piątek, 4 sierpnia 2017

150 zł do podziału za otwarcie konta w kolejnej edyji programu Mam PKO


Czas na aktualizację nowych promocji jakie pojawiły się z początkiem nowego miesiąca. W sierpniu wraca znów jeden z najpopularniejszych programów poleceń jakie oferuje PKO.

To z pewnością dużo lepszy program aniżeli mają pozostałe banki, bo też tutaj podział łupów jest sprawiedliwy. Polecony bowiem zarabia 100 zł, zaś polecający 50 zł - sprawiedliwie, bo polecony zasługuje na więcej.



Znów stówka do zgarnięcia:)

Jak zwykle jeśli nie macie możliwości zostania poleconym by zgarnąć łatwo stówkę możecie skorzystać z mojego polecenia i napisać po kod polecający na marszr1@gmail.com. Kod taki wpisujemy w odpowiednim polu we wniosku o konto.

Kto może je założyć? Jak zwykle w przypadku PKO jedynym warunkiem wzięcia udziału w programie poleceń jest bycie nowym klientem lub takim co nie miał tutaj konta od 3 lat. Warto więc korzystać i polecać dalej lub zgarnąć premię zamknąć konto.


Takie konta można założyć

Jak widzimy dostępne są 4 konta: Dla młodych jest dla ludzi w wieku 18-26 lat, Dla rodziny 500+ jest dla odbiorców rządowego programu, Bez granic jest płatne, więc najlepszą opcją wydaje się być Konto za zero.

Tutaj możesz wpisać kod polecenia i zgarnąć 100 zł

W siódmej edycji programu mamy możliwość skorzystania z polecenia do 30 października 2017. Warunki wymagane do przyznania 150 zł do podziału są praktycznie takie same jak zwykle, trzeba jedynie:
  • wykonać płatności na 200 zł kartą do konta
  • wykonać płatności na 10 zł BLIKiem z aplikacji IKO
Płatności kartą można dokonać nawet za jednym zamachem, nie trzeba dokonywać kilku transakcji jak wymaga większość banków, wystarczy jedna płatność. Możemy więc zatankować do pełna za 200 zł i większy problem z głowy.

Największą zaletą promocji jest fakt, że nie ma znaczenia co kupujemy ani gdzie. Zakupów można dokonać tak w sklepach stacjonarnych jak i w internecie. Jest więc łatwo i przyjemnie:)

Kod wpisujemy w dolnej części pierwszej strony wniosku

Ponieważ wielu z Was korzysta z mojego polecenia i często pytacie mnie gdzie należy wpisać kod polecenia wyżej na screenie pokazuję miejsce, gdzie należy to zrobić. Znajduje się ono w dolnej części tuż nad sekcją Informacje dodatkowe.

Regulamin VII edycji Mam PKO czyli jak zgarnąć 100 zł

5 komentarzy:

  1. Pytanie: Moja matka ma konto PKO KONTO ZA ZERO założone z 5 late temu. Czy jeśli matka zarejestruje się w promocji i poleci mi konto, które założę jako nowy klient, to dostaniemy 50 PLN i 100 PLN?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli posiada dalej konto w PKO nie powinno być z tym problemu.

      Usuń
  2. Warto żeby polecający zwrócili uwagę na zapis na stronie promocji mam.pkobp.pl na taki zapis "Rejestracje dokonane przed 1 lutego 2017 roku nie obowiązują dla aktualnie prowadzonej VII Edycji Programu "Mam PKO". Potem żeby nie było zdziwienia, ze za polecenie brak 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wygląda sprawa zamknięcia konta, można przez internet czy trzeba w oddziale PKO

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Marcinie,
    proszę mi wyjaśnić czy wymóg płatności BLIKiem dotyczy WYŁĄCZNIE sklepów stacjonarnych czy też np. na Allegro też można zapłacić BLIKIEM w ramach promocji? W regulaminie jest zapis, że: "z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet" i to jest niejasne dla mnie. Czy dotyczy to też Allegro czy tylko jakichś sklepów internetowych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...