środa, 20 września 2017

65 zł premii za lokatę z bonusem w Toyota bank oraz zwolnienie z opłaty za konto


We wrześniu zrobiliśmy raz na zawsze porządek z mętnymi lokatami Cloud w Idea bank, zaniżającymi prezentowane stawki licznych lokat Cloud. Opisałem to szczegółowo w artykule Rzeczywiste stawki zacloudowionych depozytów.

Zupełnie inaczej jest w przypadku promocyjnych lokat w Toyota bank. Tutaj bank dodaje bonus, który zdecydowanie podwyższa stawkę wyjściową lokaty. Tak jest od dawna i od dziś mamy znów kolejny fajny bonus do lokaty od Toyoty:)


Warto tu podkreślić, że to jedyny bank, który takowe bonusy oferuje stale dla swoich klientów. Tym razem promocja zresztą jest adresowana tylko dla... obecnych klientów, co jest swoistym ewenementem, gdyż praktycznie wszystkie oferty promocyjne dotyczą zwykle nowych lub wracających klientów.

Ściślej oferta jest adresowana dla tych, którzy otworzyli tutaj konto jedyne w jednej z 11 dotychczasowych akcji specjalnych Agory i nie zamknęli konta od 1 stycznia 2016. Pełna ich lista jest do wglądu w regulaminie, który jak zwykle znajdziecie na koniec artykułu. Kto spełnia warunki może zarejestrować się w nowej akcji i wyrazić odpowiednie zgody do 22 października 2017.

Tutaj zarejestrujesz się w nowej akcji lokaty z premią w Toyota bank

  UWAGA - WAŻNE
Bezpośrednio po rejestracji trzeba koniecznie wypełnić dodatkowo poniższy formularz.



Ponownie promocja dotyczy lokaty Depozyt Plus na 6 miesięcy, więc założenie jej zwalnia nas z opłaty do końca roku, gdyż skończy się już w 2018 roku. Zmieniła się jednak kwota minimalna, do tej pory wystarczyło ulokować 5.000 zł, teraz zaś bank wymaga by minimalna kwota wynosiła 8.000 zł.

Tym razem nie ma limitu lokaty na 13.000 zł

Stawka lokaty wynosi 2,00% czyli niby mało, ale po dodaniu bonusu sięga ona nawet 4,00%! Policzyłem zysk z półrocznej lokaty dla stawki 2% przy ulokowaniu 8 tys. zł. Daje to zysk rzędu 64,80 zł, ale skoro bank dodaje od siebie tym razem wyższy bonus niż zwykle bo 65 zł, daje to dwukrotnie większy zysk bo prawie 130 zł, czyli nieco ponad 4%:)

Dodatkowo bank wydłuży nam zwolnienie z opłaty za konto. Do tej pory zwolnienie obowiązywało do końca 2017 roku, jeśli mieliśmy tutaj dwie lokaty. Teraz za założenie półrocznej mamy gwarantowane zwolnienie o kolejne 3 miesiące czyli do 31 marca 2017. To bardzo dobra wiadomość, bo niepotrzebna opłata 2,49 zł irytuje niczym drzazga w palcu:)
Harmonogram akcji z Toyota

Jak już wspomniałem wyżej zarejestrować się w akcji można do 22 października 2017 zaś  saldo można zwiększyć do 6 listopada 2017. Bez względu na to czy przelew będziemy robić we wrześniu, październiku czy na początku listopada brane pod uwagę będzie saldo na koniec dnia 19 września.

Chociaż lokata trwa pół roku, to aby zdobyć premię należy ją utrzymać przez minimum 90 dni. Oczywiście nie ma najmniejszego sensu zrywać jej przed czasem, tracimy bowiem wówczas prawo do odsetek.

Jakby tych plusów było mało, dostajemy jeszcze 100 punktów do klubu korzyści. Jakoś nie przekonuje mnie toyotowska punktomania, ale 300 punktów za rejestrację zdobyć było łatwo, więc warto teraz zwiększyć tę pulę przybliżającą do wypłaty dodatkowego bonusu w wysokości 50 zł.

Mało kiedy pojawia się oferta do której trudno się o coś przyczepić. Niestety jest tutaj jedno ale: bank sprytnie ustawił start tej promocji na 20 września, co wymusza przetrzymanie zapadających w najbliższym czasie lokat. Każdemu z nas bowiem kończy się bowiem jakaś lokata z poprzedniej edycji lokaty z premią.

W moim przypadku lokata Plan Depozytowy z premią jaką założyłem w kwietniu kończy się dokładnie za tydzień. Oznacza to, że 10k muszę jakoś przetrzymać przez minimum 23 dni, bo oczywiście lokatę zakładam jak zwykle od razu już dziś. A to oznacza, że realny zysk będzie niższy niż 4%.

Pozostaje pytanie jak ulokować środki z zapadającej lokaty. Jednodniówka od 1 sierpnia została wycofana z oferty, macie jakieś ciekawe pomysły? Pierwsza myśl to założenie tej samej lokaty Depozyt Plus na 2%. Po uśrednieniu i tak pozwoli to zarobić więcej niż promocyjna Tylko teraz w Idea bank:)

Regulamin akcji Podwójne korzyści dla uczestników Klubu Korzyści

47 komentarzy:

  1. Ja właśnie dzisiaj wycofałem 130k z Toyoty.
    Chyba dla takiej kwoty IB będzie lepsza z lokatą na 2,5% niż TB z bonusem i 2% ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największy zysk masz dla 8.000 zł, potem im więcej ulokujesz, tym mniejszy zysk.
      Innymi słowy najlepiej wpakować 8.000 zł, a resztę na IB przez yb:)
      Ale Arek jak dziś wycofałeś kasę to nie spełniasz warunku salda:(

      Usuń
    2. No tak ... dzisiaj akurat skończyły mi się lokaty :(

      Usuń
    3. No to jak widać bank sprytnie obliczył sobie start promocji:( tak by klienci zwiększali saldo czyli przedłużali lokaty, ale dla 130k to się raczej nie opłaca. Zrób sobie symulację zysków.

      Usuń
  2. Prośba o podliczenie o ile muszę zwiększyć saldo. Lokata 160 dni skończyła mi się 18.09 (5000 zł)następnie założyłem lokatę na 3 dni również na 5000. Dzisiaj mi się skończyła 20.09. Czy to oznacza że muszę założyć lokatę na 13000?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokata na 3 dni założona 18 września powinna Ci się skończyć jutro 21 września.
      Dla banku liczy się saldo z końca 19 września, czyli odczyt w wczorajszego wieczora. Musisz saldo (suma kasy na lokatach i kontach) zwiększyć o 8.000 zł i przetrzymać przez 90 dni dla wypłaty premii 65 zł.

      Usuń
  3. Wg mnie pojawia się jeszcze jeden problem. Jeśli na lokatę wrzucimy równe 8000 a bank pobiera (wiem że zwraca) 2,49 to w myśl tego zapisu
    "przez co najmniej 30 dni od dnia założenia w/w lokaty utrzymuj powiększone o kwotę min. 8 000 zł saldo swych środków w Toyota Banku"
    saldo na jakiś czas jest mniejsze niż owe 8000 Bank może to wykorzystać aby nie wypłacić premii, chyba....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie było takich wrednych kawałów, ale dla świętej pewności przelałem tutaj 8003 zł:)

      Usuń
  4. Zwrot opłaty za prowadzenie Konta Jedynego nastąpi, jeśli Uczestnik spełni łącznie następujące warunki:
    a ....
    b ....
    c ....
    d. Nie skorzystał z oferty dotyczącej zwrotu opłaty za prowadzenie Konta Jedynego w ramach promocji Duet Lokat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, rozmawiałem z organizatorem dostałem inną informację:
      "zwolnienie z opłat dla uczestników Duetu Lokat - oni mają swoje zwolnienie do końca 2017 ale jak spełnią warunki dot. zwolnienia z opłat w tej akcji również je mają (ale nie podwójne) tylko od stycznia do marca 2018 max".
      Jutro wskażę ten punkt d i wyjaśnię tę wątpliwość.

      Usuń
    2. Gdyby literalnie trzymać się tego zapisu to zwrot opłaty za prowadzenie konta nie powinien przysługiwać w ramach obecnej promocji. Zapis nie budzący żądnych wątpliwości powinien brzmieć: "Nie korzysta z oferty dotyczącej zwrotu opłaty za prowadzenie Konta Jedynego w ramach promocji Duet Lokat". Niby drobna różnica w formie czasownika korzystał/korzysta ale jakże istotna w interpretacji tego zapisu.

      Usuń
  5. Nie rozumiem konieczności utrzymania dla przypadku z artykułu salda przez 83 dni. W punkcie II.1.iv jest mowa o 30 dniach od momentu założenia lokaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałeś do właściwego regulaminu? W podlinkowanym przeze mnie w punkcie II.1.v jest mowa o 90 dniach.

      83 dni dotyczą mojego przypadku przechowania zapadającej za tydzień lokaty. Każdy z Was będzie miał inną ilość dni do przetrzymania.

      Usuń
    2. Tak zajrzałem, ale pomyliłem się w komentarzu. Chodzi mi o punkt II(Przystąpienie do promocji).1.vi a nie jak wpisałem II.1.iv

      Usuń
  6. "W moim przypadku lokata Plan Depozytowy z premią jaką założyłem w kwietniu kończy się dokładnie za tydzień. Oznacza to, że 10k muszę jakoś przetrzymać przez minimum 83 dni, bo oczywiście lokatę zakładam jak zwykle od razu już dziś. "

    Z tego co wiem, to saldo należy utrzymać przez 30 dni. Przez 90 dni to lokatę, aby dostać premię, a to nie to samo.
    Także szukaj czy nie mają lokaty na 1 miesiąc i masz warunek spełniony moim zdaniem

    Pozdrawiam
    TomL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację mówi o tym II.1.vi.
      Przejrzę lokaty bo konto oszczędnościowe mają bardzo kiepskie.

      Usuń
    2. Dobrą alternatywą do przetrzymania jest założenie lokaty na 1 m-c . Minimum 2 tys. , oprocentowanie nie powala 0,5 % . Ale dużym plusem tego działania jest to , że w Klubie Korzyści naliczają 50 pkt za uruchomienie i aż 350 pkt za utrzymanie , co znacząco przybliża do otrzymania premii w KK w wysokości 50 zł .

      Usuń
    3. Dzięki za podpowiedź.

      Usuń
  7. Prosze nie zrozumiec mnie zle, ale gonienie za 45 do 50zl w stosunku do lokat konkurencji, czesto dostepnych na 2,5 do 2,6% nie dla wszytkich ma sens. Ja rozumiem zapisywanie sie do promocji, zeby zgarnac 400 czy 750zl, ale dokonywanie roznych trikow za niecale 50zl jest troche trudne do zrozumienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To policz sobie ile już było takich promocji przez ostatnich kilka lat, na pewno wyjdzie więcej niż 400 zł.
      Inna sprawa to fakt traktowania klienta przez bank. Tylko tutaj widać dbałość o klienta i można liczyć na podobne akcje w przyszłości.

      Usuń
    2. Polcan,

      akurat tutaj sie z Toba nie zgodze. Czemu piszesz "Widac dbalosc o klienta" ? Przepraszam nie obraz sie, ale to brzmi prawie jak z reklamy Toyotabanku.
      Toyotabank Polska to nie sjest niezalezny bank , to tylko oddzial Toyota Financial Service Deutschland i tam sa podejmowane wszystkie decyzje.
      To bank z siedziba w Kolonii/Niemcy. Mam z nimi wyjatkowo zle doswiadczenie.

      1. Na koncie firmowym pomimo wypowiedzenia przeszlo 3 lata temu karty debetowej, W MOMENCIE wypowiedzenia umowy o konto firmowe, naliczono mi nagle oplaty WSTECZ za "uzytkowanie" tej karty.
      Moja reklamacja wraz z dowodem nadania listu poczta polecona, zostala w bardzo NIEGRZECZNY sposob odrzucona , argumentujac ze ponoc w liscie NIE BYLO wypowiedzenia karty. Problem: Jak udowodnisz im, co bylo w liscie. Arbitralnie zadecydowano i poinformowano mnie o tej decyzji pomimo prosby o korespondencje listowna, tylko w bankowosci internetowej.
      Wynikiem bylo okolo 450 zl straty za nic, pomimo wypowiedzenia umowy o karte. Jedyna droga na uprawomocnienie sie wypowiedzenia o karte i konto jest ponoc osobista wizyta na Ulicy Postepu w Warszawie aby przylozyli stempel na pisemnym wypowiedzeniu. Brak potwierdzenia rezultuje nieprzewidywalnymi konsekwencjami.

      2.
      Policzono sobie 75 zl kosztow za zajecie konta przez Urzad Miasta w Gdansku, ktory nie zaksiegowal prawidlowo podatku od nieruchomosci.
      W tym samym dniu Urzad zajecie anulowal, pieniadze zwrocil do Toyotabank. Toyotabank do dzisiaj nie zwrocil mi 75 zl za nie moj blad, tylko pomylke urzednika, nie ponoszac przy tym zadnych kosztow.
      Na zwrot 224 zlotych z zajecia czekalem bity miesiac, pomimo iz Urzad Miasta pieniadze zwrocil w tym samym dniu. Na infolinii pani jawnie KLAMALA i OSZUKIWALA jak zbuntowana nastolatka i w koncu rozlaczyla polaczenie. Toyotabank definitywnie nie jest wart zachodu o te 50 czy 60 zl z lokaty za 2%.
      Pracuja tam dzieci w garniturach, ktore lataja do szefostwa z informacja, ze nabrali klienta na 450 zl w ramach pospolitego cwaniactwa.
      Kilka razy bedac w Warszawie korcilo mnie pojsc na ulice Postepu aby porozmawiac z tymi ludzmi jak mozna tak traktowac klienta, az w koncu poszedlem i pani w recepcji mnie poinformowala, ze oni "wykonuja tylko polecenia z Kolonii" z (Toyota Financial Services) i tam mam zlozyc zazalenie. Bedac w Kolonii zlozylem pisemny protest w jezyku niemieckim. Niestety nie otrzymalem do dzis chocby przeprosin , o zwrocie pieniedzy, nie wspominajac.

      Przestrzegam kazdego przed Toyotabank !

      Usuń
    3. Każdy zwykle postrzega bank orzez pryzmat swojego doświadczenia. Też bym złorzeczył na Twoim miejscu, z mojego punktu widzenia nie mam się do czego przyczepić.
      Pytasz jak udowodnić co było w liście. Jest na to sposób, gdy ja wysyłałem w 2013 wniosek o likwidację konta, przesłałem im dwa egzemplarze. Jeden z nich wrócił do mnie jako potwierdzenie zamknięcia z datą, podpisami i pieczątkami.
      Odkąd otworzyłem tu konto po raz drugi widzę same plusy. Nie wiem co będzie w przyszłości, ale na dziś to jeden z najlepszych banków. Nie najlepszy, ale w czołówce.

      Usuń
  8. To konto to fenomen.
    Sam w sobie jest beznadziejne i nigdy bym nie założył (płatne, token, mało przyjemny interfejs - to subiektywnie), ale robi tyle promocji regularnie, że człowiek trzyma, mimo, że na co dzień nie korzysta.

    Pozdrawiam
    TomL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę przypomina Polbank, surowy ale skuteczny, wszystko chodzi płynnie i w czasie rzeczywistym jak należy. Tego zresztą oczekuję od banku, a nie wodotrysków i problemów znanych z Idea bank, czy ostatnio PKO.

      Usuń
  9. W harmonogramie promocji jest napisane: "skorzystaj z zaproszenia do Klubu korzyści". Czy jest to "przymusowy" warunek, aby wziąć udział w tej promocji??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AgoraPerformance.pl21 września 2017 14:21

      Rejestracja w Klubie Korzyści - a więc skorzystanie z Zaproszenia - jest jednym z warunków otrzymania Premii zgodnie z Regulaminem.

      Usuń
    2. Zalogowałam się wczoraj do promocji, zarejestrowałam się w klubie korzyści, a dziś już nie mogę się zalogować.
      W poprzedniej edycji - tej czerwcowej również brałam udział, zarejestrowałam się w klubie korzyści, ale z ówczesnego linku również nie mogę się zalogować.
      Czy Klub Korzyści ma jakieś problemy z serwerami/ bazą danych?
      Ma ktoś podobne problemy?

      Usuń
  10. Swoją drogą IB podniósł dzisiaj oprocentowanie lokaty 5M-2,55%

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak zarejestrować się teraz w klubie korzyści?
    Brałem udział w poprzedniej edycji, dostałem premię za promocję "duet lokat" i pamiętam, że wtedy takie zaproszenie dostałem ale wyrzuciłem tego maila.
    Teraz jestem już po założeniu lokaty i wypełniłem formularz, ale żadnego maila z zaproszeniem do klubu korzyści nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij jeszcze raz w link w artykule, tam po prawej stronie masz kolejne kroki. Zrobiliśmy 4 kroki.
      5 krok to utrzymanie lokaty przez 90 dni, zaś w następnym jest informacja:
      "na adres email prześlemy Ci zaproszenie do rejestracji w Klubie Korzyści"

      Usuń
  12. Jak na razie to Toyota "nie zdążyła" mi już po raz drugi z rzędu oddać w swoim regulaminowym terminie opłaty za konto. Za m-ąc lipiec oddali dopiero 24 sierpnia, a więc 2 dni po terminie. Do teraz jeszcze nie zwrócili mi (i rodzinie) za sierpień - choć dziś upływa termin. Zgodnie z tym co było zapowiedziane w dniu zakończenia Planu depozytowego 160 dni wszyscy założyliśmy nowy na min. kwotę 3 tys. zł - tylko i wyłącznie po to - żeby do końca roku być zwolnionym z tej (głupiej) opłaty za konto. Zapewniano mnie kilkukrotnie w banku, że taki manewr regulaminowo zwolni z tej opłaty! Jednak u brata, któremu jeszcze nie skończyła się ta 1-sza lokata 160 dni - opłatę zwrócono już 14-ego września! Gdy w pon. (18-ego wrz.) zapytałem w banku co się dzieje, najpierw pani, a później jakiś pan odpowiedzieli, że zwrot nam się jak najbardziej należy. Musimy tylko poczekać do regulaminowych 15 roboczych dni - bo nie wszystkie zwroty jeszcze poszły. Dziś mija termin, a zwrotu brak. Powiem Polcan szczerze - Toyota opłatę pobiera zawsze "na czas", szkoda tylko, że ze zwrotem ma ostatnio takie problemy! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu niestety masz rację. Nie sprawdzam jednak dokładnie daty zwrotu 2,49 zł. Ważne że w końcu oddają bo ta kasa i tak nie jest ruszana, więc konto jest darmowe tak jak być powinno.

      Usuń
  13. Czyli na jakieś 13-14k bym tą lokatę musiał założyć.
    Nadal się opłaci?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.Czy ktoś może mi wyjaśnić jedną kwestie?W czerwcu otworzyłem konto w Toyota Bank w akcji specjalnej z Agorą i zaznaczyłem wszelkie zgody marketingowe oraz zrejestrowałem się w Klubie Korzyści.17.07.2017 założyłem Plan Depozytowy na 160 dni na 5000 PLN.1.08. i 1.09. została pobrana opłata za konto 2,49 PLN za kazdy m-c.Czy opłata ta podlega zwrotowi, jeżeli tak to kiedy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunkiem promocji było też założenie lokaty rocznej, o której nie wspomniałeś.

      Usuń
    2. Warunkiem czego było założenie lokaty rocznej i jakie były jej parametry?

      Usuń
    3. Wszystkie szczegóły znajdziesz niżej:
      https://moneyafterhours.blogspot.com/2017/02/140-z-za-udzia-w-promocji-duet-lokat-do.html

      Usuń
  15. Polcan, a co z osobami które zdążyły zmniejszyć saldo? Czy przywrócenie środków np. poprzez założenie miesięcznej lokaty umożliwi udział w promocji? Zapytaj proszę organizatora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, mam nadzieję, że jutro dadzą tutaj odpowiedź.

      Usuń
    2. Dostałem odpowiedź, niestety negatywną. Kto zmniejszył saldo, to niestety nie załapie się na promocję, bez względu na to co zrobi potem.

      Usuń
  16. Lepiej będzie przenieść środki do innego banku i wrócić do Toyoty za jakiś czas ze zmniejszonym saldem na promocję, która napewno się pojawi. Inaczej bank będzie nas bez końca zwodzić że zwiększaniem salda. Poza tym idzie grudzień, więc promocje powinny się posypać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to możliwe. Zakładam wszystkie możliwe lokaty promocyjne w Toycie i zawsze oferta pojawi się przed zakończeniem trwających. Każdorazowo więc muszę kilka dni przetrzymać zakończoną lokatę by utrzymać wymagane saldo.

      Usuń
  17. Czy w Klubie Korzyści TB naliczono wam 350 pkt za utrzymanie 1 miesięcznej lokaty założonej w tygodniu promocyjnym ? . Mnie wczoraj skończyła się taka lokata , ale w KK nie doliczono mi punktów za jej utrzymanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie dostałem nawet 50 pkt za uruchomienie. Wysłałem zapytanie, brak odpowiedzi. Czy ktoś coś wie na temat

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostaliście punkty w Klubie Korzyści za tydzień transakcyjny w październiku? Niby do północy mają czas, ale zaczynam wątpić w rzetelne naliczanie tych punktów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałem udział w tygodniu transakcyjnym w październiku i płaciłem 3x kartą po minimum 20 zł.
      Wczoraj o godzinie 14:16 i 14:25 dostałem info na maila o przyznaniu punktów, ale niestety w mailu nie ma informacji czy to punkty za płatności.
      W każdym razie pierwszy mail informował o 200 punktach, a drugi o 350 punktach.

      Usuń
    2. A ja, na złożoną wczoraj reklamację w sprawie niezwróconej opłaty za konto (biorę udział w promocji, zwalniającej z opłaty) dostałam dziś maila z informacją o rzekomo niepełnej rejestracji w KK z linkiem, który kieruje mnie do strony z napisem "BŁĄD! Błędny status profilu." Raz już, w czerwcu się rejestrowałam (miało być gratisowych 300 punktów), miesiąc temu dowiedziałam się, że rzekomo rejestracja nie została przeze mnie zakończona i otrzymałam maila z linkiem, który skierował mnie na niezabezpieczoną stronę... Na pytanie, czemu przysyłają takie linki pani odpisała "nie wiem, na jaką stronę Pani weszła, nasze strony są zabezpieczone"... No weszłam na stronę z linka, ale co będę dyskutować... Jakoś się niby zarejestrowałam, dostałam nawet 50 punktów za wypełnienie ankiety, pozakładałam premiowane lokaty, dokonywałam zakupów w tygodniach transakcyjnych, a dziś znów info o niedokończonej rejestracji i durnowaty link... A już tak lubiłam Toyotę...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...