poniedziałek, 6 lutego 2017

Ranking kont oszczędnościowych luty 2017


Dziś po raz pierwszy publikuję mocno rozbudowany ranking kont oszczędnościowych, stąd publikacja przesunęła się w czasie. Od teraz znajdziecie tutaj dodatkowe informacje istotne przy wyborze nowego konta.

Banki coraz bardziej obudowują swoje KO dodatkowymi warunkami, z tego powodu pod praktycznie każdym kontem podaję krótki opis warunków jakie trzeba spełnić, by dostać daną stawkę.

Oferta następcy Banku Smart
Nest Bank - Nest Rodzinne Oszczędności - stawka 2%-30%


Najlepiej oprocentowane konta:
1 Deutsche bank - db Plan 500+ 5,28%
       warunek 5,28%: omówiony w osobnym artykule
2. Orange Finanse - Konto oszczędnościowe 3,50% do 10.000, 6M
       warunek: dla klientów nie posiadających ror od 2.10.2014 
3. BOŚ - Konto oszczędnościowe EKOProfit 3,00% do 50.000 
       warunek 3%: wpływy 500+ na ror, bonus na koniec kwartału
    Toyota bank - Konto Młodzieżowe Super Click 3,00% do 10.000 zł 
       warunek 2,5%: dla młodzieży w wieku 13-24 lat
    mBank - Konto podwójnie zarabiające 3,00% do 3.000 zł
       dodatkowo 2% za cashback:) nowy klient: brak ror od 1 stycznia 2015
    BZWBK - Konto<20 3,00% do 3.000 zł
       warunek: konto dla nastolatków w wieku 13-20 
7. Idea Bank - Konto Zyskowne 2,80% do 10.000 
      warunek: przelew 1000 zł na ror+ obrót kartą na 100 zł
8. BOŚ - Konto oszczędnościowe EKOProfit 2,75% do 50.000 
      warunek 3%: przelać na ror 1000 zł, bonus na koniec kwartału
9. Deutsche bank - db Konto oszczędnościowe Plus 2,55% <100.000, 4M
10. Millennium - Konto oszczędnościowe Profit 2,50% do 100.000, 92 D
        warunek: nowe środki: 28 stycznia 2017, brak udziału w innych KO, 1000 zł na ror, 1 płatność
     Eurobank - Rachunek Ekstra Zysk 2,50% do 30.000 zł nowy klient    
     Idea bank - Idea Saver 2,50% <10.000 
     Idea Bank - ZOŚKA PRO 2,50% bez limitu
       warunek 2,5%: utrzymywanie salda na ror w wysokości 10%      
     Toyota bank - Konto Młodzieżowe Click 2,50% do 8.000 zł        
        warunek 2,5%: dla młodzieży w wieku 13-24 lat
15. Lion's Bank - Lion's Excellence 2,40%
       warunek 2,4%: 12.000 wpływ na ror lub obrót kartą na 3000 zł 
16. BGŻOptima - Konto oszczędnościowe 2,30% do 150.000 zł, do 9 lutego
        warunek: nowe środki na dzień 28 października 2016
17 Getin bank - Na dobry początek 2,20%

Wyjaśnienia:
1) do 10.000 zł - maksymalna stawka objęta promocyjnym oprocentowaniem, przekroczenie tej stawki nie skutkuje dodatkową karą
2) <100.000 zł - maksymalna stawka to 99.999,99 zł. Kto będzie mieć 100.000 zł lub więcej, temu bank obniży oprocentowanie nie tylko dla kwot powyżej stu tysięcy ale dodatkowo obniży cały zgromadzony kapitał
3) bez limitu - nie ma limitu co do deponowanej kwoty
4) 4M, 6M - oprocentowanie gwarantowane jest przez XM-iesięcy np. 4M - 4 miesiące 
5) do 9 lutego - data po której bank może zmienić stawkę przedstawioną w zestawieniu

Gdybym coś istotnego przeoczył dajcie znać a naniosę odpowiednie poprawki. Mam nadzieję, że dzięki temu uda nam się zbudować kompleksowe zestawienie najlepszych kont dla każdego na dany miesiąc.  
 

30 komentarzy:

  1. Cyt:"Idea Bank - ZOŚKA 2,50% bez limitu
    warunek 2,5%: przelewanie 10% wartości średniego salda z poprzedniego miesiąca"
    W chwili obecnej nie ma takiej promocji- oprocentowanie 1% standardowe. Regulamin Konta Zośka ostatni do 31.12.2016r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wyrzucamy ją z zestawienia.

      Usuń
    2. Ja mam takie konto otwarte jeszcze nie używane i w szczegółach widnieje 2,5%.

      Usuń
    3. Oprocentowanie promocyjne Konta Zośka określa Regulamin. Ostatnia promocja Konta Zośka została przedłużona Regulaminem do dnia 31.12.2016r. Jeśli masz nowszy Regulamin Konta Zośka wklej link.

      Usuń
  2. Czy do promocji Orange Finanse może przystąpić aktualny klient mBanku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcin - ile wyniesie realnie oprocentowanie w skali roku w Millenium, jeżeli kapitalizacja na KO jest miesięczna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2,025%. Coś ci się nie zgadza?

      Usuń
    2. Myślałem, że wyjdzie trochę więcej niż 2,525%...

      Usuń
    3. Przecież nie może wyjść więcej. Jako punkt wyjścia przyjąłem obecne 2,50%.
      Arek, jak chcesz policzyć realne oprocentowanie to przemnóż je prostu przez 0,81.

      Usuń
    4. Nie 2,025 i nie 0,81. Raczej 0,91 i 2,27 realne oprocentowanie Zośki Pro.

      Usuń
    5. Przecież pytanie dotyczyło Millennium, a nie Zośki Pro.

      Usuń
    6. Chodziło mi o kapitalizację miesięczną w Millenium - czyli po miesiącu odsetki są dopisane do salda konta i dalej są oprocentowane na 2,5% i tak co miesiąc (pod warunkiem salda <100K).
      Daje to oczywiście trochę więcej niż odsetki wypłacane na koniec tradycyjnej lokaty 3m . Stąd było moje pytanie...

      Usuń
    7. Nie masz racji. Odsetki w następnym miesiącu są wyłączone z oprocentowania. Tak stanowi regulamin.

      Usuń
  4. W BOŚ miałam ROR i Konto Więcej za Mniej, które zamknęłam jakoś latem. Czy mogę skorzystać z Konta EkoProfit i mieć 2,75% otwierając znowu ROR z kartą i spełniając pozostałe warunki do promocyjnego oprocentowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie:( Też miałem konto Więcej za mniej i jesteśmy przez to wykluczeni z obecnej promocji.

      Usuń
    2. Mam pytanie odnośnie Konta EkoProfit w BOŚ. Jaki jest jednorazowy i dzienny limit przelewów internetowych w tym banku, bo słyszałem, że 5000 PLN, czy to prawda?

      Usuń
    3. Jak miałem konto w BOŚ nie było limitów ale jak pamiętam musiałem się w tym celu udać do oddziału by to zmienili.

      Usuń
  5. Zakładając konto oszczędnościowe w Milenium trzeba dodatkowo otworzyć ROR? A ROR chyba nie jest w 100% darmowy? Zarówno konto jak i karta są bezpłatne jeśli na konto wpłynie min. 1000 zł miesięcznie i wykonasz miesięcznie min. jedną płatność kartą do konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie są wygórowane warunki.

      Usuń
  6. egzotyczna oferta

    http://www.bankofchina.com/pl/pl/bocinfo/bi1/201609/t20160930_8434020.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to tylko dla mieszkancow Warszawy i okolic, bo zdalnie tych lokat nie da sie zalozyc; przynajmniej nic nie znalazlem na stronie

      Usuń
    2. Niby tak, ale mam nadzieję, że Polcan podejmie ten temat ;)

      Usuń
    3. Postaram się na środę, bo na jutro już jest wpis

      Usuń
  7. 9 .02. kończy mi się lokata w BGŻ Optimie- o której godzinie mogę je przelać na konto z którego wpłaciłem pieniądze. aby operować dalej ni mi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam - to same Ci się przeksięgują wraz z odsetkami na rachunek główny i wtedy już możesz przelewać.

      Usuń
  8. W BGŻOptima - Konto oszczędnościowe 2,30% jest do 9.02. Myślicie, że warto ewakuować pieniądze i oczyścić konto dla nowych środków pod nowe warunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto to było zrobić wcześniej. Mam obawy, że teraz może być już za późno, ale spróbować można. Nikt nie wie, na jaki dzień będą liczyć saldo dla nowych środków (może akurat na 8.02).

      Usuń
    2. W Millenium na KO wystarczy wpłacić trochę mniej niż maksymalne 100.000,00 i wtedy skapitalizowane odsetki też będą pracowały na 2,5%. Podobnie miałam kiedyś w BOŚ i też tak zrobiłam:).

      Usuń
  9. BGŻ Optima konto oszczędnościowe po 9 lutym już tylko 1,5% :((( ale lipa to już ING daje 2% na koncie bonus, ale się porobiło....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam konto oszczędnościowe w Orange Finanse i jestem bardzo zadowolony. 3,5% to teraz marzenie... Oprócz tego darmowe konto - jak się okazuje w raporcie - jedno z najlepszych na rynku http://conversacja.pl/materialy/Raport_Konto_bez_Kruczkow_2017.pdf

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...