sobota, 16 stycznia 2021

Nowa akcja z łatwym do zgarnięcia 100 zł na start za Twisto

Dzięki wszystkim za wczorajsze życzenia, a my na początku dziesiątego roku istnienia blogu zaczynamy od jednej z najlepszych promocji jakie tutaj mieliśmy. Ruszyła bowiem znów akcja jednego z najmniej problemowych oferenta stówki na start.


Mało którą akcje spośród tych najnowszych wspominam tak dobrze jak Twist. Założenie, korzystanie i zamknięcie karty było całkowicie bezproblemowe. Wystarczył prosty mail o treści 'proszę o likwidację karty' i po sprawie. Moje konto Twisto już jest nieaktywne:)

Kto może z tego skorzystać? Hfmmm, według regulaminu dziewiątej już edycji może to być klient, który 'wyrazi zgodę na treść regulaminu na etapie zakładania Konta lub na koncie'. Nie mogę znaleźć okresu karencji czy zapisu o zakazie powrotu. Być może coś przeoczyłem, w takim przypadku mnie poprawcie.

Tutaj zgarniesz 100 zł za założenie świetnej karty Twisto

Strona promocyjna do której prowadzi powyższy link jest dość nietypowa. Ogranicza się jedynie do podania maila, ale po jego podaniu krok po kroku jesteśmy prowadzeni do założenia konta. Ważne by pamiętać który mail podaliśmy bo to z niego będziemy się logować i  z niego będziemy musieli wysłać informację o rezygnację z karty. 

Zaczynamy od podania maila

Akcja znów jest limitowana i to mocno, do dyspozycji organizatora przeznaczył jedynie 2500 wniosków. Trzeba się więc spieszyć, bo oferta jest jedną z lepszych moim zdaniem i nie zawsze do zgarnięcia jest więcej bo już 100 zł. Jak pamiętamy niedawno było to tylko 60 zł co łatwo sprawdzić tutaj.


 

Co trzeba zrobić by zgarnąć stówkę? Warunki są banalne, trzeba jedynie:

  • dokonać jednej transakcji na dowolną kwotę w terminie 30 dni od otwarcia Konta
  • dokonać 3 transakcji w ciągu kolejnego miesiąca

To wszystko. Jak widać warunki są praktycznie żadne, bo zakupy robimy prawie codziennie, a tutaj nie mamy wymogów kwotowych więc wystarczy na każdy dowolny produkt zrobić osobną płatność.

Karta Twisto to zwykła karta płatnicza, działająca tak samo jak karta z banku z tą różnicą, że tutaj możemy sobie nadać dowolną nazwę. Na mojej karcie widniał napis Polcan:) Spłata karty jest bezproblemowa, wystarczy dokonać spłaty za pomocą blika, dzięki czemu kasa dochodzi w ułamku sekundy.

Karta Twisto to zwykła karta kredytowa, która można używać bezkarnie. Trzeba jedynie spłacić całe zadłużenie do 15 dnia kolejnego miesiąca. Wystarczy jednak zalogować się 2 połowie miesiąca i zapłacić blikiem zadłużenie używając apki z dowolnego banku jaki mamy pod ręką.

Tutaj zgarniesz 100 zł za założenie świetnej karty Twisto

Jedna rzecz na koniec. Jak pamiętamy Twisto pobiera sobie 10 zł opłaty, ale można jej łatwo uniknąć w sposób jaki niedawno opisałem w artykule Jak uniknąć opłat za Twisto. Można tak zrobić trzy razy w kolejnych trzech miesiącach. W końcu opłaty to nie nasza specjalność;)

Regulamin IX edycji promocji 100 zł za Twisto

45 komentarzy:

  1. Czy ktoś ma przecieki na temat oprocentowania KO Getin od 18.01, bo nie wiem czy jutro wziąć udział w promocji czy poczekać do poniedziałku na nową promocję. Raczej nie spodziewam się podwyżki, ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie mialem o to samo pytac :) Ostatnio ktos podawal sprawdzone dane.

      Usuń
    2. 1% i połowa teraźniejszego limitu..

      Usuń
    3. Ciekawe jaka będzie odpowiedź Aliora...

      Usuń
    4. Wiesz to, czy obstawiasz, że tak będzie?

      Usuń
    5. Dobrze, że nie mam tego dylematu, bo moje KO w Getinie będzie trwało do 4 kwietnia. Ale gdyby nie to - na pewno uruchomiłabym EKO w tej edycji.

      Usuń
    6. Ją mam bo przecież w poniedziałek czyścimy konta w idea bank.

      Usuń
    7. Do Anonimowej 16 stycznia 2021 21:51

      Mam rozumieć, że załapałaś się jeszcze 4 stycznia na ofertę "zawrotnego" KO na 1,4%?

      Usuń
    8. Niektórzy mają różne terminy porządków w Idei:). Ja dopiero pod koniec tego tygodnia, a uruchomiłam trochę wcześniej Getin, żeby przejąć część środków z innego konta rodzinnego.

      Usuń
    9. Informacja potwierdzona ale gwarancji nie dam..

      Usuń
    10. @Anonimowy 17 stycznia 00:08
      Dzięki za cenne info, z komentarzy zrozumiałem, że data jest stała i jest to 18 stycznia, ale zajrzałem jeszcze raz i Jerzy faktycznie mówi o 60 dniach co potwierdza regulamin. A skoro przelałem pierwsze środki 4 grudnia, to nie muszę jutro czyścić konta:)

      Usuń
    11. do TomTom 16 stycznia 2021 23:46 Tom, my w nowej promocji EKO Getin nie możemy wziąć udziału, bo mamy promocyjne 1,4%. Zatem dopiero ewentualnie w lutowym?

      Usuń
    12. Zgadza się Gesso. W tej nie możemy - bo np. ja mam 1,4% do 3 lutego. Dopiero ewentualnie w następnej edycji i ciekawe jakie wtedy bedą jej parametry? Obawiam się, że jeszcze gorsze od tej co ruszy jutro :(

      Usuń
    13. Do TomTom 16 stycznia 2021 23:46
      Załapałam się na zawrotne KO, ale już "tylko" na 1,3%. Liczyłam się nawet ze zwykłym EKO na 1,2%, bo wolałam mieć dłuższy termin przetrzymywania sporej kasy. A te 0,01% zyskałam wyłącznie dzięki informacjom z tego bloga - w tamtym momencie nie interesowały mnie lokaty, więc nawet nie próbowałabym robić jakichś "zawrotek".

      Usuń
    14. "...ale już "tylko" na 1,3%."
      Słusznie napisałaś tylko w cudzysłowie ;) Taki procent dla większych kwot prędko się nie zdarzy :( Swoją drogą ciekaw jestem gdzie popłynie kasa z lokat Świątecznych w IB pod koniec lutego? I jakie wtedy będą stawki na rynku?

      Usuń
    15. Tak daleko jeszcze w planowaniu nie sięgam:). Nadwyżkę z "korka" w Getinie (KO plus lokata), gdzie środki mogą leżeć do początku kwietnia, rozdzielę na inne konta - pewnie nieoprocentowane lub z minimalnym zyskiem (Mille). Na razie mam jeszcze rodzinny drugi Getin - ale ten tylko do 13 lutego.

      Usuń
  2. Bierz, bo jeżeli będzie zmiana to tylko na gorsze. Co do twisto to polecam, brałem udział w poprzedniej promocji, teraz założyłem mamie i wszystko odbyło się bez problemów. Bonus przyznany na drugi dzień od wykonania transakcji. Jedyna różnica, że teraz nie można wypowiedzieć konta e-mailowo, ani telefonicznie, trzeba zrobić to listownie lub poprzez podpis elektroniczny (ale nie może być to podpis przez profil zaufany).

    OdpowiedzUsuń
  3. A te cale twisto mozna splacic normalnie czy tylko blikiem? Bo nie mam blika i nie chce mi sie zakladac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrobić przelew, ale przelew dochodzi około dwóch dni.

      Usuń
    2. Nie przeszkadza mi. I tak splace od razu po wykonaniu platbosci :)

      Usuń
  4. Te twisto to rozumiem, ze ten wariant za 9.99zl miesiecznie bierzemy? Bo byla tez jakas darmowa wersja, ale bez karty chyba.

    OdpowiedzUsuń
  5. A te Twisto to mam czekac na karte teraz fizyczna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W darmowej wersji masz kartę wirtualną i nią można robić zakupy w internecie. Natomiast z kartą fizyczną plan kosztuje 9,99, tyle że otwierając konto masz 3 miesiące za darmo. Więc opłaca się brać ten płatny plan, bo i tak możesz z niego zrezygnować.

      Usuń
    2. A to jest ta oplata, co polcan cytuje jak jej uniknac? Ze sie klika i wubjera 0 zl?

      Usuń
  6. ...tymczasem na KO Profit w Mille bez zmian. Dalej tylko 0,5% dla 50k zł - tyle, że na 62, a nie jak poprzednio 60 dni od uruchomienia promocji. Badanie salda po 9 stycznia, a promocja rusza od tego poniedziałku i obowiązuje do 13 lutego:

    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/rachunki-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe-profit

    OdpowiedzUsuń
  7. skad info o jakiś warunkach płatności itd.? W regulaminie na ten temat nie ma ani słowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrzucilem na getina. Jeszcze 3 miesiace 1.2% i wzgledny spokoj, ale schodze z kasy jak moge na budowe, bo traci coraz szybciej na wartosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Analfabeto leniwy, zacznij używać: ą, ę, ć, ś, ż bo nie da się tego bełkotu czytać.

      Usuń
    2. Lol. To sie doedukuj troche. Jestem w internecie od 30 lat. Czasy irca itd. Standardem przez wiele lat bylo pisane bez polskich liter. Netykieta nawet to zalecala. Potem przyszla neostrada i takie dzieci jak ty.

      Usuń
    3. Anonimowy17 stycznia 2021 12:50
      Co, wnusio złożył ci nestradę+ ? Pierwszy raz w necie?

      Usuń
    4. @Anonimowy 12:50
      Dla mnie jak najbardziej da się czytać teksty bez polskich znaków diakrytycznych. Sam zresztą często ich nie używam.

      Usuń
    5. To kwestia gustu, ale nie ma to nic wspolnego z analfabetyzmem na pewno.

      Usuń
    6. Mi też nie przeszkadza brak polskich znaków. Mało tego, korespondencja jaką wysyła np. Getin w sms-ie też ich przecież nie ma i jakoś nikt nie pisał, że mu to przeszkadza.

      Usuń
    7. Liczy się treść i styl, a nie to czy litera ma ogonek czy górną kreskę. Odwykłem od nich, bo z jednej strony ich używanie spowalnia pisanie na klawiaturze, a z drugiej jak dla mnie to sprawa nawyku, bo na co dzień używam innych języków, praktycznie tylko tutaj piszę po polsku.

      Usuń
    8. Ja dodam do tego, ze wiele osob pisze obecnie z telefonow. Duzo wygodniej pisac bez ogonkow na smartfonie.

      Usuń
  9. Jeśli Ty jako administrator nie dbasz o poprawną pisownię to sam obniżasz poziom forum i inni leniwi robią podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja odpaliłem teraz Getin KO na 1,2 na 92 dni.Prawda jest taka że lepiej nie będzie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam taki myk, żeby w Getin mieć "pod korek": uruchomienie KO i Lokata na Nowe Środki.

      Usuń
  11. Drodzy,
    Miał już ktoś okazję wybierać zaoszczędzone środki z PPK? Bez żadnych szczególnych uzasadnień, z wiadomymi cięciami. Osobiście zostałem w programie, bo jak się policzy, to to się po prostu... kalkuluje. Jedyne co budzi moje wątpliwości to to czy w praktyce wychodzi się schludnie i bezproblemowo, wybierając kasę po przesiewie (m.in. bez premii od państwa).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowy 17 stycznia 2021 19:24

      Ja osobiście wypisałem się z PPK na samym początku. Niedawno jednak przeczytałem ciekawe podsumowanie na "Subiektywnie o finansach" i teraz nie wiem czy to był na pewno dobry ruch. Polecam ten artykuł:

      https://subiektywnieofinansach.pl/wypisales-sie-z-ppk-oni-policzyli-ile-straciles-ile-bys-dostal-gdybys-poczekal/

      Usuń
    2. No właśnie TomTom, jak zacząłem czytać twój komentarz to się od razu zdziwiłem, przecież my groszoszukacze powinniśmy umieć se wszystko policzyć jak należy ;) A nie jak przeciętny Polak uciekać z PPK gdzie pieprz rośnie, bo zabioro. Aha, no i nie mam tutaj na myśli niepewnego zysku zależnego od koniunktury, tylko fakt że wyciągamy nieco obcięte to co wpłaciliśmy plus to co wrzucił pracodawca, i tak powinno wyjść na plus niż jak gdyby zabierać swój grosz razem z pensją.

      Usuń
  12. Polcan dziekujemy, ze jestes:) Nasz drogowskaz finansowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Anonimowy 16 stycznia 2021 16:50

    Miałeś dobre przecieki ;) 1% do 200k zł. Najgorsze, że nowa promocja na EKO w Getin trwa tylko 2 tyg. i ja (ani Ty Gesso) niestety nie łapiemy się nawet na następną edycję :(

    https://www.getinbank.pl/centralne_repozytorium_dokumentow/6D5146528CFBA267F040267ED227A992E166E74483281C4FEB656C19A384BF8F

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ja też się nie łapię nawet na następną edycję. Ciekawe jaka jest teraz oferta zatrzymaniowa bo chyba tylko to nam zostało.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...