktywnić...
Oprocentowanie konta oszczędnościowego nie powala, wynosi 0,80% więc oprocentowanie w zasadzie spada poniżej 2%. Za to wynagradza to premia, która wynosi 300 zł.

Tutaj warunek jest taki sam jak zwykle: trzeba wydać kartą 300 zł w miesiącu, przy czym muszą to być minimum dwie transakcje. Bank będzie zwracać po 50 zł przez okres 6 miesięcy.

W tym momencie pojawia się pytanie czy warto trzymać aż tak długo tutaj konto. Cały czas wymagane będzie saldo 30.000 zł, więc po zakończeniu fajnej lokaty oprocentowanie spadnie znacznie, więc warto rozważyć drugi, lepszy wariant.  


Drugi wariant jest łatwiejszy

II wariant: karta kredytowa + wynagrodzenie na 5000 zł
Tutaj nie ma tyle kombinowania co w pierwszym przypadku. Wystarczy przelewać tutaj 5000 zł i posiadać jedną z kart kredytowych, które też dają bonus. Wówczas nie trzeba utrzymywać salda na poziomie 30.000 zł.

Bank co prawda informuje o 5000 zł tytułem wynagrodzenia, ale nie ma informacji w regulaminie o obowiązku płacenia przez pracodawcę. Wystarczy więc prawdopodobnie własny przelew na tę kwotę, dobrze byłoby gdyby ktoś z czytelników to potwierdził.

Natomiast karta kredytowa w Citi to jeden z żelaznych punktów wisienkowca. Mamy całą gamę fajnych ofert kart kredytowych, na których można dodatkowo zarobić a wszytkie zebrałem jak zwykle w zakładce Nie przegap II na PP3. Obecnie uwagę zwraca możliwość zdobycia smartfona LG K4 za taką kartę, co omówiłem niedawno tutaj

Kto ma kartę i będzie przelewać 5.000 zł może łatwo zgarnąć 300 zł. Tak jak w pierwszym przypadku wystarczy wydać 300 zł dokonując minimum dwóch płatności by dostać 50 zł. Daje to cashback na całkiem przyzwoitym  poziomie 16,67%:)

Tutaj założysz konto Citi Priority i zgarniesz 300 zł z lokatą na 2,5%

Jak widać bank modyfikuje w kolejnych edycjach swoją ofertę. W dalszym ciągu jednak mamy do wyboru dwie opcje i jest tutaj możliwość zgarnięcia w łatwy sposób 300 zł w pół roku. Zapewne niebawem pojawi się kolejna V edycja, ale jak sądzę w dalszym ciągu będzie ona modyfikowana i może nie być tak ciekawa jak jest obecnie.

Regulamin promocji Nagroda na powitanie w Citi edycja IV

16 komentarzy:

  1. W innym temacie... czy Optima zaproponuje coś nowego na kończące się 2,2% czy trzeba się ewakuować?

    OdpowiedzUsuń
  2. W Neobank lokata 2,6% na 3M do 400k dla nowych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zabrałam kasę z Millennium i przerzuciłam do Deutsche na 3%, a dziś miałam telefon z Mille z propozycją lokaty 3 lub 6 miesięcznej na 1,8%... Kiedy podziękowałam, okazało się, że mogę dostać 2,9%... Maksymalna kwota to 500 tys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jaki okres 2,9%?

      Usuń
    2. O ile dobrze zrozumiałam (oferta mnie nie zainteresowała, choć kto wie, czy nie zmienię zdania) okres ten sam, czyli 3 lub 6 m-cy. Z tym, że mogę z niej skorzystać do któregoś tam sierpnia i tylko przez telefon. Nie wiem, czy każdemu zaproponują do samo, ale spróbować nie zawadzi ;)

      Usuń
    3. Brałaś kartę debetową do konta w DB?

      Usuń
    4. Mi została wciśnięta choć nie chciałem, Laska była miła więc co mi tam nich ma plan wyrobiony i nowego klienta.Aktywować nie muszę , ale konto można otworzyć BEZ KARTY

      Usuń
    5. Ja wzięłam i używam, darmowa do końca 2018 r., wszystkie bankomaty w Polsce i na świecie bezpłatne, to co mi szkodzi ;)

      Usuń
    6. Wg regulaminu: "IV. Opłata za obsługę Karty płatniczej wynosi 0 zł." Bezwarunkowo. Natomiast konto jest bezpłatne do końca roku, a później trzeba spełnić warunki.

      Usuń
    7. Tak, a te warunki to wpływ min. 5000 lub aktywa min. 50 tys. A skoro pozwalają ulokować 100 tys. na 3%, to sprawa załatwiona. Co do karty, to gdzieś wyczytałam o bezpłatności tylko do końca 2018 roku, ale to szmat czasu, potem się zobaczy ;)

      Usuń
  4. idea wydzwania jak potłuczona i oferuje struktury jak się mówi tylko zwykła lokata rozłączają się bez do widzenia co za bank ehhh

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontaktowałem się z infolinią. Pani stwierdziła, że 5000zł MUSI być z tytułu WYNAGRODZENIA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te 2,9% w Millenium to raczej nie możliwe, chyba że połączone ze strukturą. Do mnie też wydzwaniali jak przelewałem z ich banku większą kasę i nigdy nic ciekawego nie proponowali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja niedawno robiłem przelew zewnętrzny na większą kwotę przed dokonaniem przelewu pojawiła się informacja jedynie o tym by się wstrzymać z przelewem, bo mają lokatę na 2%. Taki komunikat pojawił się dwukrotnie, nic innego nie proponowali.

      Usuń
    2. Specjalnie dziś skontaktowałam się z Millennium i okazało się, że lokata jest wprawdzie zwykła, bez struktur czy innych dziwów, ale tylko 2,2... Albo ja się przesłyszałam, albo pan przejęzyczył... Bardzo przepraszam za zmyłkę.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...