poniedziałek, 10 maja 2021

400 zł w promocji Millennium z nowym bonusem w postaci marchewki

Millennium kolejny raz podnosi premię za otwarcie swojego sztandarowego konta. Premia wzrosła już dwukrotnie, bowiem do niedawna opisywałem często o bonusie w wysokości 200 zł za założenie tutaj konta. 300 zł zdobyć można w przyjemny sposób, ale do nowości w tej promocji można mieć duże zastrzeżenia.

Niestety z uporem maniaka bank ten blokuje drogę dla wracających klientów, którzy zgarnęli premię. W efekcie z tej oferty może skorzystać tylko ta osoba, która do tej pory nie zgarnęła kasy za otwarcie konta, więc jeśli jest ktoś taki wśród was, dziś możecie zgarnąć 2x więcej niż sam tutaj zarobiłem, jeśli rzecz jasna uprzemy się na dodatkową premię czego nie polecam.

Tutaj zgarniesz do 400 zł za otwarcie konta w Millennium

Nowa promocja ma potrwać przez niecały miesiąc, a ściślej do 7 czerwca 2021. Bordowi nie robią jakichś limitowanych edycji do czego przywykliśmy w Paribas, więc link powinien być aktywny do upływu planowanej daty.


 

Co trzeba zrobić by zdobyć cztery stówki widzimy wyżej. Mamy tutaj trzy różne warunki, dwa bardzo fajne i jeden, będący nowością w tego typu ofertach, do którego można mieć duże zastrzeżenia. Ale po kolei.

1. 50 zł na start za friko

Początek wygląda bardzo fajnie: za samo założenie konta bank daje nam pięć dych do Biedronki w formie znanego nam kodu. Nie trzeba nic robić ekstra, kasa jest praktycznie za darmo.

2. 250 zł za to co robi każdy

Druga część promocji to klasyka w wydaniu milenijnym czyli to co było zawsze wymagane w poprzednich tego typu promocjach, a co robi każdy posiadacz konta od wielu lat. Wystarczy:

  • przelać na konto 1000 zł
  • zrobić płatność kartą
  • zainstalować sobie apkę najpóźniej do 30 września

Do niedawna wystarczyło to zrobić przez dwa kolejne miesiące, by zdobyć dwie stówki. Teraz jest lepiej bo mamy co prawd to zrobić przez 4 miesiące w okresie czerwiec-wrzesień, ale za to zgarnąć można o 50 zł więcej. 

Tutaj zgarniesz do 400 zł za otwarcie konta w Millennium

Na koniec warto przypomnieć, że samo konto warto tutaj mieć dla powracającej promocji 0,5% na KO. Nie mamy dziś dużego wyboru w oprocentowaniu kont, więc ta opcja jest z pewnością dodatkową korzyścią. Konto jest też darmowe, co jest na plus.

 


3. Dodatkowe 100 zł - raczej dla naiwnych

Do poprzednich punktów trudno się przyczepić. Są łatwi i przyjemne, że aż szkoda, że to praktycznie jednorazówka. Od nowej promocji mamy jednak dodatkową stówkę do zgarnięcia, ale za podpisanie umowy pożyczki, mało tego, pożyczki z ubezpieczeniem na kwotę minimum 5000 zł.

Nie znam szczegółów tej pożyczki, ale nie sądzę by to była darmowa rzecz. Banki mają kupę kasy, nie oferują już lokat, za to szukają naiwnych na pożyczki, a skoro takich brakuje stosują metodę kija i marchewki.

Owszem zdarzały się już oferty pożyczek, które warto było brać. Ale zawsze były oferty które oferowały kasę z oprocentowaniem 0%, które można było szybko oddać. Tutaj zaś nie wolno kasy oddawać, trzeba ją przetrzymać aż do 31 marca 2022 :(

Niestety znam tylko jeden sposób długoterminowej pożyczki z którego korzystam od lat i na pewno nie jest to pożyczka w banku. Więc tę dodatkową opcję najlepiej omijać szerokim łukiem i zgarnąć w łatwy sposób 300 z, a podarować sobie ekstra marchewkę.

 

Regulamin promocji konto wMillennium z Mastercard

 

16 komentarzy:

  1. Odradzam. Odradzam. Odradzam. Usiłuję się w tej chwili dodzwonić do Millennium. Jeden numer 0813..... płatny 62 grosze za minutę. Zrezygnowałem po 3 minutach. Drugi bezpłatny 22598.... dzwonię drugi raz. W tej chwili dalej muzyczka na głośnomówiącej, a minęły już 23 minuty. Beznadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej Millennium. Po 35 minutach jakaśpani odebrała telefon i zaczęło się!!! Następnych 20 minut to puszczanie co chwilę muzyczki, bo pani się konsultuje. Po 55 minutach od wybrania numeru dowiaduję się że "nie mamy pańskiego płaszcza" ,ale nie wiemy dlaczego i sami jesteśmy zdziwieni. Jak się juz dowiemy dlaczego, to oddzwonimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak piszesz coś to pisz konkretnie, a nie jakieś slogany.

      Usuń
  3. No to konkretnie. Bo tamto pisałem w trakcie.
    Ponieważ od listopada nie posiadam konta w Millennium bo wypowiedziałem, postanowiłem zainteresować się tą promocją. Okazało się, że lata temu zakładałem konto w Millennium bez korzystania z nagród, więc łapie się na tą promocję. W niedzielę raniutko założyłem konto przez selfie. Wszystko poszło gładko, na koniec dostałem smsa weryfikującego i komunikat, że konto zostało założone. W ciągu piętnastu minut dostanę smsa z loginem, a na maila też w ciągu kwadransa przyjdzie umowa. Za pół godziny przyszedł sms z podziękowaniami za założenie konta. Ale w smsie nie było loginu do konta, a z banku nie dostałem żadnego maila z umową. Więc dziś w poniedziałek przed południem postanowiłem zadzwonić do banku. Jak to dzwonienie przebiegało napisałem powyżej. W każdym razie nikt tam nie wie o co chodzi, dlaczego system nie przesłał mi umowy ani smsa z loginem. "Na piechotę" się nie da. I nie wiedzą jak się za to zabrać i co robić. Kazali czekać, mają dzwonić. Jak na razie nie mogę się zalogować bo nie mam loginu, mam natomiast czterocyfrowe hasło startowe, bo ustala się je w trakcie składania wniosku. Jaja będą najlepsze jak przyjdzie karta do konta którego chyba nie posiadam. A może posiadam? Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbuj hardcorowo... aktywować apkę mobilną :-) Przy odrobinie szczęścia (nie pamiętam jak to jest w M) apka zapyta o inne rzeczy niż www, typu pesel, kod sms czy nr dowodu i da się wejść na konta.

      Usuń
    2. Miałam podobnie z kontem w Aliorze - zakładanym przez telefon. Na mail przyszła masa dokumentów - oprócz najważniejszych, czyli z numerami kont i loginem. Półtorej godziny na infolinii (a telefon mam na kartę, więc...). Naprawdę miła Pani prowadziła mnie krok po kroku, próbując różnych "sztuczek" - i nic. W końcu podała mi chociaż numery kont, bo chodziło oczywiście o promocję, a ja nawet nie wiedziałam, gdzie wpłacić kasę (KO) i gdzie przelewać, żeby promocja zadziałała a obsługa była darmowa (ROR). No, ale to była pomoc "na już" - nadal nie mogłam niczym zarządzać, więc z tych pieniędzy cieszyliby się dopiero spadkobiercy:). W końcu po interwencjach dostałam "upragnione" dokumenty, ale do teraz mam stres, jak się loguję do tego banku.

      Usuń
  4. Ale chodzi o premię, chce żeby wszystko było ok. Umowa itd. A w apce doszukamy się loginu? Chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 lata temu zamknąłem konto w Millenium i CHYBA nie korzystałem z premii. Czy da się to jakoś zweryfikować?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest dalszy ciąg akcji w Millenium. Dziś o godz. 10 rano dostałem smsa: "Twoj wniosek o Konto 360 zostal anulowany. Nie udalo nam sie potwierdzic Twojej tozsamosci. Wybierz inny sposób zalozenia konta i wypelnij wniosek ponownie."
    W taki oto sposób "wybrnęli z sytuacji".
    Ponieważ mam złe doświadczenia w umawianiu się z kurierami, uparłem się i natychmiast wysłałem ponownie wniosek przez selfie. Może się uda, bo poprzednio coś jednoznacznie nie zabanglało w systemie i nie umieli tego odkręcić. Ale była nadzieja że naprawili bład i "do odważnych świat należy". Po 5 minutach od powtórnego złożenia wniosku przyszedł sms z loginem i dostałem maila. Zalogowałem się bez problemu. Mam już aktywne konto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po zalogowaniu się na konto widzę w historii klienta, że 9 maja system założył mi jednak konto o innym nr Iban niż obecne. A 10 maja zamknęli mi to konto. Mam tam nawet zestawienie opłat za to konto, które miałem podobno przez dwa dni. Należność zero złotych. Czyli nie potrafili tego odkręcić i wysłać smsa z loginem i napisali o negatywnej weryfikacji. Jak to się ma do regulaminu promocji?.
    "2. Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która na dzień rozpoczęcia Promocji posiada jakikolwiek produkt w Banku"
    Konto obecne założone 11-tego. Na dzień początku promocji czyli 5-tego maja nie posiadałem u nich konta. Ale w międzyczasie jest w systemie konto założone 9-tego i zamkniete 10-tego. Wszystko to działo sie poza mną , wyłącznie robione przez nich. Czy będą kłopoty? Zobaczymy. Straszny "burdel mają w tym archeo"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle burdel co procedury takie czy inne i nikt nie będzie nadstawiał karku, że coś pominie. Place szeregowych ludzi w bankach to obecnie autentycznie śmiech na sali, ale i tak zależy ludziom na etacie.

      Usuń
    2. Co ciekawe po zalogowaniu mam wyciągi z kont z poprzednich lat. Miałem wtedy inny login, inne numery IBAN rachunków. Mam też ówczesną listę odbiorców, musiałem niektórych pokasować, bo nieaktualne. No i mam też jako byłe dwudniowe konto od 9 do 10 maja. I oczywiście zestawienie opłat za to dwudniowe zamknięte konto. Niezły bałagan. W paribasie też mam historię z poprzedniego bytu, ale tam zostawili mi przynajmniej te same nr rachunków.

      Usuń
    3. Mnie to nie dziwi. Kiedyś po powrocie do BPH na koncie pojawiło mi się nawet 10 zł na koncie na start, które bank naliczył jako premię przed karencją.
      Kilka razy sytuacja o której piszesz miała miejsce u mnie w różnych bankach.

      Usuń
  8. Dopiero teraz zleciłem przez telefon zamknięcie kont w dawnym idea. Trzymają infolinię do tej pory. Dawno na kontach widniało okrągłe zero ale jakaś era się jednak skończyła. Wiem zaraz powiecie że się dopiero obudziłem ale jakiś takie przemyślenia mnie naszły ;) przy piwku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się że możesz. Ja musze czekać do czerwca aż sami zamkną nieużywane konto albo do stycznia jak przetransferują się do oddziałów PEKAO.Listownie zamknąć nie mogę, mailowo nie moge, telefonicznie nie moge bo nie mam aktywnej bankowosci telefonicznej
      MM

      Usuń
    2. Mnie się też udało przez telefon jakiś czas temu, chociaż musiałam aktywować bankowość telefoniczną przez bankowość internetową - a jak to zrobić, dowiedziałam się z tego Bloga - dziękuję! Jednak chociaż minął już ustawowy termin wypowiedzenia, ani ja, ani mój mąż nie dostaliśmy żadnego informującego o tym SMS-a (pisano tu, że przesyłają).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...