wtorek, 19 grudnia 2023

400 zł w gotówce za kartę w Consumer

Ostatnio omawiana promocja na karcie w Citi nie jest zbyt ciekawa, bowiem bank zdecydował się na hybrydę premii. Niestety większa jej część była w postaci bonów do Douglas co nie jest zbytnio lubiane. Consumer też ma obecnie promkę na swojej karcie, ale premia w całości jest w gotówce.


Kto może skorzystać z tej akcji? Karty Consumera rzadko tutaj opisuję takie oferty są tu bowiem rzadkością. więc jak sądzę dla większości nie będzie problemu z jej dostaniem. Jeśli jednak ktoś miał tutaj kartę kredytową, to karencja sięga blisko 2 lat dotyczy bowiem posiadaczy karty po 1 stycznia 2022.

Tutaj zgarniesz 400 zł w nowej promocji karty w Consumer

Niniejsza promocja ma potrwać dość długo bo nawet do 30 kwietnia 2024. Nie jest to jednak pewne, bo jak większość promocji tak i ta ma ograniczenia co do ilości. Wypłata 400 zł w gotówce została tutaj przygotowana tylko dla 1500 chętnych co przy tak długim okresie może skrócić czas oferty.

Co trzeba zrobić by zgarnąć premię?


 

Promocje kart są najłatwiejsze do opisania, bowiem by zyskać na niej można robić w zasadzie tylko dwie rzeczy: płacić nią wedle woli i oddać kasę w darmowym terminie znanym jako grace period, który tutaj wynosi 54 dni. Termin ten jest stały co miesiąc więc łatwo go zapamiętać i nie przegapić spłaty.

Aby dostać 400 zł wystarczy wydać kartą 600 zł co miesiąc. Plusem jest fakt, że nie ma znaczenia co kupimy, bank nie nakłada nam ograniczeń co do sklepów które są premiowane. Wymagana kwota jest niewiele wyższa niż na karcie T-mobile, gdzie od lat wielu lat wymagane jest wydane 500 zł, zaś premia 4x wyższa.

To jednak nie wszystko, poza zakupami mamy jeszcze dodatkowy warunek potrzebny do wypłaty premii, jest on jednak na szczęście łatwy do spełnienia. To jedno logowanie do bankowości lub aplikacji i to w terminie 30 dni w ciągu 30 dni od podpisania umowy

 


Mamy zatem promocję typu must have dla łowców łatwych okazji. Są na świecie jeszcze tacy, którzy wzbraniają się od posiadania kart kredytowych, uważają bowiem że to źródło kłopotów. Dziś dla mnie trudna to do wyobrażenia sytuacja, bowiem zdecydowanie ułatwia ona życie, wystarczy tylko pamiętać o jej terminowej spłacie.

Uwaga: na powyższym screenie mamy 0 zł za obsługę karty, ale jak wskazał Anonimowy w komentarzach bank nalicza nam 9,50 zł opłaty miesięcznej jeśli nie wydamy nią 1000 zł. Kto więc zapłaci tylko 600 zł dla nagrody będzie musiał się pogodzić z opłatą za kartę. Dołączyłem do artykułu TOiP dla kart do której odsyła maleńka dwójka przy 0 zł.

Karta tego typu nie tylko pozwala zarabiać na wypłacie premii za codzienne czynności. Zwiększa także zyski z KO, pozwala bowiem przelewać całą pensję na KO i żyć na koszt banku korzystając z karty kredytowej. Najlepiej jednak jak jest to KO z darmowymi przelewami, jeden z nich trzeba bowiem przeznaczyć na spłatę karty w wymaganym terminie. 

Tutaj zgarniesz 400 zł w nowej promocji karty w Consumer

Po zgarnięciu całej premii kartę oczywiście należy zamknąć tą kartę. Fakt braku zwolnienia z opłat za kartę, co jest sprzeczne z tym co robią inne banki w przypadku kart kredytowych, czyni ją całkowicie nieopłacalną po zgarnięciu 400 zł.

Regulamin promocji  400 zł z kartą w Consumer

Tabela TOiP dla kart kredytowych w Consumer

48 komentarzy:

  1. A może by tak wypadało napomknąć że jest jeszcze toip wg której trzeba co miesiąc wydać minimum 1k. W przeciwnym razie opłata 9,50 za miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słuszna uwaga. Zwykle banki przez pierwszy rok dla nowych rezygnują z opłat i tak sądziłem że jest i tym razem widząc 0 zł. Po Twoim komentarzu jednak jeszcze raz to sprawdziłem i faktycznie masz rację. Dołączyłem zatem do artykułu TOiP dla kk oraz wprowadziłem poprawki do artykułu. Dzięki za czujność.

      Usuń
  2. A inflacja sobie rośnie i w przyszłym roku też będzie rosła. Ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w listopadzie w stosunku do października br. o 0,7% i jednocześnie były o 6,6% wyższe niż przed rokiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadacze COI/EDO moga spac spokojnie, gorzej z tymi co mysla, ze wyjda lepiej na obligacjach TOS. Nasi decydenci, niezaleznie z jakiej opcji zadbaja, zeby inflacja miala sie dobrze.

      Usuń
    2. A w roku 2024 inflacja będzie jeszcze wyższa. Już się o to postarają.

      Usuń
    3. Czy po nowym roku spadnie marża dla obligacji? Jest to już ogłoszone?

      Usuń
    4. Podejrzewam że ogłoszą w piątek popołudniu

      Usuń
    5. Ogłoszą jutro (tj. 21.12) - czyli regulaminowe 5 dni roboczych wcześniej.

      TomTom

      Usuń
  3. Od dziś nowa edycja Alior Megaoszczędnościowe - bez zmian! Dalej 6%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę zdecydowanie ING. Ja łapię się w razie czego nawet na 400k na oko i oko bonus. W dodatku w Aliorze musze wymachać 300 złotych kartą, a w ING nic nie muszę.

      Usuń
    2. Ptok - 19 grudnia 2023 17:38 - W jaki sposób można się załapać na 400k w ING? Nie mam tam konta od dawna, więc nie bardzo wiem, jak to działa.

      Usuń
  4. Może Revolutem idzie robić obroty co ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktoś testował (chodzi o kartę Aliora).

      Usuń
  5. Chwilę po godzinie 11 zniknął sygnał TVP Info - zarówno w telewizji naziemnej, jak i sieci internetowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to zwisa. Wywaliłem telewizornię z domu dawno, dawno temu.

      Usuń
    2. ...nareszcie, biorą się też za resztę tej całej hołoty. Taki mały prezent na Święta po latach męki. Czas na Glapę, który co kwartał sam sobie wypłacał ogromne premie, a tu bezkarność się skończyła i przyszedł upragniony czas rozliczeń.

      TomTom

      Usuń
    3. @Anonimowy 12:47
      U mnie to samo, ale pamiętam date: sierpień 2008

      Usuń
    4. W sierpniu 2008 roku robiłem generalny remont mieszkania i wtedy postanowiłem usunąć tv z domu raz na zawsze. Ale żeby było całkiem śmiesznie to właścicielka, pożal się Boże, 'firmy' remontowej którą na swoje nieszczęście onegda jzatrudniłem postanowiła mi go rąbnąć wraz z innymi przedmiotami. Od tego czasu wcale nie tęsknię za reżimową telewizją.

      Usuń
    5. Nie mam telewizora od końca 2010 roku.Wolę radio od telewizji.Nie mam też komputera,wystarcza mi smartfon.A kiedy chcę obejrze film,to wybieram jeden z mojej sporej kolekcji i wkładam do przenośnego odtwarzacza DVD.Mam dwa,jeden mały(9 cali),drugi duży(16 cali).Super sprawa!

      Usuń
    6. @Anonimowy 14:11
      Mój TV kupiła za grosze sąsiadka by zabrać go na działkę rekreacyjną. Kasa starczyła na jedna wizytę u dentysty.

      Usuń
    7. Prezydent ma jeszcze czas, zeby Rudą WRON-ę usunac, bo potem moze byc za pozno.

      Usuń
    8. Do Anonimowy 20 grudnia 2023 17:38

      Jak to trafnie powiedział mój kumpel najgorszy teraz będzie kwik odrywanych od koryta świnek ;) Potem, jaz zawsze to ucichnie. Jak to role potrafią się odwrócić.

      TomTom

      Usuń
    9. A ten tu znowu z polityką. To jakaś obsesja? Idź z tym do jakiegoś specjalisty., nie zatruwaj ludziom życia.

      Usuń
    10. @TomTom
      Ruda WRON-a Orla nie pokona. Metody PRL-u nie sa sposobem na rozwiazywanie problemow.

      Usuń
    11. Do Anonimowy 21 grudnia 2023 03:13

      To prawda, tylko trzeba pamiętać kto jako pierwszy (po komunie) - te metody reaktywował ;)

      Do Anonimowy 20 grudnia 2023 23:34

      Jeśli pijesz do mnie - to zauważ kto zaczął ten wątek? Nie ja! I prosta sprawa, nie interesuje Cię - to nie czytaj tego. Ja tak robię i mam pretensji, że ktoś coś komentuje. Ja nie zaczynam tematu, a jedynie się wypowiadam.

      TomTom

      Usuń
    12. TomTom. Wiemy, rozumiemy. Ty tylko tu przechodziłeś z tragarzami.

      Usuń
    13. Do Ptok

      Bardzo fajny cytat z "Misia" tylko nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi? Tak jak i Ty odwiedzam to forum i obecnie już tylko czasem coś komentuję. Ktoś podał pewne info (nie ja) - Polcan to zamieścił, ja skomentowałem - proste. Moje poglądy polityczne są niektórym znane i się z tym wcale nie kryję, ale już sam nie poruszam tych wątków. Dla niektórych (pamiętam z dawnych dyskusji, że Ciebie też) pewnie trudno jest się odnaleźć w tej nowej rzeczywistości i dalej nie rozumieją, że to był wybór większości. Pozdrawiam Cię jednak - bo masz dużą wiedzę bankową i Cię szanuję nie patrząc na kontekst polityczny.

      TomTom

      Usuń
    14. do Anonimowy: Mikołaj niesie Ci prezent pod choinkę - książkę - powieść Orwella. Ja tylko pokrótce przedstawię Ci fabułę: Opowieść przedstawia życie na folwarku, w którym na skutek rewolucji władzę przejmują zwierzęta i wyganiają swojego ludzkiego właściciela. Przywódcą folwarku zostaje knur o imieniu Napoleon, który tworzy prawa obowiązujące w społeczności.

      Usuń
    15. @Ptok

      To za trudne,nie dociera.Nie każdy został obdarzony bystrym umysłem.Z tym nie da się nic zrobić.Uwierz mi,też próbowałem,to daremne.

      Usuń
    16. Do Anonimowy 21 grudnia 2023 14:38 - czyli CW czy jakoś tak ;)

      Pamiętam czas jak już ładnie zacząłeś się podpisywać "bystrzaku". Teraz tradycyjnie wolisz być anonimowy, ale już Ci kiedyś Gesso ładnie napisał - kto się skrywa za płaszczykiem anonimowości, więc nie będę się powtarzał. Ciebie akurat zdradza brak znajomości pisowni - a taka akurat osoba nie powinna się wypowiadać na temat "bystrości umysłu" - bo sugeruje to braki w podstawowym wykształceniu, a z grzeczności nie chcę się tu z Tobą licytować - na to kto z nas ma wyższe. Pozdrawiam ten twój "światły umysł" ;)

      TomTom



      Usuń
  6. Oddajta TVP info teściowa oszalała! Jest zrozpaczona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znajomy był dzisiaj w ING, ponoć przy założeniu konta osobistego z oszczędnościowym dają 7,2% warunkiem są przelewy raz w miesiącu na 1000 zł? Ktoś coś słyszał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój znajomy jakby rozumiał co w ING proponujemy to by ci przekazał że chodzi o lokatę z funduszem. Dał się wrobić?

      Usuń
    2. Ja słyszałam. Od Ciebie !

      Usuń
    3. Niestety tak 🤭 teraz już wiem czemu pracownik Banku przez telefon szeptał, jak mu te propozycję proponował🤣

      Usuń
  8. Co tu robi (rozrabia) na tym forum jakiś Tom ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo co Ty

      Usuń
    2. Już kiedyś dostał ostrzeżenie od Polcana, za te swoje politykowanie i był spokój - można było czytać bloga, skupiając się na jego istocie, czyli promocjach bankowych.
      Niestety, znów mu się lampka zapaliła i wrócił z tym swoim politycznym bełkotem.
      Mam nadzieję, że w końcu Polcan przemówi mu do rozsądku i typ zacznie być powściągliwy ze swoimi politycznymi komentarzami , które nikogo tu nie interesują.

      Usuń
    3. Nie tylko z politycznym bełkotem,niestety.Polcan nie przemówi mu do rozsądku,bo rozsądek uciekł i nie wróci.Prawda bywa przykra,ale wolę ją od płonnej nadziei.

      Usuń
  9. Od lat czytam ten blog i nadziwić się nie mogę, że tylu tu wielbicieli Pisu. Chyba włącznie z autorem bloga, bo zawsze popiera ataki na TT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie popieram żadnego ataku, TomTom wiele razy był ostrzegamy by nie wypowiadał się na temat polityki, więc dlaczego to robi, nie wiem.

      Zablokowałem w ostatnich dniach wiele komentarzy dotyczących polityki bo jak widzę niektórzy lubią robić zadymę tylko po to by zdenerwować innych.

      Usuń
    2. do
      Anonimowy22 grudnia 2023 16:57 Też mnie to zdumiewa, zwłaszcza że to nie jest odpowiednie miejsce dla "wielbicieli PIS-u" -z wiadomych względów. To jest przecież Blog o finansach - dla rzutkich ludzi. Zdrowych i spokojnych Świąt! Sursum corda, TomTom!

      Usuń
    3. polcan 22 grudnia 2023 18:18 Dużo wytrwałości! Nie lękaj się!

      Usuń
    4. Do Anonimowy 22 grudnia 2023 16:57

      Mam dokładnie te same spostrzeżenia co Ty włącznie z tym co napisałeś o Polcanie. To prawda, że wielokrotnie ostrzegał mnie o nie pisaniu o polityce, ale mi nawet nie wolno skomentować czyjegoś politycznego wpisu. Ja nigdy ostatnio nie inicjuję takiego typu komentarza, a przede wszystkim już nie używam nazw partii czy coś - tylko wyrażam swoją opinię jak ktoś na taki temat się wypowie. Jestem dyskryminowany przez Polcana, ale rozumiem, że dodaję mu roboty przez konieczność cenzurowania ziejących jadem w stosunku do mojej osoby "politycznych" oponentów. Już w zasadzie się do tego przyzwyczaiłem - tylko poraża mnie ich niewiedza i brak jakichkolwiek argumentów w "dyskusji" tutaj ze mną.

      TomTom

      Usuń
    5. Dzięki Gesso!

      Staram się nie tracić ducha - choć jak sam wiesz najlepiej - nie mam tu łatwo ;)
      PS Swoją drogą - ten Twój zwrot do mnie jest od lat ulubionym powiedzeniem mojego znajomego przy wznoszeniu toastów :)
      Również życzę radosnych Świąt!

      Pozdrawiam TomTom

      Usuń
  10. Polcan,proszę blokuj zarówno komentarze polityczne,jak i wycieczki osobiste.Mówię Ci to,bo nie robisz tego dość skutecznie.Wiem,że to trudne zadanie.Przykładem jest choćby absurdalny tekst z 16:57.Co ma krytyka TT do poglądów politycznych?Co ma wspólnego krytyka TT z wielbieniem PiS-u?TT nikt nie krytykuje za to,kogo popiera.Czy to tak trudno pojąć?
    Niektórym ludziom wydaje się,że inni ludzie,podobnie jak oni,żyją od rana do wieczora polityką.To bzdury.Większość ma dość polityki i polityków,i chciałaby,żeby spawy polityczne były jak najrzadziej obecne w ich życiu,w tym na blogu finansowym.Polityki nie da się wyeliminować z życia,ale nie jest sensem istnienia większości z nas.Dajcie żyć normalnym ludziom,którzy nie chcą polityki na blogu o oszczędzaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że polityka nie jest w centrum mojego zainteresowania i czasami zdarza mi się opublikować coś co okazuje komentarzem politycznym, z czego zdaje sobie sprawę dopiero po komentarzach innych, którzy ochoczo drążą temat.
      Do wyboru mam wówczas masowo kasować wszystkie wpisy wstecz lub albo blokować dalsze wpisy rozwijające ten temat. Być może lepszym wyborem będzie pierwszy wariant.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...