środa, 21 października 2020

Łatwe do zgarnięcia 60 zł na start w nowej promocji Twisto

Dawno nie pisaliśmy o rewelacyjnej karcie Twisto, którą używam przede wszystkim poza granicami. Powód był prosty, premia 100 zł jaką Twisto dawało na początku szybko zaczęła maleć, przez co w pewnym momencie uznałem, że pisanie o promocjach dla 15 zł nie ma sensu.

A jednak ostatnio premia poszła w górę i teraz Twisto daje już 60 zł na start. To już zdecydowanie zmienia postać rzeczy, skoro warunki do zgarnięcia są banalne, a w zamian dostajemy kartę, która na pewno przyda się każdemu.


Kto może z tego skorzystać? Przeglądam regulamin i jakoś nie widzę tutaj ograniczeń. Ma to być osoba pełnoletnia, która założy sobie konto Twisto wraz z kartą płatniczą.

Tutaj bardzo łatwo zgarniesz 60 zł na start z Twisto

Jak w każdej promocji Twisto tak i tutaj mamy limit wniosków. Przewidziano zaledwie 5000 wniosków z premią, więc warto się pospieszyć by zdobyć wyższą premią niż poprzednie edycje. Nie sądzę bowiem by premia się zwiększała.

Co trzeba zrobić by Twisto zasiliło nasze konto o 60 zł?

Warunki są banalne:

  • dokonać jednej transakcji na dowolną kwotę w terminie 30 dni od otwarcia Konta
  • dokonać 3 transakcji w ciągu kolejnego miesiąca

To wszystko. Jak widać warunki są praktycznie żadne, bo zakupy robimy prawie codziennie, a tutaj nie mamy wymogów kwotowych więc wystarczy na każdy dowolny produkt zrobić osobną płatność.


 

Co prawda Twisto używam głównie za granicą ze względu na bardzo korzystny kurs wymiany, ale nic nie stoi na przeszkodzie by płacić nią w kraju by zgarnąć premię. A 60 zł przyda się każdemu za tak banalne wymagania.

Twisto ma dodatkową zaletę taką, że nie musimy go zasilać kasą by płacić. To zwykła karta z przyznanym limitem (w moim przypadku jest to 2000 zł) który możemy bezpłatnie wykorzystywać do 15 dnia kolejnego miesiąca.


Przykładowo jak będziemy robić zakupy w listopadzie, to bez względu na to czy zakupy zrobimy 2 czy 28 listopada wydaną kwotę możemy oddać dopiero 15 grudnia i nie zapłacimy za zwłokę ani grosza. Płatności zresztą można zrobić Bliekiem z dowolnego banku, raz robię to z Millennium, raz z Getin w zależności od tego gdzie mam kasę na koncie oszczędnościowym.

Tutaj łatwo zgarniesz 60 zł na start z Twisto

I tak to działa. Nie musimy zasilać konta, możemy żyć na koszt Twisto, mieć lepsze kursy wymiany niż oferują banki i zgarnąć dodatkowo 60 dych na start. Kartę używam już od blisko roku i na pewno była to jedna z lepszych promocji jakie opisywałem na blogu.

Regulamin promocji Bonus z Twisto edycja VII

22 komentarze:

  1. A czy przypadkiem od grudnia Twisto nie każe sobie za coś płacić? wszak z tego powodu pożegnałem się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat często używam karty za granicą, więc szybko się jej nie pozbędę. Jak Twisto pobierze mi jakieś opłaty to z pewnością napiszę o tym.

      Usuń
    2. Zamierzam sprawić sobie kartę wielowalutową Alior Bank bez upierdliwych warunków i prowizji za duperele.

      Usuń
  2. I ani słowa o tym, że ta karta jest płatna? I to całkiem sporo?

    Mam nieodparte wrażenie, że Twisto coś musi płacić za takie wpisy, bo widzę na różnych blogach wysyp tego typu peanów wychwalających tą drogą jak na swoją wartość usługę. Kartę kredytową można w końcu mieć (czasem pod pewnymi warunkami, ale jednak) za darmo, podobnie jak kartę z dobrymi przewalutowaniami (np. Visa w ING albo Getinie, Curve, Revolut itp.).
    Nie wiem za co miałbym płacić Twisto dychę miesięcznie.

    No i pytanie za honor blogera - pojawi się ten koment pod tekstem, czy jednak nie? W jednym z "konkurencyjnych" blogów wszystkie głosy krytyczne wobec Twisto są wycinane :-((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą zalogowałem się na swoje konto Twisto. Powitała mnie oferta zwiększająca limit do 5000 tysięcy, rezygnacja ponawia ofertę z zastrzeżeniem, że to ostatnie pytanie. Anulowałem i to.
      Póki co nie widzę żadnych opłat. Inna sprawa, że nie robiłem żadnych płatności, bo te zwykle rezerwuję na wyjazdy za granicę.

      Usuń
    2. Pojawiło się więc zwracam honor.

      Naprawdę ominęła Cię informacja o domyślnej migracji wszystkich klientów do płatnego planu od października?
      Prawda - można było zmienić tę domyślną opcję, ale wymagało to reakcji (jeśli nie zrobiłeś nic, masz płatny plan po dychę za miesiąc - być może naliczają "z dołu" na koniec miesiąca, stąd jeszcze nic ci nie skasowali).

      A darmowy plan to też żadna rewelacja - nie ma fizycznej karty, a przewalutowania są z prowizją 3% od kursu MC.

      Usuń
    3. Były komentarze na ten temat na blogu niedawno. Są gdzieś te informacje dostępne na koncie Twisto w historii? Jeśli Twisto pobierze jakąkolwiek opłatę od razu karta idzie do kasacji.
      Nie wiem czy będą cofać opłaty celem zatrzymania klienta. Ale jeśli nie to będzie podobnie jak z dzisiejszą propozycją podniesienia limitu.

      Usuń
    4. Na koncie nie wiem (moje już zamknięte :), ale musiałeś dostać w tej sprawie maila.

      Mieli prawny obowiązek poinformować o zmianach regulaminu i możliwości wyrażenia sprzeciwu. Rozsyłali takie maile gdzieś tak w połowie lipca.

      Swoją drogą z tym sprzeciwem też się trzeba było trochę z nimi poboksować żeby potwierdzili, że sprzeciw mailem był skuteczny (trzeba było pisać kilka razy - próbowali ignorować, albo "udawać głupiego").

      Usuń
    5. Aaa w lipcu to ja byłem na wakacjach. Jutro poszukam na poczcie czy coś takiego dostałem, dostaję setki maili więc łatwo tutaj coś ważnego przeoczyć.

      Usuń
    6. Polcan czy ta propozycja była po tym jak złożyłes wypowiedzenie Twisto ?

      Usuń
    7. Nie. Nie składałem przecież żadnego wypowiedzenia, pojawiła się po zalogowaniu wczoraj po dłuższej przerwie.

      Usuń
  3. Przecież już pobiera. Od 1 października.

    No i nie widzę komenta (nt. opłat w Twisto), który wpisałem przed chwilą.
    Zawód. Rozumiem, że z adsensa wyżyć trudno, ale te teksty o Twisto na blogach są już zbyt grubymi nićmi szyte. Naprawdę sporo ludzi wie jak jest naprawdę i w ten sposób nie zaczarujesz rzeczywistości, a stracisz wiarygodność. Jeszcze raz powtarzam - zawód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiło się - zwracam honor. Ale wypadałoby uzupełnić tekst o informację nt. opłat za plan płatny (10 zł/m-c) oraz braku fizycznej karty i 3% prowizji za przewalutowanie w darmowym.

      Usuń
  4. Twisto pobiera opłatę miesięczną za plan Space obejmujący między innymi płatności kartą fizyczną. Darmowy jest plan Online, działający z karta wirtualną i przeznaczony do płatności internetowych. Podpowiem, działa podpięcie karty wirtualnej pod Curve i płacenie w normalnych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie - może ktoś ćwiczył.
    Czy przelew z Idea Banku na konto też w Idei, ale innej osoby, dochodzi od razu czy działa jak normalny zewnętrzny? A jeśli pojawia się natychmiast - to czy dzieje się tak również w soboty/niedziele? PKO BP tak ma, ale w Idei jeszcze nie próbowałam.
    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dochodzi od razu i również w weekendy. Ostatnio taki robiłem w rodzinie - właśnie w sobotę. Musisz tylko sprawdzić czy nie są planowane w IB jakieś przerwy techniczne - kiedy ich system nie działa. Najczęściej takie info wyskakuje na stronie logowania.

      Usuń
    2. Wyślij testowo 1gr i się przekonasz. Wydaje mi się, że do pewnej godziny idzie od razu jako wewnętrzny.

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedzi. Wysłałam testowo. Doszło natychmiast. Ale zrobiłam to wczoraj/dzisiaj (musiałam najpierw zasilić konto w Idei), więc nie wiedziałam, jak w weekendy. Przerwę mają 24/25 października (21.00 - 8.00) - wezmę to pod uwagę.

      Usuń
  6. Czy to będzie Revolut-cja? Ciekawe jaki dadzą %:

    https://prnews.pl/revolut-bank-udostepni-konta-w-polsce-454433

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdego dnia dochodzi natychmiast. W weekendy trzeba zwrócić uwagę na datę przelewu. Bywa, że ustawiona jest na kolejny dzień, ale jak się to zmieni ręcznie na datę bieżącą, to idzie od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ale w Idei chyba nie zauważyłam informacji o dacie przelewu. W PKO BP rzeczywiście się wyświetla, szczególnie w weekendy i trzeba ją ręcznie zmienić przy przelewach zewnętrznych.

      Usuń
  8. Wielokrotnie. Jest to przelew wewn. Dochodzi od razu w każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...