Czerwiec przynosi dużo nowości nie tylko na kontach ale także w promocjach. Obok omówionego wczoraj Paribasa z 450 zł mamy także nową akcję Millennium. Chociaż do wakacji zostało jeszcze trochę czasu Mille tak właśnie nazywa nową promocję, zgarnąć można w niej 400 zł na start.
Kto może z tego skorzystać? Millennium należy do najbardziej zatwardziałych przeciwników skracania karencji. Zajrzałem do poprzedniej promocji w tym banku opisywanej tutaj w kwietniu i nie widzę żadnej zmiany, dalej nie można mieć konta po 1 stycznia 2020 by brać w niej udział/
Tutaj zgarniesz 400 zł na start w Millennium oraz KO na 7,50%
Nowa promocja ma potrwać dość długo, bo aż do połowy wakacji: 31 lipca 2023. I wątpię by skończyła się ona przed czasem bo poza rygorystycznym warunkiem dla nowego klienta mamy tutaj dużą pulę 15.000 promocyjnych kont.
Co trzeba zrobić by zgarnąć 400 zł?
1) 100 zł za spełnienie 3 warunków
Promocję znów podzielono na dwie części z nierównym podziałem premii. W pierwszej z nich wymagane są 3 warunki:
- logowanie do apki Millennium
- wpływ na konto na kwotę 1000 zł w terminie 14 dni od momentu założenia konta
- zapłacić 5 razy kartą lub BLIKiem na kwotę minimum 360 zł
W zasadzie mamy więc te same warunki co zwykły klient posiadający konto od niedawna musi robić co miesiąc. Warunki są niemal identyczne z poprzednią edycją, wydłużono jednak o połowę czas na pierwszy wpływ: poprzednio było to 7 dni, teraz mamy 14 dni na przelew od otwarcia konta.
W przypadku
dokonywania płatności tego wymogu już nie ma. 5 płatności mamy wykonać
do końca miesiąca. Warto tutaj zwrócić uwagę na fakt, który wskazał Gesso - po raz pierwszy Millennium każe płacić aż 360 zł kartą by zgarnąć premię.
2) 300 zł w drugiej turze przez 3 kolejne miesiące
Aby otrzymać drugą premię musimy spełnić warunki wymienione w części pierwszej. A więc
- jedno logowanie do apki Millennium
- wpływ na konto na kwotę 1000 zł
- zapłacić 5 razy kartą lub BLIKiem na kwotę minimum 360 zł
ale
nie musimy już dbać o to by przelew do banku doszedł w określonym
terminie, mamy na to cały miesiąc kalendarzowy. Musimy jednak powyższe
czynności wykonywać przez 3 kolejne miesiące, więc kto założy w czerwcu, to powyższe warunki będziemy musieli spełnić w lipcu, sierpniu
oraz wrześniu. Dalej pozostaje nowy warunek kwotowo-ilościowy w każdym z tych miesięcy.
3) 7,50% na KO
Millennium należy też do grona banków, w którym oprocentowanie konta oszczędnościowego jest konkurencyjne i można go używać cyklicznie. W najnowszej edycji mamy stawkę 7,50% gwarantowane przez standardowe 3 miesiące od uruchomienia i potrwa do 30 czerwca.
Stawka obowiązuje do kwoty 200k, ale warunkiem objęcia tych środków oprocentowaniem na poziomie 7,5% jest wykonanie 5 płatności kartą. Dla nowych to raczej żaden problem, bo to podstawa uzyskania premii, zresztą warunek jest banalny, bo 5 płatności można zrobić za jednym zamachem w dowolnym markecie z kasą samoobsługową.
Podsumowując mamy od tej edycji mocne utrudnienie warunków, do tego niestety jego dużą wadą jest brak dynamicznego dobierania nowego klienta jak to ma miejsce w przypadku Paribasa. Alior też długo był uparty w tym zakresie i dopiero od niedawna przeszedł na dwuletnią, dynamiczną karencję. Czas by i Millennium tego się nauczył.
Polcan, w porównaniu z poprzednią (wiosenną) promocją za założenie konta jest istotna różnica. Obecnie trzeba zrobić przynajmniej 5 transakcji kartą lub BLIK na co najmniej 360 zł. W poprzedniej promocji nie było wymogu kwotowego 360 zł, tylko 5 transakcji.
OdpowiedzUsuńNiestety masz rację, wprowadziłem oczywiście poprawki do powyższego wpisu, bo wygląda to już dużo trudniej niż dotychczas. Dzięki.
Usuńzwłaszcza jak ma się karty do kilkunastu banków i trzeba stale machać kartą: tu 5 transakcji, tam 4 transakcje, tam 300 zł, tam 500 zł. tam to, tam tamto.. itd., itp, itd.
UsuńMiesiąc jest długo, więc z tym nie ma problemu. Gorzej, jak planujemy wyjazdy wakacyjne, obecnie opracowuję logistycznie co będzie w lipcu, bo w kraju będę raptem tydzień, a w tym czasie mam do zrobienia to co piszesz. Ale już widzę, że dam radę, bo akurat mam do zapłaty OC itp. Wszystko da się zrobić jak się chce.
UsuńPolak zawsze da radę, jak mawiała Irena Kwiatkowska a może Hanka Bielicka ?!
UsuńCo macie lepszego do roboty? tylko 'machać' kartą.
UsuńOj, obecnie poznaję PKO od drugiej strony, zupełnie dla mnie nieznanej. Takiej serii reklamacji nie miałem w żadnym innym banku, a jak wiecie pisałem ich co niemiara. Obsługa reklamacji na zdecydowanie najniższym poziomie, odpowiedzi niekompetentne, nieadekwatne do sytuacji.
OdpowiedzUsuńNa chwilę obecną zgłoszone są 3 reklamacje, 2 kolejne w drodze. Na odpowiedź w każdym przypadku czeka się niemal na maksa około 30 dni. Beznadzieja.
Identycznie jest w Pekao.
UsuńPolcan - czego dotyczą (tak z grubsza) Twoje reklamacje do PKO BP? W podtekście - na co zwracać uwagę w kontaktach z tym bankiem? Za moment (no - taki dłuższy) wpłacę na ich KO - tu też niejasności potem?
UsuńPierwsza dotyczy niewypłacenia odsetek z KO za kwiecień. Zostałem przeproszony za błąd i odsetki wypłacono z miesięcznym poślizgiem, ale źle je policzono.
UsuńDruga dotyczy przesunięcia przez nich daty startu na KO. Pozostałe dotyczą programu poleceń.
Przykładowo wedug informacji na ich stronie dokonali mi już wypłaty za 4 poleconych ale nigdzie jej nie widzę. Na infolinii sprawdzają, każą czekać i zawsze kończy się to prośba o napisanie kolejnej reklamacji.
W Pekao tez nie lepiej, przewaznie czekaja 30-dni, a potem znow przedluznie na kolejne 30-dni w celu dokladnego zbadania sprawy.
UsuńW Aliorze tez nie jest dobrze, Ci co tam pisza, to chyba z jakies lapanki, np. oplata nieslusznie pobrana jest zwracana a w nastepnym miesiacu znow to samo, bo taka panienka z okienka, nie orientuje sie, ze platna usluge trzeba wylaczyc a nie tylko odddac za nia kase.. Najlepszy w tym temacie byl Getin i teraz Velo, bardzo szybka reakcja na reklamacje.
do polcan6 czerwca 2023 17:33 Ewentualne wątpliwości lub reklamacje najszybciej rozpoznaje Millennium. Cenię Bank Millennium za jakość obsługi klienta. Obecnie zaś najniżej jakość obsługi klienta oceniam w Pekao.
Usuń> Obsługa reklamacji na zdecydowanie najniższym poziomie
UsuńTo chyba jeszcze nie składałeś reklamacji w Nest Banku. Zakładałem konto firmowe z polecenia, za co miało być 100 zł premii dla mnie i 200 zł dla osoby polecającej (mojego znajomego). Znajomemu wypłacili dobrze, a mnie 50 zł zamiast 100 zł. Na początku pytam w wiadomości w bankowości internetowej czy jest dobrze naliczone, bo miało być 100 zł, na co uzyskuję odpowiedź, że tak - bo jest 2x 50 zł premii (przy czym jedno 50 zł było za inną promocję za aktywność, a nie polecenie). Składam reklamację - odrzucona, cytując regulamin gdzie jest informacja o 50 zł, ale dla kont osobistych (linijka niżej mowa o 100 zł dla kont firmowych). Dopiero odwołanie reklamacji rozpatrzyli pozytywnie. Na ten moment widzę że będą kolejne przeboje, bo premia za aktywność za jeden z miesięcy została nienaliczona. Dodatkową wisienką jest fakt, że jeżeli zapytasz o cokolwiek (nawet bez reklamacji) mailem/przez bankowość internetową itp. to odpowiedź i tak przychodzi ze 2 tygodnie później ale papierowym listem.
Oj, a ja właśnie chce o coś zapytać w Neście (nie reklamacja)... Jeśli tak długo uzgadniają (między sobą?) odpowiedź, to pewnie już będzie dawno po czasie, bo interesuje mnie KO, ale za dwa tygodnie to już wpłacę gdzie indziej.
UsuńJeżeli chodzi o reklamacje to przyjazny dla klienta jest także Bank Millennium. Kiedyś szefem reklamacji w mBanku był jakiś kierownik, który rozpatrywał reklamacje w ciągu 1, max. 2dni. Zawsze na korzyść klienta. Niestety już nie pracuje. Warto też podkreślić reklamacje rozpatrywane przez BNP Paribas. Rozpatrują wyjątkowo niekorzystnie dla klienta.
OdpowiedzUsuńLudzie, kitrajcie kasę w Velo bo po upadku Idea i Getin banków to ostatni bank, który płaci ponad przeciętnie. reszta to chwilowa okazja i dalej szrot.
OdpowiedzUsuńW Velo przelew z datą przyszła na 100% nie działa jak w Mile. Przelew wewnętrzny z KO na ROR przeszedł a z ROR odrzucone. Pytałem tu o to jedna osoba odpisała dobrze a druga klepała głupoty, że będą ponawiać i wyjdzie. To nieprawda. Były komunikaty o odrzuceniu przelewu i finito. W zaplanowanych czy oczekujących już ich nie było. Kase ponad limit z apki cofnąłem na KO bo to nie ostatni dzień.
OdpowiedzUsuń