wtorek, 5 grudnia 2023

Nowa edycja promocji z 650 zł na start w Velo + KO na 7%

Od grudnia ruszyła promocja najpopularniejszego wśród czytelników FpG konta wraz z nową edycją programu poleceń. Niemal wszystko pozostaje bez zmian w stosunku do poprzedniego kwartału, do zgarnięcia jest więc w łatwy sposób 650 zł. Do tego można sobie założyć fajne bo powtarzalne KO na bardzo dobrej dziś stawce 7%.


Zaczynamy oczywiście od rzutu oka na karencję. W stosunku do poprzedniej 2 edycji tej promocji nic się nie zmieniło, w dalszym ciągu ważne jest by nie mieć konta w tym roku bo karencję liczy się względem 31 grudnia 2022. Innymi słowy kto zamknął konto w roku ubiegłym może wracać po nową premię.

Tutaj zgarniesz 650 zł na start w Velo bank i założysz KO na 7%

Trzecia edycja promocji z cashback potrwa krócej niż zwykle bo tylko dwa miesiące. do 31 stycznia 2024. Załapując się do tego dnia do tej promocji masz możliwość zgarnięcia 600 zł przez kolejne pół roku, więc nie ma znaczenia kiedy przystąpisz do promocji.


 

Na czym polega sama promocja? W zasadzie na tym samym co kiedyś oferował Getin czyli 10% cashback. W jednym miesiącu można zgarnąć do 100 zł, łatwo więc policzyć, że aby zgarnąć całą pulę wystarczy wydać 1000 zł w miesiącu. Dziś przy galopującej inflacji nie jest to już niemożliwe.

Skoro oferta ma potrwać przez pół roku, to łatwo policzyć, że po 6 miesiącach dostaniemy przelewem na konto w sumie 600 zł. A po drodze można zgarnąć dodatkowe 50 zł i o wiele więcej z odsetek na KO.


3) 50 zł za skorzystanie z polecenia

Od grudnia ruszyła trzecia edycja programu poleceń, która potrwa o miesiąc dłużej do 29 lutego 2024. Chociaż czas trwania powyższych dwóch promocji jest różny, to karencja dla obu jest identyczna, nie można mieć tutaj konta po 31 grudnia 2022.

Jedyne co musi zrobić polecony to wpisać kod od polecającego, wyrazić odpowiednie zgody i zrobić 3 przelewy po 2000 zł każdy przez kolejne 3 miesiące. Jednym słowem warunki są banalne, nic dziwnego że od wielu lat najwięcej chętnych zgłaszających się do mnie po kod jest wśród klientów Velo.

Jeśli nie masz kodu polecającego możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com. Przed przystąpieniem do pisania tego artykułu zapisałem się do nowej edycji programu poleceń, więc w dalszym ciągu mogę polecać to fajne konto z darmowymi przelewami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi.

Jak widać nowa edycja jest niemal identyczna z poprzednią. Niemal, bowiem jest jedna drobna różnica. Konto skarbonka czyli te z limitem do 3k teraz ma oprocentowanie 6,5%, więc widzimy dzięki temu jakie w niedalekiej przyszłości będzie oprocentowanie podstawowego KO.


4) Konto Oszczędnościowe jeszcze na 7%

Patrząc na nową edycję Skarbonki, która już pokazuje 6,50% można się spodziewać, że podobny zjazd niebawem będzie na podstawowym KO, który dziś oferuje jeszcze. Trwająca promocja kończy się jednak już w tym tygodniu 10 grudnia, więc od poniedziałku ruszy zapewne nowa.

Innymi słowy najprawdopodobniej mamy już ostatni dzwonek na 7% z miarę dużym limitem sięgającym 300k w tym roku....

 

Regulamin promocji Witaj w Velo bank i zgarnij 600 zł ważne do 31.01.2024

Regulamin programu poleceń Velo - edycja nr 4 do 29 lutego 2024

Regulamin 13/2023 edycji KO w Velo na 7,00% do 10 grudnia


34 komentarze:

  1. Bank Millennium Lokata 5,25% bez utraty odsetek. Tylko do 25.12.2023 możesz założyć lokatę na specjalnych zasadach: zyskasz 5,25% w skali roku, z lokaty możesz zrezygnować w dowolnym momencie bez utraty wypracowanych odsetek, nie ma górnego limitu kwoty, jaką możesz wpłacić. Minimalna kwota lokaty to 1000 zł. Z oferty możesz skorzystać
    tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie jej szukać? Albo niedowidzę, albo mnie pominięto...

      Usuń
    2. do Anonimowy5 grudnia 2023 19:09 Prawdopodobnie tylko dla tych, którzy robią przelew zewnętrzny - na większą kwotę. Informacja o tej lokacie widnieje po zalogowaniu w kaflu (banerze ruchomym) po prawej stronie.

      Usuń
  2. Bank Millennium dzisiejsza propozycja podczas przelewu: 5% na 3 miesiące. Oferta jest ważna przez 2 minuty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli skarbonka spadła na 6.5% to podejrzewam, że nowa edycja KO też będzie już na 6,5%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Skarbonkę Velo to moja ma w dalszym ciągu 8,0% do 3000 zł.
      Od 01.11.2023 biegnie mi 12 edycja promocji 'nowe środki' na EKO 7,0% (do 31.01.2024), czy to może mieć wpływ?

      Usuń
    2. Skarbonka nie ma nic wspolnego z EKO. Obecnie mamy skarbonki na 8%, 7% i te najnowsze 6,5%, o oprocentowaniu decyduje data otwarcia i tylko tyle.

      Usuń
    3. Niekoniecznie. Dla kont założonych latem - Veloskarbonka ma nadal 8% do 3.000 zł.

      Usuń
  4. Chcę założyć Elastyczne KO w promocji w Velo, ale nie widzę takiej opcji w bankowości internetowej. Widzę w ofertach np. konto celowe czy w eur itp. ale nie EKO. We wcześniejszych edycjach nie było problemu tylko teraz. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozgryźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami w ich systemie nie widac pewnych rzeczy, szczególnie jak sie jest jeszcze z getina, trzeba dzwonic na infolinie

      Usuń
    2. Nie bardzo rozumiem pytania. Masz EKO wsrod swoich rachunkow czy nie? Jak nie, to otwierasz przez wnioski w bankowosci, jezeli juz masz to wplacasz nowe srodki i promocja sama sie uruchamia.

      Usuń
    3. Pewnie mial ale zamknął, a teraz nie widzi opcji otwarcia eko...trzeba dzwonić...u mnie nie bylo opcji wypowiedzenia konta ror w ebankowosci i konsultantka sama nie wiedziala o co chodzi...zalatwila to sama recznie

      Usuń
    4. Odp. Nie mam EKO, wchodzę we wnioski w bankowości i nie ma EKO. Są inne produkty oszczędnościowe a EKO nie ma, wiec nie mam jak otworzyć.

      Usuń
    5. To tylko na infolinii albo w oddziale

      Usuń
  5. Dziś oferty przelewowe lokat: z Velo 6℅, z ING 5,50%

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypadkiem dziś odkryłem, że wczoraj ING wypłacił bonusowe odsetki na KO. Dlaczego akurat wczoraj skoro promocja trwa do 11 grudnia? Rozumie ktoś mechanizm działania tego dziwnego banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ING tak traktuje swoich szczególnych Klientów (VIP) i dogadza im bardziej niż innym swoim klientom ?

      Usuń
    2. Wygląda na to że INGwypłacił promocyjne odsetki ale nie uwzględnił dni grudniowych.

      Usuń
    3. Polcan też mam w ING do 11.12 ale odsetek bonusowych nie dostałem.

      Usuń
  7. Bo widocznie założyłeś oko 4 września. Ja załoźyłem oko 5 września to odsetki dostałem dziś , czyli 6tego. To jest 3 miesiące od założenia oko. Ten termin 11 września to była data do kiedy można było uruchomić oko w tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli z tego wniosek, że dziś trzeba się już dziś ewakuować. Przed momentem sobie o tym przypomniałem.

      Usuń
    2. Kolejne problemy z ING, co mnie już zupełnie nie dziwi. Możecie sobie zmieniać limit według uznania, ale to nic nie znaczy. Nie ma tak jak w innym banku, że zmieniamy limit i przelew idzie. Miałem limit 200k i mimo zmiany system nie przepuści więcej, rzekomo ze względów bezpieczeństwa.

      Usuń
    3. Ja mam limit do wysokości salda i ponad 200k przelew zwykły poszedł bez problemu. Natomiast tydzień temu zleciłem natychmiastowy do Alior Kantor ( kupowałem walutę) i niestety musiałem dzwonić bo zablokowali. Ale w moim przypadku dowiedziałem się że zablokowali ze względu na to ze natychmiastowy jest nie do odkręcenia i obawiali się że "na wnuczka". Jestem 65+ to domyślnie osobnik niekumaty.

      Usuń
    4. Zapisalem sie do ING dla KO na 7,9%, ktore juz sie skonczylo oraz dla promocji 250zl, ktora rozliczy sie w polowie stycznia, potem "good bye" na dlugo, bo tam nie ma nic atrakcyjnego. Po co meczyc sie z dziwnymi limitami i ograniczeniami, skoro sa inni u ktorych da sie zrobic i przelew nawet na 1 mln.

      Usuń
    5. Ciężki bank. Dziś środki poszły w całości do Velo i mam wrażenie jakbym wrócił do normalności. Uff

      Usuń
  8. ING tylko neka ludzi o zrodlo dochodu, zrodlo pochodzenia srodkow...daje jak zawsze termin 14 dni, a w przeciwnym przypadku wypowie umowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy bank ma taki obowiązek w ramach dyrektywy "Poznaj swojego klienta".

      Usuń
    2. To chyba tylko tych nowych klientów tak męczą, ja jako wieloletni klient nigdy nie miałam żadnych zapytań ani nękania z ich strony

      Usuń
    3. Kate mam konto i kartę kredytową w ING od czterech lat. Dwa tygodnie temu dostałem PILNĄ wiadomość aby dostarczyć oświadczenie o źródle pochodzenia środków.

      Usuń
    4. U mnie konto bylo zalozone prawie 3 lata temu..

      Usuń
  9. Stopy procentowe bez zmian.
    Obstawiam, że Velo utrzyma 7% na KO

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Niby bez zmian, ale przed momentem przelew z PKO i propozycja lokaty już tylko 4,75%.

      Usuń
  11. Dzwoniono do mnie z Millennium w związku z zaplanowanym na jutro (przelewy z datą przyszłą) wyprowadzeniem kasy. Propozycja 5,25% na pół roku i ani grama więcej. Oraz ostrzeżenie przed takimi instytucjami, co "dają więcej".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...