poniedziałek, 15 lutego 2021

Darmowa kasa dla zaproszonych oraz 300 zł na start

Takie promocje to ja lubię:) Pamiętacie jak kiedyś za przelewy BOŚ premiował nas bonusem? Za jeden przelew dostawaliśmy złotówkę, zaś miesięcznie można było zrobić 10 takich przelewów. Było to  przyjemne z pożytecznym. Teraz mamy podobną akcję, ale z dużo większą premią.

Za jeden przelew możemy dziś dostać nie złotówkę lecz 15 zł. Przelewy to jak dla mnie codzienność, a jeśli bank da za to premię, to nic tylko mu przyklasnąć. Tym bardziej, jeśli nie trzeba specjalnie zakładać jakiegoś nowego konta tylko wykorzystać te, które już mamy.

 


Mowa o Santander bank, gdzie konto mam z prostego powodu cashbacku za... przelewy. Od dobrych kilku lat ta promocja się nie zmienia, więc jest to darmowa kasa, bo przelewy za prąd, gaz, komórkę czy internet płacić i tak muszę. A skoro bank za to premiuje, to konto warto trzymać.

Dziś dostałem zaś smsa z banku, z zaproszeniem do używania apki do robienia przelewów. Bank zachęca by zrobić w miesiącu jeden przelew, za co dostanę 15 zł. Można zrobić 3 takie przelewy, więc w sumie zgarnąć można 45 zł praktycznie za nic. 

W Santanderze nie mam karty do konta, bo też nie jest mi do niczego potrzebna. Gdy była potrzeba wypłaty kasy z bankomatu,  używałem po prostu Blika, więc miałem zainstalowaną apkę Santandera. Odkąd jednak porobiono blokady na wypłaty z bankomatu nie używam już apki. Została odinstalowana przy oddaniu smartfona do naprawy, gdy cały system został skasowany.

 


Jest jednak jeden problem, akcja jest dedykowana dla osób zaproszonych. Niestety nie wiem, jaki jest warunek by zostać zaproszonym. Być może dostałem je dlatego, że nie używałem apki od października, gdy komórka mi padła na amen, zaś  na nowo nie chciało mi się jej zainstalować. 

Mogę jednak wam przedstawić link do promocyjnej strony, gdzie jest przekierowanie do akcji. Być może jak ktoś przejdzie do aplikacji będzie mógł trafić do tej promocji. Link znajdziecie tutaj, dajcie znać czy tędy da się jakoś zarejestrować w akcji. 

Ciekaw jestem, czy wielu z was dostało to zaproszenie. Dajcie znać w komentarzach czy zaproszenia zależą od posiadania i używania apki czy też jest to akcja zachęcająca do powrotu. Może uda nam się odgadnąć algorytm przyznawania fajnej bo praktycznie darmowej, dodatkowej premii, bo przecież za przelewy ten bank premiuje nas od lat.


Nowi jak zwykle mogą więcej. Jeszcze przez dwa tygodnie do końca lutego trwa promocja konta w Santander, w której na start można zgarnąć 300 zł i więcej. Omawiałem ją już szczegółowo w osobnym artykule, więc zainteresowanych odsyłam do dedykowanego wpisu.

Tutaj zgarniesz nawet grubo ponad 300 zł w Santander

Banki straszą, że będą nas kosić, jednak póki co nie jest jeszcze źle. Są banki, na których dalej można zarabiać, a takie na pewno warto sobie zachować dopóty, dopóty płacą nam za bycie ich klientem. Oby jak najdłużej:)

Regulamin promocji 45 zł na twoje konto za przelewy

30 komentarzy:

  1. Dostałem taki sms z zaproszeniem.
    Nie używałem apki.

    A tak z innej strony.
    Panowie proszę podpowiedzcie jak robicie przelewy z Alior?? Każdy przelew jaki wykonuję muszę potwierdzać na infolinii, a i tak nie dochodzą na czas i mam tylko problemy. Pomóżcie, bo skasuję to badziewie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma żadnych problemów. Przelew na 100 tys dochodzi zawsze na czas bo zwykle to przelew natychmiastowy i bank nie wymaga potwierdzenia. Być może dlatego ze często tu robię przelewy.

      Usuń
    2. U mnie i u zony na koncie zawsze są jaja z przelewami z Aliora. Ta weryfikacja raz spowodowała, że kilka stów dotarło do innego banku po dwóch dniach. Jaja są nieżalenie od kwoty - czy 400k czy 20k taka sama weryfikacja łącznie z dyktowaniem przez telefon 26 cyfr rachunku. Przez to praktycznie skasowałem już to badziewie bo nie mam czasu na ciągłe walczenie z każdym przelewem.

      Usuń
    3. Miałem tak samo. Każdy przelew, czy na 10, 20 czy więcej tysięcy. Zgłosiłem to do banku, tłumaczyli względami bezpieczeństwa. Wyjścia są dwa - zlecenie przelewu przez infolinię lub w placówce, wtedy nie blokują, bo weryfikacja jest bezpośrednia. Niestety opłaty za takie transakcje... Też mnie to denerwuje, w innych bankach nie ma problemu. Najlepiej rozwiązał to Getin, bo zanim wyśle kasę, pojawia się sms i termin do którego w przypadku wątpliwości można zadzwonić na infolinię i anulować przelew, zazwyczaj kilkanaście minut.

      Usuń
    4. No to chyba jestem jakiś uprzywilejowany bo Alior nigdy u mnie nie weryfikuje przelewu. Na plus jest też tutaj kredyt na zakup smartfonu bo jest widoczny w systemie.
      Podobny kredyt na smartfon mam w santander, ale tam go nie widać więc muszę sobie notować z jakiego banku i kiedy robiłem spłatę. Bez tego nie wiedziałbym ile kasy już oddałem...

      Usuń
    5. Alior faktycznie weryfikuje przy wiekszych kwotach, nie zawsze, ale losowo, albo uczy sie czy bylo wysylane na takie rachunki juz wczesniej. Nie ma z tym problemu, bo telefon z infolinii jest prawie od razu. Mam tu stare konto KWJ, gdzie mam darmowe natychmiastowe i sorbnet, stad jest to moj "hub bankowy" od wielu lat. Bez chodzenia do placowki mozna wyslac duza kwote a potwierdzenia telefoniczne sa zawsze lepsze niz wizyta w placowce jak dla Getina czy Millennium. Mille to jest dopiero kuriozum, trzeba isc do placowki, wykonac przelew i na autoryzacje trzeba czekac na telefon z centrali. Kazdy system jest dobry, ktory pozwala wykonac przelew na dowolna kwote bez chodzenia do placowki.

      Usuń
    6. U mnie ponad rok temu w Aliorze znienacka pojawiło się blokowanie przelewów do nowych odbiorców, także zaufanych (nawet na 10 tys. zł mimo ustawionego limitu do 100 tys. zł). I nikt z banku nie próbował dzwonić w sprawie potwierdzenia, po prostu wisiała sobie blokada. Po 2 awanturach w Oddziale i interwencji pracownika Oddziału w dziale IT Centrali, blokady się zakończyły, co najwyżej potwierdzam dodatkowym smsem. A już byłem na granicy zamknięcia konta mimo że szkoda mi było to robić bo założone przed laty Konto Wyższej Jakości za wpływ min. 2500 zł/m-c oferuje WSZYSTKO GRATIS i idealnie nadaje się na centrum dyspozycyjne mojej bankowości.

      Usuń
  2. Po dwa konta u dwóch osób. Kiedyś było po kilkanaście kont ale w połowie ubiegłego roku zredukowane. Brak zaproszenia u każdej z osób. Apka aktywnie używana.Oczywiście z bonusu za opłaty korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to ile macie w sumie KONT w różnych bankach ? kto będzie rekordzistą ?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konta w Santanderze to spadek po BZWBK. Na każdym z nich wkład między 2 a 3 tys pracował na 3%. Stąd tyle ich było. W połowie ubiegłego roku zakończyli bonus to zostały konta główne dla cashback z rachunku. Podobnie jest 5 sztuk na osobę kont rodzinne oszczędności w nestbank, które w sumie dają około 5% na rok dla średnio 18 tys. To nadal działa. Inne w zależności od okazji i upodobania.

      Usuń
    2. Adamowicz to był gość ! Miał 38 czy 36 kont bankowych !!

      Usuń
  4. Hehe... Dziś słyszałem analityka który widząc inflację za styczeń mówi że w kwietniu może byc nawet i 4.5%. masakra. jest jakies cywilizowane panstwo na świecie (poza wynalazkami typu wenezuela i zimbabwe) które będzie miało wtedy głębszą ujemną stopę? przecież to już jest zwykłe złodziejstwo. Oczywiscie Glapa wyjdzie i powie że przejsciowo. i tak przejściowo to już mamy inflację pow 3% od roku. Przejściowo rzecz jasna
    MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczeń już skonsumował cukier, energię itp. Czy jeszcze czekamy na efekt?

      Usuń
    2. W kwietniu skończy sie efekt bazy, dojdzie drożejąca ropa, odłozony popyt, rosną ceny zbóż, kawy i generalnie żywności (poza mięsem chyba). Miedź najdroższa od lat wiec też pójdzie w ceny w budowlance. generalnie ma co rosnać. Wyjdzie Glapa i powie "to tylko przejściowe a poza tym to nie nasza wina , prosze się rozejsć"
      MM

      Usuń
    3. Do MM

      Cytuję Cię: "Oczywiscie Glapa wyjdzie i powie że przejsciowo. i tak przejściowo to już mamy inflację pow 3% od roku."

      Napisałem o tym samym już wczoraj w odpowiedzi na obrażający mnie post - do mojego psychofana-tchórza, który dalej boi się podpisywać, ale niestety Polcan to ocenzurował. Szkoda, bo był to dość długi post, gdzie potwierdziłem to co teraz Ty MM napisałeś powyżej. Tradycyjnie poparłem linkiem (tym poniżej) z Bankiera do "nieoczekiwanego" (chyba już tylko przez Glapę) - wystrzału inflacji:

      https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-powrocila-powyzej-celu-NBP-8056745.html

      Już niedługo kłamstwa Adasia G. przebiją te naczelnego Pinokia państwa, ale chyba nie mogę już więcej o tym pisać - bo znowu pójdzie do korekty dziennikarskiej ;)

      PS Jeśli ktoś Marcinie, kto mnie obraża i dodatkowo na koniec postu stwierdza, że cytuję: "...to dostajesz obuchem i będziesz dostawał. Masz obiecane!" - zasługuje na publikację swojego wpisu, a ja w odpowiedzi na te słowa już nie - to robi się i tu u Ciebie na forum nieciekawie. Mam nadzieję, że chociaż ten post się pojawi, ale widzę, że jednak jesteś pod wpływem komentarzy jednej i tej samej osoby, która próbuje tu zdyskredytować Twoich wieloletnich czytelników. Ja wiem, że moje komentarze są "dość wyraziste" i czasem mogą i obrażać, ale tylko osoby, które mnie personalnie atakują i również obrażają. Często są tylko odpowiedzią na ich ataki i wytłumaczył Ci to nawet kiedyś Gesso i ostatnio w komentarzu, że dotyczą najprawdopodobniej tego samego trolla. Pozdrawiam

      Usuń
    4. Anonimowy po prostu ma rację. Ilekroć będziesz pisał o polityce będziesz krytykowany bez względu na to czy masz rację czy nie, tak napisał Anonimowy, zaś Twoja odpowiedź była już mocno obrazliwa i na pewno nie nadawała się do publikacji. Wielokrotnie zwracałem się do Ciebie byś nie pisał o polityce. Ten temat do niczego nie prowadzi oprócz wspólnego obrazania, a nie o to chodzi we wspólnej polemice i możesz mi wierzyć, że nie tylko twój komentarz został zablokowany, ale także te pod Twoim adresem gdy padają mocno obraźliwe słowa.
      Zostaw politykę i będzie ok.

      Usuń
    5. Widzisz TomTom... Prawda jest taka że w rzeczywistosci to rzeczywiscie nie Glapa i spólka pompuja inflacje. jedyne do czego można się przyczepić to zupełne lekceważenie inflacji bazowej i głupawa retoryka na która wskazuję . czyli to głupie gadanie o przejściowej inflacji. Inflację w tym kraju tak naprawdę produkuje Morawiecki z ministrem finansów. I juz nawet w RPP zaczynaja się na to wkurzać bo sam znam głosy bardzo krytyczne od co najmniej roku co do tego co robi rząd. Radzie po prostu konczą się argumenty za tak łagodną polityką a rząd bedzie sam sobie winien jeśli bedzie trzeba podnieśc stopy. Moim zdaniem Glapa tego nie zrobi, ale widząc co się ostatnio dzieje na rynku to być może będzie musiał bo wbrew zaklęciom magików nagle zaczęły taniec obligacje skarbowe, złoty nie chce się umacniać mimo dobrych danych gospodarczych a inflacja zaczyna znów iść w górę. Ok, może Glapa zechce to przetrzymać, ale złoty nie będzie chciał czekać.
      Zresztą... każdy kto pisoczy na GLape (w tym i ja) musi zdawać sobie sprawę z jednej rzeczy. Podwyżki stóp- nawet jak będa - to niewiele oszczędzającym w banku pomogą. Będą kosmetyczne. Przy 4% inflacji stopa 0.5% to dalej nic. A do tego banki zalane kasą oprocentowanie lokat podniosą po pół roku i tez o smieszny ułamek bo konkurencja coraz mniejsza, a kasy to one nie potrzebują. Dla mnie po prostu czasy lokowania pieniadzy w bankach już sie skończyły. 3 lata temu zacząłem kupować EDO/COI i do tego fundusze. na obligacyjnych w tym roku chyba sie nie zarobi wiele, ale i tak będzie wiecej niż trzymanie na lokacie. Małą część mam w akcjach - jako dorabianie do stopy zwrotu. W długim okresie coś to da aczkolwiek liczę się z tym że okresowo moge być stratny (jak na złocie teraz)
      Po prostu jest jak jest. Wszystko stanęło na głowie. pretensje największe trzeba mieć do rządu a Glapa i spóła robią to co wszyscy na swiecie i tu cudów nie będzie.
      Lokaciarzom najbardziej pomogłaby zmiana władzy. Opozycyjny rząd na dzien dobry dostłby podwyżki stóp :-)
      MM

      Usuń
  5. W 2019r miałem 9 aktywnych kont bankowych + revolut, ale pewnie powiecie "cienki bolek".
    Teraz ledwie 5 kont + revolut + twisto.
    I teraz taka ciekawostka, w 2018 byłem "wykluczony bankowo", tzn. nie posiadałem żadnego konta bankowego do tej pory, podobnie jak Prezes Jarosław, choć na karku w tej chwili 52 lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak marnie w bankach że też myę by się wykluczyć z banków :-)

      Usuń
  6. Getin jedzie w dół z lokatami.Lokata na NŚ już tylko 0,6%

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten hejter , załosny typ, co tak "kocha" Tom Toma niech lepiej sobie komentuje dzisiejszy news (do takich tematów moze by sie nadawał): Właściciel czworonoga ze stanu Tennessee w swojej ostatniej woli postanowił, że spadkobierczynią jego majątku zostanie suczka border collie. Po śmierci właściciela otrzymała spadek w wysokości pięciu milionów dolarów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @15:34 wedle życzenia: Jak wskazują ostatnie badania koronawirus i polityka władz polskich powodują spustoszenia w zdrowiu psychicznym coraz większej ilości mieszkańców RP. Zwracam się więc z ogromną prośba do Pana Gubernatora Billa Lee aby uznał zmarłego Charlesa Williama Dorrisa za niepoczytalnego a jego zapisany psu majątek po przejęciu przez władze stanowe przeznaczył w ramach wsparcia dla organizowanego przez jednego z polskich blogerów funduszu wsparcia dla zaginionych w nowej rzeczywistości komentatorów. Łącząc się w bólu z Panem Gubernatorem po wyborczej porażce kolegi partyjnego zapewniam o dozgonnej wdzięczności dla władz Nashville i obiecuję uhonorowanie go pozłacanym ToTemem.

      Usuń
  8. Widzisz Polcan co tu na forum sie dzieje. Czy uwazasz ze te dwa ostatnie komentarze z godz. 15;34 i 17;16 sa na temat artykulu i ogolnie w tematyce bloga?? Nie dziw sie ze TT nie wytrzymuje takich bzdetow i ciaglych atakow na niego. Jak czytam tego typu jak dwa w/w wpisy mam wrazenie ze ktos ma cos z glowa i na sile go prowokuje i podjudza zeby dosadnie komus odpowiedzial i wcale mu sie nie dziwie. To wszystko kosztem jakosci tego forum ale widze ze nawet i Ty nie wylapujesz juz tego co trzeba. I jeszcze takie spostrzezenie. Jak inni wypowiadaja sie politycznie jest ok a jak robi to TT to malo ze wylewa sie na niego fala hejtu to i Ty go karcisz. Troche to niesprawiedliwe ale to w koncu Twoje forum i robisz co chcesz. Pozdrawiam obie strony "konfliktu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adwokacie - rozjemco z 19.59. zwróć uwagę na następstwo zdarzeń.Kto wymyśla zastępcze problemy, kto w każdym artykule widzi pretekst do wygłaszania manifestów i atakuje pasożytów i darmozjadów i ciemny lud z 500+, który ukradł mu odsetki. Nikt oprócz Ttej spółki nie pluje pierwszy propagandą a jak było gdzieś napisane wczoraj kto mieczem wojuje obuchem dostanie. Wyłącz jeden z drugim opcję polowania na Bogu ducha winnych emerytów, którzy nie głosowali po myśli "elit" a zajmij się tym jak kroić banksterow. Twój przykład z dziś jest znamienny. Była jakaś dyskusja, wymiana zdań, doświadczeń na dwóch ostatnich tematach.. sam wrzuciłem kilka postów aż odezwał się arogancki anonimowy (czyżby?) obrońca z 15:34 i dostał gonga. Życie bez TVN czy TVPis jest naprawdę lepsze ale niektórzy muszą do tego dojrzeć.

      Usuń
    2. Przede wszystkim mało które komentarze odnoszą się do artykułu. Głównie są to dywagacje na temat sytuacji w kraju i możliwości inwestowania poza bankiem.
      TomTom jest spoko, pomaga nam wszystkim jak mało kto, ale niepotrzebnie wdaje się w dyskusje polityczne, które z jego strony z czasem stają się zawzięte. W ostatniej tego typu dyskusji z Anonimowym ten ostatni przyznał się do błędu i na tym powinno się to zakończyć. TomTom obrał jednak inną taktykę, czego efektem są aluzje Anonimowego.
      Powtórzę raz jeszcze to co powtarzałem TomTomowi wielokrotnie, niech zaniecha wypowiedzi politycznych i będzie ok. Nikt się nie będzie się go czepiać, a wręcz przeciwnie, bo jego wypowiedzi niepolityczne są bardzo rzeczowe, cenne i przydatne dla każdego.

      Usuń
    3. @Anonimowy 20:33
      Wystarczy już aluzji do TomToma i całej tej dyskusji. Mam nadzieję, że po tej wymianie zdań TomTom przestanie już zajmować się polityką i będzie się wypowiadać tak jak dotąd na pozostałe tematy, jeśli zechce. Liczę jednak, że również i z Twojej strony nie będzie więcej niepotrzebnej ironii.
      Szanujmy się nawzajem i wspomagajmy tak jak dotąd, bo taka jest idea tego bloga.

      Usuń
    4. Do Polcan/Anonimowy 16 lutego 2021 20:33

      Wypowiedziałem się tu na forum dziś tylko raz o godz. 16:49 - będąc jeszcze w pracy. Teraz czytam całą tą dyskusję i chciałbym się do wszystkiego odnieść, ale raczej nie dam rady. Po pierwsze nie mam bladego pojęcia kto to jest - Anonimowy16 lutego 2021 15:34, ale i tak cieszę się, że jest po mojej stronie. Dziękuję też pozostałym "moim obrońcom", którzy narażając się na niemiłe słowa ze strony mojego pschychofana - tchórza - też mimowolnie "dostają po uszach". Mam na myśli m. in. Gesso, MM, a ostatnio też pirx-a. Widzę, że jak ktoś ma inne od niego zdanie, a nie daj Boże mnie w czymś poprze - jest pogardliwie atakowany. Najśmieszniejsze jest w tym to, że jest to ciągle ta sama "bezimienna" osoba. Totalny tchórz, który nawet nie jest w stanie nadać sobie prostego nicka, a wymądrza się tu i poucza innych w koło jakby zjadł wszystkie rozumy. Obiecałem sobie z tym anonimowym nie wchodzić w polemikę dopóki się "nie przedstawi", ale po dzisiejszej wymianie zdań - niestety muszę. Dobrze napisał ci kiedyś wcześniej Gesso. Jesteś zakompleksionym człowiekiem i nawet nie chcę zniżać się do twojego poziomu.

      Marcinie, co do jednego masz rację. Za dużo jest polityki w ekonomii, a przez to zarówno ja - jak i inni tu obecni nie potrafią jej oderwać od tematyki bloga. Niestety nierozerwalnie łączy się ona z tym co się tutaj dzieje i właśnie to jest komentowane. Jeden z moich anonimowych obrońców słusznie zauważył, że tylko mi nie wolno wypowiadać się politycznie, ale zauważ, że często to nie ja zaczynam. Przyłączam się tylko do dyskusji i "się zaczyna". Zostaję zaatakowany przez wymienionego wyżej Gala Anonima i się wszystko rozkręca. Jestem mu bardzo nie na rękę i nie może przeżyć, że przedstawiam tu za dużo argumentów popartych innymi artykułami/linkami, a on tak naprawdę nie pokazuje nic. Poza swoim zacietrzewieniem i obiecaną mi "wieczną wojną". Objawia się to tym, że jak cokolwiek bym nie napisał - to musi to negatywnie skomentować nawet jak nie ma to nic wspólnego z polityką, a dotyczy stricte tematu bloga. Tak było i ostatnim razem, o którym wcześniej nadmieniłeś. Pod artykułem o CITI - gdzie pomawiał mnie o niedoczytanie regulaminu i na siłę szukał dziury w całym, a później musiał to sprostować. To jest właśnie to czepianie się mnie niezależnie od tematu, na który się wypowiadam. Przez to odechciewa mi się nawet cokolwiek komentować - choć wiem, że to jest jego marzeniem i właśnie do tego na siłę dąży.

      Usuń
  9. A tak wracając do tematu ktoś inny oprócz polcana i Krzysztofa dostał ten SMS?

    OdpowiedzUsuń
  10. Polcan ratuj:) On jest nie do okiełznania.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...