środa, 6 stycznia 2021

250 zł z okazji karnawału z kontem w Paribas

Zmiany na rynku kont, ale dziś nie o tym. Dzisiaj o Paribasie, w którym niezmiennie pojawiają się oferty promujące konto. A z racji tego, że mamy karnawał to i oferta karnawałowa już jest. Do zyskania kasa na konto, czyli tak jak lubimy najbardziej. Zyskać można 250 zł za spełnienie naprawdę nietrudnych warunków, do czego Paribas zdążył nas już przyzwyczaić.

                                        

Tutaj zgarniesz 250 zł  z kontem w Paribas 

Kto może z tego skorzystać?  Osoby, które nie miały konta od 12 miesięcy.  Planowo akcja  potrwa do 31 stycznia 2021 r. , o ile wnioski nie zostaną wcześniej wyczerpane, bo limit to zaledwie 3000 sztuk. 

Co zrobić by zgarnąć premię?

Premia podzielona została na zaledwie dwie części, szybko więc będzie można zgarnąć premię:

1) 100 zł za spełnienie w lutym dwóch banalnych warunków: 

  • przelew za pomocą GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile
  • 3 transakcje bezgotówkowe kartą

Warunki można więc spełnić bez żadnego problemu ciągu jednego dnia i to w mig:)

2) 150 zł za spełnienie w marcu trzech warunków:

  • przelew za pomocą GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile oraz 
  • 3 transakcje bezgotówkowe kartą oraz 
  • wpływ min 500 zł. 

Dodatkowy warunek jest znów łatwy:) Należy jednak pamiętać, że standardowo musimy również spełnić warunki do otrzymania pierwszej części nagrody.


O przyznaniu nagrody zostaniemy poinformowani mailowo, wiadomość otrzymamy na adres, który podamy w formularzu rejestracyjnym. Każda nagroda zostanie przekazana do ostatniego dnia miesiąca, w którym otrzymamy informację o przyznaniu nagrody.  Pierwsza nagroda zostanie przekazana do 31 marca 2021 r., druga nagroda zostanie przekazana do 30 kwietnia 2021 r. Oczywiście musimy pamiętać o przekazaniu organizatorowi promocji numeru konta, na które nagrody mają wpłynąć.

Tutaj zgarniesz 250 zł  z kontem w Paribas 

W porównaniu do poprzednich noworocznych akcji, które opisywał Polcan, tutaj jest dużo łatwiej o premię. I można przypuszczać, że pula dostępnych wniosków znów wyczerpie się przed czasem...

Regulamin promocji


63 komentarze:

  1. Wczoraj o godzinie 5 rano czyli we wtorek udało mi się w Idei otworzyć lokatę 1,5% na 14tys wolnych środków. Pierwszą sesją przewaliłem z Getina (otrzymując te same propozycje zawrotnej do różnych banków na 1,1%) 300tys do Idei ale o g.11 nie było już lokat na 1,5% o czym tu pisano. Drugą sesją 300kilo wróciło do Getinu i miałem obawy czy 1,1% na 3M otrzymam ponownie. Zasymulowałem przelew zewnętrzny i ponownie otrzymałem propozycję zawrotnej na 1,1% i tak zaparkowałem środki. 1,1% to mało ale lada dzień zejdziemy poniżej 0,5% i skończy się latanie z pieniędzmi.
    1. Uwłaszczenie niepokornych banków LC płacących przez lata krocie w stosunku do całej konkurencji to zmowa pozostałych bankesterów i jedyny logiczny powód dwuletniego dołowania i w końcu uwłaszczenia obu banków.
    2. Śmieszą mnie komentarze, że Pekao płaci TYLKO 0,01%. Przecież od lat tyle płacą wszystkie banki nienależące do LC. Skoro banki LC znikają to już obojętne gdzie się zaparkuje środki.
    3. Następną zmową zagranicznych banksterów w Polsce po wyeliminowani konkurencji LC będzie zjazd depozytów poniżej 0,00%. Oni muszą zarobić swoje nawet w okresie pandemii, gdy brak akcji kredytowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowy 6 stycznia 2021 18:30
      Odnośnie punktu 2-ego. Cytuję Cię:
      "2. Śmieszą mnie komentarze, że Pekao płaci TYLKO 0,01%. Przecież od lat tyle płacą wszystkie banki nienależące do LC. Skoro banki LC znikają to już obojętne gdzie się zaparkuje środki."

      Miałeś chyba na myśli "od lata", a "nie od lat"?
      Jeszcze na koniec marca, przed pandemią dużo banków dawało w miarę przyzwoity %. I to nawet takie molochy jak mBank (miałem wtedy KO na 2,7% - bo bank miał iść pod młotek). Wszystko poleciało na łeb na szyję po 3 po kolei obniżkach stóp procentowych przez RPP. Zaczął się "wyścig" banków w obniżaniu %-tu na lokatach i tylko IB/GB wyłamali się z tego trendu z wiadomych przyczyn ;)

      Usuń
    2. 0,01 w Pekao to oprocentowanie LOKAT, a Ty TomTom piszesz o KO w mBanku, a to produktowa różnica.
      Ja uogólniłem, a Ty wdajesz się w szczegóły. Tak czy siak na dzień dzisiejszy KO to już też prawie 0,01.

      Usuń
    3. Było też lepiej i na lokatach, ale fakt - na KO w różnych bankach zrobiło się %-towo lepiej, czego nigdy nie mogłem zrozumieć. Chyba powstała swojego rodzaju moda na KO i banki tym właśnie produktem, a nie lokatami ściągały nasze oszczędności. Teraz nie muszą już tego robić i to jest właśnie dla nas najgorsze :(

      Usuń
    4. Nie do konca sie zgodze, ze od lat wszystkie banki placa 0 01. Jak byly wieksze stopy to byly inne ciekawe lokaty w Nest, w BGZ Optima, Toyocie i innych.

      Usuń
    5. W Nest, w BGZ Optima, Toyocie i innych były dobre lokaty TYLKO dla nowych klientów, a starym dawali od 0,01 do o,02%. Ja uogólniam żeby się pośmiać bo TYLE nam pozostało.

      Usuń
  2. Dawno temu w czasie galopującej hiperinflacji znajoma odziedziczyła kawalerkę po mamie. Syn był jeszcze nieletni, to nie mogła mu podarować, a sama z mężem już swoje mieli. A przepis był taki, że można było tylko jedno. No i w niedługim czasie starczyło jej to na kolorowy telewizor (dobra wszelkie były trudno dostępne). Oby i nas to nie spotkało. Dla mnie byłoby to już czwarte ograbienie przez kolejny nierząd polski. Tym bardziej bolesne, że już nic nie zdążę odbudować i stracę zabezpieczenie na ostatnie lata życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grabił nas to rząd PO, jak tylko mógł i jeszcze bardziej !

      Usuń
    2. po co ty tu tracisz na tym blogu swój cenny czas/ Dla ciebie tu jest odpowiedni blog:
      https://supermamy.limango.pl/rodzina-500-na-co-mozesz-wydac-otrzymane-srodki/

      Usuń
  3. Przy tym terroryzowaniu Polaków i zabranianiu im wszystkiego to wysokiej inflacji nie zrobią. Szacunek w grudniu to 2,3% więc niżej niż w listopadzie. Oni zrobią jedynie bańki spekulacyjne na rynkach, np nieruchomościach co skończy się jak zwykle załamaniem gospodarczym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Szacunek w grudniu to 2,3% więc niżej niż w listopadzie."

      Co się nie zrobi - żeby tylko 13 stycznia Glapa i jego banda mogli z dobrym pretekstem obniżyć stopy procentowe ;) Właśnie wtedy zapadnie decyzja RPP. Powiedzą, że inflacja zeszła poniżej celu inflacyjnego itp. Natomiast ogłoszenie prawdziwej inflacji (nie tej szacunkowej) ma być 15 grudnia - kiedy to pewnie powiedzą, że szacunki były jednak błędne, a grudniowa inflacja rzeczywiście większa. To już i tak będzie musztarda po obiedzie bo te gamonie 2 dni wcześniej po raz kolejny obniżą stopę procentową. Nie biorąc pod uwagę tego jak inflacja styczniowa wyskoczy w góre - po wszystkich zafundowanych nam w nowym roku podwyżkach (patrz sama cola - przez podatek cukrowy). A przecież "pewna osoba" - ta z długim nosem zarzekała się, że żadnych podwyżek podatków nie będzie! Jakoś jak inflacja biła u nas rekordy - to nie kwapili się z podwyżką stóp, a wręcz przeciwnie - obniżali. Wszystko po jedynie słusznej linii partii. Jak to się im wszystko pięknie układa, a z nami i naszą kasą robią sobie co chcą. Ale czasów doczekaliśmy, ale niestety wszystko na własne życzenie... :(

      Usuń
    2. Nie bardzo wiem o jakim zabranianiu wszystkiego kolega pisze? Mi w pandemii jest OK, absolutnie pandemią nie jestem zmęczony jak "wszyscy". Robię podobne pieniądze, a może i większe. A generalnie z pieniędzmi nie mam co robić bo mam wszystko czego potrzebuję. A że jestem minimalistą to czy w świecie było dobrze czy źle to ja zawsze byłem na wierzchu. Nie cierpię słuchać w mediach "jak to wszyscy Polacy są zmęczeni i oczekują powrotu do normalności". Ja nie jestem zmęczony pandemią!!!

      Usuń
    3. Tweet jednego z lepszych analityków rynku długu w tym kraju. "Stopy wzrosną szybciej niż się komukolwiek wydaje." Pytanie tylko czy miał na mśli USA czy PL. W tym drugim przypadku oznaczałoby to jakieś urwanie się inflacji z lańcucha więc nic dobrego jako że NBP i tak bedzie utrzymywać glęboko ujemne realnie stopy .
      w ogóle odnoszę wrażenie żewszyscy już sie trochę pogubili. Obniżki stop raczej już nie bedzie bo Glapa w wywiadzie powiedział że to zadecyduje się w marcu.
      a poza tym ciąć nie ma z czego. Ciecie stóp nie napędzi inflacji a w Polsce ujemna stopa o jest kompletna abstrakcja. Już zerowa zdemolowała rynek kredytowy a to się przełozy na ukatrupienie aktywnosci gospodarczej. Formy po prostu kredytu nie biorą a banki nie chca go udzielać ani klientom hipotecznym ani firmom które akurat go potrzebują - czyli restauratorom i reszcie pandemicznych ofiar.
      MM

      Usuń
    4. Zadne stopy nie wzrosna tak szyko w PL czy w USA. Chodzi o zmniejszenie dlugu panstw oczywiscie naszym kosztem. Musza rozkrecic inflacje oraz obieg pieniadza. Obligacje w zadnym kraju nie daja juz przechowac wartosci pieniadza, czyli jestesmy okradani z naszych zaoszczedzonych pieniedzy. To jest celowa polityka bankow centralnych, ktore skupuja obligacje rzadow krajowych; inaczej inwestorzy zazadaliby duzo wiecej i ceny ustalilby rynek. Banki centralne w kazdym kraju moga skupic nieograniczona liczbe obligacji rzadowych i tym samym trzymac ich rentownosc duzo ponizej faktycznej inflacji.
      Rzady nie sa juz w stanie placic realnych odsetek od dlugu stad wlasnie takie a nie inne zachowanie NBP, FED, EBC, itd. QE beda teraz trwaly wiecznie w roznych panstwach, bo inaczej caly system monetarny padnie od razu.

      Usuń
  4. @TT.. przestań non stop człowieku narzekać jątrzyć i klepać to co wszystkie media powtarzają ( coca cola itp.). Twoje wypociny nic nie wnoszą do forum poza prymitywną propagandą.A tak na marginesie to sprawdź ceny coli w Niemczech UK czy innych krajach unii lub podobnych, sprawdź też koszt kaucji - u nas było i jest duuuzo taniej.przestań płakać nad swoimi kilkuset tysiącami złotych, że one tobie emerytury nie zapewnią. Weź się do roboty, zapomnij o rentierstwie na parę lat. W Niemczech wrócił Mvst do poziomu sprzed pandemii i co? Tam też Makrela ma długi nos??.na całym świecie spadają stopy, drukuje się pieniądz ale ty wiesz to co napiszą w GW albo powiedzą w TVN i widzisz we wszystkich złodziei czyhających na twoje uciułane grosze. @Polcan ucisz tego marude. Próbował się udzielać na innych forach ale go nie publikowali i tylko tu wylewa te swoje dyrdymałki. Piszmy o okazjach wisienkach a nie powtarzajmy bzdur publikowanych na zamówienie lewych czy prawych mediów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowy 7 stycznia 2021 17:18

      Wiem, że prawda w oczy kole i nie możesz znieść, że "twoi wybrańcy" już sami nie wiedzą co robią. Zawłaszczają państwo i przekazują swoją tanią propagandę w pis-mediach już tylko takim osobom jak ty - bo reszta załapała o co chodzi i poparcie poleciało na łeb na szyję. Wytłumacz mi dlaczego dziś UKOiK nie wyraził zgody na zakup radia Zet przez medialną Agorę, a jak jak państwowy, paliwowy koncern kupował gazety - nie widział żadnego problemu?? Przełącz choć raz kanał z Kursk-Tv - to może zrozumiesz. I nie denerwuj się jak ktoś pisze niepochlebną ci prawdę - bo od rządowej propagandy już chyba naprawdę nie widzisz co się dzieje na Świecie. Co do coli - to właśnie dziś czytałem porównanie w gazecie. Mamy jedną z największych jej cen w UE, a także USA - biorąc pod uwagę płacę w danym kraju bo to trzeba brać pod uwagę! I jeszcze jedno. Bardzo rzadko, ale "udzielam" się tylko poza tym na jednym innym forum i wszystko jest publikowane. Nie wymyślaj dyrdymałów i zacznij się wreszcie podpisywać. PS Grosze - to może ty masz uciułane. Ja mam trochę więcej i chcę tylko mieć dla nich tzw. "bezpieczną przystań." Do roboty nie musisz mnie zachęcać - bo uczciwie pracuję od 20-tu kilku lat i do tego roku przez ten czas nie byłem nawet jednego dnia na zwolnieniu lekarskim, a urlopu biorę góra dwa dni w roku.

      Usuń
    2. @ anonimowy 17:18
      Moze jak tak wszystkie media powtarzaja to cos w tym jest? Nie zastanawia Cie to? Na pewno nie zajakna sie o tym te Twoje bo jak moze byc cos zle, drogo itp. w tak cudownie rzadzonym kraju ;) Moze zdejmij maseczke z oczu i zaluz ja prawidlowo to przejrzysz wreszcie na oczy. TT ma racje i nie czepiaj sie go bo wielokrotnie wypowiada sie tu merytorycznie i popiera swoje teorie konkretnymi przykladami i linkami.

      Usuń
    3. Nie wiem, czy podejrzewacie TT również o mój wpis. Tym o oszukaniu przez PP co najmniej cztery razy. Jeśli tak - to nie TT - to ja. A historia jakoś się powtarza: 1. Książeczki mieszkaniowe - wpłata 10% lokalu starczyła potem na 1 m2 kw mieszkania - strata u mnie 300%, bo akurat Balcerowicz "urealnił" kredyty; 2. Wieloletnie spłacanie 25% dochodów na kredyt, który wzięła Spółdzielnia - nie ja. Czyli nie załapałam się oczywiście na wykup mieszkania spółdzielczego "za złotówkę" - kupiłam je dwa razy za realną cenę. A powód - jak wyżej.; 3. Hiperinflacja sprzed lat - wszystkie oszczędności zjadło codzienne życie;
      4. Trochę wtedy miałam w dolarach i złocie - wszystko szlag trafił; 5. Obecnie - z trudem odbudowany kapitał zabiera znowu PP na "wyższe cele". Oczywiście w międzyczasie się starałam, dzięki "maniu" środków kupiłam dziecku kawalerkę. Ale to też z programu "Kasa Mieszkaniowa" (oszczędzałam tam 9 lat), gdzie ulubiony przez nas bank Pekao pobierał sowite prowizje od każdej wpłaty (obligatoryjnej), a na koniec wmawiał, ze się nie należy coś, co się należało.
      Jeszcze po drodze było kilka mniejszej "grabieży" (np. brak urealniania pensji z mojego sektora, a teraz rok po roku dewaluacja emerytury).

      Usuń
    4. @Polcan zrobisz z tym "b...delem" powyżej porządek? Politekierstwo rynsztokowe i tania propaganda. Pomoże to komuś? Wycisz proszę tego frustrata TT bo jego "wybitne" komentarze nie na temar zdominowały forum. A tak było przez jakiś czas porządnie gdy się chłopina kiedyś obraziła. Jak widać honoru i konsekwencji mu brakuje.

      Usuń
    5. Oczywiście, że tak było i można dodać do Twojej historii wymianę pieniądza w 1950 r., tzw. "bykowe", wiele podwyżek cen regulowanych z pseudo rekomensatami (co skończyło się wydarzeniami w 1970 i 1976) czy nadmierne opodatkowanie (Poznań 1956). Państwa (nie tylko PRL i RP) zawsze okradały swoich obywateli i u nas niestety było tak samo a złodzieje mieli czerwone, niebieskie i czarne ręce i działali od wielu lat a nie tylko ostatnio, tak jak przywołanemu przez Ciebie naczelnemu komentatorowi się wydaje. Dlatego warto się reważnować i szukać "optymalizacji" wydatków, kroić banksterów a nie użalać się nad losem i do tego, czyli szukania okazji na rewanż, miał chyba służyć ten blog.

      Usuń
    6. @Anonimowy 11:43
      Przed momentem zablokowałem jego wpis o 'mam gdzieś wasze frustracje'.
      Z drugiej strony obie strony mają rację, chociaż przyznaję rację TomTomowi, wychodzę z założenia,że nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Dla mnie od zawsze rząd był wrogi zarabianiu obywateli i cokolwiek robiłem w życiu szybko się kończyło w wyniku represji władz. Tak było na początku lat 90 tych, gdy zarabiać się dało na wszystkim czego człowiek się dotknął tak jest i przez cały czas istnienia bloga od wprowadzeniu całkowitego podatku Belki w 2012 dla jednodniówek po obecne cięcia stóp.
      Za każdym razem trzeba było szukać nowej niszy by zaaklimatyzować się do nowej rzeczywistości. Nic niestety nie trwa wiecznie, ale jak robią się prądy, trzeba nauczyć się pływać w innych warunkach.

      Usuń
  5. To zróbmy akcje nie zamieniamy kont

    OdpowiedzUsuń
  6. TomTom plujesz na tego Glapę pod rónymi nickami zamiast zainwestować w giełdę, nieruchomości, kruszce lub waluty. Nie podoba Ci się polityka Pisu i wieszczysz gospodarczy krach to wymień PLN na waluty albo gold i kibicuj Pisowi, żeby jak najmocniej położył gospodarkę abyś miał krociowe zyski. Przestań już płakać nad tym Glapą bo on ma wywalone na Twoje szlochanie. Za tydzień Biden Ci pomoże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "TomTom plujesz na tego Glapę pod rónymi nickami zamiast zainwestować w giełdę, nieruchomości, kruszce lub waluty."

      Ludzie skończcie z tymi pomówieniami! Czy Wy możecie w końcu zrozumieć, że niektórzy myślą inaczej niż Wy i nie pałają miłością - do tych rządowych aparatczyków! Pisałem o tym wielokrotnie i powtórzę raz jeszcze. Zawsze się podpisuję i udzielam TYLKO i wyłącznie jako TomTom! Nie mierzcie wszystkich swoją miarą.

      Usuń
    2. do TomTom 7 stycznia 2021 19:55 TomTom, na Blogu pojawia się osoba, która wyjątkowo Cię nie lubi. Pojawia się - oczywiście - jako Anonimowy. Styl pisania i tok myślenia tej osoby są bardzo charakterystyczne. Niekiedy umieszcza komentarze omal jeden po drugim. Taki jak ja obserwator, który regularnie tu zagląda, z łatwością to widzi. Celem tych komentarzy jest sprowokowanie Cię i satysfakcja, że po raz kolejny jej się udało (zaczepka jako agresywne i prowokacyjne zachowanie). Tom, jesteś jedną z osób, której rady i spostrzeżenia są cenne dla mnie (i zapewne nie tylko dla mnie). Nierzadko też się z nimi utożsamiam. Poza tym jesteś bardzo uczynny, nie odmawiasz pomocy. Zachowaj czujność! Czasami nie warto odpowiadać. Milczenie bywa złotem, a święty spokój obok zdrowia - jest najważniejszy. Pisząc to, nie dbam o to, co pomyśli sobie ta osoba. Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa...

      Usuń
    3. Wielkie dzięki Gesso za miłe słowa :) Masz całkowitą rację. Za łatwo daję się podpuszczać, a cały czas mam do czynienia chyba z tym samym trollem co zawsze. Mam podobne spostrzeżenia do Ciebie - co do jego stylu pisania dlatego poprosiłem żeby na przyszłość, tak jak i ja zawsze sie podpisywał. Niestety to tchórz (jak banda, której tak zaciekle broni), więc nigdy tego nie robi.

      Usuń
    4. Dzięki TomTom ja nie musze pisac tego samego. Już zresztą dość napisałem się o GLapie i tych cym..łach z RPP. To jest najbardziej upolityczniona rada w historii tego kraju a właściwie ministerstwo długu, eksportu, gospodarki, finansów i za chwile budownictwa.
      I to nie jest problem pandemii bo oni to robią od 5 lat. Ultraluźna polityka monetarna. jak mieli 5%PKB to chceli stopy obniżać. Czyli na zasadzie jak zwalniamy to sypiemy do pieca a jak wypadamy z wirażu to jeszcze więcej. bedzie nagroda Nobla lub Darwina.
      Cały sukces takiej polityki zasadza się tylko na jednym. Że nigdy nie odseparujemy się od UE i nigdy w USA i ECB nie zostaną radykalnie podniesione stopy. jak tylko wypadniemy z orbity oddziąływania ECB lub pojawi się duża inflacja to leżymy. Skończymy jak w Turcji w takim wypadku. Pewnie Glapa liczy na to że prędzej czy później będzie jakieś miedzynarodowe porozumienie po którym FED, ECB i reszta bankow centralnych wykasuje te długi które skupiło przez te lata i bedziemy mieli oddłuzone państwa, przestrzeń do podwyżek stóp. Gorzej jednak gdy coś takiego politykom posłuży za argument że zadłużac i kasować długi można w nieskończoność i takie operacje będą rutyną.
      ps. A propos akcji to akcje należy mieć ale trzeba mieć świadomość po ile się je kupuje. O ile polskie sa ciągle w miarę tanie to już wchodzenie na takie rynki jak USA z dużą sumą to duże ryzyko. U mnie jest troche akcji, ale po to aby podwyższyć stope zwrotu. Chcę mieć średnio ok. 4% na wszystkich inwestycjach które mam. Niestety likwidacja IB będzie miała swoje konsekwencje bo dotychczas jakąś częsć miałem jeszcze w gotówce. Teraz został tylko getin a z niego trzeba się od czasu do czasu ewakuowac a nie ma po prostu gdzie jeśli chodzi o banki
      MM

      Usuń
    5. Do Anonimowy 7 stycznia 2021 17:44

      Napisałeś:
      "Nie podoba Ci się polityka Pisu i wieszczysz gospodarczy krach to wymień PLN na waluty albo gold i kibicuj Pisowi, żeby jak najmocniej położył gospodarkę abyś miał krociowe zyski."

      Na wstępie przepraszam innych za mój polityczny wpis, ale to tylko odpowiedź. Powiedzieć, że mi się nie podoba ta polityka - to mało. Zresztą nie tylko mi. Moi znajomi, nawet ci, którzy są w dobrej sytuacji ekonomicznej coraz częściej wspominają o emigracji z tego pis-lamistycznego państwa - bo mówią, że już się tu po prostu duszą. Ci starsi nie sądzili, że po wyrwaniu się z komuny - wrócą do jej nowej odmiany w obecnej formie. Każdego dnia przecieramy oczy ze zdumienia, że w dzisiejszych czasach takie zagrywki ze strony rządzących przechodzą w zasadzie bez echa, a przez upolitycznioną telewizję "nie-publiczną" obracane są wręcz w atut i wspaniałomyślne dokonania. Aż wierzyć się nie chce, że pomysły pisowskiej przystawki (z poparciem bodajże 1,5%) z panem "miękiszonem" na czele mogą przeforsowywać coś takiego, a pewnie im się to niestety uda. Linkuję do artykułu na Onecie i daję do myślenia mojemu psycho-fanowi "od polemiki" i osobom jego pokroju, którzy nawet nie mają odwagi się tu podpisywać - tylko występują jako Anonimowi (często udając parę osób) i wypisując te same dyrdymały, broniąc tego - co jest nie do obrony.

      https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/czy-beda-zmiany-w-prawie-pis-chce-braku-mozliwosci-odmowy-przyjecia-mandatu/qlj32jr

      Usuń
  7. Niektórzy z Was pisali, że natychmiast zamykają konta w IB. Czy są to osoby, które już nic tam nie mają? Bo jeśli nie, to bym się trochę zastanowiła. Gdzie wtedy przelejecie środki z kończących się lokat? Przecież albo same mają spływać na Idealne (nieodnawialne), albo je zrywacie (odnawialne) i jest tak samo. A czy teraz jechać do oddziału Idei czy podreptać dużo później do (bliższej) placówki Pekao - to już jest różnica. Bo mam nadzieję, że już wtedy będę skutecznie zaszczepiona (60 bardzo plus).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pekao masz godziny dla seniorow nawet z tego co pamietam. Zdrowia.

      Usuń
    2. do Anonimowy 7 stycznia 2021 19:29 Ja na razie czekam. Mam lokaty w Idei do marca. Wówczas zdecyduję (może do tego czasu nastąpią zmiany in plus - jakieś ułatwienia w rozwiązaniu umowy ror). Stawiam - obecnie - na Getin. Obserwuję jak będzie toczyć się sprawa odwołania złożonego przez Czarneckiego w sądzie administracyjnym. Jakkolwiek orzeczenie tego sądu nie wpłynie na moją kondycję finansową, to jednak sama sprawa jest frapująca. Doceniam tę walkę. Głupcem byłby ten, kto by jej nie podjął (zwłaszcza walka o własne interesy).

      Usuń
    3. Zadnych zmian w sposobie pozegnania sie z IB nie bedzie do czasu przenosin do systemu Pekao ok 4.kwartalu 2021. Stopy centralne jeszcze dlugo pozostana na poziomie 0%, po polu bitwy o depozyty zostal jedynie Getin, ale on nie ma juz konkurencji stad nie bedzie oferowal zadnych "fajerwerkow", pozostanie lekko lepszy niz "rynek" i to wystarczy. IB juz nie ma i nie bedzie a walka LC, to juz nie nasze zmartwienie.

      Usuń
    4. Zrobię podobnie jak Gesso. Nie ma co się śpieszyć z zamykaniem - chyba, że ktoś nie posiada tam już żadnych lokat/promocyjnych KO, a współpracy z Pekao w przyszłości nie widzi. Ja po zakończeniu moich lokat najprawdopodobniej się z nimi pożegnam - chyba, że państwowy moloch coś ciekawego zaproponuje. Choć po tych "super" ofertach powitalnych - to szczerze wątpię ;)

      Usuń
  8. Bank bierze 10zl za wpłatę i wypłatę w oddziale

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarnecki poprzez SKO pójdzie do sądów i moim zdaniem wygra co nie znaczy, że Idea Bank zostanie mu zwrócony. Bank poszedł już w państwowe ręce i jest nie do uratowania.
    Po 5-10 latach batalii sądowych wygra pewnie grube odszkodowanie, na które w tej czy innej formie zrzuci się podatnik.
    Czarnecki teraz myśli z Romanem G. jak tu uratować Getin przed kolejnym przejęciem. Wojna podjazdowa pod Getin będzie trwała i myślę, że rząd ze strachu odpuści temat.
    Czy Getin nie mając już jakiejkolwiek konkurencji będzie jeszcze płacił wyższe %%%? Wątpię!
    Osobiście przewalam wszystko w PLN i $$$ do Getinu na całą rodzinę aby nie przekraczać limitu BFG ale to już na jakiś czas jest koniec podniety wysokością oprocentowania. Przyszedł czas konsumpcji i czekania na lepsze czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...przyszedł czas konsumpcji".zareagowałes dokładnie taj jak od Ciebie Glapinski oczekiwał.Zaczniesz wydawac.

      Usuń
    2. ...ale pieniądze są do pomnażania lub do wydawania. Skoro musi ubywać bo musi - takie czasy, to wolę je wydać. Kupiłem 5x2 tyg. wycieczek do sierpnia i będę latał bez względu na restrykcje.

      Usuń
  10. Jak przelewasz na rodzinę to nie zapomnij o podatku od darowizny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na czlonkow bliskiej rodziny, to wystarczy zrobic konto wspolne, wspolne lokaty, itd. Wtedy nie ma darowizny i podatku.

      Usuń
    2. Wiele lokat jednak można - według ich regulaminów - zakładać wyłącznie indywidualnie.
      A czy przy wspólnym koncie, a co za tym idzie wspólnej lokacie bank liczy również podwójnie gwarancje BFG?

      Usuń
  11. Polcan taka prośba o tego trolla z piździelców co czepia się TomToma już od wieków. Czy możesz go zablokować po numerze IP ? Czytając komentarze to chyba nie tylko ja bym o to prosił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po numerze IP nie wiem jak, mogę jedynie po treści, co przed chwilą uczyniłem i czym pisałem szerzej we komentarzu powyżej.

      Usuń
  12. Właśnie dostałem z Getinu sms-a takiej treści:
    "Jeszcze tylko do 17.01.2021 mozesz zalozyc Lokate na Nowe Srodki na 2M na 1,2% w skali roku. Dostepne 3 lokaty do 300 tys.zl kazda. Szczegoly w placowkach"

    Takie sformułowanie zawsze oznaczało zjazd oprocentowania w następnej edycji :( Ciekawe tylko o ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałem taką wiadomość. Ciekaw jestem jaka to będzie ta nowa promocja na KO ale coś czuję, że Getin utrzyma te 1,2% i przez najbliższe 2 miesiące naściąga sporo kasy z kończących się lokat i KO w IB/Pekao.
      Ja niestety nie będę mógł skorzystać ponieważ pod koniec grudnia udało mi się uruchomić promocję 1,4% na KO na 3 miesiąca

      Usuń
  13. polcan.... przestań bawić się w cenzora pod wpływem opozycyjnych nawiedzonych politykierów. Powyżej kilkukrotnie wszedłem w polemikę z TomTomem, który ma obsesje na punkcie Glapy. Nigdy nie głosowałem na Pis, choć wspieram ich rządy jak wspierałem wszystkie dotychczasowe rządy wybrane w sposób demokratyczny przez większość wyborczą. Od lat dodaję tu na forum obiektywne i niepolityczne opinie i śledzę wpisy forumowiczów znających się na tematach ekonomicznych. Dlatego powtarzam nie bądź polcan cenzorem jak za komuny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @....9 stycznia 2021 00:12 ***** ***

      Co to ma być? Robicie syf. Nie na taki portal kiedyś wchodziłem.
      Bez względu na sympatie czy antypatie polityczne chciałem tu poczytać o finansach.
      Tez jestem wściekły na Glapińskiego. Ale to że szlag trafił Ideę to tylko wina hochsztaplera Czarneckiego. Gdyby nie taśmy z nagraniem Chrzanowskiego, to Idea zostałaby słusznie udupiona dużo wcześniej. A tak odwlekało się to w czasie, bo wiedzieli ze będzie podtekst polityczny. I to samo czeka Getin. Jeżeli to takie fantastyczne biznesy to dlaczego nikt (NIKT) nie chce tego badziewia doinwestować. Nikt nie chce w to wejść, bo wszyscy wiedzą że biznesy Leszka śmierdzą na odległość.

      Usuń
    2. "Śmierdzące" biznesy LC dawały uratować środki przed inflacją.
      Co mi po pachnących dywanach: Aliora, Santandera, PKO. ING, skoro oni czeszą kredyciarzy na 10-15%, a za depozyty od lat płacą 0,01%?
      Swoją drogą to forum z braku laku zeszło z ekonomii na politykę bo większość forumowiczów zamiast nawoływać do spokojnego przetrwania szczuje na Glapę, który robi identycznie to samo co robi cały świat, czyli tnie stopy na maxa.

      Usuń
    3. "który robi identycznie to samo co robi cały świat, czyli tnie stopy na maxa."
      Panie kolego. Cały swiat zmaga się z deflacją a my modlimy się aby inflacja bazowa zeszła nizej 4% przy zerowych stopach. Gdzie Rzym, gdzie Krym? Polacy sa w tej chwili najbardziejograbianym narodem cywilizowanego świata i nie ma liczb które by to zakłamały. NBP jest bankiem który prowadzi ultraluxna politykę monetarną . Prowadzi ja tylko i wyłacznie dlatego że praca poprzednich rządów które dbały o niski deficyt, niskie zadłużeniue sektora publicznego do PKB pozwala dziś na bezkarne zadłużanie się, drukowanie , zaniżanie stóp i całe to kuglarstwo jakie Glapa wyprawia. gdyby poprzednie rządy dolaczyły do ECB już w 2013r to dziś z tego kraju zostałyby trociny i dym.
      Glapa w opozycji do całego świata prowadzi bardzo ryzykowna polityke - dokładnie taka sama jak Erdogan wcześniej , potem Orban a teraz my. Turcja powinna być latarnią i przykładem ostrzegawczym co stoi na końcu tej drogi.
      I to nie jest ylko moje zdanie, ale tez ludzi którzy naprawdę znają się na tym co mówią. A mówią ze RPP prowadzi bardzo ryzykowna politykę
      MM

      Usuń
    4. Całkowicie się z Tobą zgadzam MM. Dziwi mnie, że ludzie tu zaglądający nie rozróżniają deflacji od inflacji i cały czas jak mantrę powtarzają slogany typu: "cały Świat tak robi". Gdyby w Polsce inflacja była zerowa lub na minusie jak w wielu krajach UE - to naprawdę mógłbym zrozumieć to co robi Glapa i jego ekipa. Jednak jeśli mamy ją najwyższą w całej Unii - przy de facto zerowych stopach procentowych, które jeszcze nie wiadomo w zasadzie z czego RPP chce po raz kolejny obniżać - to powoduje moje i nie tylko jak widać wzburzenie. To porównywanie stóp procentowych i inflacji w Polsce i UE - jest podobne do ostatniego porównania mojego "kolegi od polemiki". Napisał żebym porównał ceny Coca-Coli u nas i w Niemczech - gdzie minimalna krajowa to w przeliczeniu na PLN ok 7k zł, a i tak po ostatnim wprowadzeniu przez rząd podatku cukrowego - zrobiła się ona u nas droższa niż tam. Artykuł z Faktu:

      https://www.fakt.pl/pieniadze/coca-cola-w-polsce-drozsza-niz-w-usa-i-niemczech/hpslnh8

      Usuń
    5. do Ptok 9 stycznia 2021 09:53 Bardzo zainteresował mnie Twój wpis o hochsztaplerze (hochsztapler to oszust i aferzysta na wielką skalę). Czy mógłbyś przynajmniej w niewielkim stopniu podać więcej informacji na temat hochsztaplerskich poczynań Czarneckiego, a nie opierać się na ogólnym stwierdzeniu (ogólne stwierdzenia są bezwartościowe)? W przeciwieństwie do nas zapewne znasz materiał dowodowy toczącego się śledztwa.

      Usuń
  14. Dzisiaj zaparkowałem 70tys USD w Getinie na lokatach na 0,5%/12M bo za tydzień to i tyle nie będzie. Jakby zbliżał się krach to przed ucieczką i zerwać nie będzie szkoda bo odsetki śmieszne. Trzymać w banku źle i w skarpecie słabo. Cóż takie czasy trzeba czekać i przeczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobiłem to samo kilka miesięcy temu w Idei, ale w €, dzis są w pekao, oczywiście po zakończeniu wylot.Ale resztę zamienię na $ w poniedziałek tak jak Ty i do getinu, póki jeszcze nie jest za późno. Wymieniałeś w którymś kantorów, czy getinie? Ja wcześniej wymieniałem w Idei, bo mieli lepszy kurs niz w Cinkciarzu i walutomacie, poza tym te kantory nie miały w idei kont, więc chcieli prowizje. Jak to jest w getinie?

      Usuń
    2. $$$ mam od wieków. Nie polecam wszystkiego pakować w waluty. Euro, GBP i CHF kupowałem przez kantor Aliora, bez jakiejkolwiek prowizji i z bardzo małymi różnicami na kursach. Unikaj wymiany w weekendy bo widełki wydają się być zawsze większe. Z kantoru w Aliorze przelewy walutowe do banków trzecich zdaje się były bezpłatne ale weryfikuj to abym czegoś nie przekłamał. Zakładanie konta w kantorze i obsługa prosta i intuicyjna. Wrócę tam jak będę walut potrzebował. POLECAM.

      Usuń
    3. Podobnie, zawsze ok 40% to USD, reszta to roznie, ale EUR raczej z tendencja do pozbywania sie jak jest dobry kurs wymiany na USD lub PLN. Nasz NBP tez 51% rezerw trzyma w USD, opowiadanie o upadku USA to jedno a zycie i realia pokazuja co jest waluta rezerwowa.

      Usuń
    4. A jeżeli chcę przykładowo przelać dolary z konta w Getin banku do kantoru Alior to da się uniknąć opłaty w Getin banku za ten przelew?

      Usuń
    5. Niestety nie unikniesz oplaty 0,2%max.250zl za przelew USD, stad do przewalutowania trzeba wybrac inny sposob np. R-kantor, ktory bazuje na rach w roznych bankach. Po dlugim okresie i przy duzej sumie USD mozna dac te 250zl, ale pod warunkiem, ze sie przez dlugi czas zarobilo na odsetkach i oczywiscie wtedy kiedy inni zaczna placic sporo wieksze odsetki dla USD, na razie 1-2 lata na to sie nie zanosi.

      Usuń
  15. Nie da się niestety. Prowizja zawsze przy przelewach USD z banku do banku. To dotyczy USD, GBP i CHF bo chyba Euro jest bez prowizji.
    Uważaj na wypłaty z Getinu walut bo biorą prowizję jak za zboże za trzecią i kolejne wypłaty. Tak było w starym roku, mam nadzieję że na gorsze się nie zmieniło.
    Do kantoru Aliora przelewałem PLN, a zwrotnie waluty chyba bez prowizji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nest bank obniżył oprocentowanie nowe środki to 0.3

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprawdziłem w historii swojego kantoru Alior i przelewałem $US z kantoru do Getinu bez prowizji. Przelew był oznaczony jako jako zagraniczny ale bez prowizji. GBP i CHF też kupowałem w kantorze Alioru ale wypłacałem w kasie banku bo nie miałem kont w innych bankach w tych walutach.
    Zatem polecam zakupy USD i EUR w Alior kantorze bo bez prowizji wymiana i przelewy do innych banków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawda jest taka że Czarnecki nie założył żądnego banku on je kupił za 1 zł . Czarnecki kupił 10 banków w klopocie

    OdpowiedzUsuń
  19. Aby spełnić warunki: ... przelew za pomocą GOonline - w jakiej wysokości i czy musi to być przelew na konto zewnętrzne czy można np. mąż żonie która też ma tę atrakcję w Paribas?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przelewy na dowolną kwotę z konta Paribas trzeba zlecić za pomocą bankowości internetowej GOonline lub aplikacji GOmobile. Może to być zwykły przelew na konto w innym banku (z wyłączeniem przelewów natychmiastowych i Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i etc.).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...