poniedziałek, 31 lipca 2017

Czas odebrać bonus za lutową lokatę w Toyota bank - termin 10 sierpnia


Bardzo długo kazał nam dziś czekać organizator lokaty w Toyota bank z bonusem. Dziś bowiem jest deadline dla akcji lutowej omówionej tutaj. Zgodnie z obietnicą dostaliśmy jednak późnym popołudniem info o zakwalifikowaniu do odbioru premii.


Sprawdźcie zatem swoje maile, a gdyby nie było informacji o tytule Toyota - prośba o uzupełnienie danych do przelewu, zajrzyjcie także do skrzynki Spam. Termin zgłaszania się do odbioru premii za założenie lokaty mija 10 sierpnia 2017.

Warto tutaj podkreślić, że mail może wylądować nawet w innym miejscu. Skrzynki mailowe ulegają częstym modyfikacjom, co niekiedy może prowadzić do absurdalnych sytuacji. W moim przypadku zgłoszenie w poprzedniej akcji dokonałem z onetowskiej poczty.

O dziwo info o przyznaniu premii przyszło ale nie do folderu Odebrane ani nawet do Spamu. Onet wprowadził bowiem nowe zakładki typu Społeczności, Powiadomienia i Oferty. O dziwo mail z Agory został zakwalifikowany do kategorii... oferty.

Powiadomienie może przyjść nawet w najmniej spodziewane miejsce
W efekcie nie odebrałem w terminie premii. Na szczęście reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Innymi słowy w razie braku informacji o zakwalifikowaniu do wypłaty premii warto sprawdzać nie tylko Spam, jak to było dotychczas, lecz wszystkie dostępne zakładki, szczególnie jeśli poczta została zmodernizowana.

Hasło można zdobyć klikając w Przypomnij hasło

Jeśli ktoś zapomni hasła to nie jest to żaden problem.Wystarczy kliknąć w link Przypomnij hasło widoczny na powyższym screenie w prawym górnym rogu, a dostaniemy na maila nowe hasło do logowania.

20 komentarzy:

  1. Potwierdzam, dostałem maila. Wypełniłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie uwagi
    Kopiowanie i wklejanie hasła powoduję że nie można się zalogować, trzeba wpisywać ręcznie

    To co Polcan pisze sam przerobiłem dawno temu z Meritum gdy nie zauważyłem że w skrzynce mailowej zrobili mi segregator. Maile przychodziły a ja uparcie przekonywałem że nie. Po kilku tygodniach kapłem się w czym problem. Na szczęście dla mnie uwzględniono reklamacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku działa metoda kopiuj/wklej.

      Usuń
    2. W moim też :) PS Było trochę robotki - bo 4 osoby w rodzinie ;) A czy kaska będzie od razu z tą za polecanie swoim kodem?

      Usuń
    3. Myślę, że jutro znajdziesz tu odpowiedź.

      Usuń
  3. Nie dostałem maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. polcan moze cos o nowej ofercie envelobank ? lokata 2.5% bez gornego ograniczenia i 200 PLN w promocji brzmi interesujaco http://getka.pl/taki-bedzie-wyglad-i-oferta-envelobanku/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzymy się temu, dzieki.
      Na jutro jazda obowiązkowa czyli ranking lokat.

      Usuń
  5. A ja maila dostałem, mimo, że nie powinienem był (minimalnie za krótka odsiadka po likwidacji konta w TB)...
    Ciekawe czy premię dostanę - będzie miło jak tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoją drogą na końcu maila podali zły link !

    http://mojekonto.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

    TO jest promocja z Millenium a nie Toyota Banku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w treści maila był prawidłowy i z niego właśnie wysłałem dane. Zły był ten na dole, ale już rozesłali maila z korektą. Rozumiem, że jak wysłałem nr konta na ten wczorajszy link z treści maila - to wszystko jest Ok?

      Usuń
    2. Też tak zrobiłem i wygląda że wszystko jest OK !

      Usuń
    3. AgoraPerformance.pl1 sierpnia 2017 11:41

      Jeśli dane do przelewu zostały wypełnione na stronie duetlokat1.zpremia.pl w dniu wczorajszym wszystko jest w porządku. pozdrawiam

      Usuń
  7. Kpina i ściema w jednym. Brałem udział w promocji, nawet przypominali mailami, a teraz nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  8. A odnośnie zmiany regulaminu ktoś coś może napisać? W tej kolejnej promocji? Rozumiem, ze dla starych jest stary regulamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałem taką informację:
      "zmiana w regulaminie dotyczy jedynie terminu na założenie lokaty - termin był do 3.08 ale ze względu m.in na problemy w TNT (to nowi klienci) Toyota zdecydowała na przesunięcie terminu zakładania lokaty do 15.08

      i o te kilka dni dla tych co założyli lokatę jako ostatni zmienią się daty na utrzymanie .... to tyle! Reszta regulaminu bez zmian."

      Usuń
  9. Muszę przyznać, że bardzo mylący jest zapis:
    "do dnia 15.08.2017 zwiększyć saldo depozytów" co sugeruje, że mamy przetrzymać jeszcze przez 12 dni środki ze starych i zakończonych lokat.
    Tymczasem okazuje się, że powyższy fragment dotyczy założenia lokaty (zwiększenia), a nie wstrzymania się z ewakuacją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brałem udział, otrzymywałem zwrot za prowadzenie konta. Maila nie dostałem.
    Zalogowałem się i "przykro nam, nie założyłeś lokat".
    Napisałem reklamację i nic. Zero odzewu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałem 70 zł za założenie lokaty, a 50 zł za polecenie brak. Oczywiście nowy polecony spełnił warunki promocji. Ktoś też tak ma? Czas na wypłatę bodajże do 25.08. czekać czy smarować maila od razu?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...