środa, 18 kwietnia 2018

3% na Rachunku oszczędnościowym w ofercie specjalnej Na start do 100k w CA


Ależ ofertę przygotował niepozorny Credit Agricole. Mamy tutaj 3% na koncie oszczędnościowym i to do kwoty 5x wyższej niż daje nam Alior. Już sam ten fakt zasługuje na uwagę, a to nie koniec korzyści.

Bank całkowicie odświeżył swoją ofertę kont i do świetnej oszczędnościówki dodaje bonusy na 200 zł za przeniesienie + do 300 zł za rachunki oraz 50% premii ze swojego słynnego Savera. Słowem jest co omówić:)



Najciekawiej wygląda to czego bank zbytnio nie reklamuje, a więc 3% na rachunku oszczędzam w ofercie Na start. Jest to oferta ograniczona co prawda do 4 miesięcy i obowiązuje od momentu otwarcie konta, mamy więc podrasowaną ofertę znaną z Getin, gdzie było 2,70% na ten sam okres.

Kto zatem może z tego skorzystać? Według regulaminu z oferty nie może skorzystać osoba, która przed 10 kwietnia 2018 była posiadaczem kont dla osób fizycznych. Nie można też zakładać kolejnego konta w Credit Agricole dla tej promocji.

Tutaj założysz konto w Credit Agricole dla 3% w ofercie na start

Link ma być aktywny do 31 lipca 2018 do tego dnia obowiązuje bowiem promocja o nazwie Korzyści dla Ciebie, której częścią jest najbardziej nas tutaj interesujące Konto oszczędnościowe, które CA nazywa Rachunkiem oszczędnościowym.

Zamiast poprzednich 4 konto teraz mamy dwa do wyboru

Dużą zaletą tego konta jest fakt objęcia promocją kwoty do 100.000 zł. To pięć razy więcej niż daje Alior. Powyżej tej kwoty nie ma jednak sensu trzymać kasy, bo stawka jest kiepska. Standardowo wynosi ona zaledwie... 0,14%.

Wygląda na to, że warto będzie otworzyć na kilka miesięcy nowe konto dla 3%. Dobrze się składa, że oferta się pojawia praktycznie na finiszu 3% w Aliorze, bowiem konto u melonika gwarantuje stawkę 3% tylko do 30 czerwca. Jak widać można będzie można mieć dalej fajną stawkę i to dla dużo większej kwoty:)


W osobnym wpisie omówię niebawem Konto dla Ciebie z możliwością wyboru jednej z trzech premii. Jak dla mnie nawet nie patrząc na szczegóły wybór jest oczywisty. Do wyboru mamy bowiem:
  • do 200 zł za przeniesienie konta
  • do 300 zł za 5% zwrotu za rachunki
  • 50% z CA Saver
Pierwsza opcja wymaga zbyt wiele, druga jest przekoloryzowana, gdyż nikt nie płaci takich horrendalnych rachunków by 5% zwrot dawał 300 zł zwrotu. Jedyny sensowny wybór to legendarny Saver, który był hitem bloga kilka lat temu i to tylko dla 'nareszcie normalnego' Savera założyłem tu kiedyś konto.

Tutaj założysz konto w Credit Agricole dla 3% w ofercie na start

Jednak pomijając sprawę dodatkowych korzyści z konta sam fakt oferowania 3% na KO i to nie do typowej kwoty wabika lecz do 100.000 zł jest sam w sobie godny uwagi i jest wystarczającą zachętą by założyć tutaj konto:)

Tabela oprocentowania kont dla osób fizycznych
Regulamin promocji Korzyści dla Ciebie

Ciąg dalszy:  Do 200 zł za przelewy do 300 zł za płatności czy 300 zł za CA Saver w promocji Korzyści dla Ciebie

19 komentarzy:

  1. Alior przedłuż 3 % na końca roku (taka data widnieje w nowej tabeli oprocentowania).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że nie zwróciłem na to uwagi, ale to kolejna dobra wiadomość:)
      Zawsze lepiej mieć trzy trójki niż dwie z możliwością dostępu w dowolnym momencie.

      Usuń
  2. Zasadnicza różnica pomiędzy ofertą Aliora a CA polega na tym, że w Credit Agricole aby skorzystać z oprocentowania 3% lub innych korzyści, trzeba spełnić obowiązek przeniesienia dochodów przekraczających min. 1000zł. W Aliorze warunek wpływów można opędzić dowolnym przelewem zewnętrznym na kwotę 2000zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeniesienie dochodów ma wpływ na wybór jednej z trzech korzyści wspomnianych pod koniec artykułu. Nie jest to jednak coś co jest nam do szczęścia potrzebne. Nas interesuje głównie 3% na KO i ze wstępnych rozmów, które odbyłem nie jest wymagane wynagrodzenie dla promocyjnej stawki.
      Jutro mam dostać odpowiedź na 100%, bo to kluczowy punkt. Wynagrodzenie psułoby ofertę znacznie, a jego brak czyni ofertę rewelacyjną.
      Wstrzymam się zatem z założeniem konta do czasu oficjalnej odpowiedzi.

      Niewykluczone też, że przetestuję to tak jak KO w WBK nawet w przypadku negatywnej odpowiedzi. Tam oficjalnie i regulaminowo jest zakaz innego rodzaju, a jak się okazało można go obejść:)

      Usuń
  3. Śmieszny ten Credit Agricole. Posiadam u nich konto od ponad 10 lat, jeszcze od czasów Lukasa. Jest to moje główne konto, z którego robię podstawowe płatności, wpływa też tam moje wynagrodzenie od głównego pracodawcy. Korzystam z niego aktywnie. (choć mam też RORy w innych bankach) Mam też zainstalowaną ich aplikację mobilną. Po ostatniej aktualizacji pojawił się w niej BLIK. Chciałem aktywowac tego blika,ale wyświetlił się komunikat:

    "Aby skorzystać z usługi BLIK podpisz aneks umowy konta- możesz to zrobić w serwisie internetowym CA24 w sekcji oferta i umowy. Następnie zmień rodzaj konta na wybrany rachunek z nowej oferty- możesz to zrobić w serwisie telefonicznym CA24 lub w dowolnej placówce Banku Credit Agricole."

    Pajace! Pajace! Pajace! Żeby uruchomić blika w aplikacji muszę podpisać 38-stronicowy aneks a następnie zmienić pakiet konta na to nowe "Konto Dla Ciebie". I jeszcze w sprawie zmiany rodzaju konta muszę do nich dzwonić albo iść do placówki. A po co niby miałbym zmieniać 10 letnie bezpłatne e-konto na to nowe? Przeciez dla mnie jako starego klienta nie ma po tej zmianie żadnych profitów. Miałbym to zrobić, żeby mieć gównianego blika?
    Czy im sie wydaje, że tym blikiem odkryli Amerykę jak Kolumb? Mam działającego blika w Millenium, TMUB. Aliorze itd, itd bez żadnego problemu i dodatkowego kłaniania się bankowi.
    Napisałem im na ich Facebooku, że mam tego ich BLIKA pod takimi rygorami w tylnej części ciała.

    Idioci!

    OdpowiedzUsuń
  4. O coś czuję, że wkrótce obudzi się IdeaBank i da porządne 3% dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawiązując do mojej wcześniejszej wątpliwości dot. obligatoryjnego "wpływu na konto min. 1000zł" w Credit A. ponownie przebrnąłem przez zawiłości regulaminu i:
    1. Jeśli kogoś interesuje pakiet korzyści to przeniesie wynagrodzenia jest obligatoryjne.
    2. Jednak zakładając, że większość z nas interesuje wyłącznie depozyt 100tyś. zł na 4 miesiące to obligatoryjne jest wyłącznie założenie "Konta dla Ciebie"
    Z ust. 7 p.5 wynika, że wpływ 1000zł musi być z zewnątrz ale nie musi to być wynagrodzenie.
    "5. Bank oblicza Wpływ na Konto w miesiącu kalendarzowym, który poprzedza naliczenie opłaty lub prowizji, jako sumę Transakcji, które wynikają z wpłat gotówkowych oraz przelewów na rachunek główny w PLN z wyłączeniem...."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i o to właśnie chodzi. Dla mnie interesujące jest tylko konto na 3%, reszta to bankowe widzimisię, dlatego też odstawiłem je do omówienia w osobnym artykule jako niepotrzebny balast, który być może zainteresuje innych.
      W niniejszym poście skupiłem się głównie na najatrakcyjniejszej części, bo to ona czyni ofertę atrakcyjną.

      Usuń
    2. 200 stówy piechotą nie chodzi. Czytam na innych blogach że niby ie trzeba dostarczać do pracodawcy tego dokumentu przeniesienia. A konto jakieś zawsze się znajdzie do odstrzału.

      Usuń
    3. Konto warto założyć dla samego 3%, a przy okazji nie zaszkodzi zrobić wymagane przelewy dla dodatkowej premii. Problem żaden, a jak wpadnie dodatkowe 200 zł to nic tylko się cieszyć.
      Pewnie sam to przetestuję na własnej skórze jak już będę zakładał konto.

      Usuń
  6. Czy jal mam w CA już konta to mogę brać udział w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  7. Minusem tego konta oszczędnościowe jest nietypowe naliczanie odsetek (tj. niemiesięczne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale tak masz na każdej lokacie.

      Usuń
  8. polcan to nie tak...
    1. Aby móc założyć depozyt do 100 000złotych na 3% musisz założyć rachunek: Zyskaj na start - 3% na Rachunku Oszczędzam!
    2 Aby założyć "Rachnek Oszczędzam" musisz założyć konto. Dla małolatów <27lat "Konto dla Ciebie MOVE" (i tu nie ma opłat za prowadzenie konta i kartę), a dla zgredów >27lat "Konto dla Ciebie". I tu warunkiem zwolnienia z opłaty za prowadzenie konta(7zł/miesięcznie) i kartę(9zł/miesięcznie) jest wpływ 1000zł na konto z dowolnego źródła.
    3. Aby skorzystać z pakietu korzyści (regulamin to precyzuje na ostro):Otrzymaj do 200 zł. Wystarczy złożyć wniosek o przeniesienie konta i deklarację przelewu wynagrodzenia na konto w Crédit Agricole, oraz zapewnić 3 miesięczne wpływy na konto.

    Premia: do 200 zł

    100 zł jeśli zapewnisz wpływ na Konto w kwocie co najmniej 1 000 zł przez 3 miesiące.

    200 zł jeśli zapewnisz wpływ na Konto w kwocie co najmniej 3 000 zł przez 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz prawie całkowitą rację - prawie bo wiekowo wygląda to nieco inaczej, ale to już będzie tematem drugiej części artykułu.

      Widzę, że nie bardzo zrozumiałeś to co ja napisałem w samym artykule, więc wyjaśnię jeszcze raz.

      Mamy dwie niezależne promocje: KO na 3%, który jest główną treścią artykułu oraz 3 promocje do wyboru, co dla mnie jest dodatkiem, a dla banku jest na odwrót bo głównie promuje bonusy a KO jest dodatkiem.

      Moim zadaniem było pokazanie, że 3% na KO jest dostępne dla każdego bez dziwolągowatej akrobatyki jaką wymaga Raiffeisen na swoich 3%, każąc płacić kupę kasy kartą. Tutaj w CA mamy tylko jeden wymóg posiadania konta osobistego, co jest rzeczą oczywistą bo każde KO wymaga posiadania ror w danym banku. Na ror nie ma jednak wymogu wpływu od pracodawcy by mieć 3% a to jest najważniejsza informacja.

      Usuń
  9. W Alior Banku promocja 3% na koncie przedłużona do końca roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz wyjaśnić jak działą to "50% z CA Saver"?
    PS: Złozyłem wniosek o przeniesienie konta i pracownik banku zapodział moj wniosek. Zorientowałem się po 2mc, naliczało mi opłaty za Inteligo. Uznali reklamację, ale konta nie zamknęli bo nie mieli fizycznie mojego wniosku, ktory ważny jest ponoć 7dni. Premia wypłacona w dniu uznania reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie pytanie. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na czym polega trudność przeniesienia konta skoro autor pisze że 'wymaga to zbyt wiele"? Ja mam nieużywane dwa konta i jedno moge sobie przenieść do CA. Nie mam żadnych zleceń, żadnych stałych przelewów i z niczym te konta nie sa powiązane więc jeśli o to chodzi to tu nie ma problemu. Nie wiem czy jest wymagana jakaś wizyta w oddziale banku porzucanego bo to u mnie już odpada bo nie bedę jechał 200km żeby konta przenosić, Widze że już przy składaniu wniosku jest opcja o przeniesienie. Nigdy w sumie tego nie robiłem a akurat jest okazja żeby odejść z Neobanku czy Deutschebanku który zaraz i tak zniknie. Byłbym wdzięczny za pomoc
    MM

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...