wtorek, 1 października 2024

Od dziś lepsza stawka: 7%/6,20% na KO w Velo oraz 650 zł na start

Październik od lat nazywany jest miesiącem oszczędności. Czy idzie to w parze z jakąś lepszą ofertą jaką oferuje Black Friday w handlu. Trudno orzec w przypadku Velo bank, którego nowe edycje KO są wyczekiwane najbardziej. Dziś rusza nowa edycja tego KO z rozbieżnymi informacji, ale jeśli trzymać się regulaminu, to jest lepiej niż było dla czytelników bloga bo stawka nie wynosi 6% lecz 6,20% / 5,80%. O co chodzi?


Po waszych informacjach odnośne bardzo niskich stawek na lokatach zatrzymaniowych oscylujących woków 3% można było odnieść wrażenie, że cięcie na KO będzie drastyczne. Tymczasem Velo pokroił stawkę KO na trzy części, dalej pozostawiając przyciągające 7% dla nowych, a dwie pozostałe uśredniając do 6%. Tak rozumiem to co pokazuje powyższa reklama.

Tutaj założysz KO na nowej, dzielonej stawce 7%/6,20% w Velo

Spójrzmy na poniższy wykres jaki znajduje się w regulaminie 14 edycji ważnej od dziś. Wynika z niego, że zamiast spadku do 6% wracający z nowymi środkami do Velo mogą liczyć na: 

  • 6,20% przy wymaganych 5 płatnościach
  • 5,80% przy mniejszej ilości płatności

A to już jest całkiem fajne, bo kupić np. 5 ziemniaków można bez problemu w dowolnym momencie. Jeśli dobrze rozumiem intencje Velo te dwie stawki bank uśrednił do 6%, ale dla nas uważnych czytelników liczy się dzięki temu stawka 6,20%, która obowiązuje do 300k.


Dla nowych dalej mamy 7%,na zachętę, bo siódemka fajnie wygląda na reklamie ale ta stawka obowiązuje tylko do kwoty 100k. Później stawka spada do 6,20% przy 5 płatnościach kartą i obowiązuje już tylko do 300k czyli  limit mają taki sam jak stali klienci Velo .

Oczywiście 6,20% dotyczy nowych środków, a w tym przypadku Velo nie sięga jakoś głęboko wstecz. Na teraz liczy się nasze saldo w dniu 25 września czyli z środy z ubiegłego tygodnia. 14 już edycja w tym roku znów potrwa odrobinę dłużej niż poprzednie edycje - do 21 października 2024.



2) 600 zł na start dla nowych klientów

Od sierpnia mamy w tym banku także nową 2 edycję konta osobistego, które pozwala na nieograniczoną ilość przelewów wewnętrznych z KO co jest bez wątpienia dużą zaletą i korzystam z tego non stop.

Kto może z tego skorzystać to zawsze pytanie podstawowe, zaś nowe edycje promocji przynoszą nadzieję na zmianę terminu karencji. Niestety tym razem nic z tego, w dalszym ciągu do premii uprawnieni są tylko osoby, które nie miały tutaj konta po 31 grudnia 2022.

Tutaj zgarniesz 650 zł na start oraz KO ze stawką do 7%

Nowa promocja standardowo potrwa przez kolejny kwartał. Koniec pierwszej edycji Startuj z Velokontem przewidziano na 31 października 2024, więc jak sądzę od listopada nowe warunki pozostaną nie zmienione.


a) 60 zł na start za założenie Velo skarbonki

Bank pozostał przy wprowadzonych w poprzednim kwartale zmian. Pozostał zatem dziwny warunek, który od lat ma mBank, zaś niedawno wprowadził także Millennium. Mowa o krótkim terminie do 14 dni od otwarcia Velokonta na:

  • otwarcie VeloSkarbownki
  • wyrazić zgody na marketing
  • zalogować się do bankowości mobilnej

Warunki jak widać nietrudne i można je uznać za zmianę na plus. Przypomina to częściowo praktyki stosowane przez Paribas z zachętą premii na start.


b) 540 zł cashback

Druga część premii to zwykła premia za aktywność na koncie czyli przelew + zakupy. W dalszym ciągu można kupować cokolwiek, ale zmieniła się długość oraz wysokość premii. Do tej pory bank premiował tylko zwroty za zakupy w wysokości do 100 zł miesięcznie przez pół roku. Tym razem maksymalna premia została zmniejszona do 60 zł na miesiąc zaś udział w promocji został wydłużony do 9 miesięcy.


Od teraz bank daje nam 5% cashback . Łatwo policzyć, że aby zgarnąć całą premię 60 zł musimy wydać nieco więcej bo 1200 zł miesięcznie. Oferta jest zatem nieco mniej korzystna niż dotąd. Podsumujmy zatem co trzeba zrobić:

  • przelew na 2000 zł
  • zakupy kartą lub Blikiem - zwrot wynosi 5%

W regulaminie, który jak zwykle znajdziecie na końcu artykułu bank podaje liczne graficzne rozpiski jak ten który widać powyżej. Dla wytrawnego wisienkowicza nie są one jednak konieczne, bo warunki są raczej jasne i klarowne.


3) 50 zł za skorzystanie z polecenia

Zyski z zakupów można podkręcić korzystając polecenia. Jest to osobna promocja, która potrwa do 30 listopada 2024. Chociaż czas trwania powyższych dwóch promocji jest różny, to karencja dla obu jest identyczna, nie można mieć tutaj konta po 31 grudnia 2022.

Jedyne co musi zrobić polecony to wpisać kod od polecającego, wyrazić odpowiednie zgody i zrobić 3 przelewy po 2000 zł każdy przez kolejne 3 miesiące. Jednym słowem warunki są banalne, nic dziwnego że od wielu lat najwięcej chętnych zgłaszających się do mnie po kod jest wśród klientów Velo.

Jeśli nie masz kodu polecającego możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com. Chociaż polecam wiele kont, Velo zdecydowanie jest najczęściej wybierane przez was. Nic dziwnego bo to bardzo fajne konto z darmowymi przelewami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi.

4) 6,50% na Velo Skarbonce

Dodatkowo warto sobie założyć także Velo skarbonkę. Co prawda tylko do kwoty 3k, ale skoro oprocentowanie jest nawet wyższe niż na zwykłym KO to na pewno warto. Nie trzeba bawić się w odkładanie kwot z płatności kartą, można od razu wpakować tutaj 3k i zgarniać co miesiąc dodatkowe odsetki.

Podsumowując Velo znów potrafiło pozytywnie zaskoczyć, bo 5 płatności i tak robimy od dłuższego czasu, a teraz za to samo mamy więcej. KO można w Velo mieć bez ror, ale wtedy można dostać tylko 5,8% więc zmiana wydaje się być batem na tych co unikają ror w tym banku.


Regulamin 14/2024 edycji KO w Velo na 7%/6,10% do 21 października 2024

Regulamin promocji Startuj z Velokontem i zgarnij 600 zł ważne do 31 października.2024?

Regulamin programu poleceń Velo - edycja 3 do 30 listopada 2024

75 komentarzy:

  1. Akurat przed tym opisem umieściłem informację o nowej edycji w opisie poniżej.

    Do poprawienia:
    „13 już edycja”

    Nie ma też żadnego uśredniania bo jest to nawet niemożliwe. Jak klient spełni warunki w danym miesiącu, to dostanie to co wynika z regulaminu. Jak warunków nie spełni, to będzie miał 5,80%. I tyle.

    Tak myślałem że VeloBank tych wszystkich wróżących tu z fusów zaskoczy (w każdym razie bardzo tego chciałem). Jak po północy patrzyłem na oprocentowanie w Pekao, to VeloBank jeszcze nigdzie nie miał informacji o nowej promocji, tak jakby czekali na Pekao. Oczywiście w rzeczywistości wiedzieli wcześniej jakie ruchy będą u „konkurencji”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim 1 października 2024 07:34 Twoja wiedza w tym zakresie jest tak znikoma, że lepiej byłoby abyś milczał.

      Usuń
    2. Oho! Wróżący z fusów się oburzył.
      To nie moja wina że pozujesz na znawcę ale ci to nie wychodzi. 😀

      Usuń
    3. Panowie po co te wzajemne inwektywy. Każdy ma swoje racje i należy to uszanować.

      Usuń
  2. Nie mam karty. Trzeba będzie 5 razy użyć blika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wystarczy. 😀
      Dobrze że oprocentowanie rośnie w różnych bankach. Wprawdzie bardzo minimalnie ale zawsze lepiej mieć chociaż to trochę więcej.

      Usuń
  3. No i ogólnie cieszę się, że finansujący w Polsce te wszystkie prawe i sprawiedliwe rządy wykupionymi w ostatnich miesiącach obligacjami, mają się póki co gorzej niż ja w bankach. Wolę w głównej mierze wspierać obcy kapitał poprzez banki, niż polskie nierządy. Niestety, tymi 19% które mnie okradają i tak ich wspieram. Od wszelkiego rodzaju plag nie da się tak zupełnie uciec, może to ryzyko ☢️ jedynie ograniczać. 🙁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli z obligacjami ? Przykładowo TOSy 5,95% a w rzeczywistości 6,31% (procent składany, roczna kapitalizacja).

      Usuń
    2. No tak, tylko po co mam wrzucać na 6,31% w jakieś obligacje, skoro mam więcej na kontach oszczędnościowych a nawet lokatach.
      Nie mam milionów a te kilkaset tysięcy mogę bez problemu przerzucając cały czas utrzymać na wyższy procent. Banków które dają mi taką możliwość jest wystarczająco. Natomiast w jeszcze lepszej sytuacji od singli są ci, którzy są w małżeństwach, bo mogą spokojnie w ten sposób i ten milion mieć na KO i lokatach.

      Usuń
    3. Anonimowy1 października 2024 11:30. I uważasz że tak sobie będziesz przerzucał z banku do banku przez 3 lata i finalnie Ci wyjdzie lepsze oprocentowanie niż 6,31% na obligacjiach? :)

      Usuń
    4. A powiedz szczerze, ile już razy te obligacje z karą odsprzedawałeś różnym rządom. Tylko mała część kupujących trzyma te „papierki” do końca. I jest ich coraz mniejsze grono.
      A o mnie się nie martw. Za trzy lata to mnie już w tym polskim burdelu może już nie być. Za zachodnią granicą będzie zawsze lepiej. Zwłaszcza w nadchodzących latach.

      Usuń
    5. Oczywiście że odsprzedawałem żeby kupić nowe ale tylko po to żeby na tym zyskać pomimo zapłacenia kary. Życzę powodzenia na wspaniałym zachodzie:)

      Usuń
  4. Polcan czy Pekao przesunął karencję dla chętnych na 7% czy 1.07.2023. był też w poprzedniej edycji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie sprawdzałem, jutro się ukaże artykuł na ten temat, to się nad tym pochyłe. Ja i tak jestem wykluczony, bo naiwnie wierzyłem, że Pekao to uczciwy bank i w ten sposób spieprzylem sobie karencje. Jak to dla Ciebie pilne, to zajrzyj do regulaminu, tam bedzie ta informacja.

      Usuń
    2. Już znalazłem , jak kiedyś pisał

      Usuń
    3. Już znalazłem , jak pisałeś na wiosnę w artykule Pekao wcale nie musi przesunąć karencji i od 3 edycji zostawia 1.07.2023. Oby to było ostatni raz.

      Usuń
    4. Poprzednio
      od 1.07.2023 r. do 13.06.2024 r.

      Obecnie
      od 1.07.2023 r. do 30.09.2024 r.

      ten co to ma „znikomą wiedzę”, czyli ja

      Usuń
  5. A o co chodzi z tą zamianą EKO na nowe EKO? I o co chodzi z tą datą graniczną 6.02.2023? Mam EKO przekonwertowane jeszcze w 2022 roku - czy muszę coś robić, żeby brać udział w promocji na 6,2%? (oczywiście oprócz machania kartą, którą muszę zamówić...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "(oczywiście oprócz machania kartą, którą muszę zamówić...)."

      No i amerykańskie ... dojechały VELO Bank. To był ostatni bank, który nie wymagał machania kartą dla lepszego %-tu i za to go ceniłem. Nie miałem nawet w nim konta tylko samo KO. Teraz bez zakładania ROR-u i żonglowania kartą dają raz, że mniejszy % jak i mniejszy limit niż na takim IKO w Toyocie (odpowiednio 5,85% i 400k limit). Mało tego w TB nie ma znaczenia czy środki stare czy nowe. Aktualnie VELO oprócz wyższego limitu niczym się nie wyróżnia. Daje nawet ciut niższy % niż Mille.

      TomTom

      Usuń
    2. Jak masz stare EKO, to możesz tylko raz w miesiącu za darmo zrobić przelew. Po konwersji na nowe EKO, możesz robić takie wewnętrzne przelewy za darmo.

      Usuń
    3. No ale VeloBank i Millennium to nie jedyne banki gdzie można ulokować swoją krwawicę na wyższy procent.

      Usuń
    4. Zobaczycie, że następnym krokiem w "poprawianiu" oferty VELO przez amerykanów będzie wprowadzenie płatnych przelewów wewnętrznych w bankowości internetowej i mobilnej. Upss ...po co ja im podpowiadam ;)

      TomTom

      Usuń
    5. Przesadzasz. I to grubo.

      Usuń
    6. Nie pisze się 'amerykanów', jak ktoś napisał ale "Amerykanów". Czy ten ktoś chodził może do szkoły podstawowej za ministry nowackiej ? Wówczas wcale bym się nie zdziwiła, że pisze tak jak pisze - czyli źle.

      Usuń
    7. Hej! To się nie dziw tak, bo może celowo tak pisze. Jeżeli tak, to ma do tego prawo. Nie każdy musi lubić jakieś "ministry". Dla mnie to absolutnie niedopuszczalna forma jaka dziś jest forsowana przez te "światłe" środowiska.

      Usuń
    8. Do "polonistki-aktywistki" czyli Anonimowej 1 października 2024 15:45

      Przeczytaj najpierw co napisałem w komentarzu wyżej - to może zrozumiesz dlaczego tak napisałem. Jak to napisał Anonimowy 1 października 2024 15:52 jeśli ktoś odnosi się dość pogardliwie do jakiejś narodowości (mam takie prawo) może celowo napisać dany wyraz z małej litery. U mnie ten zabieg był celowy i nie musisz mnie poprawiać. Ciebie za to nigdy nie nauczę prawidłowej interpunkcji. Przed znakiem zapytania nie stawia się spacji! Tłumaczyłem to już tutaj wielokrotnie i Ty jako miłośniczka j. polskiego powinnaś to wiedzieć.

      TomTom

      Usuń
  6. Idzie to jakos przelknac, bo wystarczy 5 blikow. Przy kilku kontach w rodzinie nie oplaca sie wyrabiac kart, bo trzeba by co miesiac nimi placic a tak tylko na koncie z aktywna promocja KO wykonujemy 5 blikow i "pozamiatane", karta nadal nie jest "cool" i nie nalezy jej posiadac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje preferencje. Ja wolę kartę zamiast n-tej apki. Velo nie instalowałam jak dotąd na swojej komórce.

      Usuń
    2. Też korzystasz z iPhone? Pytam bo widzę to „instalowałam”. U mnie słownik na iPhone przy wpisywaniu do końca robi mnie kobietą, tak że muszę całe słowo wpisywać. I chociaż siedzę na produktach Apple od lat, to wnerwia mnie tak nieprawdopodobnie, że myślę o zakupie u „chińczyka” One Plusa 12 z 16 lub 24 LPDDR5x RAM i 1 TB UFS 4.0 Rom. Cena z dostawą za tańszy model 3198,35 zł a za droższy 3626,71 zł.

      Usuń
    3. Aaa! I jeszcze słuchawki OnePlus 3 o wartości 338,53 zł (najniższa cena jaką znalazłem dziś w sklepach) do tego zakupu za darmo. 😀
      Chyba kupię bo naprawdę mam już dość niechlujstwa ze strony Apple. Jedyne co to MacBooka jeszcze zostawię, bo na ich słuchawkach Pro się zawiodłem.

      Usuń
    4. ... I po reklamie, Kolego/Koleżanko :))))

      Usuń
    5. To nie reklama. Za reklamy płacą, a tu ja chcę płacić.
      Już od kilku miesięcy walczę ze sobą w tym temacie.

      Usuń
    6. Kiedy jeszcze w Getinie wymagano machania kartą, zamawiałam ją tylko do promocji. Potem ją blokowałam, a pieniądze w tym banku przejmował mąż. I tak "na zakładkę". Teraz będziemy robić tak samo, bo terminy naszych "promocji" nie pokrywają się.

      Usuń
    7. Ja wolę „machnąć” 5 razy w miesiącu i mieć cały czas aktywne wszystkie karty w „Getinie” niż co - powiedzmy - 3 miesiące na nowo je zamawiać.
      Dawałem radę „przeklikiwać” kilkadziesiąt kart, to tych kilkanaście to lajtowy spacerek.

      Usuń
  7. Jest sposob by w pko z zubrem miec konto dwa lata za darmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ty zrozumiesz, że konto za darmo w Pekao jest już dawno za darmo? A nawet gdyby nie było, to nie jego darmowość jest najważniejsza, tylko to czy można na nim zarobić.
      Kolekcjonujesz te darmowe konta i tylko tracisz.

      Usuń
    2. Nowi czlonkowie solidarnosci dwa lata konto za darmo

      Usuń
    3. Czyli jakaś nowa kiełbasa wyborcza?

      Usuń
  8. Takie pytanie zwiazane z Volkswagen bank- czy tam lokaty maja z automatu nasze "belkowe" 19%, bo jest to oddzial zagraniczny, wiec moze byc roznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podatek odprowadza już Volkswagen Bank (19%) a nie tak jak w przypadku Raiffeisen Digital Banku, gdzie trzeba bez względu na to czy sami pobiorą austriacki (25%), czy się ktoś postara o to by go odprowadzać w Polsce (19%), to i tak potem trzeba z US się rozliczać.

      Usuń
  9. Anonimowy1 października 2024 12:01
    "Jak masz stare EKO, to możesz tylko raz w miesiącu za darmo zrobić przelew. Po konwersji na nowe EKO, możesz robić takie wewnętrzne przelewy za darmo". Konwersję na nowe (w Velo) EKO robiłam w 2022 roku, więc od dawna przelewy wewnętrzne mam za darmo. Mnie zastanawia (niepokoi?) ta data - 6.02.2023 - sugerująca, że tacy jak ja powinni jeszcze coś zrobić. Co więcej - wyłącznie telefonicznie (infolinii nie znoszę alergicznie) lub w oddziale. Czy w ten sposób utrzymują miejsca pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz już zrobioną konwersję i „organoleptycznie” już stwierdziłeś że wszystkie przelewy wewnętrzne są darmowe, to nic nie musisz robić.
      Zapis o „ 6.02.2023” dotyczy sytuacji, gdy ktoś od tej daty czy po tej dacie - bo nie pamiętam teraz - otwierał konto i tym samym ma już to nowe EKO. Kto jednak otworzył konto wcześniej, żeby mieć tę „darmowość” musi dokonać wspomnianej konwersji.

      ten sam anonimowy z godziny 12:01

      Usuń
    2. Trzeba zamknac najpierw wrzystko nowy klijent ma lepsza oferte

      Usuń
    3. Ja za poradą konsultanta, w styczniu b.r. robiłem taką konwersję mojego EKO (otwartego 29.12.2022) na tzw. nowe EKO ponieważ ze starego miałem tylko jeden darmowy przelew na ROR w każdym miesiącu. Wniosek złożyłem w bankowości internetowej, w zakładkach: Oferty – Obsługa – Oszczędzanie i od dnia następnego miałem nieograniczony limit przelewów.

      Usuń
  10. Jestem od lipca klientem BNP Paribas. Odpalili teraz od października chyba nową promkę we współpracy z Bezcenne Chwile, sprawdzisz polcan? https://www.bnpparibas.pl/bezcenne-chwile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jest długa kolejka artykułów. Inna sprawa to fakt, że jakoś bezcenne chwile mnie nie interesują i chociaż jestem w tym zarejestrowany i jakieś tam punkty się zbierają na kilku kartach, nie szukam okazji o których ostatnio dużo jest w komentarzach.

      Usuń
    2. @polcan
      To szkoda że nie korzystasz. Zbieranie samych punktów za płatności to praktycznie nieopłacalny biznes. Tylko w takich promocjach jakich wysyp jest ostatnio można się wręcz obłowić.

      Usuń
    3. To życzę jak najwięcej punktów.

      Usuń
    4. Właśnie dziś wpadło mi 8000 pkt za kk z paribasa. Trzecie z kolei a ma ich być 6. 6x 8000 to 48000 pkt czyli 600 złotych do allegro czy np. circle lub carefour. Z innych banków to samo, a najwięcej to chyba miałem z Santandera za debetówke i kredytówke. Chyba łącznie z tysiąc złociszy. Zamierzam nadal korzystać z BCH.

      Usuń
    5. Ale czasu jest na wykorzystanie punktow

      Usuń
    6. Jak to dobrze że dzisiaj zachciało mi się przejrzeć wszystkie wiadomości SMS od BC. Szok że tyle z wybieranych punktów pominąłem od miesiąca października 2023 r.! Jest bardzo dobrze, bo w sumie różnych gratisów mam na ponad 2 000 złotych do wykorzystania w różnych miejscach. I jeszcze dochodzą nowe. 👍

      Usuń
    7. Ptok, piszesz że z paribasa będziesz miał 6x 8000 punktów. Czy możesz napisać skąd masz taką ilość tych kart, czy sam masz jedną i reszta na inne osoby, czy jest jakiś sposób żeby samemu mieć więcej niż 1 kartę?

      Usuń
    8. Tyle daja tam punktow.trzeba velo poczucic

      Usuń
    9. @Anonimowy 2 października 2024 17:40
      To promocja Paribasa, gdzie za wykonywanie minimum 5 płatności na minimum 1100 zł miesięcznie przez pół roku, można w sumie dostać 48000 tysięcy punktów.

      Usuń
    10. @krzysztofp
      I po co znów te swoje głupoty tu obwieszczasz?!
      W BNP Paribas jest 48 tys. pkt., a to jest 600 zł. W VeloBanku jest 650 zł i 12 tys. pkt., co daje razem po przeliczeniu 800 zł.
      Jak umiesz liczyć chociaż trochę, to policz sobie - wiem, to ta trudna matematyka - jaka jest różnica.

      W VeloBanku 650 zł jest w złotówkach które można wydać kiedy się chce, gdzie się chce i na co się chce, a nie w punktach jak w promocji BNP Paribas które trzeba zamieniać na vouchery lub monety, potem pilnować czasu ważności żeby nie przepadły i wydawać tylko w wyznaczonych miejscach.

      Jestem prawie na 100% pewien, że ty te punkty stracisz przynajmniej w jakiejś części, bo jak sam w innym miejscu piszesz, ty cały czas nawet nie wiesz co z tymi punktami należy zrobić.

      Usuń
    11. "To promocja Paribasa, gdzie za wykonywanie minimum 5 płatności na minimum 1100 zł miesięcznie przez pół roku, można w sumie dostać 48000 tysięcy punktów."
      A czy do tej promocji jeszcze można przystąpić czy już za późno? Gdzie znajdę regulamin?

      Usuń
    12. @Anonimowy 2 października 2024 21:28
      Ta już się zakończyła 30.09.2024 r. Teraz mają jakąś na 32000 punktów.

      Usuń
    13. Ta nowa nazywa się „Przywitaj jesień z Programem Bezcenne Chwile”. Sprawdź sobie regulamin. Jeżeli masz (a może nawet też miałeś) już jakąś kartę zarejestrowaną w BC z Paribasa, to jesteś wykluczony.

      Usuń
  11. Dziękuję temu samemu anonimowemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdrowie. 😀️
      I życzę owocnego VeloBankowania.

      Usuń
  12. A ja o Bezcennych Chwilach i VeloBanku słówko; na wszystkich nowo zarejestrowanych kartach VeloBanku dostałem po 8 000 punktów. Czekam na resztę z pozostałych promocji, czyli za zakupy w Carrefour (po 4 000 punktów) i za piątki (po 2 000 punktów) i będzie komplet. 💪️😀️

    OdpowiedzUsuń
  13. A czemu lokata nowe srodki bez konta wiecej wyskaje przy skladaniu wniosku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @krzysztofp@…
      Nieprawda, nic nie „wyskaje”.
      Jest tak samo i „przy” i kiedy się zalogujesz.

      Lokata na „Nowe Środki”
      3 miesiące - 4,80%
      6 miesięcy - 5,00%
      12 miesięcy - 4,60%

      Fajną opcją - przypominającą trochę czasy Idea Banku - jest „Velolokata na dni”. To lokata od 31 dni do 366 dni. Przy 31 dniach oprocentowanie jest to tylko 1,00% i zmienia się przy wydłużaniu okresu lokaty o kolejne 31 dni o 0,25% (62 dni 1,25%, 93 dni 1,50% itd.) aż do tych 366 dni i 4,50%.
      Może ktoś kto mając konto tylko w VeloBanku i nie planując zakładania kont czy lokat w innych bankach z takiej opcji skorzysta. Ja na takie rezerwowe środki wybieram opcje typu KMO w Alior Banku, gdzie jest 4,50% bez akrobatyki.

      Usuń
  14. Dostal maila ze mam 8000 punktow za karte bnp parbias czyli 100 zl jeszcze nie wiem jaki czas na wykorzystanie ale trzeba wydac w bnp paribas co miescioc 1100 przez pol roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za kartę tam masz @krzysztofp@…?

      Usuń
    2. Promocje ci się pomyliły, a te 8 tys. punktow to chyba ze 3 mce, lepiej wydać od razu

      Usuń
  15. Czy po wykonaniu tych 5 płatności oprocentowanie wyświetla się od razu 6,2 ? U mnie od rana nadal jest 5,8.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W VeloBanku to działa z opóźnieniem. W Millennium zaraz po zrobieniu 5 płatności jest widoczne oprocentowanie promocyjne.

      Usuń
  16. Witam, jeśli start promocji (92 dni) w VELO był 11.07, to którego jest ostatni dzień naliczania odsetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wklep w googla "kalkulator dni" i sobie policz :-)

      Usuń
    2. kate, nie oczekuj że ta tajemna wiedza jest dla wszystkich. ;P

      Usuń
  17. Witam, jeśli start promocji (92 dni) w VELO był 11.07, to którego jest ostatni dzień naliczania odsetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym w piątek rano 11.10 migrował. No, albo w czwartek. Bo choć wydaje mi się że ostatni raz środki jeszcze pracują oprocentowane w nocy z czwartku na piątek, to głowy nie dam.

      Usuń
    2. Ja może za 3 lub 4 lata będę migrował na Zachód.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...