czwartek, 12 kwietnia 2018

150 zł do Allegro za 3 płatności kartą w Money Mania 14


Dziś rusza kolejna 14 już edycja Money Manii w której do zgarnięcia jest 150 zł do bardzo popularnego portalu Allegro. Kolejna MM to oczywiście akcja specjalna, w której organizator rozdaje nagrody za spełnienie łatwych warunków.

 

Warunkiem zdobycia bonu jest założenie Konta Jakże Osobistego w Alior banku. Potem zaś wystarczą tylko 3 płatności kartą na dowolną kwotę czyli to co lubimy najbardziej. Nie trzeba wydawać kwot, liczą się tylko ilość:)

Kto może z tego skorzystać?
Jak zwykle oferta adresowana jest do nowych klientów, a w przypadku MM14 jest to osoba, która od 2 lat nie posiadała konta u melonika oraz Kantorze Walutowym banku. Zakaz dotyczy także posiadania Karty Kibica banku.

Dedykowany link do rejestracji w Money Manii 14 po 150 zł do Allegro

Powyższy link ma być aktywny do 13 maja 2018

 

Kto brał udział w poprzednich edycjach Money Manii może od razu się zalogować do systemu podając swój mail i kliknąć w link Wyślij wniosek w Money Manii. Nowi muszą przedtem najpierw się zarejestrować podając maila oraz potwierdzając rejestrację klikając w link jaki przyjdzie na maila.

Rejestracji w Money Manii można dokonać najpóźniej do 13 maja, zaś samo konto w Aliorze można założyć nawet 31 maja 2018. Warto się jednak pospieszyć, bo do końca roku mamy tutaj gwarantowane 3% na koncie oszczędnościowym!!!



Jak zdobyć premię?
Po założeniu konta premię zdobędziemy bardzo łatwo. Wystarczy:
  • dokonać 3 płatności kartą
  • wykonać jeden przelew
Czasu na spełnienie tych dwóch banalnych warunków mamy aż nadto bo aż do 31 lipca 2018. Harmonogram całej akcji macie poniżej.

 

A samo konto w Aliorze? Jest całkiem ok, założyłem go w grudniu dla 3% na koncie oszczędnościowym zaś jedynym problemem konta osobistego u melonika jest konieczność wykonania przelewu na 1500 zł co miesiąc. O ile coś takiego można nazwać problemem.

Dedykowany link do rejestracji w Money Manii 14 po 150 zł do Allegro


Dla przypomnienia konto w aliorze poza 3% na KO daje możliwość wyboru jednego z wielu dodatkowych korzyści. Omawiałem to szczegółowo w artykule Punkt dla melonika.

Konto daje możliwość wyboru darmowej korzyści
 
Podsumowując mamy fajną akcję, bo warunki są praktycznie żadne zaś 150 zł do allegro może przydać się każdemu. Jak widać Alior szykuje się coraz bardziej na sprzedaż, warto więc skorzystać z takich okazji póki jeszcze są.

14 komentarzy:

  1. Z innej beczki. Czy jest więcej osób którym Citi, pobrało opłatę za Citiphone w kwietniu? Jak to wyłączyć? Czy jesteśmy zmuszeni do korzystania (i płacenia) za tą możliwość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem. Na razie napisałem do nich wniosek o wyłączenie.

      Usuń
    2. Ja złożyłem reklamacje na obciążenia konta 6 zł za citiphone i nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi

      Usuń
    3. Złożyłem reklamację ale nie wiem czy uznają. W cenniku do konta City Priority opłaty za Citiphone nie ma. Ale już w cenniku do karty kredytowej City Simplicity, taka opłata jest. Dla mnie trochę to dziwne i niedoprecyzowane.

      Usuń
    4. A ja odradzałem zniżanie się do poziomu klienta City. Już dawno pisałem na tym forum, że ten bank nie traktuje swoich klientów poważnie. Ja w ogóle nie wiem kim dla nich jest klient. Frajerem.

      Usuń
  2. podobno użytkownicy byłego bph są wykluczeni z promocji. bank po przejęciu traktuje klientów bph jak swoich, więc wymóg nieposiadania rachunku 2 lata wstecz eliminuje część klientów np. z kontem lubię to w bph.
    Autorze, warto to zweryfikować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi to logicznie i ten warunek jest stosowany przez każdy bank przejmujący. Sam będąc klientem Kredyt banku po przejęciu przez WBK byłem początkowo wykluczony z bardzo dobrych promocji.
      Nie jest to jedyny taki przypadek - obecnie nie mogę brać udziału w akcjach Paribasa jako były klient BGŻ.
      Alior nie informuje o tym w regulaminie, więc przesłałem zapytanie. Jak dostanę odpowiedź udzielę jej tutaj.

      Usuń
    2. Mam już zaskakującą odpowiedź: klienci bph oraz tmobile nie są wykluczeni z promocji i mogą brać w niej udział:)

      Usuń
    3. BPH po połączeniu? Czyli nawet wtedy jak byli już formalnie Aliorem i niejako zamknęli konta np. "lubię to" już w Aliorze?

      Usuń
    4. Nie, tak to nie jest. Podałem przykłady na sobie z Kredyt bank oraz BGŻ kiedy zamknąłem konta przed fuzją. Mimo to byłem wyłączony z promocji.
      W BPH zresztą też zamknąłem konto przed fuzją mimo próśb BPH tego nie robić. Mówiłem im wyraźnie: skoro przejmuje was Alior, to koniec. Miałem na myśli właśnie możliwość udziału w tego typu promocjach.

      Kto czekał z zamknięciem do połączenia to z definicji jest wyłączony z promocji.

      Usuń
    5. A skoro moje konto zamknęło się w trakcie fuzji to co? Można to jakoś sprawdzić przed złożeniem wniosku jak Alior traktuje moją osobę?

      Usuń
    6. Zadzwoń na infolinię. Mi też nikt nie był w stanie powiedzieć czy posiadając konto maklerskie w aliorze zaliczam się do nowego klienta i zweryfikowałem to dopiero na infolinii.

      Usuń
  3. 10 kwietnia napisałem wniosek o wyłączenie i nie pobieranie opłat- do dziś brak odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...