niedziela, 3 września 2023

Nowa karencja dla premii 600 zł z dodatkowym bonusem 50 zł z Velo i 7,50% na KO

Od września ruszyła nowa promocja konta w Velo banku, która przesuwa definicję nowego klienta. Dalej do zgarnięcia jest 600 zł, które można podrasować o 50 zł jeśli skorzysta się z nowego programu poleceń. Ale konto w Velo ma się nie tylko dla premii na start, ale przede wszystkim dla jednego z lepszych KO na naszym rynku.

 

Zaczynamy tym razem jednak od nowej edycji promocji z 600 zł. Chociaż karencja w poprzedniej edycji była stosunkowo krótka i nie wynosiła nawet jednego roku, to i tak została ona przesunięta. Teraz ważne jest by nie mieć konta w tym roku bo karencję liczy się względem 31 grudnia 2022. Innymi słowy kto zamknął konto w roku ubiegłym może wracać po nową premię.

Tutaj zgarniesz 650 zł na start w Velo bank

Druga edycja promocji z cashback potrwa przez kolejny kwartał, a więc do 30 listopada 2023. Załapując się do tego dnia do tej promocji masz możliwość zgarnięcia 600 zł przez kolejne pół roku, więc nie ma znaczenia kiedy przystąpisz do promocji.

Na czym polega sama promocja? W zasadzie na tym samym co kiedyś oferował Getin czyli 10% cashback. W jednym miesiącu można zgarnąć do 100 zł, łatwo więc policzyć, że aby zgarnąć całą pulę wystarczy wydać 1000 zł w miesiącu. Dziś przy galopującej inflacji nie jest to już niemożliwe.

Skoro oferta ma potrwać przez pół roku, to łatwo policzyć, że po 6 miesiącach dostaniemy przelewem na konto w sumie 600 zł. A po drodze można zgarnąć dodatkowe 50 zł i o wiele więcej z odsetek na KO.


2) 50 zł za skorzystanie z polecenia

Od września ruszyła trzecia edycja programu poleceń, która również potrwa do 30 listopada 2023. Jedyne co musi zrobić polecony to wpisać kod od polecającego, wyrazić odpowiednie zgody i zrobić 3 przelewy po 2000 zł każdy przez kolejne 3 miesiące. Jednym słowem warunki są banalne.

Jeśli nie masz kodu polecającego możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com. Przed przystąpieniem do pisania tego artykułu zapisałem się do nowej edycji programu poleceń, więc w dalszym ciągu mogę polecać to fajne konto z darmowymi przelewami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi.

Jak widać nowa edycja jest niemal identyczna z poprzednią. Niemal, bowiem jest jedna drobna różnica. Konto skarbonka czyli te z limitem do 3k teraz ma oprocentowanie 7%, więc widzimy dzięki temu jakie w niedalekiej przyszłości będzie oprocentowanie podstawowego KO


3) KO z oprocentowaniem 7,50 %

Najnowsza edycja konta oszczędnościowego obniżyła w ostatniej dekadzie sierpnia stawkę o 0,50pp. Omawialiśmy ją w osobnym wpisie gdy tylko się pojawiła, więc tutaj przypomnę tylko, że potrwa tylko do 8 września czyli do końca tego tygodnia.

Patrzę z niepokojem na 7% na skarbonkę w Velo i kto wie czy nie oznacza to już kolejnej obniżki na podstawowym KO? Jest jeszcze możliwość, że wzorem innych banków Velo zacznie najpierw obniżać limity dla promocyjnej stawki. Na dziś limit wynosi 300k, więc jest jeszcze z czego zjeżdżać...

 


Regulamin promocji Witaj w Velo bank i zgarnij 600 zł ważne do 31.11.2023

Regulamin programu poleceń Velo - edycja nr 3 do 31 listopada

Regulamin 8/2023 edycji KO w Velo na 7,50% do 8 września

 

29 komentarzy:

  1. Skarbonka tylko dla nowych 7%. Stare konta otwarte do 31 sierpnia dalej 8%

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rodzinie otrzymujemy obecnie Velonagrody z poprzedniej edycji, gdzie jest 8% na Veloskarbonce. Warto też zastanowić się, czy nie uruchomić w Millennium Profit - w obecnej edycji, gdzie jest 7% do 200 tys. (do 8 bm.) - z możliwości rezygnacji w każdym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwszej obnizce NBP czas najwyzszy wiekszosc srodkow przenies na COI/EDO oraz kupic USD na korekcyjnych spadkach. Pozostawianie wiekszej kasy na KO za kilka miesiecy bedzie oznaczalo spora strate, bo przypuszczam, ze silniej bedzie schodzic oprocentowanie kont bankowych niz inflacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro chcę uruchomić ING na 7,9. Próbował ktoś ostatnio? Były jakieś problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to właśnie robię od godziny i szlag mnie trafia. Przelew weryfikacyjny trwa wieki, to samo z ladowaniem zdjęć dowodu z kompa, na koniec zaś dostajesz komunikat o run time error i wszystko się sypie.

      Usuń
    2. Jak pisalem w piatek, mnie przelew weryfikacyjny ING odrzucilo i tak musialem isc do placowki, wiec chyba lepiej od razu wybrac weryfikacje placowkowa. Reszta juz bez problemu.

      Usuń
    3. Niby udało się w kilka minut przejść tą rejestrację w ing. Ale nie mówie hop, bo czekam teraz na maila z umową. Na razie przyszedł tylko mail z wzorami dokumentów.

      Usuń
  5. Z apki uruchamiasz czy z kompa? Chyba z kompa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że z kompa, nie ma premii za skorzystanie z apki, więc wolę stacjonarny. Apki pewnie wcale nie będę instalował bo nie widzę takiej potrzeby jak w Pekao.

      Usuń
    2. apka potrzebna tylko dla 3 blikow, potem juz nie.

      Usuń
  6. Pytanie do posiadaczy konta w ING, gdzie bank przesyla hasło? Login owszem jest w sms, ale hasła nigdzie nie ma i nie przychodzi sms przy pierwszym logowaniu jak a każdym innym banku.
    Na infolinii wiszę już pół godziny i wysłuchuję sobie ciekawostek z historii o finansach, które jakoś mało mnie interesują. Tutaj chyba szybciej dostanę odpowiedź...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się logujesz do ING na samym dole ekranu masz Klucz Aktywuj dostęp.

      Usuń
    2. Mnie pani w oddziale pokazala na ekranie pod logowaniem "mam problemy z logowaniem" i jak to nacisniesz to jest potem "loguje sie 1 raz, chce aktywowac dostep". Na logike bym nie wpadl, ze do aktywacji musimy miec od razu problemy :)

      Usuń
  7. Na dole strony logowania jest "aktywuj dostęp"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak widać na blogu szybciej da się dowiedzieć wartościowych rzeczy:)

      Usuń
  8. Widzę że straciłem dzień, bo konto działa od dziś i już pokazuje 7,9% nawet jeśli ma się tam 0 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ING liczy się dzień otwarcia konta,a nie wpływ pierwszych środków.Kto jak kto,ale Ty powinieneś to wiedzieć.:)

      Usuń
    2. 3 miesiące od otwarcia konta

      Usuń
    3. Zgadza się, dlatego czekałem z tym do dziś, bo jutro kończy mi się 8% w Pekao. Mogłem oczywiście poczekac do jutra, ale będę już w pracy i nie miałbym czasu na upierdliwe zakładanie konta w ING. Tak jak założyłem bez problemów się nie obyło, chociaż mam przypuszczenie dlaczego tak się stało.

      Usuń
    4. Moje lokaty w Toyocie kończą się w środę ale uruchamiam ing we wtorek, żeby znać raniutko w środę nr iban w ing do przelania kasy. Nawet jak zlecam przelew z toyoty bladym świtem to dochodzi zawsze do celu (niezależnie od banku docelowego) dopiero drugim eliksirem, zawsze tak mam. Taki urok toyoty. Nie wiem co by było gdybym zlecił przelew z toyoty dopiero koło południa, może doszedłby dopiero następnego dnia.

      Usuń
    5. U mnie jest w drugą stronę w Santander, do wszystkich innych banków przelewy zlecone bladym świtem przychodzą przed południem, do WBK nigdy.
      Swoją drogą ostatnio Santander przesłał mi podziękowania za aktywność, orzekając, że jestem jednym z najaktywniejszych klientów banku. Dziwne, bo w tym banku jestem bardzo mało aktywny w stosunku do tego jak operuję w innych bankach. Karty nie mam, apkę dawno odinstalowałem, jedynie kilka przelewów co miesiąc z racji premii za rachunki to wszystko.

      Usuń
    6. Ptok napisał:
      "Nawet jak zlecam przelew z toyoty bladym świtem to dochodzi zawsze do celu (niezależnie od banku docelowego) dopiero drugim eliksirem, zawsze tak mam."

      Nie tylko Ty tak masz. Nawet wysłany dzień wcześniej np. w niedzielę - dociera dopiero na 2-gą sesję kolejnego dnia roboczego. Trochę mnie to irytuje - bo po co oni w ogóle informują o takiej sesji - jak jej wcale u nich nie ma?

      TomTom

      Usuń
    7. @TomTom. Dwa tygodnie temu kończyła mi się lokata w toyocie, docelowo kasa miała wylądować w Velo. Ale lokata w Toyocie była załozona bezpośrednio z rachunku zewnętrznego w CA. Nie było więc możliwości zmiany i Toyota przelała mi kasę do CA, ale oczywiście drugim eliksirem dotarła do CA przed 15tą. Musiały więc pieniądze przespać się jedną noc w CA na marne 2,36% i dopiero rano poszły do Velo. Dlatego mnie też wkurza postępowanie Toyoty.

      Usuń
    8. Dlatego dla mnie Alior jest bezkonkurencyjny, jako "hub bankowy", bo z niego mam expressy po 100 tys., ktore dojda nawet wieczorem (w starej wersji konta nie mam na nie limitow ilosciowych).

      Usuń
    9. Dlaczego banki nie mogła wprowadzić przelewów natychmiastowych zamiast zwykłych przelewów? Tylko te sesje bankowe wymyślili a na weekendzie nawet ich nie mają.

      Usuń
    10. Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi. Santander, jako jedyny bank, "daje" nieograniczoną liczbę przelewów ekspresowych za friko (do 20 tys. zł i 5 tys. zł).

      Usuń
    11. @11:51
      Tylko wez zrob przelewy express w Santander dajmy na to na 400 tys? Ile wyjdzie 80 x 5tys? Dlatego jedynie sensowna polityke ma Alior z expressami po 100 tys. Zapomnialem w Santander w ogole nie da sie takiej kwoty przelac na odleglosc, wiec te niby nowoczesnosc moga sobie nie powiem gdzie wsadzic.

      Usuń
    12. Nie jestem idiotką aby tyle forsy marnowało mi się u banksterów. A to co ma w ofercie Santander w zupełności mi wystarczy.

      Usuń
  9. Jak mam konto oszczędnościowe to mogę wziąć udział w promocji, czy nie?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...