sobota, 23 stycznia 2021

Alior bank dalej trzyma 1% na swoim KO z darmowymi przelewami

Przyznam, że zaskoczyła mnie absurdalna prośba Ministra finansów Tadeusza Kościńskiego by wyciągnąć gotówkę spod materaca i przeznaczyć ją na konsumpcję oraz inwestowanie. Chyba nie po to oszczędzamy, by teraz pozbywać się oszczędności bo tak ktoś chce.

Owszem obecne czasy nie zachęcają do oszczędzania, bowiem nasz główny bastion został nam brutalnie odebrany. Pozostaje Getin oraz Alior: pierwszy na stale gości na blogu, drugi zostanie stałym gościem, bo to tutaj są najlepsze stawki na rynku.

Po ostatniej obniżce u zielonych obawiałem się podobnego ruchu u melonika i wahałem się czy aby nie uruchomić na ostatnią chwilę poprzedniej edycji. Wszak w Idea bank mam wciąż stawkę na 1,2%. które koniec końców przeważyło by poczekać. 

 

I była to dobra decyzja bo w dalszym ciągu utrzymano tutaj 1% o czym piszecie w komentarzach. Nie mam tego jak sprawdzić, bowiem rano strona Aliora zgłaszała problem o słynnym numerze 404, zaś w chwili pisania artykułu mam taki obrazek:


Niemniej jednak nowa edycja jest faktem i z tego co wiem w dalszym ciągu możemy tutaj pakować do 100 tysięcy. To dwa razy mniej niż u zielonych, ale za to z możliwością nieograniczonych darmowych przelewów na ror, czego brakuje w Getin od tego roku. U zielonych od drugiego przelewu trzeba liczyć się z opłatą.

W nowej edycji konta Alior sprawdza stan naszego salda na dzień 15 stycznia 2021, więc jak zwykle na tydzień wstecz. Warto pamiętać, że stawka 1% będzie obowiązywać pod warunkiem przelewu na 2000 zł a nie na 1500 do czego niektórzy mogli przywyknąć w poprzednim roku, warunek jest jednak banalny, więc z tym problemu raczej nie ma.

Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, że podobnie jak w przypadku Getin nowa 13 już edycja KO u melonika trwa bardzo krótko. Kiedyś promocja KO trwała przez 2 miesiące i dłużej, tym razem przystąpić można tylko do 9 lutego. Kto wie czy po tej dacie nie będzie obniżki. Z pewnością jednak na tę promocję zdążę się załapać.

 

Nowy klient w Aliorze może liczyć na więcej. Do końca lutego trwa bowiem tutaj promocja w której można zgarnąć do 400 zł, której szczegóły opisałem w osobnym artykule. Promocja ta dotyczy osób, które miały u melonika przynajmniej 2 lata przerwy w posiadaniu konta.

Tutaj zgarniesz do 400 zł za w promocji Z nami najlepiej w Alior bank

Pozostał zatem Alior oraz Getin, tyle tylko że te banki nie załatają dziury po Idea bank. U niebieskich nie było limitów kwotowych poza korkiem BFG. Chociaż przyznaję, że w chwili obecnej, gdy pieczę nad środkami przejął żubr, nie patrzę już jaki jest kurs euro. 

A wracając do słynnego już apelu MF to owszem noszę się z powolnym zużywaniem swoich oszczędności. Kasa jednak będzie wydawana raczej poza granicami naszego kraju, a na taką możliwość przyjdzie nam niestety jeszcze nieco poczekać.


75 komentarzy:

  1. Polcan, on chciał nas psychicznie przygotować do hiperinflacji dlatego zachęcił nas do wyciągnięcia gotówki z konta bankowego bo potem będzie niewiele warta, zresztą już niebawem ma się pojawić w obiegu banknot o nominale 1000zł, a to o czymś już świadczy.
    Jak to zwykle bywa po tyłku dostaną oszczędzający, których przez całe życie mami się wizją dobrobytu w przypadku gdy będziemy regularnie oszczędzać, jak widać jest to jedno wielkie kłamstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co zachęcił kogoś do wydawania kasy już tu i teraz?

      Usuń
    2. Polcan, a przypominasz sobie wielokrotne nawoływania ze strony Mike Pompeo dotyczące zwrotu mienia dla "Braci Mojżeszowych " w ramach ustawy 447, a potem "potajemne" spotkania jedynie słusznej partii z tymi " Braćmi " ? napiszę krótko - Mike nie żartował, oczywiście nikt nie musi wydawać pieniędzy, mogą cały czas leżeć na koncie, ale tak się zastanawiam ile będą warte za np. 5 lat ? bo wydaje mi się, że niewiele.
      Już mamy realną inflację na poziomie 10-15 % i nic nie zapowiada tego, aby coś w tym względzie miało się zmienić.

      Usuń
    3. Nie przypominam, bo jakoś nie interesuję się polityką. To co pamiętam, to dewaluację pieniądza w 1989, ale wówczas było mi to bardzo na rękę bo niebotyczny dług stopniał w rok.
      Też planuję wydawanie kasy na konsumpcję, ale nie wcześniej niż w 4 kwartale tego roku.

      Usuń
  2. Osobiście uważam, że w dobie koronakryzysu lepiej pieniądze wydawać na cokolwiek niż je kisić w bankach na 0,01% lub w skarpecie! Dlatego jutro rano wylot na zasłużony urlop!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Idei stawka 1,2 skończyła się 20 stycznia. Wszystkim. Taki był regulamin tej promocji - 2 miesiące od 20.11.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz w 2021r. wypłaciłem z Getina 50zł (Konto Getin Up) z bankomatu Euronet i pobrali 5zł prowizji. Za co? Kto mi powie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do tabeli oplat i prowizji dla swojego konta, w obecnym koncie "proste zasady", wyplata w bankomatach w PL jest tylko darmowa w sieci Planet Cash, pozostale 3,5% min 5zl prowizji.

      Usuń
  5. https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:bd4df91d-6071-4c0d-94da-1a66657f909a/regulamin-konto-mega-oszczednosciowe.pdf
    13 edycja KMO

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tam posłuchałem pana ministra, bo chłopina bardzo dobrze mi poradziła. Właśnie zacząłem wydawać i zakupiłem sporą transzę euro (inflacja +-0). Jeszcze troszkę i będzie tak jak w latach osiemdziesiątych, poważne transakcje tylko prawdziwych pieniądzach, chleb, bułki i drobnice za bilety nbp pana glapy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... Jak ten Glapa, którego chyba nie lubisz się skończy, to skończą się też interwencje NBP osłabiające PLN.
      I twoje bezinflacyjne euro, które kupiłeś po 4,54 będzie znów warte tyle ile jest warte czyli ca. 4,25-4,30.
      Biznes życia zrobiłeś, no ale miałeś też radość z podzielenia się refleksjami, że znowu komuna itp. bredniami - więc bilans musisz ocenić sam

      Usuń
    2. Anonimowy24 stycznia 2021 13:52
      co ty człowieku możesz wiedzieć o pieniądzach...Chyba tylko tyle, ze łaskawcy dadzą ci ileś tam razy 500+... Gdyby nie ówczesne Deutsche Mark , to byłbym takim samym gołodupcem jak ty. Nie jest istotne czy € będzie kosztować 3 czy 5 cebulionów, ważne, że zawsze będzie to ta sama wartość i w całej Europie(świecie) wszystko za to kupię. Ty za to skazany jesteś na łaskę spekulantów od jej wartości, nie wspominając, że za ten bilet nigdzie na świecie nic nie kupisz, jak jakiś bank nie zechce ci przewalutować i to pewnie do czasu, przekonasz sie po pandemii... Poza tym akurat mieszkam przy granicy i tak większość, rzeczy do życia kupuje w Niemczech... Tańsze i jakość wielokrotnie wyższa. Faktem jest, ze wszystkie usługi opłaty ubezpieczenia są trzykrotnie droższe, dlatego to mnie jeszcze powstrzymuje od wyprowadzki z tego chorego kraju, a i swój wiek mam...

      Usuń
  7. W Aliorze przed laty miałam tylko lokaty. Konta nigdy. No to pomyślałam, że w tym kryzysie oszczędnościowym trzeba założyć. Przeżyłam konieczność przelewania 1.500,00 zł, żeby konto było za darmo (zamiast za 10,00 zł), z trochę mniejszym zapałem przyjęłam wydawanie kartą 300,00 zł (lub opłata 5,00 zł) - bo taki warunek mam już w innym banku, więc...
    Natomiast kolejna informacja sprawiła, że mi się odechciało dla tego 1%, bo wizyty w oddziale chciałam właśnie uniknąć:

    "Jeśli otwierasz konto przez VideoSelfie, ustawimy Ci tymczasowy limit transakcji wychodzących – 20 000 zł miesięcznie. Aby znieść limit, udaj się do oddziału."

    Aż mi się nie chce wierzyć, ze wprowadzono takie ograniczenia i przez konto internetowe nie można tego zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam konta w Aliorze od 2008r, ale otwierane tradycyjnie, stad nie wypowiem sie, jak to jest z limitem przy otwieraniu zdalnym. Normalnie nie ma zadnych limitow, mozna je nadac samodzielnie.
      Karty do konta nie trzeba posiadac, wiec jak masz w innym banku to jest ona niepotrzebna.

      Usuń
    2. To po trzymasz kartę. Można ją zlikwidować i nie wyrabiać 300 zł a apłacić np. Blikiem

      Usuń
  8. a przypomnicie jakie są warunki darmowości konta osobistego w Aliorze? Czy trzeba mieć tam kartę i robić miesięcznie jakieś transakcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba miec karty w Aliorze, jak ja masz to w obecnej wersji konta trzeba wydawac 300zl/mies, zeby byla darmowa, samo konto jest darmo za wplyw (wys. wplywu zobacz dla swojej wersji konta, ale rzedu 2 tys.).
      PS.Jak ktos ma stare konta lub przeniesione z BPH, T-mob, to prowizje i wplywy maja inne zasady, generalnie korzystniejsze.

      Usuń
    2. W Aliorze żeby mieć wyższe oprocentowanie 1 % to przelew już nie 1500 zł a 2000 zł i to jednorazowo.

      Usuń
    3. Jakie znaczenie maja wplywy? Wystarczy konto np. w Getinie i juz mozemy przelewac do Aliora i z powrotem i mamy te wplywy. Ja mam pare kont w Aliorze w roznych taryfach i zadnym problemem jest zrobienie comiesiecznych wplywow na konta, te same pieniadze kraza i to w jeden dzien i zwalniaja mnie z oplat, szczegolnie w starym KWJ, gdzie wszystkie oplaty sa za zero w tym Sorbnet czy expresselixir.

      Usuń
    4. A gdzie jest taka informacja ? (cyt);W Aliorze żeby mieć wyższe oprocentowanie 1 % to przelew już nie 1500 zł a 2000 zł i to jednorazowo.

      Usuń
    5. W regulaminie promocji:
      https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:bd4df91d-6071-4c0d-94da-1a66657f909a/regulamin-konto-mega-oszczednosciowe.pdf

      Usuń
  9. no, no,... ten Alior powoli schodzi na psy. Getin już zszedł. Jaki pan taki kram !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co nie pasuje w Aliorze czy Getinie? Chyba, ze jestes fanem Pekao/PKOBP z oferta depozytowa na 0,01%?

      Usuń
  10. No i odpłynęło 270 tys. z Pekao/Idei. Za parę dni powtórka z rozrywki. Na razie idzie gładko, ale oczywiście żadnych "zawrotnych".. I pomyśleć, że kiedyś specjalnie po raz drugi zakładałam konto w Nest, bo przy przelewie do nich propozycje były zacne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale takie Pekao czy PKOBP to sie cieszy, ze zabrales forse, bo oni maja od innych za darmo, wykasowali juz chyba oferte lokat w ogole. Przeciez ta nadrukowna kasa z NBP, gdzies musi trafiac i obstawiam, ze wiekszosc jej wlasnie laduje w duzych bankach na konta firm.

      Usuń
    2. @Anonimowy 24 stycznia 21:17
      Podobna kwota dziś odeszła z mojego konta. Na szczęście nie ma problemu z ewakuacją. Obawiałem się, że przelewy będą tak problematyczne jak w Pekao (brrr), ale pełna fuzja będzie dopiero w IV kwartale, a do tego czasu będą tu już tylko pustki z mojej strony.

      Usuń
    3. A gdzie te pieniądze odpłynęły ? Sama chciałabym też trochę zarobić na moich środkach ? Gdzie ulokować ?

      Usuń
    4. Stówa do melonika, reszta do zielonych:)

      Usuń
    5. Wyboru wielkiego nie ma. Alior, Getin. Mamy z mężem podwójne konta, więc próbujemy lawirować między nimi "na zakładkę". Ale w lutym/marcu może zacząć się problem, bo wtedy już wszystko z Idei (też razy dwa) trzeba będzie gdzieś upchnąć.

      Usuń
    6. jest jeszcze Facto ale dla tych co zakładali lokaty. 1% na rachunku depozytowym i nie zmieniają na razie.

      Usuń
    7. Facto - nadal nie. Kiedyś bawiłam się w Polbank (śmieszna nazwa, bo też gwarancje obce z początku, potem dopiero były i nasze). Ale oni przynajmniej oddziały stacjonarne u nas mieli, gdzie można było się wykłócać z żywym człowiekiem, a nie z Internetem:) Ot, takie złudne poczucie większego bezpieczeństwa. Ale wtedy były to (przynajmniej u mnie) o wiele mniejsze kwoty - jeszcze się nie dorobiłam:).

      Usuń
  11. Co prawda nie znam się na finansach, ale często zaglądam tu na bloga. Z samych komentarzy można sporo się dowiedzieć. Dzięki chłopaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam się na finansach ale uważam, że Idea Bank to był najlepszy bank na świecie. Z samych komentarzy tego się dowiedziałam.Dzięki dziewczyny ;)

      Usuń
    2. IB nie byl najlepszy, tylko ze wzgledu na fakt, ze "rynek" nie chcial mu pozyczac kasy, bral ja za duzo wyzsza stawke od deponentow. Bylismy z tego faktu zadowoleni, ale to nie swiadczy o zadnej "lepszosci" IB.
      Gdyby system gwarancji byl taki jak na poczatku lat 1990 czyli gwarantowal kilka tys. EUR, to nikt z nas nie trzymalby swojej kasy w IB.

      Usuń
    3. To prawda, moja wypowiedź o tym, że IB był najlepszy była oczywiście ironiczna. Tak samo Getin B. uważam za bardzo kiepski bank.

      Usuń
  12. Prośba do tych, którzy już byli przymusowo przenoszeni do innego banku. W czwartym kwartale czeka to wszystkich "ideowców", którzy wcześniej tam nie zamkną kont. Ponieważ w Idei robiłam to internetowo (najpierw miałam tylko lokaty i dostęp do obsługi internetowej), to pewnie mogę to zrobić tylko w oddziale. A nie chcę ze względu na pandemię. Czy muszę się zgodzić na konto w Pekao, jeśli Idea już ostatecznie przestanie istnieć, czy po prostu założą mi je przymusowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pekao nic nie zalozy, tylko przeniesie rachunek do ich systemu informatycznego oraz zmieni tabele oplat na wlasna, pozostaje tak samo zamkniecie w calej sieci Pekao zamiast teraz w ograniczonej liczbie bylych punktow IB. Jak ktos moze dotrzec do placowki IB to nie ma po co czekac na szersza siec Pekao w celu zamkniecia swoich relacji.

      Usuń
  13. Oj chyba Getin jest zalewany ostatnio przelewami z Idea bank. Ostatnia oferta podczas przelewu taka, że szkoda gadać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A konkretnie jaka? Za dwa dni chcę wrócić na pół miesiąca (bo akurat taki termin zakończenia promocji) na jeden z rodzinnych Getinów, ale tam 15 stycznia skończyła się lokata i chcę ją właśnie uzupełnić jakąś "zawrotną". Ale jeżeli propozycja naprawdę niewarta kliknięcia, to po prosu przetrzymam tę kwotę u nich na ROR, żeby nie blokować sobie byle czym przyszłych działań.

      Usuń
    2. Na 100% tak jest, bardzo często "piłeczka" z lokatami była odbijana między IB a GB, teraz po uwaleniu IB, zostaje GB, a jak uwalą GB to w zasadzie wrócimy do kamienia łupanego jeśli chodzi wysokość oprocentowania lokat... smutne, ale prawdziwe.

      Usuń
    3. @Anonimowy 19:16
      Lokata na 3M - 0,70%, to samo z KO do 400k. Ponadto lokata na 6M - 0,60%

      Usuń
    4. @polcan - ja takie propozycje dostaje w GNB od kilku miesiecy, wiec moze Ty wpadles teraz do tego samego worka co ja, a inni dostaja nadal wyzsze oferty?

      Usuń
    5. Dzięki, polcan. KO to ja tam nie dostanę. Pomyślę, zobaczę, bo może się okazać, że te 0,7% będzie również propozycją na następną "promocję" EKO, a gdzieś te środki trzeba trzymać, więc zastanowię się nad wrzuceniem na tę "zawrotną" tyle, żeby potem mieć "pod korek".

      Usuń
    6. @Anonimowy 20:50
      Myślę, że teraz Getin obniża już wszystkim, bo ma multum kasy po likwidacji IB. I kasy będzie tu przybywać, zostało mi bowiem jeszcze ponad 200k u niebieskich i pójdzie ono oczywiście do zielonych, bo u Aliora zapchałem się dziś na maxa.

      Usuń
  14. Skoro jesteśmy przy Aliorze, to ktoś tu coś napomykał o jakichś opłatach za kredytówkę w byłym T-mobile, jeśli nie wyda się tysiąc złotych.
    W grudniu wydałem mniej niż 1000 zł, a na swoim koncie w styczniu wpłynęła premia 25 zł jak co miesiąc od wielu lat, a żadnej opłaty póki co nie pobrano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, ze T-mob zostal przeniesiony na razie bez wiekszych zmian. Dodatkowa oplata jest chyba za wydatek <500zl oraz <4 transakcje.

      Usuń
  15. Polcan, tylko nie pisz z tego powodu reklamacji:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zanotowaną informację dotyczącą opłat za kartę kredytową T-Mobile, co potwierdził mi niedawno konsultant infolinii Aliora (po długim poszukiwaniu regulaminu tej karty kredytowej), całego regulaminu narazie nie odnalazłam (podobno jest gdzieś na str. Aliora w ogólnych warunkach karty kredytowej). Taką informację zapisałam zakładając Konto Premium: 15000 zł rocznie obrotów kartą inaczej będzie opłata 70 zł za kartę kredyt. za rok użytkowania; lub 7500 zł rocznie obrotów (czyli operacje za min. 625 zł/mc) = 35 zł za rok korzystania z karty! Premie wypłacają normalnie ale osobno na koniec roku mogą naliczyć wskazane opłaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten warunek znany jest od dawna. I to jest dość uczciwy warunek. Dla zdobycia maksymalnej premii wydajemy minimum 6000 zł rocznie, pozostałe 9000 bez problemu wyda się w ciągu roku, w moim przypadku wystarczy np. opłata 1-2 wyjazdów czy kilku wizyt u dentysty i po problemie.
      Gorzej gdyby było wymagane wydawanie ponad 1000 zł miesięcznie, raz wyda się 600 zł, innym razem 6000 zł. Ważne by bank liczyć sumaryczne wydatki w roku, a te można robić nie tylko na własne potrzeby.

      Usuń
    2. Z rozmowy z konsultantem Aliora wynikało, że warunki karty kredyt. T-Mobile pozostały po przeniesieniu do Aliora, takie same, jak były. Dotąd wykluczone były z promocji niektóre płatności kartą, w moim przypadku opłata za przesyłkę na poczcie.

      Usuń
  17. Czy faktycznie można zlikwidować konto w IB / Pekao S.A. przez infolinie IB , pytam bo piszą coś takiego : Klienci dawnego Idea Banku, którzy nie chcą mieć rachunku w Pekao SA, muszą złożyć pisemne wypowiedzenie w byłym oddziale Idea Banku bądź listownie z pełnymi danymi, pozwalającymi na identyfikację. W dokumencie powinno znaleźć się imię i nazwisko, numer PESEL, numer rachunku, którego dotyczy rezygnacja, oraz rachunek do zwrotu środków oraz podpis zgodny z tym na karcie wzorów podpisów (w przypadku rachunków założonych w oddziale banku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajac zycie lepiej jest miec papier w reku. Gdyby byla opcja wypowiedzenia on-line to byloby OK. Dochodzenie, ze bylo zamkniecie na infolinii wydaje mi sie o wiele bardziej utrudnione; z tego tez wzgledu na pewno bezpieczniej jest zrobic to osobiscie, chyba, ze po tym kontakcie na infolinii sa w stanie wyslac potwierdzenia wypowiedzenia na e-mail.

      Usuń
  18. Polcan, pisząc o lokacie w Getin na 0,6%, miałeś na myśli Lokatę Specjalny Procent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam na wszelki wypadek zrobiony screen w razie gdyby była potrzeba napisania o tym.

      Usuń
    2. do polcan 26 stycznia 2021 17:46 Wkrótce poinformuję, czy nadal jest ona dostępna (gdyby były jakieś zmiany, zrobię screen - na życzenie prześlę Ci).

      Usuń
  19. Jak tak dalej pójdzie, to atrakcyjna stanie się oferta Pekao S.A na 0,5% do 500k. Ważna chyba do końca stycznia dla klientów Idei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sa oferty Getin/Alior na 1% z limitem, a nie bardzo rozumiem ludzi trzymajacych duze kwoty na rach. bankowych (poza systuacja, ze ktos za chwile bedzie cos tam kupowal). Do dlugoterminowego przechowywania PLN sa obligacje "inflacyjne" i jezeli nawet bedzie trzeba zaplacic za wczesniejszy wykup np. za ok 2 lata to i tak bedzie sie to lepiej oplacalo niz przetrzymywanie w banku na 0,5%.

      Usuń
  20. Obligi inflacyjne mają śmiesznie niski kupon. Obniżyli drastycznie.
    Poza tym inflacja nie będzie wieczna.

    To był dobry pomysł jeszcze rok temu.
    Teraz za późno na tę inwestycję.

    Swen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupon dla 10-latek jest nadal 1%, w banku dostaniesz tyle samo na promocji. Przy rozdawnictwie oraz jezeli pandemia sie uspokoi nie widze na razie inflacji ponizej 2%, stad mozna liczyc na ok. 3% w przypadku EDO.
      RPP zaklada, ze nie bedzie podnosic %% nawet jak inflacja dojdzie do 4%.
      Nie mowie, ze na EDO nie tracimy, bo realnie ceny rosna min 10%, ale lepsze to niz 0,5% w banku, chyba, ze ktos ma lepszy pomysl na pomnazanie kasy przez swoj biznes, itp.

      Usuń
  21. Lokaty Facto zjazd na 3 miesiace juz 1,00 proc reszta to lipa juz

    OdpowiedzUsuń
  22. Mało (procent) wszędzie, kiepsko wszędzie,
    Co to będzie ?
    Co to będzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem....może należy wycofywać pieniądze z banków zero zysków i jeszcze trzeba dopłacac do prowadzenia konta....może kupować złoto.Piszcie jakie macie pomysły.

      Usuń
    2. To już jest koniec, nie ma już nic, Jesteśmy wolni, możemy iść To już jest koniec, możemy iść, Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic :)

      Usuń
  23. Napisałem wyżej i tu powtarzam.Informacja dla tych co mieli lokatę FACTO i musieli mieć założony rachunek depozytowy. On nadal jest oprocentowany na 1% mimo zmiany stawek lokat . Taką mam informację w mailu wraz z nowymi stawkamiod 02.02, o których pisze Ireneusz 16:14 - przelewy tylko na rachunek powiązany więc dla bufora do 100000 euro ( z gwarancją włoską) jak znalazł. Więc lepiej niż opisany w artykule ALIOR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli złożyłeś pełny wniosek rejestracyjny do dnia 12 sierpnia 2020 r., Twój rachunek depozytowy jest oprocentowany na 1% w skali roku.

      Jeśli złożyłeś pełny wniosek rejestracyjny pomiędzy 13 sierpnia 2020 r. a 21 grudnia 2020 r., Twój rachunek depozytowy jest oprocentowany na 0,5% w skali roku.

      Jeśli złożyłeś pełny wniosek rejestracyjny od dnia 22 grudnia 2020 r., Twój rachunek depozytowy nie jest oprocentowany.

      Usuń
    2. U mnie w mailu depozytowy 1%. No ale ja zakładałem przed sierpniem.

      Usuń
    3. Czy to oprocentowanie w Facto na rachunku mogą zmienić ? Czy to na stałe jest ? W regulaminie nie widzę na ten temat zapisów.

      Usuń
    4. Oprocentowanie zmienne.

      Usuń
    5. Oczywiście że mogą zmienić bo jest to zmienna stopa oprocentowania.

      Usuń
    6. Mogą zmienić jeśli zaistniałą przesłanki zapisane w umowie i regulaminie

      Usuń
  24. Jakieś przecieki, co może zaoferować Getin od lutego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie interesuje nie tylko co Getin zaproponuje, ale również (a może przede wszystkim) jak długo będzie trwała promocja. Bo u mnie od tego zależą ruchy na kilku kontach, żeby na czas wyczyścić sobie jeden z rodzinnych Getinów.

      Usuń
    2. "...żeby na czas wyczyścić sobie jeden z rodzinnych Getinów."

      Jeśli chodzi o czyszczenie Getinu do najbliższej promocji - to już jest za późno. Jeśli pójdą schematem - to trzeba to było zrobić najpóźniej w ten wtorek (26 stycz.) lub nawet w miniony poniedziałek.

      Usuń
    3. "Na czas" nie oznaczało najbliższej promocji, tylko następną:). W zależności od daty końcowej tej najbliższej zostawię tam środki do końca (około 12 lutego) albo będę uciekać wcześniej.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...