piątek, 26 maja 2017

Lokata Wielki Procent bez limitu na 2,50% w Idea bank


A to ci kolejna niespodzianka:) Nie dość że lokata skarbonka PLUS jeszcze nie zniknęła z oferty mimo upływu dwu dni, to jeszcze pojawiła się nowa lokata o wymownej nazwie WIELKI PROCENT.

Nie skreślamy zatem jeszcze niebieskich definitywnie, bo dzieją się tutaj jeszcze fajne rzeczy. Najpierw odwołano obniżkę stawek na kontach zachowując 2,50% w drugiej połowie roku, po czym otrzymujemy 2,50% na dwóch lokatach.


Kolejna fajna niespodzianka u niebieskich:)


Lokata skarbonka występuje w dwóch wersjach i omówiłem je na PP3. Choć w sumie jest sześć wariantów lokat, to tylko jedna z nich, ta na 5 miesięcy oferuje 2,50% ale przeznaczona jest tylko dla osób, które mają tutaj konto.

Teraz pojawia się nowość, które nie ma tego ograniczenia. Mogą go więc założyć także osoby, które konta tutaj nie mają. Jest jednak na krótszy okres bo 2 miesiące, ale co najważniejsze nie ma limitu co do deponowanej kwoty. Co ciekawe jest limit na 2,50% dla nowych co widzimy niżej:)


Taka sama stawka jest dla nowych z... limitem:)

Przypominam jak zwykle, że lokaty w Idea bank można w dalszym ciągu podkręcać na ybanking, więc w tym przypadku zgarniemy nawet więcej aniżeli 2,50%. Trzeba jednak skorzystać z pośrednictwa yb, do którego link macie niżej.

Tutaj podniesiesz oprocentowanie lokat w Idea bank
 
Przypominam, że należy się zalogować do ybankingu, wybrać zakładkę lokaty, odszukać idea bank i przejść linkiem do strony Idea bank. Dzięki temu będziemy mogli liczyć na dodatkową premię.

Jak zwykle lokaty niebieskich warto podkręcić na yb

Minusem oferty jest fakt, że pojawia się w piątek czyli w dniu kiedy mamy ograniczone możliwości wpłaty. Można to zrobić w kasie banku, lub przelewem natychmiastowym. Albo jak ja to robię, wykorzystać jeden darmowy przelew z konta czy to Zośka czy Idea Saver po to by skorzystać z takiej okazji jak ta:)

Z tą lokatą nie ma pośpiechu jest stale w ofercie ale dla nowych

Warto też nadmienić nowym czytelnikom, którzy jakimś cudem nie założyli tutaj żadnej lokaty lub dopiero osiągnęli pełnoletność, że najpierw warto skorzystać z jednorazowego prezentu od banku. Nowi mają możliwość zgarnięcia nie 2,50% lecz 4,00% 

Link tylko dla nowych klientów dla lokaty Happy ze stawką do 4%

Stawki wyglądają następująco:
  • 1 miesiąc: 3,00%
  • 2 miesiące: 4,00%
  • 3 miesiące: 3,50%
Jedynym minusem jest fakt, że maksymalnie możemy tu wpakować max 10.000 zł

Dla nowicjuszy z odłożoną większą gotówką

Kto z nowicjuszy ma nieco więcej kasy, a ściślej do 25.000 zł powinien wykorzystać lokatę Happy Pro, gdzie dostanie 3,00%

Link tylko dla nowych z większą kasą dla Happy Pro ze stawką 3,00%

Jest jeszcze trzecia wersja o nazwie Happy Plus, która limit kwotowy winduje do 100.000 zł. Ale oferuje... 2,50% czyli tyle samo co omawiana dziś Wielki Procent, więc nie ma sensu jej zakładać. Kto ją założy zmarnuje swój jednorazowy prezent.

43 komentarze:

  1. Jak otworzy się lokatę w nocy po 24 z piątek/ sobotę, to można zrobić przelew do końca poniedziałku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko zauważ, że jak opłacimy lokatę w poniedziałek, to skończy się ona 29.07 w sobotę. Trochę słabo, że ogłosili ofertę w piątkowe popołudnie.

      Usuń
    2. Łapanie klientów na zakończenia lokat w weekendy jest normą w Idei. Dobiera się odpowiednio: dni ogłoszenia oferty + okres deponowania, by nie można było od razu zerwać lokaty w dniu jej zakończenia i tak średnie oprocentowanie spada.
      Było już wiele razy.

      Usuń
  2. No właśnie, w Idea weszła lokata wielki procent dająca 2,5% na dwa miesiące. Dziś jest piątek, jutro weekend, w regulaminie lokaty widnieje że lokata będzie dostępna tylko dziś i jutro.
    Jest godzina 14.10, czy zdążę założyć tą lokatę?
    I drugie pytanie, czy zdążę założyć drugą lokatę, ale najpierw cofając środki z Idei z lokaty która skończyła mi się wczoraj? - przepisuje komentarz bo na poprzednim newsie każdy mnie olał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jutra (nie wiemy do której godziny) będzie można składać wnioski o lokatę. Wniosek jest ważny 2 dni, więc złożony w sobotę będzie ważny do poniedziałku włącznie.

      Usuń
    2. Żeby dowiedzieć na pytanie, czy zrobienie przelewu np. o godzinie 15 wystarczy do założenia lokaty, musisz sprawdzić godziny sesji elixirów w banku, z którego opłacasz lokatę. Zrobinie przelewu przed godziną graniczną daje b.duże szanse, że Idea otrzyma przelew tego samego dnia. Czy po otrzymaniu środków III-cią sesją założą lokatę w piątek, tego na 100% nie wiem.

      Usuń
  3. Skoro będzie już sobota,to tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. E... niech dadzą jakąś lokatę po 12.06 jak będą kończyły się lokaty na 2,6% w Nest Banku. Ja tym razem nie skorzystam z okazji w Idea Banku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie. Moje lokaty skończą się pod koniec lipca, gdy i dzisiejsza będzie się kończyć.

      Usuń
    2. Ja też nie skorzystam, gdyby dali 2,60% skłonny byłbym dokonać przerzutu z KO PROFIT Millenium na Lokatę Wielki Procent Idea Bank. Nawet premia 0,10% (0,05%) zakładając przez Ybanking, to niewielka korzyść. Za dużo zachodu dla kilku złotych. I jeszcze do tego Ybanking wypłaca dopiero po uzyskaniu min. 25 zł premii.

      Usuń
    3. Dla mnie nie ma problemu bo to tylko kilka kliknięć, które trwają krócej niż samo logowanie do niebieskich.
      Przy 100k miesięczna premia to 9 zł i to za owe 50% plus to co masz od poleconych. Daje to szybszą wypłatę niż odsetki z idea bank, szczególnie w wariancie na 5 miesięcy.

      Usuń
    4. Mam pytanie odnośnie Ybanking. Składając wniosek o lokatę przez Ybaning np. 28.05.2017r. i opłacając lokatę 30.05.2017r., czy trzeba w tym dniu po raz drugi logować się do Idea Bank przez Ybanking. Drugie pytanie, czy składając 2 wnioski o lokaty w Idea Bank, trzeba dwa razy to robić przez Ybanking.

      Usuń
    5. Ciekawe pytanie, sam do tej pory składałem wnioski od razu. Też jestem ciekaw, chociaż wydaje mi się, że nie trzeba.

      Usuń
    6. Ja loguje się poprzez Yb tylko przy składaniu wniosków o lokaty. Żeby pobrać potwierdzenia/zrobić zrzut ekranu, już loguje się bezpośrednio. Często w ramach jednym logowaniu składam klika wniosków na różne kwoty.

      Usuń
    7. Dzień dobry,

      Wystarczy przejść przez Ybanking raz w dniu składania wniosku i niezależnie od liczby zakładanych lokat.

      Pozdrawiam

      Usuń
    8. Ja do tej pory dwa razy logowałem się do Idei przez Ybanking w dniu składania wniosku i drugi raz w dniu opłaty wniosku. Widzę, że drugi raz niepotrzebnie.

      Usuń
    9. Czy można złożyć wniosek o lokatę na jednego członka rodziny po przejściu przez ybanking będąc zalogowanym na drugim członku rodziny o tym samym zameldowaniu?
      Jeśli ybanking zabrania kolegować się mającym jeden adres, to czemu nie tak?

      Usuń
  5. Wkurzyli mnie. Właśnie skończyła mi się inna lokata i ucieszyłem się, że sobie przeniosę środki na nowe 2,5%. Wybrałem opcję "przenieś środki na inną lokatę" i... zonk. Wielki Procent nie jest dostępna. Czyli muszę sobie przelać kasę do głównego banku i dopiero we wtorek zasilić nową lokatę. A wiemy, że będzie już za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taka sama sytuacja, mam nadzieję, że wyrobię się ze wszystkim w poniedziałek.

      Usuń
  6. Oj ten felerny Klaun. Człowiek się loguje po północy, bo nie wiadomo, czy do rano jeszcze będzie lokata, a tu "Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później."
    A tak w ogóle wiecie czy ktoś, kto nie ma konta w Idei, może przy zrywania lokat w sobotę przelać środki na jakąś 1- lub 2-dniową lokatę, żeby środki nie próżnowały przez weekend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też błąd tej treści pojawia się. Wystarczy kliknąć w ten komunikat, by go usunąć i dalej wykonywać żądane czynności na koncie. Ostatnio idea informował, że trwają jakies prace systemowe.

      Usuń
  7. Nie trzeba po zerwaniu lokat mniej korzystnych przekazywać środków na rachunki zewnetrzne. Można zerwać, zastępując numer rachunku do zwrotu środków, numerem rachunku żądanej (korzystniejszej) lokaty. Była już o tym mowa wielokrotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na marginesie dowiedzialem się o tym od przyjaznego pracownika idea bank.
      Ciekawe, że wkrótce potem już tam nie pracował...

      Usuń
    2. Tak, czytałem już o tym triku. Tylko nie zawsze są w ofercie przyzwoite lokaty na okres np. miesiąca lub dłuższy. Dlatego zastanawiam się, czy nie mając konta, będę mógł przeczekać weekend zakładając jakieś lokaty jednodniowe. Czytam, że np. PingPong jest tylko dla posiadaczy konta.

      Usuń
    3. Ja na weekend jak jest potrzeba zakładam 3dnowego clouda. Nie tylko oszczędza co codziennego zakładania Ping Ponga, ale także daje zysk o 0,05 zł więcej.
      Niestety obie opcje są dla posiadaczy konta.

      Usuń
    4. Hej.
      Pracuję nadal...
      Opuściłem Oddział ( zostawiłem depozyty/fundusze etc) a zająłem się kredytami dla Spółek
      Pozdrawiam
      AJ

      Usuń
    5. No to fajnie, bo już podejrzewałem coś innego skoro podczas wizyty w Warszawie powiedziano mi coš innego, gdy pytałem o Ciebie:-)
      Szkoda tej zmiany bo wskazówki były bardzo cenne. Można znów prosić o kontakt mailowy?

      Usuń
    6. Widzę, że kilka osób skomentowało mój post :) A swoją drogą, bardzo lubię tego bloga. Czytam na bieżąco pojawiające sie tu informacje. Sam autor wydaje się być miarodajny. Pozdrawiam

      Usuń
    7. To nie jest tajemnica. Konsultanci na infolinii udzielają bez przeszkód takich informacji.

      Usuń
  8. Jest w Idei jeszcze lokata beztroska, którą można zerwać w każdej chwili i nie traci się wypracowanych odsetek(dobra opcja jak dotychczasowa lokata w Idei kończy się w weekend).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za info. To b.dobre rozwiązanie dla osób, które nie chcą zakładać konta. Jeżeli jeszcze akurat mamy koniec miesiąca, to Lokata Do Końca Miesiąca też może działać jako chwilowa przechowalnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy można założyć więcej niż 5 lokat? Założyłem w sobotę 5 i czekam do poniedziałku na opłacenie, ale okazuje się, że lokata dalej jest dostępna. Dlatego, żeby uniknąć na koniec lokaty zerwania w sobotę, przed chwilą złożyłem wnioski o kolejne 5 lokat i te chciałbym opłacić. Ale okazuje się, że poprzednich wniosków nie można usunąć, a na nowych nie ma danych do przelewu (jest pusto na karcie) i brak potwierdzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak zakładasz Ping Pinga pojawia się info o 5 lokatach. Po założeniu jednej lokaty staje się ona niedostępna, bo wiadomo, że założyć można tylko jedną.
      Ot cały cloud do którego należy nabrać dużego dystansu...

      Usuń
    2. A czy jak znikną te lokaty założone w piątek (wnioski ważne do dzisiaj) to te nowe staną się dostępne, czy też mogę zniknąć lub wnioski zostaną odrzucone?

      Usuń
  11. Witam. Pytanie do Klientów Idei którzy nie mają tam ROR. Chcę założyć lokatę dla osoby która nie ma ROR w Idei - czy lokatę będę mógł potem wypłacić tylko na to konto z którego poszedł przelew na lokatę czy na dowolne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środki po zamknięciu lokaty bank przelewa na wskazane przez Ciebie konto (podajesz numer), może to być inny rachunek niż ten, z którego środki wpłynęły, ale musi to być TWÓJ rachunek. Jeśli dane odbiorcy nie będą się zgadzać, przelew będzie cofnięty.

      Usuń
  12. Bardzo długo "wisi" u nich ta lokata Wielki Procent. Ale nie dziwię się. Ja na przykład nie mam co do nich przelać. Wisi u nich dużo mojej kasy na 5 mies do 1 sierpnia. Następnie zapakowałem na maxa 10 lokat po 13k do Toyoty. Reszta poszła do Nesta na 2,6 i kończy się za 2 tygodnie. Te parę groszy które się odłożyły od tego czasu czekają w Optimie na 2,2. nie opłaca się klikać lokaty dla kilku tałzenów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisi, bo pewnie mają awarię :)

      Usuń
  13. Miałam już happy, teraz na wielki procent tez się załapałam. Taka oferta, że szkoda nie skorzystać, dobry procent jak na taki krótki termin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przed chwilą się logowałem (wtorek godz. 20:50), żeby sprawdzić czy wszystko się założyło i lokate wciąż można zakładać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pojawiła się kolejna lokata na 2.5% w idea.

    OdpowiedzUsuń
  16. Polcan, gdzie jesteś? Mamy następna lokatę! Na Dzień Dziecka! Na 6 miesięcy 2,5%. Podejrzliwie spoglądam na te lokaty w ideabank. Czy to oznacza, że niebawem w ogóle oprocentowanie lokat wzrośnie? Dlatego też Ideabank chce już teraz zamrozić na - obecnych -lokatach pieniądze klientów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracy, jak większość z Was. Nie zawsze mogę opisać ofertę jak się ukaże. Czasem muszę poczekać na powrót lub napisać coś po godzinach tak jak dziś.
      Oczywiście niebawem ją opiszę.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...